Ik had in afwachting van een mooie wolk filmpje voor je geplaatst. Hier nog een keer. Welcome backquote:
Awwquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had in afwachting van een mooie wolk filmpje voor je geplaatst. Hier nog een keer. Welcome back![]()
Wow!! Naais de wolkquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had in afwachting van een mooie wolk filmpje voor je geplaatst. Hier nog een keer. Welcome back![]()
Lukt niet. Hij zegt dat je inbox vol is?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:10 schreef puzziepie het volgende:
@:Prisha wil jij mij misschien een PM sturen? Mijn box schijnt vol te zijn , terwijl ik hem juist heb geleegd
Bizaaarrrrr!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lukt niet. Hij zegt dat je inbox vol is?
Cinquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Groeten uit subtropisch Brabant![]()
quote:
quote:
Lekker vrije dag in Schotland en rond getourd?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ik had al een geweldige dag maar nu kan het helemaal niet meer stuk
Awwwquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ik had al een geweldige dag maar nu kan het helemaal niet meer stuk
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker vrije dag in Schotland en rond getourd?
Ik denk dat ik mijn hoofd maar nooit kaal ga scherenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:14 schreef Fernweh het volgende:
Scheren is even wennen. Dacht het wel even in de douche te kunnen zonder spiegel. Helaas dat kan ik niet. Hoofd is niet hetzelfde als gezicht. Nu moet ik het bekopen met 5 sneetjes.
Ik scheer met een ouderwetse krabber waar je zo'n ouderwets mesje inzet. Destijds in de financiële crisis gekocht toen de Russische roebel op zijn reet lag. 100 mesjes voor 6 euro. De lada's onder de scheermessen echte Voskhods.
Vrouwelijke collega?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje zonder bestemming rondgeredenkrat bier gehaald en met m'n collega lekker in het zonnetje gezeten.
Leuke week gehad. Tevreden
Heb je niet iemand die kan helpen? Lijkt me niks scheren op plaatsen die je zelf niet kunt zienquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:14 schreef Fernweh het volgende:
Scheren is even wennen. Dacht het wel even in de douche te kunnen zonder spiegel. Helaas dat kan ik niet. Hoofd is niet hetzelfde als gezicht. Nu moet ik het bekopen met 5 sneetjes.
Ik scheer met een ouderwetse krabber waar je zo'n ouderwets mesje inzet. Destijds in de financiële crisis gekocht toen de Russische roebel op zijn reet lag. 100 mesjes voor 6 euro. De lada's onder de scheermessen echte Voskhods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |