Iemand moet de boel draaiende houdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 06:22 schreef kwiwi het volgende:
Uitloggen en stoppen met kuttopics openen. Win-win
Ja dat welquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 07:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb je wel fatsoenlijke data of heb je dat ook niet voor elkaar
zekers, maar ff diploma halen scheelt mij 22 duizend euro die ik anders moet terugdokkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Één troost: Hetgeen je gaat schrijven beland uiteindelijk toch ergens in een kast. Doen ze lekker nooit meer wat mee #zowaar #facts
nou motivatie zat zou je denken papoeatjequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 08:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
zekers, maar ff diploma halen scheelt mij 22 duizend euro die ik anders moet terugdokken
22.000 dat verdien je nooit meer in een maand. Hop, aan het werk dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 08:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
zekers, maar ff diploma halen scheelt mij 22 duizend euro die ik anders moet terugdokken
Ik wilde zeggen dat bestaat niet, maar blijkbaar bestaat het welquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zal wel iets van vrijetijdsmanagement zijn of zo.
Maar wat is het dan wel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat bestaat niet, maar blijkbaar bestaat het wel
quote:
quote:De hbo-opleiding Vrijetijdsmanagement (VTM) leidt je op voor een baan in de vrijetijdsindustrie: theaters, concertorganisaties, tentoonstellingen en bijvoorbeeld reisorganisaties. Het begrip ´beleving van vrije tijd´ staat centraal.
Meewerken aan allerhande rock- en dancefestivals, de organisatie van de museumnacht, de marketing van een tentoonstelling over die kekke ontwerper… Slechts een aantal voorbeelden van wat je kunt doen na je opleiding.
Wat kun je ermee worden?
Manager, bijvoorbeeld bij een pretpark
Zelfstandig ondernemer
Marketeer
Beleidsmedewerker vrijetijdseconomie (ook wel ´recreatie en toerisme´genoemd)
Public relations- of communicatieadviseur
Communicatiemanager
(Assistent) project manager of projectmedewerker van een evenement
(Assistent) evenementencoördinator
Je werkt dan bij theaters en andere culturele instellingen, toeristische organisaties, vrijetijdscentra, congres- en evenementenbureaus, sportcentra, sportbonden of de gemeentelijke overheid.
zeehondkunde voor vergevorderdenquote:
Ik heb laatst 2 onderzoekscripties begeleid waar we hier op t werk écht wat mee gaan doen. Daar kwamen compleet nieuwe inzichten uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Één troost: Hetgeen je gaat schrijven beland uiteindelijk toch ergens in een kast. Doen ze lekker nooit meer wat mee #zowaar #facts
Ik heb met deze mensen gewerkt, als je een goed verdienmodel als reisorganisatie wilt hebben wil je dat niet met amateurs doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat bestaat niet, maar blijkbaar bestaat het wel
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:46 schreef roos94 het volgende:
Dan gooi ik mezelf liever voor de sneltrein
Nog even knallen boys
September 2019 klein beetje, maar toen moest ik ook een hele minor doen. Eigenlijk pas vanaf februari 2020quote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef jameshond7 het volgende:
Wanneer ben je eraan begonnen? Normaal is het toch september-februari of februari-juni/juli?
Hoezo mag je zolang daar mee bezig? Wat hebben je begeleiders in de tussentijd gedaan?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
September 2019 klein beetje, maar toen moest ik ook een hele minor doen. Eigenlijk pas vanaf februari 2020
Is normaal. Hier ga je in september een beginnetje maken met je scriptie , alvast plan opstellen enz, maar dan begint ook je minor en die is vaak voltijd. Dus vanaf februari ga je dan knallen en zou je in juli klaar moeten zijn. Maar door corona en vermiste docenten hebben we van maart-juli bijna geen les gehadquote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoezo mag je zolang daar mee bezig? Wat hebben je begeleiders in de tussentijd gedaan?
Hier is hogeschool?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is normaal. Hier ga je in september een beginnetje maken met je scriptie , alvast plan opstellen enz, maar dan begint ook je minor en die is vaak voltijd. Dus vanaf februari ga je dan knallen en zou je in juli klaar moeten zijn. Maar door corona en vermiste docenten hebben we van maart-juli bijna geen les gehad
Je moet een stuk inleveren en docenten reageren 5 weken niet zonder opgaaf van reden. Voortgang gaat vrij lastig dan.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:56 schreef jameshond7 het volgende:
En hoe kan jij last hebben van vermiste (?) docenten? Jij loopt vertraging op omdat de docent niet komt opdagen?
En daar kan je geen melding van maken? Docenten willen niet reageren en jij bent daar de dupe van? Dus dan kan je zonder eigen invloed alsnog studievertraging oplopen omdat de docenten met vakantie zijn ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je moet een stuk inleveren en docenten reageren 5 weken niet zonder opgaaf van reden. Voortgang gaat vrij lastig dan.
Nee door corona en "extreem hoge werkdruk" daar schuiven ze het op af. Veel studenten zijn boos hoor, maar ja klacht indienen helpt weinig. We moeten maar flexibel zijn zeggen zequote:Op woensdag 9 september 2020 16:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En daar kan je geen melding van maken? Docenten willen niet reageren en jij bent daar de dupe van? Dus dan kan je zonder eigen invloed alsnog studievertraging oplopen omdat de docenten met vakantie zijn ofzo?
Zwangere vrouwen kunnen ook (af)studeren. En tegenwoordig werken ze vaak ook nog mét kind. Bizar he.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:34 schreef hoechst het volgende:
Huh maar je bent toch bijna uitgerekend?
Jezus onverantwoordelijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen kunnen ook (af)studeren. En tegenwoordig werken ze vaak ook nog mét kind. Bizar he.
Ja al die kindjes op hun 13e met pistolen op straatquote:Op woensdag 9 september 2020 22:13 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jezus onverantwoordelijk.
Beter plannen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |