abonnement Unibet Coolblue
pi_195813702
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Erdolf moet stoppen zich te bemoeien met de vrije marktwerking , dan was deze auto fabriek nooit gebouwd
https://www.dejongeturken(...)een-prestigeproject/
Alles van Erdolf is een miljarden kostend verlieslatend prestige project , de concurrentie net de giga fabrieken van Tesla gaat Nooit lukken
[..]

https://www.dejongeturken(...)geproject/#fvp_35,5s

zelfs de oppositie die bijna tegen alles is wat Erdogan doet, is positief over deze elektrische auto.
dat zegt al genoeg
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:31:59 #202
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195813899
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

zelfs de oppositie die bijna tegen alles is wat Erdogan doet, is positief over deze elektrische auto.
dat zegt al genoeg
Veel geouwehoer en langzame auto. Kletsmajoor.
De kleine buitenspiegels spreken me wel aan.
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:49:40 #203
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195814418
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

zelfs de oppositie die bijna tegen alles is wat Erdogan doet, is positief over deze elektrische auto.
dat zegt al genoeg
Ja

de komende 20 jaar komen er heel veel ouderen bij zoals ik , ik rij nooooit in mijn auto
de komende 20 jaar is er behoefte aan de zelfrijdende auto
er is nu al een enorme overproductie in auto's door de 24 / 7 robot fabrieken
De auto s die nu gemaakt worden gaan 30 jaar mee, zonder probleem , min auto is 18 jaar oud en die ga ik nooit meer verkopen
Door de zelfrijdende busjes en autos zijn er heel veel minder autos nodig
En Tesla imiteren dat gaat Erdolf niet lukken
De TOGG fabriek van Erdolf is over 5 jaar failliet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195814560
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja

de komende 20 jaar komen er heel veel ouderen bij zoals ik , ik rij nooooit in mijn auto
de komende 20 jaar is er behoefte aan de zelfrijdende auto
er is nu al een enorme overproductie in auto's door de 24 / 7 robot fabrieken
De auto s die nu gemaakt worden gaan 30 jaar mee, zonder probleem , min auto is 18 jaar oud en die ga ik nooit meer verkopen
Door de zelfrijdende busjes en autos zijn er heel veel minder autos nodig
En Tesla imiteren dat gaat Erdolf niet lukken
De TOGG fabriek van Erdolf is over 5 jaar failliet
Niet geschoten , is altijd mis. Turken betalen momenteel veel geld voor een auto omdat alles import is. Als het Erdogan lukt om zelf auto's te produceren , dan kunnen turken in turkije makkelijker aan een auto komen. Momenteel kost een nieuwe jeep pak hem beet 600.000 turkse lira. Als Turkije zijn eigen auto's produceert dan zal dat prijs met 50% zakken tot 300.000 gok ik.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:03:39 #205
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195814764
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:55 schreef hardcorejackets het volgende:

[..]

Niet geschoten , is altijd mis. Turken betalen momenteel veel geld voor een auto omdat alles import is. Als het Erdogan lukt om zelf auto's te produceren , dan kunnen turken in turkije makkelijker aan een auto komen. Momenteel kost een nieuwe jeep pak hem beet 600.000 turkse lira. Als Turkije zijn eigen auto's produceert dan zal dat prijs met 50% zakken tot 300.000 gok ik.
https://www.nu.nl/auto/59(...)uwen-in-turkije.html
Dan moet de TOGG concurreren met de VW ID3 Turtky made , en de elektrische Skoda Karoq em de E SEAT alteca
dat gaat TOGG echt niet lukken
De TOGG fabriek van Erdolf is over 5 jaar failliet
quote:
Volkswagen gaat een nieuw productiecentrum in Turkije bouwen, zo schrijven Duitse en Turkse media op vrijdag. Met de plannen is mogelijk een investering van ongeveer 2 miljard euro gemoeid.

Het Duitse zakenblad Automobilwoche schrijft dat de nieuwe fabriek in de provincie Izmir moet verrijzen. Dochteronderneming Skoda zou een van de merken zijn die van de nieuwe locatie gebruik gaat maken.

Vorige maand schreven Turkse kranten al over de plannen om onder meer de Skoda Karoq en de Seat Ateca in Turkije van de band te laten rollen.
De nieuwe fabriek zou in 2022 zijn deuren moeten openen

Bulgarije was naar verluidt ook in de race voor de Volkswagen-fabriek, maar op aandringen van Qatar zou er voor Turkije gekozen zijn.
De Golfstaat heeft een belang van 14,6 procent in Volkswagen en is een belangrijke bondgenoot van Turkije.

.
chinezen hebben de Toyota Yaris in bulgarije in productie genomen gekoieerd heet ie nu de great wall auto

VOLEX
https://auto.blog.nl/auto(...)iewerk-great-wall-i7
Deze is echt goedkoop , rond de 10.000 euro

Ieder land gaat autos bouwen 8)7 8)7 8)7 8)7


[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 23-10-2020 22:13:47 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195815001
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:55 schreef hardcorejackets het volgende:

[..]

Niet geschoten , is altijd mis. Turken betalen momenteel veel geld voor een auto omdat alles import is. Als het Erdogan lukt om zelf auto's te produceren , dan kunnen turken in turkije makkelijker aan een auto komen. Momenteel kost een nieuwe jeep pak hem beet 600.000 turkse lira. Als Turkije zijn eigen auto's produceert dan zal dat prijs met 50% zakken tot 300.000 gok ik.
Hoeveel van die 600K bestaat uit invoerrechten?
pi_195815132
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hoeveel van die 600K bestaat uit invoerrechten?
Invoeren en alles ben je 300K kwijt in Turkije. Auto zelf kost normaal gesproken 300K Turkse lira , vanwege invoer gedoe kost het 600K. Daarom is het een slimme zet om zelf te produceren net zoals China.
pi_195817392
Gaat nu rap richting de 10 TRY voor 1 euro :s)

Koers Turkse lira op historisch dieptepunt
quote:
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_195817432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:55 schreef hardcorejackets het volgende:

[..]

Niet geschoten , is altijd mis. Turken betalen momenteel veel geld voor een auto omdat alles import is. Als het Erdogan lukt om zelf auto's te produceren , dan kunnen turken in turkije makkelijker aan een auto komen. Momenteel kost een nieuwe jeep pak hem beet 600.000 turkse lira. Als Turkije zijn eigen auto's produceert dan zal dat prijs met 50% zakken tot 300.000 gok ik.
Jij gokt verkeerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195817791
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:18 schreef hardcorejackets het volgende:

[..]

Invoeren en alles ben je 300K kwijt in Turkije. Auto zelf kost normaal gesproken 300K Turkse lira , vanwege invoer gedoe kost het 600K. Daarom is het een slimme zet om zelf te produceren net zoals China.
Als Fiat-Chrysler een Jeep kan bouwen en voor 300K kan verkopen, hoe zouden Turken dan op een veel kleinere schaal een vergelijkbare wagen kunnen bouwen en verkopen voor hetzelfde bedrag?
De invoerrechten laten wij dan even buiten beschouwing.
Zelf heb ik weleens in een Dogan gezeten en het is geen slechte wagen maar niet helemaal vergelijkbaar met een Renault van dezelfde generatie.
pi_195818190
De Turken kunnen maar beter massaal in Bitcoin stappen.
pi_195818283
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 01:57 schreef Gehrman het volgende:
De Turken kunnen maar beter massaal in Bitcoin stappen.
Turcoin :7
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 02:08:41 #213
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195818285
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 01:57 schreef Gehrman het volgende:
De Turken kunnen maar beter massaal in Bitcoin stappen.
Turken kunne maar beter hun frauduleuze aan grootheidswaan leidende heerser dumpen , die denkt dat ie overal verstand van heeft en alles weet
https://www.pocket-lint.c(...)e-future-coming-soon


Er moeten MINDER automerken komen en niet nog een klein merkje erbij van 150.000 onverkoopbare auto's
Een eigen merk auto lanceren en een autofabriek bouwen dat gaat alleen als je Ellon Musk heet

Erdolf moet stoppen met leningen in het buitenland genoteerd in euro of dollar afsluiten tegen veel te hoge rentes en die terugverdienen in een steeds verder weg zakkende LIra


twee idioten die hun land naar de verdommenis helpen

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 24-10-2020 08:49:53 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 05:59:28 #214
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195819175
Turken zijn iha prima mensen maar hun leider is een zak stront.
pi_195819420
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja

de komende 20 jaar komen er heel veel ouderen bij zoals ik , ik rij nooooit in mijn auto
de komende 20 jaar is er behoefte aan de zelfrijdende auto
er is nu al een enorme overproductie in auto's door de 24 / 7 robot fabrieken
De auto s die nu gemaakt worden gaan 30 jaar mee, zonder probleem , min auto is 18 jaar oud en die ga ik nooit meer verkopen
Door de zelfrijdende busjes en autos zijn er heel veel minder autos nodig
En Tesla imiteren dat gaat Erdolf niet lukken
De TOGG fabriek van Erdolf is over 5 jaar failliet

https://www.google.com/se(...)QAw&biw=1353&bih=621
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195820061
Kun we al bijna voor 20.000 euro een van die disneyhuizen kopen?

https://www.realestate.co(...)urkey-building-bust/

:P
pi_195820726
Elk land die een anti-westers is krijgt te maken met economische problemen zoals Iran , Noord Korea , Turkije , Venezuela. Of je buigt en je economie loopt goed , of je staat op en volgt je eigen onafhankelijke politiek.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:26:10 #218
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195821566
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:20 schreef hardcorejackets het volgende:
Elk land die een anti-westers is krijgt te maken met economische problemen zoals Iran , Noord Korea , Turkije , Venezuela. Of je buigt en je economie loopt goed , of je staat op en volgt je eigen onafhankelijke politiek.
nee het zijn dictators , die alles alleen doen en de vrije markteconomie afwijzen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195822315
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee het zijn dictators , die alles alleen doen en de vrije markteconomie afwijzen
zolang ze in dollars blijven handelen niks aan de hand
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195822799
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee het zijn dictators , die alles alleen doen en de vrije markteconomie afwijzen
In Turkije is sprake van een vrije markteconomie.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:47:26 #221
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195822811
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

zolang ze in dollars blijven handelen niks aan de hand
Jawel ze moeten dan ook terugbetalen in een dure valuta

Suriname heeft onder Bouterse ook vele miljoenen geleend in dollars de Surinaamse gulden is nu zwaar minder waard geworden en terug betalen is onmogelijk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:48:20 #222
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195822823
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:46 schreef Rupibma het volgende:

[..]

In Turkije is sprake van een vrije markteconomie.
Dan zou deze autofabriek NOOOOIT gebouwd zijn

TOGG ??
Dit is een activiteit van Erdolf zelf met vele miljarden van de staat

Een economische mislukking van Erdogan zelf met Staats geld
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195822891
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dan zou deze autofabriek NOOOOIT gebouwd zijn

TOGG ??
Dit is een activiteit van Erdolf zelf met vele miljarden van de staat
Wederom, er is sprake van een vrije markteconomie. Maar jij houdt van oneliners merk ik al.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:57:57 #224
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195823030
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:51 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Wederom, er is sprake van een vrije markteconomie. Maar jij houdt van oneliners merk ik al.
zie jij al dat Rutte een autofabriek gaat beginnen ??

Met een eigen automerk de elektrische Rutte 3, en het hele marionetten parlement ijverig applaudisseren

In Noord Korea kan ik met zoiets voorstellen , en in Turkije kan dat dus ook
Over 5 jaar is de autofabriek failliet
TOGG ??

Zolang Erdogan alleen heerser is daar zal t niks worden , de grote banken in de wereld staan niet te trappelen om Turkije geld te lenen en met de LIra gaat het niet lukken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195823185
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zie jij al dat Rutte een autofabriek gaat beginnen ??

Met een eigen automerk de elektrische Rutte 3, en het hele marionetten parlement ijverig applaudisseren

In Noord Korea kan ik met zoiets voorstellen , en in Turkije kan dat dus ook
Over 5 jaar is de autofabriek failliet
TOGG ??

Zolang Erdogan alleen heerser is daar zal t niks worden , de grote banken in de wereld staan niet te trappelen om Turkije geld te lenen en met de LIra gaat het niet lukken
Togg is niet van Erdogan. Erdogan begint geen autofabriek.

De rest van je post is weer van standaard niveau voor fokkers. Prachtig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')