quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk alleen nog maar aan jouw ballen.
grote herten mag ook.quote:
Geiten zijn awesome.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was gister bij boerderij Geertje. Tering veel geiten daar zeg. KOEKOEK.
Nu moet ik nog iemand vinden aan wie ik dat wil schenken.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:23 schreef Amarantha het volgende:
FB / Je kunt users weer (anoniem of niet) een abo kado doen Lekkerrrr
Ja shit heb net 1 gekocht.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu moet ik nog iemand vinden aan wie ik dat wil schenken.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu moet ik nog iemand vinden aan wie ik dat wil schenken.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok vooruit, ga ik ff regelen.
brb
kloontje aanmaken en daarmee haags verleiden dmv DM's met stevige palingen erinquote:
Pff nee geen zin in.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
kloontje aanmaken en daarmee haags verleiden dmv DM's met stevige palingen erin
Kweetnie of je een melding hebt ontvangen maar het is gelukt stond er.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
kloontje aanmaken en daarmee haags verleiden dmv DM's met stevige palingen erin
Haha held.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kweetnie of je een melding hebt ontvangen maar het is gelukt stond er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even eentje proeven, hmm smaakt lekker, smullen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaa vetquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Als k straks thuis ben kan ik ook de leuke post icons doen
Ja alleen duurt het volgens mij even voor je abo is geaccepteerd. Weet niet wanneer dat gedaan wordt door @Dannyquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Als k straks thuis ben kan ik ook de leuke post icons doen
quote:
Oh had al de melding via dmquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alleen duurt het volgens mij even voor je abo is geaccepteerd. Weet niet wanneer dat gedaan wordt door @:danny
quote:Vanaf donderdag kunnen we in een groot deel van het land rekenen op temperaturen van 30 tot 33 graden. Op vrijdag en zaterdag komt daar nog een schepje bovenop en kan de temperatuur lokaal zelfs oplopen tot 35 graden. In het noorden van het land blijft het met 27 tot 30 graden iets koeler.
quote:
Dus ik moet een vriendin in Groningen zoeken..quote:
Na het weekend is er wel steeds meer onzekerheid over het verloop. De kans is groot dat de temperaturen dan weer flink gaan dalenquote:
Waar?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Kan k vrijdag ochtend weer een poging tot zwemmen doen
Dankjequote:Op maandag 3 augustus 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar?
Ik vraag dit voor een goede vriend.
Ergens aan de Noordzee kustquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar?
Ik gok Scheveningen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar?
Een poging kan altijdquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Kan k vrijdag ochtend weer een poging tot zwemmen doen
Dan hoef je alleen maar met je verrekijker uit je slaapkamerraam te turen?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of het prachtig mooie Kijkduin
Schnitzel met Hongaarse lecsó en een flesje Kölschquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond
quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen maar met je verrekijker uit je slaapkamerraam te turen?
En nu ga je vertellen wat voor foutje?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ik had net een best wel stom foutje gemaaktZweet brak me aan alle kanten uit.
G E N O Tquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schnitzel met Hongaarse lecsó en een flesje Kölsch
Veel eiwitten, naar het schijnt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Hoe komt het dat Nederlanders gemiddeld zoveel langer zijn dan Italianen bv. Hadden wij eerder meer welvaart?
Nou, ik had een pagina op een website verwijderd waardoor een heel product was verdwenen. Maar dat is nu weer hersteldquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu ga je vertellen wat voor foutje?
Oei dat is wel even spannend ja.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik had een pagina op een website verwijderd waardoor een heel product was verdwenen. Maar dat is nu weer hersteld
die zon is daar heter. dan is je korst eerder bruin. dan rijs je niet zoveel meer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Hoe komt het dat Nederlanders gemiddeld zoveel langer zijn dan Italianen bv. Hadden wij eerder meer welvaart?
Melk, in de jaren 30 was 98 procent van de Nederlanders ongeletterde boer, toen hadden ze een melkoverschot maar niemand wilde dat want je gaat toch niet uit de borsten van een koe drinken, dat was voor kalfjes immers, toen bedachten ze de slogan "melk is goed voor elk" en sindsdien groeien we tot eenzame hoogten, in 2100 zijn we tegen de 2 meter 50 mits we ons niet teveel voortplanten met nieuwe kleine Nederlanders.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel eiwitten, naar het schijnt.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melk, in de jaren 30 was 98 procent van de Nederlanders ongeletterde boer, toen hadden ze een melkoverschot maar niemand wilde dat want je gaat toch niet uit de borsten van een koe drinken, dat was voor kalfjes immers, toen bedachten ze de slogan "melk is goed voor elk" en sindsdien groeien we tot eenzame hoogten, in 2100 zijn we tegen de 2 meter 50 mits we ons niet teveel voortplanten met nieuwe kleine Nederlanders.
Nasiquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond
De appels hangen hier hoger aan de boomquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Allergische teactie?quote:
Ah ja idd word ik hier ook gek van en de vliegenquote:
Moet je pissen ?quote:
Misschien vindt ze je niet aardigquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom wil je mij niet quoten?
Omdat jouwquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom wil je mij niet quoten?
Maar het klopt wel hoor. Wij consumeren enorme hoeveelheden zuivel (eiwitten). En dat schijnt de belangrijkste reden te zijn dat we zo groot groeien.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat jouw
post niet zo onzinnig was :p
Het sterretje licht nog niet op bij jouquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat jouw
post niet zo onzinnig was :p
Wut?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het sterretje licht nog niet op bij jou
Haags wil Bal d'r sterretje oplichtenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb haar Abo cadeau gedaan
quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nog niet geactiveerd denk ik.
ex popiejopie zekerquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:50 schreef crv het volgende:
Zou me niks verbazen als popiejopie binnenkort gaat hemelen
Dus giraffen eten ook veel kaas ?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het klopt wel hoor. Wij consumeren enorme hoeveelheden zuivel (eiwitten). En dat schijnt de belangrijkste reden te zijn dat we zo groot groeien.
Hij is nog niet ontslagen toch?quote:
nee maar wel geabdiceerd of hoe je dat noemt.quote:
kloptquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar wel geradicaliseerd of hoe je dat noemt.
Wasdah?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar wel geabdiceerd of hoe je dat noemt.
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onze huis moslima door de bocht hoor
Dit is wel echt te vroeg hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:59 schreef FranticDJ het volgende:
Hm eten is al klaar. naja dan maar eten.
ik weet nu al dat ik er om 20u spijt van hebquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is wel echt te vroeg hoor.
Ow ok, maar wie leid die pedobende dan nu ?quote:
Ja, moet je weer eten.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik weet nu al dat ik er om 20u spijt van heb
Daar zit nu een Argentijn.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
Ow ok, maar wie leid die pedobende dan nu ?
Ow ja volg het niet zo, las dat popuejopie ziek was dus nam aan sat dat de huidige wasquote:
ja iddquote:Op maandag 3 augustus 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Dit is in de categorie dat mokkel dat aangekondigd werd als miss universe en vervolgens was eigenlijk iemand anders het
spoken ?quote:
quote:
Het begint zo wel een bepaald fuckboy gehalte te krijgen zoquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Het begint zo wel een bepaald fuckboy gehalte te krijgen zo
Wel een beetje.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfieuw, ik ben dus niet echt gek. Haha
quote:
quote:
Nee, maar dat komt nu wel op de lijstquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je hier al geweest?
https://9gag.com/gag/aoPyGrx
Kun je met Gnarles heenquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt nu wel op de lijst
quote:
Doorspoelen in de wcquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:20 schreef kwiwi het volgende:
Nice, fruitvliegjesval gemaakt en hij werktVraag me nu wel af wat ik straks met een glas vol levende vliegjes moet doen?
misschien maar verzuipen in water en zeepsop ofzo.
2023 dus?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]Road trip door de nordics is de planning als er geen grens en quarantaine beperkingen meer zijn.
Door de wc spoelen?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:20 schreef kwiwi het volgende:
Nice, fruitvliegjesval gemaakt en hij werktVraag me nu wel af wat ik straks met een glas vol levende vliegjes moet doen?
Vlammenwerper?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:20 schreef kwiwi het volgende:
in brand steken en een atoombom erop.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:20 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar ze vliegen weg voor ik ze in de wc heb denk ik. Heb een papieren trechtertje op een glas gezet met een stukje fruit in het glas.quote:
quote:
Dit is het betere werkquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in brand steken en een atoombom erop.
Het is wat lastigquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met je studie @:bitterbal? Nog een beetje te doen?
Tegenwoordig is het een beetje meh, staat amper meer wat op.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Vinden jullie het ook leuk om gewoon een beetje op Funda te kijken?
nee op eBay, dingen die ik ook echt kan betalen en zoquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Vinden jullie het ook leuk om gewoon een beetje op Funda te kijken?
Ik meestal hier https://www.privateislandsonline.com/quote:
Heb je die site va uitstraling?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik meestal hier https://www.privateislandsonline.com/
Tot er een schoenendoos aan de Boompjes staat die je kunt betalen?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot er een schoenendoos aan de Boompjes staat die je kunt betalen?
zullen we deze doen?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik meestal hier https://www.privateislandsonline.com/
Die is al verkochtquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zullen we deze doen?
https://www.privateisland(...)a/pelican-islandsold
Dat is gewoon een luxe woonwijk en geen privé-eiland.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze dan
https://www.privateisland(...)/blunder-bay-estates
Inspirerende naam, Miss Tomatosoupquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze dan
https://www.privateisland(...)/blunder-bay-estates
quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inspirerende naam, Miss Tomatosoup
ja kunnen we wat verhurenquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een luxe woonwijk en geen privé-eiland.
nee wacht!quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een luxe woonwijk en geen privé-eiland.
Ja ik ook! Wat zoou dat kosten? 2 ton per week of zo?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wacht!
Ik wil dit!!
http://www.gladdenprivateisland.com/
Ik wil het niet eens wetenquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook! Wat zoou dat kosten? 2 ton per week of zo?
Doen ze waarschijnlijk ookquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Beyonce of justin bieber kunnen dat zonder nadenken gewoon boeken
Prima keuzequote:Op maandag 3 augustus 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wacht!
Ik wil dit!!
http://www.gladdenprivateisland.com/
krijg je voor dat geld niet een nieuw bed?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen ze waarschijnlijk ook![]()
Moet je nagaan. Betaal je zo veel geld, lig je in een bed waar justin bieber in gelegen heeft
Mag minstens wel. Maar ik zou het toch even vragenquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je voor dat geld niet een nieuw bed?
Als we onze vlag plaatsen is het van ons toch?quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima keuzeNu alleen nog zien te annexeren kopen
Hmm, het hoort bij Belize en daarvan is Queen Elisabeth nog de baas, krijg je gelijk weer die jankende theelurkers achter je aanquote:Op maandag 3 augustus 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als we onze vlag plaatsen is het van ons toch?
ach duurt wel even voordat ze iets merkenquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, het hoort bij Belize en daarvan is Queen Elisabeth nog de baas, krijg je gelijk weer die jankende theelurkers achter je aan
Nou weet niet of je de Falklandeilanden nog kunt herinneren ...quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach duurt wel even voordat ze iets merken
nee niet echt :pquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou weet niet of je de Falklandeilanden nog kunt herinneren ...
Een rits met eilanden in het zuiden van Argentinië maar nog onder bewind van de Britten, op een gegeven moment eiste Argentinië de eilanden op en kreeg ze de complete Britse marine op hun dak met als gevolg de Falklandoorlog.quote:
ja maar dit is maar iniminiequote:Op maandag 3 augustus 2020 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rits met eilanden in het zuiden van Argentinië maar nog onder bewind van de Britten, op een gegeven moment eiste Argentinië de eilanden op en kreeg ze de complete Britse marine op hun dak met als gevolg de Falklandoorlog.
Ja daar duurde het ook drie weken voordat de Royal Navy ter plekke wasquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou weet niet of je de Falklandeilanden nog kunt herinneren ...
Britten zijn nogal kleinzerig en snel op hun pik getrapt, ze hebben ook nog steeds de illusie dat ze heel de wereld bezitten. Als er dan een klein eilandje is dat nog wel onder hun gezag valt worden ze gelijk helemaal leip.quote:
Oke dan moeten we ons bewapenenquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Britten zijn nogal kleinzerig en snel op hun pik getrapt, ze hebben ook nog steeds de illusie dat ze heel de wereld bezitten. Als er dan een klein eilandje is dat nog wel onder hun gezag valt worden ze gelijk helemaal leip.
Oh dus daar kan je alsnog je anal probe krijgen dan Zilverquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
dan
[..]
dan zou het een link zijn naar dat all inclusieve sex eiland resort ding
Nee dankjequote:Op maandag 3 augustus 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus daar kan je alsnog je anal probe krijgen dan Zilver
ff oorlog maken op social mediaquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kut klantenservice heeft philips.. geen mensen bij de chat terwijl er staat dat ie nog open is tot 20u.
Vraag het hier?quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. wil gewoon wat weten over een product voordat ik het aanschaf.
Neenquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik amandelmelk in een automatische koffiemachine doen om cappuccino te maken?
Nou dat kan morgen ook welquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. wil gewoon wat weten over een product voordat ik het aanschaf.
https://coffee-bike.com/b(...)tives-for-the-coffeequote:Op maandag 3 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik amandelmelk in een automatische koffiemachine doen om cappuccino te maken?
O ja, niet aan gedachtquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook altijdJe kunt het ook aan coolblue vragen
moet je ff in in 't slangennest vragen.. schijnen ze daar in een meet van de sc gedaan te hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
en moedermelk?
Ik vraag dit voor een vriend
Geloof het zo. Vuig snollengebroed.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je ff in in 't slangennest vragen.. schijnen ze daar in een meet van de sc gedaan te hebben
Omg ik moet eigenlijk een topic met deze vraag in OUD posten met plaatje van de koffiemachinequote:Op maandag 3 augustus 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je ff in in 't slangennest vragen.. schijnen ze daar in een meet van de sc gedaan te hebben
ook een optiequote:Op maandag 3 augustus 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg ik moet eigenlijk een topic met deze vraag in OUD posten met plaatje van de koffiemachine
Doe doe doequote:Op maandag 3 augustus 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg ik moet eigenlijk een topic met deze vraag in OUD posten met plaatje van de koffiemachine
Heb je toch al gedaan inmiddels?quote:
Ja ben aan het downloaden nu maar heb traag internet dus heb het vanavond niet binnen.quote:
ahquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je toch al gedaan inmiddels?
[..]
Ja ben aan het downloaden nu maar heb traag internet dus heb het vanavond niet binnen.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
moet je wel ipv cacao er gedroogd placenta poeder op strooien
tot over een paar weken alvastquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
OUD / Moedermelk ipv gewone melk
Als jullie me niet meer zien posten heb ik een ban
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
OUD / Moedermelk ipv gewone melk
Als jullie me niet meer zien posten heb ik een ban
idd en minimeeten kan ook nog nietquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop het niet, voel me zo eenzaam zonder jullie
maar alle melk is toch eigenlijk een soort "moedermelk"quote:
Hmm, goed puntquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
maar alle melk is toch eigenlijk een soort "moedermelk"
melk vor een opschuimert moet vet genoeg zijn, dat is de belangrijkste voorwaarde. en je moet hoe dan ook de melkschuimer na gebruik schoonmakenquote:
nnnnnnnnnnnnnnnog een keerquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je toch al gedaan inmiddels?
[..]
Ja ben aan het downloaden nu maar heb traag internet dus heb het vanavond niet binnen.
Dank voor de tip. Dat is dan misschien een probleem met andere soorten melk. Las al dat je geen magere melk moest gebruiken ook.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
melk vor een opschuimert moet vet genoeg zijn, dat is de belangrijkste voorwaarde. en je moet hoe dan ook de melkschuimer na gebruik schoonmaken
gewone volle melk voldoet dus als er 3.5% uit je tetten druppelt danquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Dat is dan misschien een probleem met andere soorten melk. Las al dat je geen magere melk moest gebruiken ook.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:15 schreef crv het volgende:
[..]
gewone volle melk voldoet dus als er 3.5% uit je tetten druppelt dan
nou.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Er druppelt geen gratis melk uit m'n tetten. De droom van elke Nederlander eigenlijk, graties melk
hoe kom je da aan je moedermelkquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Er druppelt geen gratis melk uit m'n tetten. De droom van elke Nederlander eigenlijk, graties melk
het is vadermelkquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
hoe kom je da aan je moedermelk
leen je telkens een kopje bij de buren ?
Ik zat maar te trollen uit vervelingquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
hoe kom je da aan je moedermelk
leen je telkens een kopje bij de buren ?
dat kwakje schuimt denk ik niet zo best opquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh man, dat was een nog beter topic geweest. Sperma in m'n koffie automaat
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat maar te trollen uit verveling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
moet je vaker naar die filmpjes van roomtaarten kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
dat kwakje schuimt denk ik niet zo best op
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:18 schreef crv het volgende:
[..]![]()
DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee dank jequote:Op maandag 3 augustus 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je vaker naar die filmpjes van roomtaarten kijken.
Dat meen je niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat maar te trollen uit verveling
vrij bizarre. ik krijg wel eens linkjesquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Maar hoezo zijn er eigenlijk mensen die gewoon serieus op dat topic ingaan?Dan vraag ik me af wat er normaal in godsnaam voor bizarre vragen in OUD worden gesteld
ik vermoed dat in elke subforum bizarre vragen gesteld wordenquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Maar hoezo zijn er eigenlijk mensen die gewoon serieus op dat topic ingaan?Dan vraag ik me af wat er normaal in godsnaam voor bizarre vragen in OUD worden gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |