quote:Kunnen we het niet over Resident evil hebben,
Op zondag 19 januari 2003 15:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
. En dan vooral overSuper Monkey Ball
.
Bijvoorbeeld; Die Lisa is best lekker hé,
IK had een keer gehoord dta er een meisje in het spel zat, ik vroeg aan iemand of ze lekker was,
En die vent zei: Laten we zeggen, het is niet mijn type
Dus ik spelen kom ik haar tegen en ik schrok me toch dood, en cool dat ze zo vaak terug komt,
Maar als barry vraagt of hij zijn gun mag hebben, en je doet NO, wat gebeurt er dan?
quote:14,999.
Op zondag 19 januari 2003 16:10 schreef hallo_mensen het volgende:
:| watt is xv ook alweer
quote:Ik kan niet w88 tot deel 2 uitkomt!! De beelden die ik bij Gamekings heb gezien helpen ook niet echt bij het w88 moet ik zeggen!!! Wat zijn jullie highscores bij monkeytarget 5 beurten eigenlijk? Die van mij in de 1700
Op zondag 19 januari 2003 15:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan vooral overSuper Monkey Ball
.
quote:Was ik dus van plan deze week te gaan doen
Op zondag 19 januari 2003 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag Resident Evil uitgespeeld met Chris. Dat had ik nog niet gedaan.
quote:Dan is het niet je type game
Op zondag 19 januari 2003 19:05 schreef Cici het volgende:
Ik vind Monkeyball nou echt geen ruk aan he.
Mijn tante heeft hem en wil hem verkopen of ruilen.
quote:Ik verbaasde me er gewoon weer over. Tis niet normaal. Daarom wil ik niet weten hoe cool RE0 gaat worden. Chris was moeilijker trouwens dan Jill !
Op zondag 19 januari 2003 19:03 schreef HAL9000S het volgende:[..]
de graphics zijn gewoon TE bruut mooi!!!
quote:Je kunt minder shit meenemen, dat is zowiezo al kut. Ik moet wel weer wennen aan die besturing
Op zondag 19 januari 2003 19:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik verbaasde me er gewoon weer over. Tis niet normaal. Daarom wil ik niet weten hoe cool RE0 gaat worden. Chris was moeilijker trouwens dan Jill !
quote:Ik wil hem wel voor 27,50 euro dan kopen
Op zondag 19 januari 2003 19:05 schreef Cici het volgende:
Ik vind Monkeyball nou echt geen ruk aan he.
Mijn tante heeft hem en wil hem verkopen of ruilen.
quote:idd
Op zondag 19 januari 2003 15:09 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Wacht maar. Over een paar weken vind je het een eitje, en verbaas je je er over dat je er ooit vast hebt gezeten.
quote:you gotta be kidding me...
Op zondag 19 januari 2003 18:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik kan niet w88 tot deel 2 uitkomt!! De beelden die ik bij Gamekings heb gezien helpen ook niet echt bij het w88 moet ik zeggen!!! Wat zijn jullie highscores bij monkeytarget 5 beurten eigenlijk? Die van mij in de 1700
Super Monkey Ball is het ultieme spel
Het wachten op Zelda is nu een stuk makkelijker geworden...
quote:kga ook weer ns monkey ballen
Op zondag 19 januari 2003 20:41 schreef Khadgar het volgende:
Had ik al gezegt dat Monkey Ball een superspel is? Zo nee:Super Monkey Ball is het ultieme spel
Het wachten op Zelda is nu een stuk makkelijker geworden...
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:40 schreef Chocobo het volgende:
Whoehahahaha,...iedereen is aan het Monkeyballen !
Ik heb net een SNES met DK 1&2 Mario Allstars, Super Mario World, ISS, en Aladdin gekocht en natuurlijk een extra controller
quote:Waarom? Puur uit nostalgie? Er komen straks bordevol coole next gen games uit !
Op zondag 19 januari 2003 22:58 schreef febster het volgende:[..]
ik doe pas mee bij deel 2
![]()
Ik heb net een SNES met DK 1&2 Mario Allstars, Super Mario World, ISS, en Aladdin gekocht en natuurlijk een extra controller
![]()
![]()
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:41 schreef Khadgar het volgende:
Had ik al gezegt dat Monkey Ball een superspel is? Zo nee:Super Monkey Ball is het ultieme spel
quote:geen idee, ik doe niet aan de SMB rage
Op zondag 19 januari 2003 20:41 schreef Khadgar het volgende:
Had ik al gezegt dat Monkey Ball een superspel is? Zo nee:Super Monkey Ball is het ultieme spel
Het wachten op Zelda is nu een stuk makkelijker geworden...
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 19-01-2003 23:27]
quote:Whoehahahahaha,..nou sorry, maar dat trek ik niet. OOT en URA moeten even wachten. Eerst Windwaker !
Op zondag 19 januari 2003 23:25 schreef G1Ace het volgende:[..]
geen idee, ik doe niet aan de SMB rage
not really my thing, zoiets
ach wel, met mijn verjaardag komt zelda binnen, eerst OOT en de masterquest uitspelen en dan windwaker proberen
quote:heb OOT niet gespeeld voor de N64, mede doordat ik niet aan n64 spellen kon komen voor mijn ntsc n64, dus wil dat eerst even spelen
Op zondag 19 januari 2003 23:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahahaha,..nou sorry, maar dat trek ik niet. OOT en URA moeten even wachten. Eerst Windwaker !
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 19-01-2003 23:28]
Maar wees er snel bij.
Maar G1ace... Ik zou het knap vinden als je niet heeeeel eventjes Winwaker gaat proberen... Ik denk dat je dan niet meer stopt....
quote:Hmzz, als nou de spellen Zelda en/of MP naar de Xbox kwamen... dan noem ik het klaar.
Capcom-games toch niet exclusiefIn iets wat alleen een totale afgang voor de PR-machine van Capcom genoemd kan worden, heeft de ontwikkelaar toegegeven dat de vier van de vijf exclusieve GameCube-games toch ook op andere platformen zullen verschijnen.
Toen Capcom een tijdje terug vijf exclusieve titels aankondigde voor de GameCube kwam dat nogal als een verrassing. Er werd ook lang getwijfeld of deze games wel echt alleen op de GameCube zouden verschijnen. Capcom liet echter stellig weten dat de vijf spellen Resident Evil 4, Viewtiful Joe, Dead Phoenix, Killer 7 en Product Number 03 exclusief op de GameCube zouden verschijnen.
Dat blijkt dus nu een tikkeltje anders te liggen. Tijdens de presentatie van de plannen van Capcom van 2003 laat de ontwikkelaar beschamend weten dat alleen Resident Evil 4 exclusief op de GameCube blijft. Alle andere games zullen ook andere consoles verschijnen. Door miscommunicatie met de pers is volgens Capcom de oorzaak van deze fout.
Het is natuurlijk wel een blunder van formaat als je als bedrijf tot twee maal toe een aankondiging doet die niet blijkt te kloppen. Slecht nieuws voor Nintendo dus, die de games eerder op haar releaselijst als exclusief had aangemerkt.
quote:Onmogelijk !
Op maandag 20 januari 2003 11:26 schreef Bastard het volgende:
Van een game site geplukt
[..]Hmzz, als nou de spellen Zelda en/of MP naar de Xbox kwamen... dan noem ik het klaar.
Hint: haal een Cube !
quote:Nee.. nog niet.
Op maandag 20 januari 2003 12:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hint: haal een Cube !
quote:Ik=Febster
Op zondag 19 januari 2003 23:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waarom? Puur uit nostalgie? Er komen straks bordevol coole next gen games uit !
quote:Ik=Febster
Op maandag 20 januari 2003 13:34 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit MB gespeeld
Is ie leuk
*pets*
MB is natuurlijk , en ik vind vooral SMB3 ultiem dat heb ik nog vaak met mijn "vriendinnetje" gedaan
quote:ik heb dat soort discipline
Op zondag 19 januari 2003 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:80 euro
Maar G1ace... Ik zou het knap vinden als je niet heeeeel eventjes Winwaker gaat proberen... Ik denk dat je dan niet meer stopt....
Dat zou ik ECHT niet kunnen...
Je MOET dit spel hebben, profiteer NU van dit fantastische aanbod!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3002222955&category=20390
KOOP HEM NU
En dat meen ik serieus... SMB is geweldig !
Ik heb advanced EINDELIJK uitgespeeld
na zoveel keer proberen is het me eindelijk gelukt !!!
I want to thank Nintendo for the fantastic gamecube, and also SEGA for producing this game and last but not least... my infinite continues
Ik heb level 30 maar zo'n 50 keer (zoiets, denk zelfs meer) geprobeerd, iedere keer deed ik dezelfde weg (langs rechts gaan in het begin), tot ik besloot es langs links te gaan, en jawel
Na mijn 2de !!! poging is het gelukt
Thank you...
Goed hoor!
Nu ik nog...
quote:Van Nintendo.nl
Fans van Phantasy Star, zet je chronometer maar vast op 7 maart, want dan verschijnt de waanzinnig succesvolle RPG Phantasy Star Online voor de Nintendo GameCube.Gelukkig hoef je niet zolang te wachten op verse informatie over deze baanbrekende online-belevenis. Alle informatie die je nodig zou kunnen hebben staat op de spelpagina.
Phantasy Star Online Episode I & II wordt de eerste game die gebruikmaakt van de binnenkort te verschijnen Nintendo GameCube Breedband en Modem Adapters (release eveneens op 7 maart). De game sleurt je mee naar een wereld vol actie en zoektochten op de planeet Ragol.
Blijf uitkijken naar meer informatie nu de releasedatum in maart steeds dichterbij komt. Het duurt niet lang meer...
Meer is er echter niet over bekend... Ze moeten het wel ff wat gaan promoten
quote:Wat is de url dan? Ik wil meer weten
Op dinsdag 21 januari 2003 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle informatie die je nodig zou kunnen hebben staat op de spelpagina.
quote:Zouden ze niet stiekem Japan bedoelen, en ons lekker proberen te maken?
Op dinsdag 21 januari 2003 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of iedereen het al weet, maar de Cube gaat EERDER online dan de XboX
[..]Van Nintendo.nl
Meer is er echter niet over bekend... Ze moeten het wel ff wat gaan promoten
quote:Ghe... daar staat verder ook niet meer dan hier
Op dinsdag 21 januari 2003 08:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat is de url dan? Ik wil meer weten
Alleen dit bericht is er te vinden! Darom zeg ik NINTENDO MAAK RECLAME !
Je kan totdat ie uitkomt oefenen met een dienblad en een knikker!
quote:Ik dnke dat het eerder iets te maken heeft met de releases in maart...
January 17, 2003 - Publisher Ubi Soft told IGNcube today that the GameCube version of Splinter Cell will be delayed until May of this year. The company said that the title is running behind the PlayStation 2 port, which is still on schedule to ship in March.
Splinter Cell, a third-person, stealth-centric action game, follows special operative Sam Fisher through nine missions of high-tech enemy infiltration and combat. The game was heralded as one of the best titles of 2002 by critics, and went on to sell more than one million units for Xbox through the holiday season.Ubi Soft said the GameCube incarnation is more or less a port of the Xbox original, and that first screenshots of it in motion would be made available next week.
quote:He?
Op dinsdag 21 januari 2003 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*drool
Komt ocarina of time los naar de Cube? Ik dacht dat die als een bonusdisc bij the windwaker zou zitten
quote:Bij gebrek aan chocobo
Op dinsdag 21 januari 2003 14:29 schreef erikh het volgende:[..]
He?
Komt ocarina of time los naar de Cube? Ik dacht dat die als een bonusdisc bij the windwaker zou zitten
*PETS!*
Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.
quote:Maar dan wil ik toch weten vanaf wanneer je die disc krijgt in NL, dat kan ik nergens vinden!
Op dinsdag 21 januari 2003 15:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Bij gebrek aan chocobo
.
Kom eens dichterbij...*PETS!*
Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.
quote:Dat wil ik ook wel weten
Op dinsdag 21 januari 2003 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Maar dan wil ik toch weten vanaf wanneer je die disc krijgt in NL, dat kan ik nergens vinden!
quote:Ik ga altijd langs rechts. En meestal haal ik hem in 1 keer. Maar ik deed er idd ook enorm vaak over voordat ik hem voor het eerst had.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb geschiedenis geschreven !!!
Ik heb advanced EINDELIJK uitgespeeld
na zoveel keer proberen is het me eindelijk gelukt !!!
I want to thank Nintendo for the fantastic gamecube, and also SEGA for producing this game and last but not least... my infinite continuesIk heb level 30 maar zo'n 50 keer (zoiets, denk zelfs meer) geprobeerd, iedere keer deed ik dezelfde weg (langs rechts gaan in het begin), tot ik besloot es langs links te gaan, en jawel
Na mijn 2de !!! poging is het geluktThank you...
quote:Ja, maar voor je gevoel bestuur je de bal gewoon. het voelt iig heel natuurlijk aan.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Super Monkey Ball bestuur je toch de omgeving ipv het poppetje?
quote:haha inderdaad, dat was me nog nooit opgevallen... dus het voelde idd heel natuurlijk aan
Op dinsdag 21 januari 2003 17:16 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, maar voor je gevoel bestuur je de bal gewoon. het voelt iig heel natuurlijk aan.
quote:Ja,...sorry,...ik was er niet bij om iemand te slaan. Ik zal het beter in de gaten houden !
Op dinsdag 21 januari 2003 15:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Bij gebrek aan chocobo
.
Kom eens dichterbij...*PETS!*
Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.
quote:Das heel leuk maar de laatste berichten die ik las waren weer dat het absoluut neit zeker was of die bonusdisc er zou komen, kan iemand di nou eindelijk eens ophelderen?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Bij gebrek aan chocobo
.
Kom eens dichterbij...*PETS!*
Zo!
Die disc krijg je als je preordert. Aangezien het een beetje lullig is als ze je een los dvd'tje meegeven, hebben ze erg toch maar een doosje bijgedaan. Zelda: The Wind Waker krijg je pas als hij verschijnt, en zal in een aparte box zitten.
quote:Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........
Op dinsdag 21 januari 2003 18:11 schreef erikh het volgende:[..]
Das heel leuk maar de laatste berichten die ik las waren weer dat het absoluut neit zeker was of die bonusdisc er zou komen, kan iemand di nou eindelijk eens ophelderen?
De bonusdisc is namelijk wel aangekondigd.........zouden ze dan er alleen maar wat moviepreviews op doen? Nee,.....OOT en URA komen !
Dan hoef je niet meer zo bezig te zijn met zelda en dan denk je op 4 mei 'kut, hij lag gister al in de winkel, helemaal vergeten'
quote:En anders..anders.. is er geen radicale groepering die ons zou willen steunen?
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........
De bonusdisc is namelijk wel aangekondigd.........zouden ze dan er alleen maar wat moviepreviews op doen? Nee,.....OOT en URA komen !
quote:Whoehahahahahaha,..das een leuke.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je nou al Super Monkey Ball, Chocobo?Dan hoef je niet meer zo bezig te zijn met zelda en dan denk je op 4 mei 'kut, hij lag gister al in de winkel, helemaal vergeten'
Nee,....ik wacht even op SMB2 !
quote:Is er al bekend waar je zelda kunt pre-orderen?
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee dat kan niet, want het is niet officieel bevestigd. Maar kan met niet voorstellen dat Nintendo Europa een bonusdisc uitbrengt zonder die titels.........
De bonusdisc is namelijk wel aangekondigd.........zouden ze dan er alleen maar wat moviepreviews op doen? Nee,.....OOT en URA komen !
quote:Waar heb je dat gedaan?????
Op woensdag 22 januari 2003 10:03 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Jongens Ik Heb Zelda Ge-Preordered,
En Nu Krijg Ik Dus De Bonus Disc Erbij..
In Maart Komt Hij, Ik Kan Niet Wachten
quote:www.gamespot.com
Op woensdag 22 januari 2003 10:04 schreef erikh het volgende:[..]
Waar heb je dat gedaan?????
Ik ga Zelda wel pre-orderen bij DimensionPlus. Maar ik ga ze eerst mailen vor de bonus disc denk ik....
quote:Ja En Ik Heb Platinum!
Op woensdag 22 januari 2003 10:16 schreef erikh het volgende:
Heb jij een us cube ofzo? Want in nederland komt ie pas in mei uit maar die site waar ik kijk zegt maart.
Ik heb hem daar dus besteld zojuist!!
quote:Hoveel Was Het?
Op woensdag 22 januari 2003 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij dimensionplus hebben ze bevestigd dat ALS er een disc bijkomt in europa, je die krijgt als je pre-ordered.Ik heb hem daar dus besteld zojuist!!
quote:Ik heb ook meteen even gekeken wat het moest kosten maar er stond nog geen prijs bij.
Op woensdag 22 januari 2003 13:37 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Hoveel Was Het?
Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dat nou zit
En je krijgt zoals het er staat de bonus disc (mits in NL gereleased) gewoon tegelijk geleverd.
Quote van ConsoleGamez.nl:
Metroid is een zeer bekende spelserie van Nintendo. De rechten om een film te maken rond de personages uit Metroid zijn nu verkocht aan twee producers uit Hollywood.
Het verfilmen van games blijft nog steeds erg populair. Na het debacle rond de Mario-film heeft geen enkele producent zich gewaagd aan een film rond Nintendo's spelfiguren. Volgens Variety komt daar verandering in.
Zide/Perry Entertainment heeft namelijk de rechten opgekocht om een film te maken rond Metroid. De firma is eigendom van de producers Warren Zide en Craig Perry, onder andere bekend van films als Final Destination en American Pie. Er wordt inmiddels gezocht naar een schrijver die het filmscript gaat verzorgen.
Een globaal plot van de eventuele film is volgens onze collega's bij N-Philes al wel bekend. Het verhaal speelt zich af in wat eens een vredelievend universum was. Die vrede is echter ruw verstoort door een angstaanjagende ontdekking. Tijdens een routinematige verkenningsmissie wordt een nieuwe vliegende levensvorm ontdekt: de Metroid. Dit roofdier is in staat zijn prooi razend snel te overrompelen, hun levensenergie op te zuigen en zich daarna in een rap tempo te vermenigvuldigen.
De groeiende Metroid-populatie vormt een serieuze bedreiging voor andere volken in het universum. De autoriteiten, verenigd in de Galactic Federation, nemen de vrouwelijke premiejaagster Samus Aran in de arm om deze diersoort te elimineren. Tijdens haar opdracht komt ze er achter dat een aantal piraten bezig zijn om een leger van deze Metroids te kweken om zo de macht te kunnen grijpen.
quote:Begint maart zelfs. 3 Maart om precies te zijn. Kep em al ge-pre-ordered
Op woensdag 22 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat de film me minder interesseert dan de release straks eind maart van het spel
quote:Zover IK weet, is t 23 of 28 maart en eerder zou wel kunnen maar das dan een mooie meevaller waar ik nu niet op ga hopen want dadelijk valt t weer tegen
Op woensdag 22 januari 2003 19:12 schreef BMH het volgende:[..]
Begint maart zelfs. 3 Maart om precies te zijn. Kep em al ge-pre-ordered
Weet je welke spellen pas heerschen ?
Super Mario World , *klik SNES aan*, en back to the verslaafde jaren zo mooi
nix moeilijke besturing, nix bagger, gewoon op en top Mario waarin je eigenlijk met 1 knop t spel moet kunnen uitspelen (de spring knop dus
) en waarbij de gameplay zo goed is dat je de tranen in je ogen voelt branden van genot
The Lion King: Tsjaaaaa ultieme feel good kiddy game and i love it , heerlijke muziek, mooi kleurrijk vorggegeven, heerlijke gameplay brrrrrr super gewoon
*hakuna matata *
De rest heb ik nog niet gedaan, maar geloof me het is t geld dubbel en dwars waard
Ooh ff beetje promotie: ik heb hem dus zondagavond besteld bij www.gameplayer.nl
quote:Volgens mij eind maart
Op woensdag 22 januari 2003 19:12 schreef BMH het volgende:[..]
Begint maart zelfs. 3 Maart om precies te zijn. Kep em al ge-pre-ordered
quote:ze zouden Zelda eens moeten gaan verfilmen
[b]Op woensdag 22 januari 2003 16:14 schreef GaF het volgende:knip..
quote:Nee man,........ze moeten dat soort games niet verfilmen. Zou jij naar een film willen gaan waarin een kind grote monster in elkaar slaat ?
Op woensdag 22 januari 2003 20:44 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ze zouden Zelda eens moeten gaan verfilmen
![]()
quote:jah
Op donderdag 23 januari 2003 09:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee man,........ze moeten dat soort games niet verfilmen. Zou jij naar een film willen gaan waarin een kind grote monster in elkaar slaat ?
* flappiewappie denkt aan home alone
Een must see... je kan er goed zien dat het morphen in een bal goed is uitgewerkt!!
Lijkt me ehm... weird
Film van metroid, zouden ze dan gewoon met de computer maken of met real-life acteurs ?
Meteen bij het begin van de rand afspringen, dan kan je hem tegemoet rollen
quote:Tja, in 2005 alweer. Dat lijkt snel, maar dat valt wel mee: in 95 kwam de N64 en de GC kwam in 2002. Zeven jaar ertussen, maar laten we eerlijk wezen, de GC kwam te laat voor het gote publiek... Als ze nu inderdaad eerder zijn dan de PS3 en de Ybox dan maken ze denk ik een betere kans.
New GameCube 2005
Posted on "23/01/2003"Amid reports that GameCube's sales have been dropping and that it's weakening in the console market - Nintendo have admitted they are planning a console release in 2005 - the successors of the GBA and GameCube.
During an interview with the News agency, Reuters, President of Nintendo Saturo Iwata commented on the failures of GameCube and the future of Nintendo Gaming...
"When we withdraw from the home game console, that's when we withdraw from the video game business"So Nintendo are saying that a move to handheld gaming only is not a wise, nor credible decision, Ninty are striking back...
"We are developing a new home video game console with a plan to release the new system around the same time as rival makers do." Mr. Iwata said.
"We will get ready for a battle in 2005 although foreign game developers are now saying that rival next-generation systems won't come until 2006."Fighting talk from Nintendo then! It seems that Saturo Iwata has changed the passive mood in the Nintendo barracks and is preparing to really take the world by storm in 2005. Planning to release a new console even before the rival companies enter the market is opposite of GameCube's marketing plan - but may be the saving of Nintendo Gaming.
I think an important thing to remember here is that although GameCube in reality hasn't improved vastly from the N64 era, it's given Nintendo a platform from which to launch their newest console - and a few lessons learned from the mistakes they made.
We're excited as you probably will be about a new, brilliant Nintendo console, but we're sorry to see Nintendo dismiss the GameCube so readily. Whatever happens, the GameCube has given us some good games and in the coming year or two it's about to get a lot better - bring on 2003!
Dedicated to the GameCube, 2001-2005
- Chris
Ook lijkt een link optie naar de GBA me wel een goed idee, tegen die tijd heeft iedereen er een, dus waarom niet?
De GC gaat in ieder geval nog 3 jaar mee (2003, 2004 en 2005) en er komen nog GENOEG spellen uit (zelda, ff:cc, MP, Mario Kart !!, etc)
Laten we zeggen dat ik enthousiast ben!
*sob*
Ik hou van Nintendo!
quote:dat is pas over 3 jaar!! exclusief alle uitstellingen
Op vrijdag 24 januari 2003 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van Gaming Cuber:
[..]Tja, in 2005 alweer. Dat lijkt snel, maar dat valt wel mee: in 95 kwam de N64 en de GC kwam in 2002. Zeven jaar ertussen, maar laten we eerlijk wezen, de GC kwam te laat voor het gote publiek... Als ze nu inderdaad eerder zijn dan de PS3 en de Ybox dan maken ze denk ik een betere kans.
Ook moeten ze nu ECHTE knallers hebben met de launch => Mario 256 en Eternal Darkness en Pokemon lijken me goede titels, voor kinderen en voor oudere.Ook lijkt een link optie naar de GBA me wel een goed idee, tegen die tijd heeft iedereen er een, dus waarom niet?
De GC gaat in ieder geval nog 3 jaar mee (2003, 2004 en 2005) en er komen nog GENOEG spellen uit (zelda, ff:cc, MP, Mario Kart !!, etc)
Laten we zeggen dat ik enthousiast ben!
*sob*
Ik hou van Nintendo!
ps: voor de VIP mensjes is er een nieuw MP filmpje te bewonderen op www.nintendo.nl
quote:Baard !
Op vrijdag 24 januari 2003 17:28 schreef flappiewappie het volgende:ps: voor de VIP mensjes is er een nieuw MP filmpje te bewonderen op www.nintendo.nl
quote:Daar twijfel ik sterk aan aangezien je de levels ook met maximaal 4 spelers simultaan kunt spelen.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Super Monkey Ball bestuur je toch de omgeving ipv het poppetje?
quote:nope, de wheel of danger zuigt imo. Tripple 300 helpt, net zoals die kleine gele paaltjes waar je 500 voor krijgt. Daar kan ik op landen zonder de magnet fall!!
Op zondag 19 januari 2003 20:32 schreef ASSpirine het volgende:[..]
idd
[..]you gotta be kidding me...
5 beurten 1700 punten ???
met wheel of danger ?
quote:Als je Main game (dus waar je het balletje naar het einde moet rollen) in multipayer speelt, bestuur je echt gewoon het veld. De ballen van te tegenstander zijn doorzichtig en daar heb je geen last van, je kan de ander er dus niet af stoten.
Op vrijdag 24 januari 2003 19:11 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Daar twijfel ik sterk aan aangezien je de levels ook met maximaal 4 spelers simultaan kunt spelen.
In de andere multiplayer spellen (monkey fight, race, etc) bestuur je wel de balletjes.
Echt waar
Zolang het spel maar leuk is, en dat is het ook
Dat licht helemaal aan je referentie kader
Maar het spel heerst inderdaad!! Beste Gamecube spel tot nu toe (PAL)
quote:totaal niet te vergelijken
Op vrijdag 24 januari 2003 21:13 schreef G1Ace het volgende:
zelfs beter dan eternal darkness???
quote:Ik heb nooit ED gedaan, maar ik ga er logischerwijs van uit dat SMB beter is.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
totaal niet te vergelijken
Voor 35 euro een jaar lid en dan als welkomsgeschenk Eternal Darkness!!!
quote:Je kunt dat gewoon niet vergelijken. ED en SMB zijn beiden toppers in hun genre. Als je van Survival Horror achtige games houd zul je ED boven SMB preferen, en andersom.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik heb nooit ED gedaan, maar ik ga er logischerwijs van uit dat SMB beter is.
quote:Zo bijzonder goed vond ik ED niet. De "trip"effecten zijn leuk maar gaan ook vervelen na een tijdje. Verder vond ik de gameplay een beetje eenzijdig en de puzzels veel te makkelijk, en de graphics ook niet alles, (vooral tegenover RE) maar over het algemeen toch een aardig vermakelijke game. Ik het hem 2 keer uitgespeeld en ben nu met de laatste kleur (rood) bezig.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:19 schreef speknek het volgende:
Ik heb SMB nog nooit gedaan, maar ik ga er logischerwijs van uit dat beter dan ED gewoon nog niet kan.
quote:ik dacht dat je een andere bedoelde
Op vrijdag 24 januari 2003 18:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Baard !
quote:vast wel
Op zaterdag 25 januari 2003 22:40 schreef Chen het volgende:
Kan je al on line spelen met de Gamecube?
quote:Hehe maar je kan ook wachten tot maart, dan staat de Cube op schema om online te gaan. Alleen...maart is erg dichtbij en veel heb ik er niet van gehoord, laten we hopen dat het niet maart voor Japan is natuurlijk!
Op zondag 26 januari 2003 00:41 schreef flappiewappie het volgende:[..]
vast wel
, moet je eerst alleen een modem ontwikellen, en spel maken wat online play support, een netwerkje aan leggen, en spelen maar
Mario Kart online! *vroem*
Def
quote:Tis zelfs begin maart, maar ik vind Nintendo er erg rustig over. PSO wordt het eerste online spel. Tis even afwachten of we daar voor moeten betalen.
Op zondag 26 januari 2003 01:19 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
Hehe maar je kan ook wachten tot maart, dan staat de Cube op schema om online te gaan. Alleen...maart is erg dichtbij en veel heb ik er niet van gehoord, laten we hopen dat het niet maart voor Japan is natuurlijk!
Mario Kart online! *vroem*
Def
PS,......check dit must -see F-Zero movie als je een insider bent.
quote:Iets snellers hebben ze zeker niet?
Op zondag 26 januari 2003 07:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
PS,......check dit must -see F-Zero movie als je een insider bent.
http://cube.ign.com/articles/383/383789p1.html
De tandjes wat gaat dat hard!
V-Rally 3 screens
En de verbeteringen
quote:Impressie van IGN over F-Zero
Head inside to see what advantages V-Rally 3 for the GameCube will have over the PS2 version.Following on from the unprecedented success of the PlayStation 2 version and the impending release of the Xbox version, V-Rally 3 on Gamecube will hit the streets in June 2003.
Utilising the unique technological architecture of the Gamecube, Eden Studios have produced two real innovations to make V-Rally 3 on the Gamecube, a much different and refined experience than that of its PlayStation 2 counterpart. The V-Rally 3 Gamecube dynamics have been improved to produce more sensitive and responsive handling; easier, yet still simulation-oriented and complete with official steering wheel compatibility.
Eden Studios have totally overhauled and refined the in-game special effects. "It was inevitable that V-Rally 3 would release on the Gamecube as it was a logical stage of progression for the franchise. V-Rally 3 has its own distinctive identity and is a great way to introduce this legendary racing brand onto the Gamecube console." said Pascale Vermeerbergen, European Marketing Director.
In addition to these major improvements, further new features appear on the Gamecube version: the Ford Focus livery has been updated, and tracks have been widened and improved for a superior driving and racing experience.
Combined with the exceptional handling developed by Eden Studios and the addition of realistic vehicle sound affects, V-Rally 3 is poised to storm the charts with this sleek looking Gamecube version.
quote:Ik moet zeggen dat t me eerst nix leek, maar t nu wel steeds vetter in de oren begint te klinken
January 24, 2003 - The World Hobby Fair just kicked off its two day stay on the outskirts of Tokyo, and upon entering the show venue at around 8:30 AM Japan time, the first area we stormed was, of course, Nintendo's F-Zero booth. Nintendo had four units of the GameCube version of the game set up, along with an area reserved for what eventually became a lengthy line (although not as long as the 90 minute line to play Zelda for GBA).
Showgoers were allowed to play the game for five minutes while lovely girls explained its intricacies. The demo included four vehicles/characters, each rated on Grip, Speed Boost and Body. Captain Falcon (Blue Falcon) seemed to be the most popular among the Japanese players, with far fewer trying out Pico (Wild Goose), Dr. Stewart (Golden Fox) or Samurai Goroh (Fire Stingray). Four courses were available: Mute City, Port Town (long pipe), Green Planet and Port Town (air type). In our few minutes with the game we got to try out the first three courses through three laps of play against 15 computer-controlled opponents. A tournament later in the day allowed us to see competitive two player vertical split screen play.The three courses we tried suggest good things for the game. Amusement Vision (the internal Sega team developing the game) has clearly put a good amount of thought in the design of the courses. In addition to twists and turns at every corner, we found a number of jumps, some short and some very, very, very long (experiencing the huge jump shown in previous trailers proved quite a thrill). Pipes force you to move around from top to bottom in order to get speed boosts, and they also feature obstacles blocking your path (although even if you strike them, you're never fully stopped -- a good thing for keeping you in the race). One course in particular caught our eye and will need to be experienced by all: the air type version of Port Town, which is designed like a roller coaster, complete with near vertical rises and drops.
The game controls like a dream through the GameCube controller. The L/R triggers are used, as expected, to assist with turns, with A used for acceleration and B for break (we don't recall actually having used this latter feature, though). The other buttons are used for a somewhat disorienting spin attack, a side attack, and a speed dash. The Speed Dash takes off energy which can be recovered by taking your vehicle through energy recovery areas near the checkpoint on the course.
Overall, we'd have to say that the game feels exactly like what we were hoping: 16-bit F-Zero brought to life with GameCube quality graphics. Control over the crafts feels similar to the GBA version of the game (which we'd been playing earlier in the day) and the sense of speed is right on. The game is also, as suggested by previous video footage, extremely fast. The vehicles are apparently racing upwards of 1500 kilometers per hour, and it shows. You're truly kept on the edge of your seat as you play.
And we aren't kidding when we say GameCube quality graphics. This game marks Amusement Vision's fourth GameCube title, and their experience with the hardware shows. The detail is amazing, with see-through grids allowing you to see below and into the distance (something that actually seems to help in keeping track of where you are) and billboards other decorative touches (the crowds cheered at what looked like R.O.B. in the distance) lining the tracks. In addition to spark effects all over the place, one stage has the sun peaking in and out as you race below tree tops, making for some impressive lighting. In two player vertical spit screen mode, the game manages to maintain all this detail without a drop in framerate. At last, an F-Zero game that can keep a high framerate and lots of cars while looking comparable to the best titles on the system!
Needless to say, our few minutes with F-Zero at the World Hobby Fair left us all the more anxious for the game's May Japanese release. We'll have lots more as the launch approaches on both the home and arcade versions (the arcade version, by the way, should make its public debut some time in February). For now, we'd suggest that you rediscover the game with the GBA version while you wait.
Check back close to 5:00PM Tokyo time for all the video footage we were able to grab from the show floor (uhh... that's about midnight Pacific time).
quote:
Nintendo and Retro Studios have combined their creative genius to bring the video game event of the year, the long awaited release of Metroid Prime, exclusive to Nintendo GameCube. 21st March marks the European launch of this blockbuster title
Ooh en in de PU kreeg MP een 9,8
Oh,...en V-rally ook moet ik eerlijk zeggen. De screens zijn wel mooie trouwens. Damn,.....ik zou graag willen dat MP idd nou eens uit ging komen.
En dat filmpje van IGN :
Dit spel wordt echt meesterlijk !!
Weer een must-have erbij voor mij...
quote:Oh,....er was een F-zero voor de N64 ?
Op zondag 26 januari 2003 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
F Zero moet ik hebben. Meningen over de N64versie waren nogal verdeeld maar ik vond het een geweldig spel. En ik ben nog steeds trots dat ik alles heb uitgespeeld met F Zero X, want dat vierde niveau dat je dan kreeg (master, dacht ik) was echt supersupersuperkut.
quote:F Zero X.
Op zondag 26 januari 2003 14:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,....er was een F-zero voor de N64 ?
Vooral leuk vanwege de random trackgenerator, die je kon gebruiken als je allevier de series op het derde niveau had uitgespeeld. Die wilde soms nog wel eens een baan genereren die zo moeilijk was dat 25 van de 29 computertegenstanders er van af vlogen.
quote:Ik heb dat nog niet meegemaakt, maar het schijnt aan StarWars te liggen geloof ik...
Op zaterdag 25 januari 2003 22:39 schreef Khadgar het volgende:
DAMN... Mijn cube liep net VAST! En ik was net lekker met Rogue Leader bezig...
quote:Yep. Heb het ook een paar keer gehad met Rogue Leader.
Op zondag 26 januari 2003 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb dat nog niet meegemaakt, maar het schijnt aan StarWars te liggen geloof ik...
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Al iets bekend over PSO ?
quote:Van de nintendo-europe site.
Fans van Phantasy Star, zet je chronometer maar vast op 7 maart, want dan verschijnt de waanzinnig succesvolle RPG Phantasy Star Online voor de Nintendo GameCube.Gelukkig hoef je niet zolang te wachten op verse informatie over deze baanbrekende online-belevenis. Alle informatie die je nodig zou kunnen hebben staat op de spelpagina.
Phantasy Star Online Episode I & II wordt de eerste game die gebruikmaakt van de binnenkort te verschijnen Nintendo GameCube Breedband en Modem Adapters (release eveneens op 7 maart). De game sleurt je mee naar een wereld vol actie en zoektochten op de planeet Ragol.
Blijf uitkijken naar meer informatie nu de releasedatum in maart steeds dichterbij komt. Het duurt niet lang meer...
quote:Thanks,...maar dat wist ik al. De vraag ging meer over of we nou een maandelijks bedrag moeten betalen of niet !
Op maandag 27 januari 2003 11:23 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]Van de nintendo-europe site.
Maar thanks Gijs !
quote:Ik vin het maar vaag dat nintendo er niks over zegt
Op maandag 27 januari 2003 12:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks,...maar dat wist ik al. De vraag ging meer over of we nou een maandelijks bedrag moeten betalen of niet !
![]()
Maar thanks Gijs !
quote:*Mee eens is*
Op maandag 27 januari 2003 12:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik vin het maar vaag dat nintendo er niks over zegt
Over dat hele nintendo live is niets bekend haast.. vind ik sucken als je als gamer geen duidelijkheid hebt.
quote:Voor de Dreamcast is het free
Op maandag 27 januari 2003 13:12 schreef facedown het volgende:
Nintendo heeft gewoon niet zoiets als xbox live. Dus geen apart netwerk etc (misschien later), net als de PS2. Gameservers worden gewoon beheerd door de makers van het spel, in het geval van PS0 dus Sega. Er zullen ongetwijfeld europese PS0 servers komen, het is dan ook aan Sega om te bepalen of je daarvoor moet betalen ja of nee. (ik vrees van wel, aangezien dat in Japan en de US ook het geval is).
quote:Sja, tijden veranderen. (dreamcast is (eh was) sega, dat kan natuurlijk ook wel helpen).
Op maandag 27 januari 2003 13:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voor de Dreamcast is het free
quote:als nintendo online play lucratief wil maken, maken ze het gratis
Op maandag 27 januari 2003 13:12 schreef facedown het volgende:
Nintendo heeft gewoon niet zoiets als xbox live. Dus geen apart netwerk etc (misschien later), net als de PS2. Gameservers worden gewoon beheerd door de makers van het spel, in het geval van PS0 dus Sega. Er zullen ongetwijfeld europese PS0 servers komen, het is dan ook aan Sega om te bepalen of je daarvoor moet betalen ja of nee. (ik vrees van wel, aangezien dat in Japan en de US ook het geval is).
Waar ga jij online op Gamen?
PC 376 30% (verrasend hoor, Maar GC zit er wel dichtbij)
NGC 364 29%
X-box 272 22%
PS-2 190 15%
Ik zie trouwens het online gamen met PS-2 somber in, word wel spannend tussen GC en X-box
quote:zeker goed nieuws
Op maandag 27 januari 2003 19:56 schreef Chocobo het volgende:Bastard heeft een Gamecube
quote:Ik denk niet dat het spannend wordt. Gamecube heeft alleen PSO op het moment en die 7 dagen verschil tussen NGC en Xbox (zonder streepje
Op maandag 27 januari 2003 19:29 schreef Ajax_master het volgende:
Toch blijkt Gamecube online voor gamers toch het beste, Het komt het eerste uit is het goedkoopste en deze poll stond in de PUWaar ga jij online op Gamen?
PC 376 30% (verrasend hoor, Maar GC zit er wel dichtbij)
NGC 364 29%
X-box 272 22%
PS-2 190 15%Ik zie trouwens het online gamen met PS-2 somber in, word wel spannend tussen GC en X-box
Disclaimer: Dit is mijn eerste post hier in een Gamecube-topic. Ik ben niet anti-Gamecube. Ik ben pro-Xbox. Ook ik kijk uit naar NGC games als zelda en Metroid Prime om deze in mijn Gamecube te ploppen
quote:En toch krijg ik een rare wansmaak van in mijn mond maar dat zal wel aan mij liggen
Op maandag 27 januari 2003 21:30 schreef WouteRF het volgende:[..]
Ik denk niet dat het spannend wordt. Gamecube heeft alleen PSO op het moment en die 7 dagen verschil tussen NGC en Xbox (zonder streepje
) maakt daar geen verschil in. En PSO is niet eens NGC-exclusief. Microsoft doet het goed door echt een netwerk te brouwen, een echte service. Ik denk daarom dan ook dat de strijd meer zal gaan tussen PS2 en Xbox; PS2 met veel units in omloop, Xbox met de beste service.
Leuke poll trouwens op je site
Ik denk dat ook de PS2 service niet zo super zal lopen en de Xbox gewoone en voorsprong zal nemen qua online gamen met consoles.
Time will tell... XBOX belooft in ieder geval het meest
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:56 schreef Chocobo het volgende:Bastard heeft een Gamecube
Ja.. met Mario party 4.... echt onwijs lachen, en heel cool gedaan!
(Ik heb maar bar weinig nintendo spellen gespeeld, de figuurtjes zijn mij op mario en luigi allemaal wel onbekend.)
Neet vor speet 2 zat in de doos er bij, moet ik nog spelen. En mn chick wilde mirror micky mouse ofzo hebben, maar dat spel gaat vandaag geruild worden... ik weet alleen nog niet voor wat, iemand suggesties?
quote:* Super Monkey Ball
Op dinsdag 28 januari 2003 10:11 schreef Bastard het volgende:[..]
En mn chick wilde mirror micky mouse ofzo hebben, maar dat spel gaat vandaag geruild worden... ik weet alleen nog niet voor wat, iemand suggesties?
quote:Harry Potter is best nog een cool spel hoorde ik. Die scoorde erg hoog. Maar die VIP kaarten zitten niet bij die games. Alles bij First Party games....
Op dinsdag 28 januari 2003 11:25 schreef Bastard het volgende:
Kijk, en dat zuigt dus ook he
Hebben ze bij neet vor speet en harry snotter de VIP kaart er uit gehaald, kan ik niet eens mn sterren opstrijken
check op Nintendovip.com waar de kaarten bij zitten. In ieder geval klopt het dat ze niet bij die games zitten die jij opnoemt !
quote:In het artikeltje werd het verhaaltje omtrend Nintendo natuurlijik heerlijk opgehemeld door te praten over hoe fantastisch het zou zijn als je een van de vele Mario games online zou kunnen doen etc. Dat verfokt een beetje een dergelijke poll omdat je niet met concrete feiten komt. Er werd immers alleen gesproken over PSO..
Op maandag 27 januari 2003 23:38 schreef febster het volgende:[..]
En toch krijg ik een rare wansmaak van in mijn mond maar dat zal wel aan mij liggen
quote:JAAAAAAAAAAA ! ! !
Na maandenlang gezever en gezeur, en uiteraard het zeer lange wachten is het dan zover. Datel UK heeft ons telefonisch bericht over het feit dat de beruchte Freeloader voor de Gamecube volgende week woensdag wordt uitgeleverd wereldwijd. Juist jullie lezen het goed, de Freeloader komt er nu 200% zeker aan.
Wat is de Freeloader en wat kan je ermee zullen sommigen wel denken, laten we dit dan maar eens goed uitleggen. De Freeloader is een kunstige adapter waardoor je zonder enige modificatie aan je Gamecube Amerikaanse en Japanse import games kan spelen.Specificaties:
Speel import games op je GameCube zonder modificatie
USA games werken op Japanse en PAL consoles
PAL games werken op Japanse en USA consoles
Japanse games werken op PAL en USA consolesKlinkt goed niet waar? Datel UK vertelde ons dat er 100.000 Freeloaders wereldwijd worden uitgeleverd woensdag. De Freeloader word verkocht voor het bedrag van €26,50,- in de IGSHOP. Grote kans dat ze vrij snel uitverkocht zijn, dus twijfel niet te lang of je een Freeloader wilt, want straks moet je nog langer wachten.
Met de Freeloader kan je dus Zelda the Wind Waker al gaan spelen, of Metroid Prime op je Europese Gamecube! Een droom komt uit voor vele gamers door de Freeloader.
quote:Ja sorry, maar ik heb dit nou al 36 x gehoord sinds Juni vorig jaar. Ik ben nu in een staat dat ik het eerst moet zien !
Op dinsdag 28 januari 2003 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
HALLO HOREN JULLIE MIJ NIET
Maar bedankt voor het bericht. Ik wacht alleen nog even met het pre-orderen van games !
Ik nam alle andere aankondigingen met een flink brok zout, maar dit neem ik toch wel serieus, en ik ga hem ook pre-orderen nu...
quote:Hehehehehe
Op dinsdag 28 januari 2003 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er staat dat ze GEBELD zijn door Datel UK...Ik nam alle andere aankondigingen met een flink brok zout, maar dit neem ik toch wel serieus, en ik ga hem ook pre-orderen nu...
Sorry,...maar er is al vaker gebeld ! Maar bedankt voor je bericht. Ik heb dat dit al gepreordered sind juni vorig jaar
quote:Van Nintendo is het ook gratis. Er is namelijk geen netwerk, je moet alleen een modem/breedband adapter hebben. In het geval van PS0 is het Sega die er geld voor vraagt. Ik verwacht dat bijvoorbeeld een Mario Kart gewoon gratis online te spelen is...
Op maandag 27 januari 2003 17:26 schreef flappiewappie het volgende:[..]
als nintendo online play lucratief wil maken, maken ze het gratis
ik ga echt niet naast mijn ADSL abo, ook nog eens 10 ( ozo ) euro neer leggen om online te spelen ( geef me dan maar CS
)
Voor de xbox komen er ongetwijfeld ook spellen waar je extra voor moet betalen (met name de MMORPGs).
quote:Dat is wel dus wel gek, aangezien je namelijk het spel koopt. Sega zou je dus een service kunnen verlenen en zonder extra kosten een server kunnen plaatsen. Zoals het ook in PC wereld gebeurd. Zie bijvoorbeeld battle.net (warcraft, starcraft & diablo), moet je daarvoor betalen? Nee.
Op dinsdag 28 januari 2003 16:58 schreef WouteRF het volgende:
En aangezien Nintendo niet laat betalen voor een service die er niet is (sim-pel) moeten de uitgevers zelf servers draaien en zijn ze wel gek als ze daar geen geld voor gaan vragen. Het draaien van die servers is echt niet goedkoop.
In het verleden was PSO 1 ook gratis te spelen online (maar op de dreamcast). Voor veel Nintendo games zal je straks ook niet hoeven te betalen. Alleen voor de MMORPG's, aangezien ze daar een heel team op moeten zetten om nieuwe scenario's etc te bedenken. (in de PC wereld zijn het ook alleen de MMORPG's waar je extra voor moet betalen). Dat gaat straks ook bij Xbox Live gebeuren, wacht maar af...
Ik heb wat cijfers gehoord van EA als ze hun games online mogelijkheden gaan geven en hoewel EA de rijkste third party publisher is zijn die aantallen ook voor hun gewoon teveel om alleen te verwerken in de aankoops-prijs.
anders laat ik wat spellen meebrengen uit hong kong (nu maar hopen dat er ook engels is)
spellen uit Hong kong is ntsc ???
quote:NTSC-J ja ,....... is makkelijk te draaien met een Freeloader en een RGB kabel !
Op dinsdag 28 januari 2003 18:33 schreef ASSpirine het volgende:
ik moet wel weten of de freeloader nu komt of nietanders laat ik wat spellen meebrengen uit hong kong
(nu maar hopen dat er ook engels is)
spellen uit Hong kong is ntsc ???
Maar nu zit ik toch best te twijfelne, voor op online gebied.
Gc: Phantasy star online
X-box: vette shooters
en met min budget kan ik maar 1 console hebben,
DE GC zit online niet echt lekker voor mij, Nintendo maakt zo weining bekend,
Maar ik blijf trouw aan mijn kubus voor de Resident evil serie, Dat was trouwens de echte reden waarom ik mijn GC heb gekocht, Tuurlijk zijn mario party's leuk maar RE is toch de reden. Na het spelen van deel 1 wil ik eigenlijk ook de cube houden voor: Pikmin 2
Kom op Nintendo! maak wat bekend over cube-online!!!
quote:Als ik 1 console kon kopen was het ook opzeker de Cube geweest. Ook voor de RE serie maar ook voor Mario, Zelda, Metroid etc........ !
Op dinsdag 28 januari 2003 20:25 schreef Ajax_master het volgende:
Toen ik Gamecubbe kocht waren er gewoon betere spellen dan voor de X-box,Maar nu zit ik toch best te twijfelne, voor op online gebied.
Gc: Phantasy star online
X-box: vette shooters
en met min budget kan ik maar 1 console hebben,DE GC zit online niet echt lekker voor mij, Nintendo maakt zo weining bekend,
Maar ik blijf trouw aan mijn kubus voor de Resident evil serie, Dat was trouwens de echte reden waarom ik mijn GC heb gekocht, Tuurlijk zijn mario party's leuk maar RE is toch de reden. Na het spelen van deel 1 wil ik eigenlijk ook de cube houden voor: Pikmin 2
Kom op Nintendo! maak wat bekend over cube-online!!!
quote:Hahahahaha,...ik hoop dat er nog een coole andere 2d of 3d mario komt.
Op dinsdag 28 januari 2003 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
[..]
.
quote:Ik had het over de poll op jouw X-Box site
Op dinsdag 28 januari 2003 13:26 schreef WouteRF het volgende:[..]
In het artikeltje werd het verhaaltje omtrend Nintendo natuurlijik heerlijk opgehemeld door te praten over hoe fantastisch het zou zijn als je een van de vele Mario games online zou kunnen doen etc. Dat verfokt een beetje een dergelijke poll omdat je niet met concrete feiten komt. Er werd immers alleen gesproken over PSO..
PSO mag dan wel niet exclusief zijn misschien ben ik achterlijk maar ik hou toch redelijk ook de PS2/X-Box nieuwsstroom bij maar kan me niet herinneren dat die voor die platformen is aankondigd ja oke DC wel maar ja DC is dead (helaas)
Kijk ook ik heb geen inside kijk in de Nintendo keuken (wat ik best graag wel zou willen overigens) maar we hebben het hier over een bedrijf dat al tijden mee gaat en zelfs al bestond toen er nog nooit 1 pc of iets dergelijks gemaakt was
Nintendo is natuurlijk niet achterlijk zoals ze in het verleden vaak hebben bewezen, en ik denk cq weet eigenlijk voor 100 procent zeker dat ze goed over hun online plannen hebben nagedacht en die ook binnen niet al te lange tijd "online" gooien
Er is trouwens een mooi NL spreekwoord hiervoor "Haastige spoed is zelden goed" misschien kijkt Nintendo wel ff de kat uit de boom wat betreft online gamen zodat ze weten wat de problemen zijn en die problemen al op te lossen in hun huidige online plannen
Oftewel ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en tsjaa je weet eigenlijk als je iets van Nintendo koopt dat je iets meer geduld moet hebben dan bij andere bedrijven
quote:Microsoft heeft ook niet overhaast. Waar ze eerst al op 15 november 2001 online zouden willen gaan hebben ze besloten dat 1 jaar uit te stellen. De ontwikkeling van xbl is gelijk op gegaan met die van de xbox zelf en zelfs de beta-periodes zijn vlekkeloos verlopen.
Op dinsdag 28 januari 2003 23:06 schreef febster het volgende:
Even over dat online gebeurenKijk ook ik heb geen inside kijk in de Nintendo keuken (wat ik best graag wel zou willen overigens) maar we hebben het hier over een bedrijf dat al tijden mee gaat en zelfs al bestond toen er nog nooit 1 pc of iets dergelijks gemaakt was
Nintendo is natuurlijk niet achterlijk zoals ze in het verleden vaak hebben bewezen, en ik denk cq weet eigenlijk voor 100 procent zeker dat ze goed over hun online plannen hebben nagedacht en die ook binnen niet al te lange tijd "online" gooien
Er is trouwens een mooi NL spreekwoord hiervoor
"Haastige spoed is zelden goed" misschien kijkt Nintendo wel ff de kat uit de boom wat betreft online gamen zodat ze weten wat de problemen zijn en die problemen al op te lossen in hun huidige online plannen
Oftewel ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en tsjaa je weet eigenlijk als je iets van Nintendo koopt dat je iets meer geduld moet hebben dan bij andere bedrijven
Uiteraard verwacht/hoop ik dat Nintendo ook met strakke plannen komen maar xbl kan bij mij bijna niet meer stuk.
quote:Ben je klaar met de XboxLive promotie in het Gamecube topic
Op woensdag 29 januari 2003 08:27 schreef WouteRF het volgende:[..]
Microsoft heeft ook niet overhaast. Waar ze eerst al op 15 november 2001 online zouden willen gaan hebben ze besloten dat 1 jaar uit te stellen. De ontwikkeling van xbl is gelijk op gegaan met die van de xbox zelf en zelfs de beta-periodes zijn vlekkeloos verlopen.
Uiteraard verwacht/hoop ik dat Nintendo ook met strakke plannen komen maar xbl kan bij mij bijna niet meer stuk.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 17:42 schreef WouteRF het volgende:
Je betaald pak em beet 60 euro aan Sega. Dat is echt niet genoeg voor hun om die servers te beheren. Ik weet niet precies hoe Batte.net etc werkt maar de meeste online games worden gevoed door third party servers.
Van die 60 euro PP kunnen ze makkelijk (meerdere) servers hosten, zo duur is het nou ook weer niet. Nogmaals, zie de PC wereld, daar betaal je toch ook niet voor online games (enkele uitzonderingen daargelaten). Dat veel MP games op 3rd party servers draaien boeit me ook niet, moet je er dan wel voor betalen? Zie de duizenden Counter Strike, Unreal & Quake 3 servers, allemaal gratis.
Sega wil gewoon geld verdienen (en dat mag). Ze hadden net zo goed de serversoftware van PSO open source kunnen maken als ze zelf helemaal geen serverkosten wilden maken. Honderden enthousiaste PSO fans kunnen dan zelf een eigen server opzetten (gratis).
quote:Heb je een link? Ik vind dat EA al helemaal niet moet zeuren. Extra betalen is echt alleen nodig als het online gebeuren moet worden bijgehouden (en dus alleen voor MMORPGs), voor shooters, racegames, strategy etc is dat niet nodig, je gooit een server ergens neer (kost je een paar duizend euro per jaar) en je hebt er geen omkijken meer naar.
Ik heb wat cijfers gehoord van EA als ze hun games online mogelijkheden gaan geven en hoewel EA de rijkste third party publisher is zijn die aantallen ook voor hun gewoon teveel om alleen te verwerken in de aankoops-prijs.
In het geval van PSO heeft Sega gewoon een rekensommetje gemaakt. Hoeveel PSO's kan ik verkopen als ik het online gedeelte gratis maak. 600.000. Van de 60 euro houden ze voor het gemak 30 euro over. 30 euro * 600.000 = 18 milj.
En als je voor het online deel WEL moet betalen, dan verkopen we er nog maar 300.000. 300.000 * 30 = 9 miljoen, MAAR laten we zeggen dat iemand gemiddeld 6 maanden online speelt a 10 euro per maand, tellen we er nog 300.000 * (6 * 10) = 18 miljoen bij op. 18 + 9 = 27 miljoen (min een klein beetje voor de serverkosten). Maken ze toch een flink aantal miljoenen extra winst.....
[Dit bericht is gewijzigd door facedown op 29-01-2003 10:32]
quote:Geloof mij, geen 1 technisch product heeft een ontwikkeling die vlekkeloos verloopt, en als je dat wel denkt ben je naief
Op woensdag 29 januari 2003 08:27 schreef WouteRF het volgende:[..]
Microsoft heeft ook niet overhaast. Waar ze eerst al op 15 november 2001 online zouden willen gaan hebben ze besloten dat 1 jaar uit te stellen. De ontwikkeling van xbl is gelijk op gegaan met die van de xbox zelf en zelfs de beta-periodes zijn vlekkeloos verlopen.
Uiteraard verwacht/hoop ik dat Nintendo ook met strakke plannen komen maar xbl kan bij mij bijna niet meer stuk.
En lul maar fijn verder over xbl in het x-box topic want hier krijg een hangzak van
quote:Mooie mening, maar die staat beter in het xbox topic... tenzij je aan het bashen bent natuurlijk
Op woensdag 29 januari 2003 08:27 schreef WouteRF het volgende:[..]
Microsoft heeft ook niet overhaast. Waar ze eerst al op 15 november 2001 online zouden willen gaan hebben ze besloten dat 1 jaar uit te stellen. De ontwikkeling van xbl is gelijk op gegaan met die van de xbox zelf en zelfs de beta-periodes zijn vlekkeloos verlopen.
Uiteraard verwacht/hoop ik dat Nintendo ook met strakke plannen komen maar xbl kan bij mij bijna niet meer stuk.
quote:Idd..Bashen doe je maar ergens anders.
Op woensdag 29 januari 2003 09:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben je klaar met de XboxLive promotie in het Gamecube topic
?
Wat mij als eerse opviel aan de online mogelijkheden van de gamecube was dat er zowel met breedband als met 56k gespeeld kan worden. Dit betekent dat er een automatische 'beperking' van het dataverkeer per speler op zit (de 56k-ers moeten ook normaal kunnen spelen) en dit betekent weer dat de kosten voor dataverkeer relatief (ten opzichte van het dataverkeer bij bijvoorbeeld battle.net, dat ook winstgevend lijkt te zijn) beperkt zullen blijven. Ik ben er overigens van overtuigd dat Nintendo genoeg volume van een on-line versie van een franchise kan verkopen om het geheel winstgevend én gratis te maken. Maar goed, Nintendo is erg op de centen en ik zie niet snel gebeuren dat het iets gratis weggeeft.
quote:Intressant cq goed nieuws
Een van Sega's origineelste en meest talentvolle ontwikkeldivisie's, Smilebit zegt via medewerker Takayugi Kawagoe in Doramag dat er op het moment wordt gekeken naar de GameCube hardware, en dat Smilebit wel degelijk geïnteresseerd is in het ontwikkelen voor dit platform. Op het moment staan er nog geen titels gepland, al beweren verschillende tongen op internet dat we een port van Jet Set Redio Future kunnen gaan verwachten.
Smilebit is de bedenker en ontwikkelaar van de Jet Set Radio serie, en werkt nu aan Panzer Dragoon Orta. In hetzelfde interview met Doramag werd tussen neus en lippen door ook nog even gezegd dat Jet Set Radio 3 er ook aan zit te komen.
Wat SC2 screens
[img]
Screenshots van I, Gladiator
Wie zei ook alweer dat Nintendo kiddy was ik hoop op een goede hack&slash game alleen had ik het liever "realitisch" gezien dus zonder skeletten maar ach als t maar lekker gamed
quote:Dat soort project zijn altijd intressant
Lionhead Studios is delighted to announce a collaborative project between two of the games industry's most respected veterans, Peter Molyneux and Jeff Minter.Lionhead Studios will work closely with Minter on a new game, "Unity" which is being developed for the Nintendo Gamecube, a new development platform for Lionhead Studios. Day to day development of Unity will take place in Minter's welsh studio, but he will have access to all Lionhead resources including audio, game testing, production and PR.
Unity is a fabulous journey through a succession of beautiful abstract 3D spaces, with gameplay varying in tempo, from fast paced shooting to a more gentle progression. Audio effects will be closely linked with the games pace and tempo and will be an integral part of the playing experience.
The project is already five months underway and is to be the subject of a ten- page EDGE feature at the end of the month. The visual effects that Minter has already managed to create stunned even Edge's experienced editorial team.
In announcing this exciting collaborative venture Peter Molyneux said "Jeff Minter is one of the people that inspired me to get into the industry. I queued along with everyone else in the 80's to get his autograph and even considered getting a Llama! To be working with one of the founding figures of this industry is huge honour, I am sure we'll be producing a game that is amazing and unique".
Jeff Minter responded: "I am very happy indeed finally to be able to talk about this excellent collaboration between Llamasoft and Lionhead which will allow me to work on what is basically my dream project. The chance to undertake this work with the backing of one of the best and most respected development houses in the world, and with the guidance of some of the finest and most creative minds in the business, is perhaps the greatest opportunity I have had in my entire career, and I believe that together we can produce something truly extraordinary."
Nou zo wordt de gameplay beschreven :
quote:En zo gaat het er dan ongeveer uit zien
"The feeling of being inside these effects is profound - the camera whips around as giant herds of glowing cubes sail past; the environments stretch and skew with startling speed and fluidity; textures fade in - rez out - and suddenly you realize you're seeing Yak's early light synth Colourspace running as a layer, mapped onto the surface of a 4D construct, whirling in a miasma of color. I could go on... but words fail."
Ik heb dus ongeveer 100 van die plaatjes gezien en ik snap er nix van
maar ach we zien wel als t uitkomt wat ze ervan gemaakt hebben of ik moet maar eens wat verdovende middelen gebruiken voordat ik hier de wijs uit word
5 filmpjes van F-Zero
voor de opvulling
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Een game die uitkomt in april maar mij nix zegt
quote:Wat pics van XGRA oftewel Extreme G 4
JOIN THE FREEDOM FEDERATION IN THE ULTIMATE SPACE BATTLE AS HIT JAPANESE GAME IKARUGA COMES TO EUROPEAtari To Release Wildly Popular Arcade Game for Nintendo GameCube
LONDON, January 27, 2003 Atari, a wholly owned subsidiary of Infogrames, today announced they will be releasing the much-anticipated hit Japanese game Ikaruga for the Nintendo GameCube next generation console system.
"There is a growing fan-base for Ikaruga since its release in Japan and Infogrames has recognised that the hardcore gamers have been waiting for this arcade style version to be released for a console," said Pascale Vermeerbergen, European Marketing Director. "Ikaruga has some of the best graphics ever featured in a "shoot'em up" action game and we are convinced that this title will be as huge in Europe as it has been in Japan".
Ikaruga is expected to release in April 2003 and was originally developed for Sega DreamCast by Treasure a highly respected developer of console action games and has become one of the most beloved of all shooter titles. Those already familiar with Ikaruga will appreciate vital game upgrades such as enhanced graphics, a new demo mode, that clues players in to the "perfect" round and private passwords and lets high scorers post their accomplishments on the official Ikaruga web site and establish bragging rights within the worldwide Ikaruga community!
Ikaruga is a comprehensive, scrolling space shooter (with options for either a vertical or horizontal display) set in 2D, against a rich 3D backdrop. The game is an ideal combination of rich Japanese storytelling and high-powered, fighter pilot heroics. Players take the role of our hero, Shinra, the lone survivor of a freedom federation that was massacred by the evil, power-hungry conqueror Tenro Horai. Now Shinra, in his newly-built ship, the Ikaruga, must fight for aging, exiled people who are depending upon him for their survival. Join the sole warrior as he battles the evil Horai in the hopes of restoring peace.
quote:Voor de DBZ fans dus
Dragon Ball Z to CubeNow showing up on release lists.
January 28, 2003 - It looks as though GameCube owners will get a taste of the Dragon Ball Z universe this year. According to the newest software release lists, a version of the PS2 game Dragon Ball Z Budokai is headed to Nintendo's next-generation console in late August.
Dragon Ball Z Budokai is a 3D fighter that features all of the trademark characters from the classic animated series, including Frieza, Vegeta, Goku, Kid Gohan, Teen Gohan, Great Saiyaman, Piccolo, Tien, Krillin, Android 18, Android 17, Cell, Raditz, Nappa, Trunks, Yamcha, Dodoria, Android 16, Android 19, Hercule, Recoome, Ginyu, and Zarbon.The game's frustrating play mechanics earned it a 6.2 review score by sister-site IGNPS2. But that didn't stop the game from becoming one of the holiday's top-selling titles on Sony's console.
We contacted Bandai for comment, but the company did not return our calls in time for publish.
quote:Ben benieuwd
GameBrains, better known for numerous GBA titles, are now working on a secret project for Gamecube. The title is called Magemasters and will be a FPS. GameBrains has plans to release the title on Gamecube and Playstation 2. The single player mode is said to be humongous, containing over 30 levels. We look forward to more information on this title.
Wat korte info over:
P.N. 03
quote:Killer 7
P.N.03 is an action game starring a female soldier named Vanessa Z.Schneider, a laser-gun wielding, mech killer with a grudge to settle. A colonial settlement turns into a killing field after a CAMS (Computer Arms Management System) goes haywire on a planet. Vanessa hires herself out as a freelance mercenary who killsrobots upon her clients request no questions asked. But, she has a dark past: CAMS killed her family and her plan is to get even. Players must dodge and weave through the heavy barrage of firepower on the planet while trying to blast the technologicalterrors into scrap metal.
quote:Dead Phoenix
Killer 7 is a unique and visually stunning, hard-boiled action-adventure. It pits a mysterious and unlikely hitman, Harman Smith, against a powerful underworld kingpin named Kun Ran. Harman will have to switch between his seven personalities in order to assassinate the corrupt Ran, the man behind an epidemic that causes people to lose their sanity and overthrow governments. Killer 7 will feature stylized cel-shaded world that brings tolife the fateful confrontation between these two dark individuals. It is up to the player to utilize the special powers that dwell within Harmons 7 partners to achieve the mission.
quote:De EU boxart van PSO1&2 die hier gelijktijdig met de modems op 7 maart uitkomt
Dead Phoenix is a spectacular adventure set in a futurist fantasy world, all beyond space and time. Players assume the role of the hero Phoenix, a winged warrior how must slay fearsome monsters and morbid creatures. Like never before players are going to experience the thrill of flight as they soar through the air like a young bird who has just discovered the power that his wings posses. Visually elaborate and detailed settings will have gamers completely immersed into the deep storyline.
Conclusie van Skies of Arcadia @ IGN
quote:Ik weet niet of ik ze al gepost heb maar zo ja dan nog maar een x
Presentation 8.0
A solid, well-balanced package through-and-through. Great menus, interface, and implementation of concepts and art.
Graphics 5.0
Sharpened up from its days on the Sega Dreamcast, but only "middle-of-the-road" by GCN standards. Some nice art and effects. No progressive scan support.
Sound 7.0
Some nice composition; a soundtrack that perhaps repeats themes a little too often. Sufficient sound effects. Furthermore, the quality could have used a bump or two.
Gameplay 9.0
A splendid RPG, that despite some flaws in balance, is GameCube's best. Great turn-based action, huge bosses, an engaging story, and so much more.
Lasting Appeal 7.0
Coming back to beef up on experience and learn spells is an often occurrance. The side quests, head hunting, are appreciated additions, but only a moderate draw to return. A very lengthy game, though.
OVERALL SCORE (not an average) 8.5Ondanks dat het qua gfx niet zo mooi is toch een hoog punt vooral door de goede gameplay dus
![]()
(EU release date 16 mei)
En natuurlijk is sommige van het hierboven geposte erg of
maar natuurlijk zit iedereen op dit te wachten
:
Nou ja de GC versie ervan en dat ziet er dan zo uit
( voor de echte fans is hier een mooie MP special )
En natuurlijk ook op onze aller Link
Waarschijnlijk is deze post een beetje rommelig maar ach er wordt iig wat nieuws gepost
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 29-01-2003 13:32]
quote:56K is ook meer dan genoeg, het is gewoon een kwestie van goed programmeren. Veel belangrijker is de respons tijd (pingtime), die moet het liefst zo laag mogelijk zijn. Battle.net accepteert overigens ook niet alleen breedbandverbindingen. Met een 28k8 modem kan je best warcraft III online spelen (mits lage pingtime). Battle.net is in principe niet winstgevend, het kost alleen maar geld. Blizzard verkoopt echter genoeg games zodat de servers gratis zijn, en aangezien ze er praktisch geen omkijken naar hebben hoeft het niet eens zoveel te kosten.
Op woensdag 29 januari 2003 12:30 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat mij als eerse opviel aan de online mogelijkheden van de gamecube was dat er zowel met breedband als met 56k gespeeld kan worden. Dit betekent dat er een automatische 'beperking' van het dataverkeer per speler op zit (de 56k-ers moeten ook normaal kunnen spelen) en dit betekent weer dat de kosten voor dataverkeer relatief (ten opzichte van het dataverkeer bij bijvoorbeeld battle.net, dat ook winstgevend lijkt te zijn) beperkt zullen blijven. Ik ben er overigens van overtuigd dat Nintendo genoeg volume van een on-line versie van een franchise kan verkopen om het geheel winstgevend én gratis te maken. Maar goed, Nintendo is erg op de centen en ik zie niet snel gebeuren dat het iets gratis weggeeft.
Ik verwacht dan ook dat Nintendo games ala Mario Kart gewoon gratis online te spelen zijn. Het liefst zou Nintendo de serversoftware gratis beschikbaar moeten maken, zodat je zelf bv een mario kart server kan runnen op je pc'tje (of bij een Internet Provider zoals de vele CS, Q3, UT servers).
Een service ala xboxlive heb je in principe niet nodig, het is wel handig, maar zeker niet noodzakelijk.
quote:Jezus Christus. Wat ongelooflijk cool.
Op woensdag 29 januari 2003 13:25 schreef febster het volgende:
Wat SC2 screens
quote:Dat was weer een flink egostreel voor Febster
Op woensdag 29 januari 2003 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Goddamn,........... Febster,...dat is de coolste post die ik ooit heb gezien. Vooral de MP en Zelda screens waren weer erg geil. Ook ben ik toch zo benieuwd naar de PSO aankondiging....wel of niet payen per maand !
quote:En terecht!
Op woensdag 29 januari 2003 14:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Dat was weer een flink egostreel voor Febster
![]()
Hij zit nu nog na te grinnikken
/
quote:Klopt. De on-line spellen van de GC zullen erg 'statisch' van aard zijn (er zullen in feite alleen maar positionele data en waarden zoals bijvoorbeeld de snelheid van je kart
Op woensdag 29 januari 2003 13:34 schreef facedown het volgende:[..]
56K is ook meer dan genoeg, het is gewoon een kwestie van goed programmeren. Veel belangrijker is de respons tijd (pingtime), die moet het liefst zo laag mogelijk zijn. Battle.net accepteert overigens ook niet alleen breedbandverbindingen. Met een 28k8 modem kan je best warcraft III online spelen (mits lage pingtime). Battle.net is in principe niet winstgevend, het kost alleen maar geld. Blizzard verkoopt echter genoeg games zodat de servers gratis zijn, en aangezien ze er praktisch geen omkijken naar hebben hoeft het niet eens zoveel te kosten.
quote:Moet kunnen
Op woensdag 29 januari 2003 14:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Dat was weer een flink egostreel voor Febster
![]()
Hij zit nu nog na te grinnikken
/
quote:Must see valt wel mee... veel te kort
Op woensdag 29 januari 2003 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Must see new Metroid Prime movie voor VIP leden van Nintendo
quote:*PETS*
Op woensdag 29 januari 2003 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Must see valt wel mee... veel te kort
Maar wel mooi...
quote:Precies,..tuurlijk was het kort, maar het was heeeeeel gaaf om weer even warm gemaakt te worden alvoren wij zelf de planeet Taron IV kunnen verkennen !
Op woensdag 29 januari 2003 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar wel mooi...
quote:Wacht al dik 5 a 6 jaar op Metroid.......... eigenlijk al langer maar ik dacht dat er een versie op de N64 uit zou komen. Die hebben we nooit gezien. Heb er heeeeeeel veeeeeel zin in ja !
Op woensdag 29 januari 2003 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er echt zin in heh?
quote:En dan sta ik er als leek naar uit te kijken.. ken het van verhalen van jou, paar filmpjes. Thatss it
Op woensdag 29 januari 2003 15:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wacht al dik 5 a 6 jaar op Metroid.......... eigenlijk al langer maar ik dacht dat er een versie op de N64 uit zou komen. Die hebben we nooit gezien. Heb er heeeeeeel veeeeeel zin in ja !
* Bastard absoluut geen spijt heeft van de aankoop
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:40 schreef Bastard het volgende:[..]
En dan sta ik er als leek naar uit te kijken.. ken het van verhalen van jou, paar filmpjes. Thatss it
Maar ik geloof je op je woord, dat het cool word.. word een must have, en ik ga het gewoon meemaken* Bastard absoluut geen spijt heeft van de aankoop
Denk dat jij en je kuiken ook veel plezier aan Zelda gaan krijgen. Lekker met zijn 2-en puzzles oplossen !
quote:Idem (ongeveer dan) hier
Op woensdag 29 januari 2003 15:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wacht al dik 5 a 6 jaar op Metroid.......... eigenlijk al langer maar ik dacht dat er een versie op de N64 uit zou komen. Die hebben we nooit gezien. Heb er heeeeeeel veeeeeel zin in ja !
En must see filmpje is het zekers
en trust dat morphen naar balletje is echt cool gedaan en is echt cool om te doen
(doe je met x als ik me niet vergis
)
en ja ik vind t grappig/leuk als er positief op mijn "nieuwsposts" gereageerd word
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 29-01-2003 15:48]
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er echt zin in heh?
quote:Komt ie........
Op woensdag 29 januari 2003 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou... ik loop nog niet warm voor Metroid Prime om eerlijk te zijn...
*PETS*
quote:Want ?
Op woensdag 29 januari 2003 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou... ik loop nog niet warm voor Metroid Prime om eerlijk te zijn...
quote:I second that..
Op woensdag 29 januari 2003 15:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Komt ie........
*PETS*
quote:Het was dan ook een behoorlijk dope post..
Op woensdag 29 januari 2003 15:48 schreef febster het volgende:en ja ik vind t grappig/leuk als er positief op mijn "nieuwsposts" gereageerd word
![]()
Ik vind/vond Super Metroid echt heel cool, top 10 SNES zelfs. MAAR ik houd niet zo heel erg van spellen die vanuit first person spelen.
Je kan wel zeggen dat het geen FPShooter is, is het ook neit echt, het is FPAdventure.
Maar ik vind FP RPG's ook nix
Ik zie nu allemaal mooie filmpjes enzo met geweldige graphics en ik hoor mooi geluid en lees fantastische en lovende reviews overal...
Maar ik wil het spel gewoon eerst een weekje spelen (huren dus) voordat ik hem eventueel koop...
*PETS *
Als er ook maar 1 ding zou moeten zijn dat je zou moeten geloven van "vreemden" geloof dan dat MP een game is die je je nog erggggggggg lang zal heugen en dan in positieve zin
Het is gewoon eigenlijk een nieuw genre niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken
tel daarbij superb graphics bij op, een soundtrack van DE audio man van Nintendo (Zelda OoT komt van zijn hand) gameplay om van te smullen, veel upgrades voor je pak/wapen, afwisselende levels en je hebt een game die je bij de strot pakt en in 1x van begin tot eind uit wil spelen geloof me
quote:Heel begrijpelijk, maar onnodig !
Op woensdag 29 januari 2003 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik probeer het uit te leggen:
Ik vind/vond Super Metroid echt heel cool, top 10 SNES zelfs. MAAR ik houd niet zo heel erg van spellen die vanuit first person spelen.Je kan wel zeggen dat het geen FPShooter is, is het ook neit echt, het is FPAdventure.
Maar ik vind FP RPG's ook nixIk zie nu allemaal mooie filmpjes enzo met geweldige graphics en ik hoor mooi geluid en lees fantastische en lovende reviews overal...
Maar ik wil het spel gewoon eerst een weekje spelen (huren dus) voordat ik hem eventueel koop...
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef febster het volgende:
Oeh ik doe mee*PETS
*
Als er ook maar 1 ding zou moeten zijn dat je zou moeten geloven van "vreemden" geloof dan dat MP een game is die je je nog erggggggggg lang zal heugen en dan in positieve zin
Het is gewoon eigenlijk een nieuw genre
niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken
tel daarbij superb graphics bij op, een soundtrack van DE audio man van Nintendo (Zelda OoT komt van zijn hand) gameplay om van te smullen, veel upgrades voor je pak/wapen, afwisselende levels en je hebt een game die je bij de strot pakt en in 1x van begin tot eind uit wil spelen geloof me
![]()
quote:Mn hart gaat sneller kloppen van je post!
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef febster het volgende:
Oeh ik doe mee*PETS
*
Als er ook maar 1 ding zou moeten zijn dat je zou moeten geloven van "vreemden" geloof dan dat MP een game is die je je nog erggggggggg lang zal heugen en dan in positieve zin
Het is gewoon eigenlijk een nieuw genre
niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken
tel daarbij superb graphics bij op, een soundtrack van DE audio man van Nintendo (Zelda OoT komt van zijn hand) gameplay om van te smullen, veel upgrades voor je pak/wapen, afwisselende levels en je hebt een game die je bij de strot pakt en in 1x van begin tot eind uit wil spelen geloof me
![]()
Ik wil MP hebben!!!!
(Oh en nu wil ik die Zelda ook wel eens een keer gaan spelen dammit)
quote:Er gaat een wereld aan games voor Bastard open zie ik !
Op woensdag 29 januari 2003 15:59 schreef Bastard het volgende:[..]
Mn hart gaat sneller kloppen van je post!
Ik wil MP hebben!!!!
(Oh en nu wil ik die Zelda ook wel eens een keer gaan spelen dammit)
btw bij frs is bloody roar: primal fury nu te koop voor 15 euro ...
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef Webby het volgende:
Ach op q2 (pc) na ben ik ook geen fps fan ... al helemaal niet op consoles ... maar de dag dat metroid uit is heb ik hem thuis liggenbtw bij frs is bloody roar: primal fury nu te koop voor 15 euro ...
Dan kan ik hem dus helemaal niet meer 2e hands verkopen
quote:Wat een quote
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welkom in de Wereld van Nintendo ®
quote:Aangezien ik ook nog eens 20% personeels korting krijg bij de free neem ik hem over van je voor onder de 12 euro ... tientje ok
Op woensdag 29 januari 2003 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dan kan ik hem dus helemaal niet meer 2e hands verkopen
quote:*pets*
Op woensdag 29 januari 2003 16:00 schreef Webby het volgende:
Ach op q2 (pc) na ben ik ook geen fps fan ... al helemaal niet op consoles ... maar de dag dat metroid uit is heb ik hem thuis liggen
Het doet pijn in mijn hart dat je MP vergelijkt met Q2 een tenenkrommende vergelijking als ik t mag zeggen
Ooh Bastard en Chocobo:
Tnx , en dat gevoel had ik dus al na die 5 minuten die ik tot nu toe MP heb gespeeld
, kun je nagaan hoe ik erover denk als ik hem heb uitgespeeld
Voor diegene die denk ik in de de Randstad wonen, moet je binnenkort maar eens je bart smit/intertoys enzo in de gaten gaan houden want misschien kun je al redelijk snel The Legend of Zelda: The Wind Waker als demo spelen
remember SMS demo anyone, zoiets dus
quote:Dat was dus geen vergelijking ik zei dat ik fps niet tof vond op quake2 na ...
Op woensdag 29 januari 2003 16:04 schreef febster het volgende:[..]
*pets*
Het doet pijn in mijn hart dat je MP vergelijkt met Q2
een tenenkrommende vergelijking als ik t mag zeggen
![]()
Ooh Bastard en Chocobo:
Tnx, en dat gevoel had ik dus al na die 5 minuten die ik tot nu toe MP heb gespeeld
, kun je nagaan hoe ik erover denk als ik hem heb uitgespeeld
Voor diegene die denk ik in de de Randstad wonen, moet je binnenkort maar eens je bart smit/intertoys enzo in de gaten gaan houden want misschien kun je al redelijk snel The Legend of Zelda: The Wind Waker als demo spelen
remember SMS demo anyone, zoiets dus
(hopen dat niet iedereen weet dat ie zo goedkoop is bij de FRS)
quote:Ik negeerde het ook !
Op woensdag 29 januari 2003 16:04 schreef febster het volgende:[..]
*pets*
Het doet pijn in mijn hart dat je MP vergelijkt met Q2
een tenenkrommende vergelijking als ik t mag zeggen
![]()
quote:Ik WEET dat het gaat heersen. Spel van het jaar 2002 geworden immers !
Op woensdag 29 januari 2003 16:04 schreef febster het volgende:[..]
Ooh Bastard en Chocobo:
Tnx, en dat gevoel had ik dus al na die 5 minuten die ik tot nu toe MP heb gespeeld
, kun je nagaan hoe ik erover denk als ik hem heb uitgespeeld
quote:En dat zal ook denk ik mijn enige Cube titel zijn voor de Zomer vakantie
Op woensdag 29 januari 2003 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik meer op Zelda wacht dan Metroid...
quote:Ze laten de oude prijzen erop bij de frs dus je hebt mazzel ... de barcode results in de kassa geven na scannen wel de nieuwe prijs en die correcte prijs is dus alleen op hun website te zien ...
Op woensdag 29 januari 2003 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal, als ik hem volgende week nog niet verkocht heb(hopen dat niet iedereen weet dat ie zo goedkoop is bij de FRS)
quote:Hij zegt nu dat hij t niet doet omdat ie anders weet t topic uit gepetst gaat worden
Op woensdag 29 januari 2003 16:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik negeerde het ook !
quote:Heb jij hem in pre order staan bij dimensionplus.nl ofzo
Ik WEET dat het gaat heersen. Spel van het jaar 2002 geworden immers !
quote:Het laatste idd
Op woensdag 29 januari 2003 16:10 schreef febster het volgende:[..]
Heb jij hem in pre order staan bij dimensionplus.nl ofzo
? Of hanteer je dezelfde tactiek als ik, en ga je een paar dagen voor de release date met bambi ogen iedere gameshop af en vraag je op je blote knietjes of je toch al niet MP van ze mag kopen
?
quote:Viewtiful Joe idd
Op woensdag 29 januari 2003 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Metroid, Zelda, Killer 7 RE 0 & 4, Viewtifull Joe, Mario Kart..
EINDELIJK beginnen er een beetje goeie games aan te komen.. Het spelaanbod was echt in en in triest..
Tel daar nog eens de briljantjes bij op die er op de XBOX aankomen.. Ik kan niet anders concluderen dat 2003 een topjaar gaat worden voor de consolegamers...
quote:*PETS*
Op woensdag 29 januari 2003 16:13 schreef Webby het volgende:[..]
Selectief lezen
n/m
quote:Notice the
Op woensdag 29 januari 2003 16:13 schreef Webby het volgende:[..]
Selectief lezen
n/m
Weet iemand het email adres van Nintendo Nederland/Europa?
quote:info@nintendo.nl reageren ze bij mij wel op
Op woensdag 29 januari 2003 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
As you wish
Weet iemand het email adres van Nintendo Nederland/Europa?
Om deze topic ff te ontlasten van Zelda en Metroid slowchat. .
quote:thnx, dan ga ik daar ff een paar vraagjes stellen
Op woensdag 29 januari 2003 16:22 schreef febster het volgende:[..]
info@nintendo.nl reageren ze bij mij wel op
officieel hebben ze geen mail adres volgens mij maar als je t een beetje netjes vraagt reageren ze wel binnen 48h
En zeggen dat ze wat duidelijker moeten zijn mbt Online Gamen enzo
quote:HOOOOO stop
Op woensdag 29 januari 2003 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
thnx, dan ga ik daar ff een paar vraagjes stellen
En zeggen dat ze wat duidelijker moeten zijn mbt Online Gamen enzo
Pleur er nog wat vragen namens mij bij aub
1) Online gamen dus?? (servers, betaling, welke games gaan t ondersteunen etc
2) Bonus disk Zelda OFFICIELE BEVESTIGING!!
3) Animal Crossing 1 en of 2?
4) Pro Evolution Soccer? komt ie zo ja wanneer?
5) Freeloader of wat ze daar eventueel van af weten?
En dat was t wel zo'n beetje
Dat wilde ik dus ook allemaal vragen
Ook Mario Kart zat erbij!!
ik doe
*SLAP
ik kan niet wachten tot ik worm3 online speel op me cube
dan speel ik (en win uiteraard ) tegen de fokkers van hier
Maar het is om mezelf bezig te houden
Ik ga mezelf ook ff inlikken bij Nintendo met die mail, zodat ik preview discs krijg
(en weer, ik kan het altijd PROBEREN)
quote:Bijna goed
Op woensdag 29 januari 2003 18:24 schreef WouteRF het volgende:
ze gaan echt geen antwoorden geven op vragen waarvan officieel nog niks bekend is.
Ik heb bv de "bonusdisk" vraag al een aantal maanden geleden gesteld en toen vertelden ze me dat ze er alles aan gingen doen, en dat hij "waarschijnlijk" ook wel bij de PAL versie zit
Als je voor de rest nix positiefs bij te dragen hebt aan dit topic meneer WouteRF dan verzoek ik u vriendelijk doch dringend dit topic links te laten liggen (reageren is GEEN verplichting hoor) en gewoon gezellig in het X-Box topic over fable&xbl te praten, oke ?
quote:Proberen kun je idd
Op woensdag 29 januari 2003 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee dat verwacht ik eigenlijk ook niet
Maar het is om mezelf bezig te houdenIk ga mezelf ook ff inlikken bij Nintendo met die mail, zodat ik preview discs krijg
(en weer, ik kan het altijd PROBEREN)
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:26 schreef febster het volgende:Als je voor de rest nix positiefs bij te dragen hebt
quote:Hij zegt geen antwoord
Op woensdag 29 januari 2003 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Het was imo een redelijk zinnige opmerking..
Je bevestigt zijn opmerking eigenlijk met dat bonusdisk verhaal.. Met het woord "waarschijnlijk" kom je onder ieder echt antwoord uit..
Maar goed, nee heb je, ja ken je krijgen.
quote:Jongens, jullie maken dezelfde fout die al door talloze spellensites gemaakt is. Verander vraag twee dus in: mits er een gratis bonusdisk meegeleverd gaat worden, staan URA Zelda en Ocarina of Time er dan ook op?
Op woensdag 29 januari 2003 17:14 schreef febster het volgende:[..]
HOOOOO stop
Pleur er nog wat vragen namens mij bij aub
![]()
1) Online gamen dus?? (servers, betaling, welke games gaan t ondersteunen etc
2) Bonus disk Zelda OFFICIELE BEVESTIGING!!
3) Animal Crossing 1 en of 2?
4) Pro Evolution Soccer? komt ie zo ja wanneer?
5) Freeloader of wat ze daar eventueel van af weten?En dat was t wel zo'n beetje
![]()
quote:Explain aub
Op woensdag 29 januari 2003 19:34 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Jongens, jullie maken dezelfde fout die al door talloze spellensites gemaakt is. Verander vraag twee dus in: mits er een gratis bonusdisk meegeleverd gaat worden, staan URA Zelda en Ocarina of Time er dan ook op?
quote:Er kan op staan:
Op woensdag 29 januari 2003 19:37 schreef febster het volgende:[..]
Explain aub
? Wat zou er anders op die demo moeten staan? Mario 1
![]()
?
Nintendo Europe heeft de komst van een bonusdisk zelfs al bevestigd. Ze zijn alleen erg diplomatiek geweest en hebben niet gezegd wat erop komt te staan. Nou komen we bij de vraag waar we al vaker bij uit zijn gekomen hier, namelijk: is het waarschijnlijk dat wij Europese gamers in mei hard genaaid gaan worden door nintendo en geen OOT en URA Zelda krijgen? Voordat je antwoord gaat geven doe ik het wel: ik weet het niet en jij weet het ook niet. Met een vraag als: "komt er een gratis bonusdisk bij zelda?" geef je ze echter de gelegenheid om volmondig ja te antwoorden, echter over OOT en URA Zelda weet je nog hetzelfde als eerst: niets.
quote:Heiden! Op de brandstapel!
Op donderdag 30 januari 2003 13:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik wacht helemaal niet op metroid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |