abonnement Unibet Coolblue
pi_194382198
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O_ ^O^

Je hebt ook speeltjes en tapes die je kan gebruiken he? Niet dat dat hetzelfde is, maar goed.
Naar de huisarts ermee iig. Zo snel mogelijk zou ik zeggen.
Dat is zeker waar, doe ik ook wel hoor, maar dan blijft er iets 'missen' voor mijn gevoel.
Huisarts gebeld, is nog een week met vakantie en de assistente van de vervangende huisarts vond het niet urgent genoeg, wat ik ook wel snap. Volgende week bel ik weer! :)
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:02:03 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194382885
Naar de huisarts omdat je zin hebt????
Medicijnen nemen die inbreuk maken op je hele hormoon huishouding ervoor???

De tering zeg.

Wat dacht je van leren beter om te gaan met een keertje nee te horen te krijgen?

Veel en vaak zin hebben is niet wat je probleem is, je kut voelen als je je zin niet krijgt wel.

Ga eens wat aan tantra doen bv. Waardoor die zin niet perse gelijk tot een climax hoeft te leiden.

Ga eens kijken in jezelf over wat voor behoefte het werkelijk gaat. Wat ligt eronder?

Als je een goed en bevredigend seksleven hebt is het normaal om veel zin te hebben.
Het is niet normaal je kut te voelen als het een keertje niet uitkomt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194382943
Het kan ook een fase zijn, want de bijwerking van een medicijn, ook anticonceptie, kan nog een tijdje een uitwerking op het lichaam hebben nadat je er mee bent gestopt. Heb je dit al eens met de huisarts besproken ?
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:09:11 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194382988
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:05 schreef 01100101 het volgende:
Het kan ook een fase zijn, want de bijwerking van een medicijn, ook anticonceptie, kan nog een tijdje een uitwerking op het lichaam hebben nadat je er mee bent gestopt. Heb je dit al eens met de huisarts besproken ?
Na vier kinderen nog???

Het eerste half jaar tot een jaar misschien, maar na minimaal 4 jaar (waarschijnlijk langer)?
Nee
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194383027
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Naar de huisarts omdat je zin hebt????
Medicijnen nemen die inbreuk maken op je hele hormoon huishouding ervoor???

De tering zeg.

Wat dacht je van leren beter om te gaan met een keertje nee te horen te krijgen?

Veel en vaak zin hebben is niet wat je probleem is, je kut voelen als je je zin niet krijgt wel.

Ga eens wat aan tantra doen bv. Waardoor die zin niet perse gelijk tot een climax hoeft te leiden.

Ga eens kijken in jezelf over wat voor behoefte het werkelijk gaat. Wat ligt eronder?

Als je een goed en bevredigend seksleven hebt is het normaal om veel zin te hebben.
Het is niet normaal je kut te voelen als het een keertje niet uitkomt.
Dit! ^O^
pi_194383112
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Na vier kinderen nog???

Het eerste half jaar tot een jaar misschien, maar na minimaal 4 jaar (waarschijnlijk langer)?
Nee
Medicijnen kunnen behoorlijk met je brein aan de haal gaan als in slapeloze nachten hebben na het stoppen van medicatie, moodswings of zoiets wat TS nu ervaart. Zelf ben ik gestopt met een medicijn onder medische begeleiding dat ik jaren heb genomen en mijn gevoelswereld is totaal veranderd. De eerste paar maanden zat mijn brein op een soort van 10de versnelling qua gedachtegang en kwamen alles heel hard binnen, maar de laatste tijd is dat stukken minder aan het worden. Ook kan dit bij anticonceptie spelen, vriendinnen hebben al eens geklaagd dat ze zich anders voelden onder de anticonceptie en dat na het stoppen ze weer geleidelijk aan terug naar hun 'normale zelf' gingen. Naar de huisarts gaan is dan ook zeker geen domme suggestie.

Edit: Zoals ik het overigens lees, heeft de TS tussen de kinderen door anticonceptie genomen, omdat haar man opmerkte dat ze een gezelliger mens is nu ze het niet meer slikt.
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:24:59 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194383176
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:18 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Medicijnen kunnen behoorlijk met je brein aan de haal gaan als in slapeloze nachten hebben na het stoppen van medicatie, moodswings of zoiets wat TS nu ervaart. Zelf ben ik gestopt met een medicijn onder medische begeleiding dat ik jaren heb genomen en mijn gevoelswereld is totaal veranderd. De eerste paar maanden zat mijn brein op een soort van 10de versnelling qua gedachtegang en kwamen alles heel hard binnen, maar de laatste tijd is dat stukken minder aan het worden. Ook kan dit bij anticonceptie spelen, vriendinnen hebben al eens geklaagd dat ze zich anders voelden onder de anticonceptie en dat na het stoppen ze weer geleidelijk aan terug naar hun 'normale zelf' gingen. Naar de huisarts gaan is dan ook zeker geen domme suggestie.
Ik zeg nergens dat dat niet voorkomt na het stoppen
Maar de ts is al eventjes gestopt zeg maar...

Als ze echt verdomd vlot is geweest dan zitten we op minimaal 4 jaar later.
De kans dat dit nog om de pil gaat is verdomd klei dan.

Ts, hoeveel tijd zit er tussen de laatste zwangerschap en dat gevoel van moeten omdat je je anders prut voelt?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194383193
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat dat niet voorkomt na het stoppen
Maar de ts is al eventjes gestopt zeg maar...

Als ze echt verdomd vlot is geweest dan zitten we op minimaal 4 jaar later.
De kans dat dit nog om de pil gaat is verdomd klei dan.

Ts, hoeveel tijd zit er tussen de laatste zwangerschap en dat gevoel van moeten omdat je je anders prut voelt?
Zie edit. Was er iets te laat mee. :P
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:28:54 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194383237
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:25 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Zie edit. Was er iets te laat mee. :P
Dat is dan iets wat de ts moet verduidelijken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:59:44 #35
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194383668
@Cause_Mayhem je hebt er blijkbaar zelf nooit mee te maken gehad. Je bericht komt op mij nogal onbeschoft over: jij hebt er niet mee te maken gehad DUS stelt TS zich aan. Zeg dan niks.
pi_194383748
Nou dan weet deze TS iig hoe het voelt om een man te zijn. :P
Vakman pur sang
pi_194383759
Maar waarom zou je uberhaubt de woorden, relatie beëindigen in de mond nemen?

Jouw libido stijgt ineens en volgens mij gaat hij 90 procent daarin mee. Er zijn weinig mannen en vrouwen die na een 17 jarige relatie 2x per dag sex willen. Ik vind dat best extreem zeker met 4 kinderen en werk, sociaal leven etc. De meeste koppels in die situatie hebben vaak maar 1x Per week sex denk ik.

En wat denk je dat HA doet, een wonderpil geven?
pi_194383940
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Naar de huisarts omdat je zin hebt????
Medicijnen nemen die inbreuk maken op je hele hormoon huishouding ervoor???

De tering zeg.

Wat dacht je van leren beter om te gaan met een keertje nee te horen te krijgen?

Veel en vaak zin hebben is niet wat je probleem is, je kut voelen als je je zin niet krijgt wel.

Ga eens wat aan tantra doen bv. Waardoor die zin niet perse gelijk tot een climax hoeft te leiden.

Ga eens kijken in jezelf over wat voor behoefte het werkelijk gaat. Wat ligt eronder?

Als je een goed en bevredigend seksleven hebt is het normaal om veel zin te hebben.
Het is niet normaal je kut te voelen als het een keertje niet uitkomt.
Tantra zou inderdaad ook nog wel een optie zijn ja, nog niet over nagedacht eigenlijk!
Het enkel nee zeggen is het probleem niet hoor, dat is in het verleden weleens vaker gebeurd. Toen was het echter enkel 'jammer' en nu heb ik er echt last van. Beetje het gevoel dat ik 20km heb hardgelopen en dat meteen in bed ga liggen. Het gevoel dat mijn hart uit mijn lijf gaat springen.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat dat niet voorkomt na het stoppen
Maar de ts is al eventjes gestopt zeg maar...

Als ze echt verdomd vlot is geweest dan zitten we op minimaal 4 jaar later.
De kans dat dit nog om de pil gaat is verdomd klei dan.

Ts, hoeveel tijd zit er tussen de laatste zwangerschap en dat gevoel van moeten omdat je je anders prut voelt?
Sorry dat is misschien een beetje onduidelijk in het verhaal ja. Ik ben in juli 2014 met de pil gestopt, tussen de kinderen door heb ik geen anticonceptie gebruikt. Kinderen zijn 4, 3, 1 en 9 maanden. Toen de jongste 3 maanden was steeg mijn libido als een raket, aan de pil gegaan en hier na 3 maanden mee gestopt omdat ik er veel hoofdpijn van kreeg. Libido was onveranderd en inmiddels ben ik alweer 3 maanden vrij van de pil. Geen hoofdpijn meer, maar dus nog wel een hoge sexdrive.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Maar waarom zou je uberhaubt de woorden, relatie beëindigen in de mond nemen?

Jouw libido stijgt ineens en volgens mij gaat hij 90 procent daarin mee. Er zijn weinig mannen en vrouwen die na een 17 jarige relatie 2x per dag sex willen. Ik vind dat best extreem zeker met 4 kinderen en werk, sociaal leven etc. De meeste koppels in die situatie hebben vaak maar 1x Per week sex denk ik.

En wat denk je dat HA doet, een wonderpil geven?
Ja dat weet ik eigenlijk niet, naar aanleiding van enkele reacties denk ik. Ik overweeg het niet, verre van. Er is niks mis met mijn relatie, vandaar dat ik wel graag een oplossing zou willen.
pi_194384057
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:22 schreef Liampa het volgende:Kinderen zijn 4, 3, 1 en 9 maanden.
Hoe kan er nou maar 3 maanden tussen je een na laatste en laatste kind zitten? :?
pi_194384136
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoe kan er nou maar 3 maanden tussen je een na laatste en laatste kind zitten? :?
Jongste is 9 maanden, die daarna is 1 jaar en 9 maanden, wordt eind oktober 2. Maar ik vind 1 jaar en 9 maanden zo stom klinken, sorry voor de verwarring, haha!
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:50:58 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194384268
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:59 schreef Zilverberk het volgende:
@:Cause_Mayhem je hebt er blijkbaar zelf nooit mee te maken gehad. Je bericht komt op mij nogal onbeschoft over: jij hebt er niet mee te maken gehad DUS stelt TS zich aan. Zeg dan niks.
Ik heb en de pil geslikt en heb een stevig libido.
Als in de gemiddelde man houdt het niet bij.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194384791
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik heb en de pil geslikt en heb een stevig libido.
Als in de gemiddelde man houdt het niet bij.
Maar wat TS beschrijft neigt wellicht eerder naar een verslaving, en daarin kan een huisarts wel degelijk wat betekenen in de zin van een doorverwijzing naar bijvoorbeeld een seksuoloog of psycholoog.

Zin in seks hebben is niet verkeerd, maar er echt last van hebben, dat is wel echt vervelend en dan kan een paar frisse, professionele ogen wel uitkomst bieden.
pi_194384937
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:22 schreef Liampa het volgende:... Ik ben in juli 2014 met de pil gestopt, tussen de kinderen door heb ik geen anticonceptie gebruikt. Kinderen zijn 4, 3, 1 en 9 maanden. Toen de jongste 3 maanden was steeg mijn libido als een raket, aan de pil gegaan en hier na 3 maanden mee gestopt omdat ik er veel hoofdpijn van kreeg. Libido was onveranderd en inmiddels ben ik alweer 3 maanden vrij van de pil. Geen hoofdpijn meer, maar dus nog wel een hoge sexdrive...
Nou, je laat er in ieder geval geen gras over groeien ;)

Het lijkt alsof je hormoonhuishouding helemaal in de war is of zo. Ik zou eens met de huisarts gaan praten.
pi_194385509
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar wat TS beschrijft neigt wellicht eerder naar een verslaving, en daarin kan een huisarts wel degelijk wat betekenen in de zin van een doorverwijzing naar bijvoorbeeld een seksuoloog of psycholoog.

Zin in seks hebben is niet verkeerd, maar er echt last van hebben, dat is wel echt vervelend en dan kan een paar frisse, professionele ogen wel uitkomst bieden.
Als een verslaving voelt het inderdaad wel ja, het begint serieus obsessief te worden. Ik zou niets liever willen dan gewoon eens kunnen Netflixen samen, zonder constant te denken aan hoe graag ik hem mee naar bed zou willen sleuren.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:37 schreef Professor_Makamba het volgende:

[..]

Nou, je laat er in ieder geval geen gras over groeien ;)

Het lijkt alsof je hormoonhuishouding helemaal in de war is of zo. Ik zou eens met de huisarts gaan praten.
Haha, nee.. het is lichamelijk gezien ook best wel heftig geweest zo kort na elkaar. Maar ik denk ook juist dat zij kort na elkaar zijn gekomen omdat ik simpelweg mijn man niet met rust kon laten, haha. Overigens hebben we wel echt bewust voor ieder kindje gekozen hoor.
Ik ga het met de huisarts bespreken als ie terug is van vakantie :)
pi_194388886
Ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad die wilde altijd sex. In het begin leuk maar op een gegeven moment was ik daar helemaal klaar mee. Het was ook totaal niet leuk meer maar een verplichting.
  maandag 3 augustus 2020 @ 19:21:13 #46
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194389118
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar wat TS beschrijft neigt wellicht eerder naar een verslaving, en daarin kan een huisarts wel degelijk wat betekenen in de zin van een doorverwijzing naar bijvoorbeeld een seksuoloog of psycholoog.

Zin in seks hebben is niet verkeerd, maar er echt last van hebben, dat is wel echt vervelend en dan kan een paar frisse, professionele ogen wel uitkomst bieden.
Dit ja. De mate waarin TS het beschrijft heeft invloed op je dagelijks functioneren. Dan is het niet vreemd om even bij de huisarts langs te gaan.
pi_194389137
Maar TS kan jij je in je vriend verplaatsen? Misschien is relatietherapie een optie?
pi_194389673
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:04 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad die wilde altijd sex. In het begin leuk maar op een gegeven moment was ik daar helemaal klaar mee. Het was ook totaal niet leuk meer maar een verplichting.
Pfff huilie.
pi_194389688
Wat hierboven al werd genoemd, tantra kan echt wel helpen. Ook om die seksuele energie om te zetten in energie die wat nuttiger/handiger kan zijn op bepaalde momenten.
pi_194389710
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:04 schreef AgentS het volgende:

[..]

Pfff huilie.
Nympho
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')