Weer wat geleerdquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sukade komt meestal uit Porto Rico.
Negerzoenen bedoel je neem ik aan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Themonk5 het volgende:
Dat zoenen nog niet gepost zijn...
[ afbeelding ]
Zitten ook altijd in kerststolquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het heeft een speciale naam volgens mij.
Ik ben wat gevoelig aan textuurquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een prachtige Nederlandse uitvinding. Supergoedkoop en supergezond en het smaakt ook oke.
Die voelen zó vies aan in je mondquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Themonk5 het volgende:
Dat zoenen nog niet gepost zijn...
[ afbeelding ]
Dan ben je sowieso geen grote fan van olijven gok ik.quote:
Tegenwoordig wel hoorquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso geen grote fan van olijven gok ik.
Blote billetjes in het gras? Wasda?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:28 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Blote billetjes in het gras
Witlof met ham en kaas uit de oven
Gekookte spruitjes
Een stamppot met gekookte aardappelen, witte bonen en snijbonenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Blote billetjes in het gras? Wasda?
nooit gegeten, maar die zien er wel smerig uit ja.quote:
Why?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Een stamppot met gekookte aardappelen, witte bonen en snijbonen
Over witte bonen gesproken, witte bonen in tomatensaus. Gadverdamme wat ranzig. Maar dat is niet typisch Hollands toch?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Een stamppot met gekookte aardappelen, witte bonen en snijbonen
Zal @roos94 wel zijn geweest danquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:34 schreef fespo het volgende:
[..]
nooit gegeten, maar die zien er wel smerig uit ja.
stonden vorige week nog in een lekkere koekjes topic
Brits geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Over witte bonen gesproken, witte bonen in tomatensaus. Gadverdamme wat ranzig. Maar dat is niet typisch Hollands toch?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:41 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Doe ik soms wel op een gekookt eitje
Dit maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aromat is wel chillers op een zacht gekookt ei, man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |