Gewoon een kat dusquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom gewoon een ras nemen dat bewezen lief, trouw en aanhankelijk is.
[ afbeelding ]
Nou daar voldeed mijn kat wel aan hoor, ja en dat die regelmatig je nek probeerde te breken tijdens het lopen is ook maar bijzaak.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij moet even de betekenis van die woorden bestuderen
Ik vind katten best leuke beesten vanwege hun eigengereidheid. Maar honden zijn zo tofquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou daar voldeed mijn kat wel aan hoor, ja en dat die regelmatig je nek probeerde te breken tijdens het lopen is ook maar bijzaak.
hmm spruiten zijn alleen lekker in soepquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
bord prak met spruiten, paprika, piepers, uien en stukjes bacon. Maaltijdpannetje Brussel. T zal mij benieuwen.
Hier in het dorp zitten er 2 als zogenoemde „tuinhond“ en die zijn allesbehalve vriendelijkquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom gewoon een ras nemen dat bewezen lief, trouw en aanhankelijk is.
[ afbeelding ]
Ja, met een slechte opvoeding kun je elke hond verknallen. Elk mens ook trouwensquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:18 schreef crv het volgende:
[..]
Hier in het dorp zitten er 2 als zogenoemde „tuinhond“ en die zijn allesbehalve vriendelijk
Tuinhonden zijn in frankrijk meestal slecht opgevoed en erg protectionistisch.
Ik vind het niet eens smerig. Het smaakt gewoon nergens naar. Testen, bal?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm spruiten zijn alleen lekker in soep
Nah, is gewoon de Aviko.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens smerig. Het smaakt gewoon nergens naar. Testen, bal?
IN ieder geval weer flink wat ruimte in de vriezer. Al overweeg ik toch om zo nog wat kipnuggets in de airfryer te stompen.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN ieder geval weer flink wat ruimte in de vriezer. Al overweeg ik toch om zo nog wat kipnuggets in de airfryer te stompen.
Hoi!quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
Ik was aan het bijlezen, plaatste 1 reactie en had gelijk de lapo.![]()
Goedenavond allemaal
Gewoon doen, goed voor de eiwitjesquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN ieder geval weer flink wat ruimte in de vriezer. Al overweeg ik toch om zo nog wat kipnuggets in de airfryer te stompen.
Ik heb wel weer genoeg in huisquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
Hm moet voor morgen nog wat verzinnen. Poelier komt dinsdag pas kip brengen..
Jij hebt een schoonmaakster?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
godver, moet ook nog de afwas doen. Ik heb helemaal nergens meer zin in nu. Morgenochtend komt de poetsvrouw. En dan is het wel zo fijn als de afwas weg is.
Wat heb je in je voorraad liggen?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
Hm moet voor morgen nog wat verzinnen. Poelier komt dinsdag pas kip brengen..
Ik heb al bijna 4 liter water op vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon doen, goed voor de eiwitjesOok nog wel even een paar glazen water drinken.
mooi hequote:
heb nog zat maaltijden in de vriezerquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat heb je in je voorraad liggen?
Dat eerste weet ik wel, dat tweede niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi heGeen idee wie dat gedaan heeft (of wie dat is)
dit ja. maar als ik ander werk had had ik ook een schoonmaakster hoor..quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik tel schoonmaken gewoon als een gymnastiekuurtje
rondje op de fiets! ga ik zo na de splashdown ook effe doenquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie. En dan even een wandelijg of ritje op de fiets.
Ik doe elke dag wel wat. En dan in het weekend de grotere klusjes. Lekker met een muziekje op. Geen hekel aanquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ja. maar als ik ander werk had had ik ook een schoonmaakster hoor..
Aan boord sta ik er ook altijd van te kijken als mensen 2-3 dagen er over doen om hun hut schoon te maken als ze naar huis gaan.
maak je in de tussentijd niet schoon ofzo?
ja kwestie van bij houden toch.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe elke dag wel wat. En dan in het weekend de grotere klusjes. Lekker met een muziekje op. Geen hekel aan
robot stofzuigt elke dag.. ik doe 't zelf nog zeker 2x per week en neem dan overal stof afquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Ik maak pas schoon als het zichtbaar vies is.
We hebben beeldquote:
Ohja, de robot moest ook nog aan dit weekend. BRBquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
robot stofzuigt elke dag.. ik doe 't zelf nog zeker 2x per week en neem dan overal stof af
#astmaleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |