abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194373605
Hoi,

Ik heb mijzelf van die mooie krengetjes aan laten meten en ben er heel blij mee geweest.
Maar nu beginnen ze een beetje uit te groeien en ik wil eigenlijk gewoon mijn nagels weer naturel en netjes.
Nu wil ik ze zelf eraf halen omdat ik geen zin heb om weer terug te gaan naar de salon. Ik had ergens meegekregen dat je dat ook thuis kan doen.
Weet iemand hoe je dit kan doen, zonder dat je je hele nagel beschadigd en wat je het beste aan nazorg etc. kan doen?
pi_194373724
Hoe lang heb je ze gehad? Want je nagels krijgen door de nep nagels geen zuurstof en dus worden ze na verloop van tijd heel zacht. Zelf acryl nagels eraf halen lijkt me sowieso niet echt een goed idee, maar dan helemaal niet.

Misschien eraf vijlen, maar zo eraf halen zit er door de lijm niet in denk ik.
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:09:41 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_194373907
Je kunt je vingertoppen in aceton weken en dan laat de lijm wel los.

http://www.deconagels.nl/acrylnagels-verwijderen/

Is genoeg over te vinden trouwens, via Google ;)
disclaimer
pi_194374447
In aceton weken en dan electrisch vijlen.
pi_194374644
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:09 schreef SQ het volgende:
Je kunt je vingertoppen in aceton weken en dan laat de lijm wel los.

http://www.deconagels.nl/acrylnagels-verwijderen/

Is genoeg over te vinden trouwens, via Google ;)
Ja, iknow, maar ik ben bang dat ik met veel van die methodes mijn eigen nagel naar de gallemiezen breng of mezelf pijn doe. Misschien heeft iemand de gouden tip.
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:01:08 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_194374673
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja, iknow, maar ik ben bang dat ik met veel van die methodes mijn eigen nagel naar de gallemiezen breng of mezelf pijn doe. Misschien heeft iemand de gouden tip.
Bij het zetten van die acryls heb je je eigen nagels al een beetje vermoord.
Maar geen zorgen. Dat groeit weer uit.
disclaimer
pi_194375945
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja, iknow, maar ik ben bang dat ik met veel van die methodes mijn eigen nagel naar de gallemiezen breng of mezelf pijn doe. Misschien heeft iemand de gouden tip.
Ik heb het letterlijk gedaan tijdens de lockdown en ze waren iets slapper, maar kort knippen deed wonderen.
pi_194375953
Ik heb dat één keer gedaan. Was echt ontzettend kut. Bespaar je de moeite en laat het er af halen.
Protège moi de mes désirs.
pi_194378340
Nagelstyliste hier :W

Is niet aan te raden, maar als je het dan toch persee zelf wil doen.

Glanslaag eraf vijlen met een groffe vijl. Proveer ook voorzichtig de nagel iets dunner te vijlen, scheelt je product afweken.

Wattenschijfje doordrenken met remover, op de nagel leggen en met aluminiumfolie vastmaken.
Minimaal 20 minuten laten weken, dan is het zacht en kan je het met een houten bokkenpootje eraf 'duwen' als het nog niet zacht genoeg is, terug naar het afweken.

Weet je zeker dat het acryl is? Als het solar is geef ik je weinig kans. Dat krijg ik er met een elektrische vijl al amper af..
Veel chinese salons gebruiken solar acryl..
pi_194378368
Ohja, je nagels voelen daarna iets zachter aan dat klopt. Er heeft namelijk een hard product op gezeten. Na een dagje is dit weer bijgetrokken mits goed verwijderd, en mits niet je halve eigen nagelw voor het zetten is dun gevijld.

Dat nagels moeten ademen is een fabeltje trouwens..

En lekker 3 maal daags nagelriemolie smeren.
pi_194387463
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:42 schreef aapieannie het volgende:
Nagelstyliste hier :W

Is niet aan te raden, maar als je het dan toch persee zelf wil doen.

Glanslaag eraf vijlen met een groffe vijl. Proveer ook voorzichtig de nagel iets dunner te vijlen, scheelt je product afweken.

Wattenschijfje doordrenken met remover, op de nagel leggen en met aluminiumfolie vastmaken.
Minimaal 20 minuten laten weken, dan is het zacht en kan je het met een houten bokkenpootje eraf 'duwen' als het nog niet zacht genoeg is, terug naar het afweken.

Weet je zeker dat het acryl is? Als het solar is geef ik je weinig kans. Dat krijg ik er met een elektrische vijl al amper af..
Veel chinese salons gebruiken solar acryl..
Thanks! Nee volgens mij is het gewoon 'basic' acryl. Maar heb daar natuurlijk geen verstand van :P. Ik ga zo maar eens een poging wagen...
pi_194388552
Succes.
Heb je remover met acceton er in?
Removets zonder werken niet zo lekker op acryl.
pi_194391701
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:40 schreef aapieannie het volgende:
Succes.
Heb je remover met acceton er in?
Removets zonder werken niet zo lekker op acryl.
Ja, heb het met aceton gedaan. Het is gelukt! En had ook helemaal geen pijn. Eraf halen was soms beetje pijnlijk en nagels zijn ook beschadigd maar het is gelukt :'). Denk wel dat ik het volgende keer maar bij iemand laat doen want dit lijkt me niet echt gezond voor je nagels.
pi_194392562
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 22:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja, heb het met aceton gedaan. Het is gelukt! En had ook helemaal geen pijn. Eraf halen was soms beetje pijnlijk en nagels zijn ook beschadigd maar het is gelukt :'). Denk wel dat ik het volgende keer maar bij iemand laat doen want dit lijkt me niet echt gezond voor je nagels.
Pijn is niet goed inderdaad..

Je beschadigde nagels goed verzorgen.
Dus olie 3x per dag en kort houden.

Weet niet welke regio je zit, je bent welkom hier ;)
pi_194401141
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:17 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Pijn is niet goed inderdaad..

Je beschadigde nagels goed verzorgen.
Dus olie 3x per dag en kort houden.

Weet niet welke regio je zit, je bent welkom hier ;)
Ja ik smeer al met olie inderdaad. Wel heel jammer want bij sommige nagels is het echt flink beschadigd, krassen en loszittende stukjes. In welke regio zit je?
pi_194403402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja ik smeer al met olie inderdaad. Wel heel jammer want bij sommige nagels is het echt flink beschadigd, krassen en loszittende stukjes. In welke regio zit je?
Ik zit in het gooi :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')