abonnement Unibet Coolblue
pi_194366945
Mag ik nu al druivensap maken van de kleine druifjes in mijn tuin zodat de grotere nog even tijd hebben om lekker zoet te worden (door extra ruimte)?
pi_194367070
Tuurlijk
pi_194367089
Hey het is je eigen tuin en het zijn je eigen druiven. Niemand gaat jou vertellen wat je wel of niet mag doen. Fuck het systeem!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194369191
Moet je aan je moeder vragen hier ga ik niet over.
pindazakje
pi_194374398
Ik heb werkelijk geen idee. De druivensappolitie zal waarschijnlijk te weinig capaciteit hebben om bij je langs te komen.

Voor de zekerheid heb ik je vraag even gesteld in het moestuintopic, misschien heeft daar iemand verstand van druivensap maken.
F&F / Het Moestuintopic #30 Neerslag graag...
Spoilers!
  maandag 3 augustus 2020 @ 06:40:01 #6
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_194380109
Overgesprongen uit dat moestuintopic:

Dat heet verjus
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_194382823
Vergeet niet wat schillen/natuurlijkegisten erbij te laten voor een lekker wijntje ^O^
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194387381
AIVD ingelicht.
pi_194582678
IK heb een massa Blauwe Boskoop in de tuin...Hoe langer je ze laat hangen hoe rijper en zoeter ze worden. Het hangt ook beetje samen met grondsoort, zonuren en regen/watergift en uiteraard het soort druif en er zijn er nog al wat..

Blauwe Boskoop is op zijn best megazoet... :9

In de regel geldt voor elk soort dezelfde regel. Rijper is rijker van smaak, oogsttijd is eind augustus begin september, dus begin in deze periode met proeven en bepaal daarmee zelf wanneer je denkt dat het goed genoeg voor je is. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')