abonnement Unibet Coolblue
pi_194364625
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:30 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Maar is dat jouw echte foto? Die bierdame?
nee zie er met kleding beter uit nog
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194364629
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194364630
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:30 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Maar is dat jouw echte foto? Die bierdame?
Die had ze ooit eens in FOT geplaatst.
pi_194364631
quote:
11s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:32 schreef devzero het volgende:

[..]

Die had ze ooit eens in FOT geplaatst.
Verrader
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194364639
En zal ik je een verhaaltje vertellen? Er was een vrouw van rond mijn leeftijd die met mij samen aan de uni studeerde. In hrt jaar 2000. Dat is straks belangrijk. Russische mokkel. Redelijk mooi.

Na die semester samen gingen onze wegen scheiden en zag ik haar niet meer. En dat was best triest want we hadden wel wat mooie belevenissen samen gehad. Samen heel intiem gaan zitten voor de computer terwijl wij unix leerden. Lage decollete allrs. Zij hulp krijgen van mij met Engels, ik van haar met unix.

Elkaar niet meer gezien tot 2010. Totaal toeval wilde dat ik haar op een dag in de sportschool trof. Ze was veranderd. Minder leuk. Minder gezellig. Afstandelijk. Herkende mij zelfs niet totdat ik haar bij naam noemde. Dan was het zoiets van 'je spreekt mijn naam verkeerd uit.'

Gevolgd door

'Maar hoe wist je mijn naam?'

Zeer snel daarna duidelijk gemaakt dat ze een Amerikaanse vriend had. Alsof iedere mogelijke poging van mij haar te versieren in de kiem gesmoord moest worden. Ergens in de korte conversatie meegedeeld dat ze inmiddels een 4 jaarse collegegraad had. Terwijl die uni van ons enkel 2 jaarse uitreikte. Dus ze was doorgestudeerd. Leek wel te pronken.

De rest van de workout probeerde ze mij te vermijden. Gaf wel af en toe een paar vreemde blikken. Ging weg zonder afscheid te nemen.

Nog 5 jaar verlopen. Trof haar weer in 2015. Volgens mij zelfde sportschool. Ditmaal ongemakkelijker zelfs maar niet onaardig. Blijkbaar onder de indruk van het lot en of we niet bedoeld waren om samen te zijn. Weet niet meer of ik haar aansprak. Zal hoogstens een groet zijn geweest denk ik.

Dat was het. Einde verhaal. Leuk en interessant niet waar?
  Miss 200.000.000! zondag 2 augustus 2020 @ 04:45:52 #31
367000 roos94
pi_194364643
Lust het niet. Maar hou sws niet van alcohol
pi_194364682
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:43 schreef Eindbaas_ het volgende:
En zal ik je een verhaaltje vertellen? Er was een vrouw van rond mijn leeftijd die met mij samen aan de uni studeerde. In hrt jaar 2000. Dat is straks belangrijk. Russische mokkel. Redelijk mooi.

Na die semester samen gingen onze wegen scheiden en zag ik haar niet meer. En dat was best triest want we hadden wel wat mooie belevenissen samen gehad. Samen heel intiem gaan zitten voor de computer terwijl wij unix leerden. Lage decollete allrs. Zij hulp krijgen van mij met Engels, ik van haar met unix.

Elkaar niet meer gezien tot 2010. Totaal toeval wilde dat ik haar op een dag in de sportschool trof. Ze was veranderd. Minder leuk. Minder gezellig. Afstandelijk. Herkende mij zelfs niet totdat ik haar bij naam noemde. Dan was het zoiets van 'je spreekt mijn naam verkeerd uit.'

Gevolgd door

'Maar hoe wist je mijn naam?'

Zeer snel daarna duidelijk gemaakt dat ze een Amerikaanse vriend had. Alsof iedere mogelijke poging van mij haar te versieren in de kiem gesmoord moest worden. Ergens in de korte conversatie meegedeeld dat ze inmiddels een 4 jaarse collegegraad had. Terwijl die uni van ons enkel 2 jaarse uitreikte. Dus ze was doorgestudeerd. Leek wel te pronken.

De rest van de workout probeerde ze mij te vermijden. Gaf wel af en toe een paar vreemde blikken. Ging weg zonder afscheid te nemen.

Nog 5 jaar verlopen. Trof haar weer in 2015. Volgens mij zelfde sportschool. Ditmaal ongemakkelijker zelfs maar niet onaardig. Blijkbaar onder de indruk van het lot en of we niet bedoeld waren om samen te zijn. Weet niet meer of ik haar aansprak. Zal hoogstens een groet zijn geweest denk ik.

Dat was het. Einde verhaal. Leuk en interessant niet waar?
heerlijk
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194364692
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

heerlijk
Dank je. Die autobiografische roman stel ik al jaren uit. 8-)
pi_194364693
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:18 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Dank je. Die autobiografische roman stel ik al jaren uit. 8-)
stuur die maar door mijn dm
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194364698
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

stuur die maar door mijn dm
Zodra die compleet is bedoel je? Uiteraard gratis
pi_194364700
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:20 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Zodra die compleet is bedoel je? Uiteraard gratis
Topper van mij
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194364702
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Topper van mij
Ik mag je reeds al. Het wordt zeker wat tussen ons. *;
pi_194364987
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker neukbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')