abonnement Unibet Coolblue
pi_194363611
Ik heb echt iets vies gedaan.
TS was dus in Bijenkorf (kledingwinkel) en zag er een leuke zwemboxer. Had die even meegenomen naar de kleedkamer omdat ik binnenkort dus op reis ga en wel eens toe ben aan nieuw zwemstuff.

Eénmaal in de kleedkamer eerst wat kleding gepast wat ik leuk vond en uiteindelijk ook gekocht heb. Als laatste de zwemboxer ff gepast maar die stond me wel leuk vond ik, vond het eigenlijk zelfs een beetje geil :@
Ik had toen ff over mijn pik gesteeld :@ en ben mezelf vervolgens in dat kleedhok beginnen afberen.
Toen ik klaarkwam wist ik niet waar ik met mijn piemelmelk heen moest, dus heb mijn pik ff proper gewreven aan de zwemboxer :') . Maar heb die toen maar netjes terug gehangen in de rekken van de winkel >:)
Helaas niet gekocht, ondanks de interesse. Was na korting maar 22 euro :(

Maar nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen?
Ik overweeg om vanaf een mailadres van vroeger (waar mijn naam niet in staat) een mailtje te sturen naar de Bijenkorf en neer te pennen wat ik gedaan heb, eerlijk bekennen dus!
Ofwel moet ik het vergeten en zo laten?

Maar eigenlijk wil ik die zwembroek wel, ik zou ook kunnen gaan en zeggen van 'Hier is een vlek op maar wil wel dit model'. Hebben jullie deze nog nieuw liggen? Of kunnen jullie mij deze met de vlek verkopen met een flinke korting?
Cindy De Vuyst
pi_194366288
Fipo
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:48:42 #3
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194366304
Mag het een ONZje meer zijn?
pi_194366423
Zal nu wel lekker opgedroogd zijn :r
pi_194368611
Herkenbaar
pi_194370189
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:43 schreef devzero het volgende:
Herkenbaar
:’)
Cindy De Vuyst
pi_194370240
:r
  zondag 2 augustus 2020 @ 16:00:25 #8
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194370731
certified bruh moment :')

[ Bericht 70% gewijzigd door skidzor op 02-08-2020 16:05:46 ]
pi_194370831
Mensen zoals jij verdienen de doodstraf. Want nu verspreidt je aids.
pi_194371183
Ik heb m'n ex een keer gedaan in een kleedhokje in de Zara. Was best spannend en het moest natuurlijk zachtjes zodat niemand het zou horen. Ook nog bijna betrapt door de verkoopster trouwens toen ze een flinke kreun liet ontsnappen :P
pi_194373611
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:27 schreef TDS0198 het volgende:
Ik heb m'n ex een keer gedaan in een kleedhokje in de Zara. Was best spannend en het moest natuurlijk zachtjes zodat niemand het zou horen. Ook nog bijna betrapt door de verkoopster trouwens toen ze een flinke kreun liet ontsnappen :P
Is ze daarom ook je ex?
Cindy De Vuyst
pi_194373869
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:49 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Is ze daarom ook je ex?
Haha nee, samenloop van omstandigheden
pi_194373930
Vertel ze erbij dat je het vaker gaat doen, dat zullen ze vast op prijs stellen!
pi_194374024
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:11 schreef Telefoonvork het volgende:
Vertel ze erbij dat je het vaker gaat doen, dat zullen ze vast op prijs stellen!
Pashokjes worden echt niet alleen gebruikt om kleding te passen. Ik denk dat wel algemeen bekend is.
pi_194377575
Zou ik hen mailen? En wat typ ik best?
Cindy De Vuyst
pi_194377768
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:44 schreef einzeinz het volgende:
Zou ik hen mailen? En wat typ ik best?
Beste winkeleigenaar en/of personeel,

Ik heb kort geleden, op (meld datum hier) om (meld tijdstip hier), een vreselijk misdrijf begaan in uw winkel. Ik heb een kledingstuk meegenomen naar een pashokje en daar heb ik een bepaalde seksuele handeling met het kledingstuk uitgevoerd, waardoor dit ernstig vervuild en gecontamineerd werd met een niet nader te noemen biologisch gevaarlijke substantie. (Mijn zaad). Excuus, vergeten dat ik niet moest melden.

Ik droeg de volgende kleren (geef omschrijving hier) en ben een (meld afkomst hier en lengte) van cm.

Indien jullie mij op basis van het tijdstip alsnog niet op camerabeeld kunnen terugvinden geef ik hierbij ook mijn volledige naam en adres aan opdat jullie ertoe in staat zullen zijn aangifte te doen tegen mij, mocht dit de enige geschikte oplossing blijken te zijn. Desondanks hoop ik dat dit pas als een alleraatste redmiddel wordt gehanteerd. Want ik ben namelijk ook bereid de volledige kosten op mij te nemen van het vervangen van het hele rek met desbetreffende kleren (aangezien het mogelijk is dat niet het exacte, gecontamineerde exemplaar teruggevonden kan worden).

Ik verwacht dan ook en verzoek jullie om mij z.s.m. een factuur op te sturen met daarin de totale kost van de schade en de geprefereerde betalingswijze. Na ontvangst van de factuur zal ik binnen maximaal 5 dagen het geld overmaken.

Ik wil jullie verder niet lastigvallen en ben blij dat ik dit eens en voorgoed van mijn geweten heb kunnen halen.

M.v.g,

Naam _____________
Handtekening ____________
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:04:08 #17
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194377843
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:44 schreef einzeinz het volgende:
Zou ik hen mailen? En wat typ ik best?
Loof een beloning uit voor degene die jouw kwakje als eerste vindt. Dat ze daar als Rob Geusjes met die lampjes door de winkel baggeren.
pi_194380244
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:58 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Beste winkeleigenaar en/of personeel,

Ik heb kort geleden, op (meld datum hier) om (meld tijdstip hier), een vreselijk misdrijf begaan in uw winkel. Ik heb een kledingstuk meegenomen naar een pashokje en daar heb ik een bepaalde seksuele handeling met het kledingstuk uitgevoerd, waardoor dit ernstig vervuild en gecontamineerd werd met een niet nader te noemen biologisch gevaarlijke substantie. (Mijn zaad). Excuus, vergeten dat ik niet moest melden.

Ik droeg de volgende kleren (geef omschrijving hier) en ben een (meld afkomst hier en lengte) van cm.

Indien jullie mij op basis van het tijdstip alsnog niet op camerabeeld kunnen terugvinden geef ik hierbij ook mijn volledige naam en adres aan opdat jullie ertoe in staat zullen zijn aangifte te doen tegen mij, mocht dit de enige geschikte oplossing blijken te zijn. Desondanks hoop ik dat dit pas als een alleraatste redmiddel wordt gehanteerd. Want ik ben namelijk ook bereid de volledige kosten op mij te nemen van het vervangen van het hele rek met desbetreffende kleren (aangezien het mogelijk is dat niet het exacte, gecontamineerde exemplaar teruggevonden kan worden).

Ik verwacht dan ook en verzoek jullie om mij z.s.m. een factuur op te sturen met daarin de totale kost van de schade en de geprefereerde betalingswijze. Na ontvangst van de factuur zal ik binnen maximaal 5 dagen het geld overmaken.

Ik wil jullie verder niet lastigvallen en ben blij dat ik dit eens en voorgoed van mijn geweten heb kunnen halen.

M.v.g,

Naam _____________
Handtekening ____________
:')
En iemand anders zijn gegevens invullen ofzo?
Cindy De Vuyst
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 03:24:04 #19
488458 mr.klojo
bananen zijn tof
pi_194393309
Er is toch een heel gordijn voorhanden? Waarom in een kledingstuk kwakken.
En bah waarom wordt je geil als je in een short sta.
Goed nieuws, nog 10 jaar ofzo dan ben je 25 en kun je weer rustig nadenken en thuiskwakken wat echt makkelijker is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')