Deisyy geeft geen bans, dat weet je bestquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Deisyy waarom geef je Sjamp een 40+ ban? zonder reden, en denk je dat dit sfeerverhogend gaat werken?
Misschien is het handiger dat het Meet kliekje een eigen topic krijgt
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
There's Klingons on the starboard now bow SCRAPE THEM OFF JIM!!!!
Ons kent ons verhaaltje weer he gewoon sneaky bannen, dit is al de zoveelste keerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:16 schreef puzziepie het volgende:
Huh? waarom heeft sjamp een ban dan
Ik ben keigoed in een zaal leeg zingen en daarbij de zaal ook failliet te laten gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net dat hele filmpje bekekenIk kan me eenvoorstelling maken hoe je nu zit te zingen
Dan is mijn avond ook weer geslaagdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt iemand blij gemaakt vanavond
Het was zo'n 100 jaar geleden dat ik het had gehoord, maar als je het eenmaal kent ken je het voor het levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net dat hele filmpje bekekenIk kan me eenvoorstelling maken hoe je nu zit te zingen
Hai Deis geilert bemoei je lekker met jezelfquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Deisyy geeft geen bans, dat weet je best
Maar, leuk dat je er ook weer bent
Zijn er nog zalen open dan daar ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben keigoed in een zaal leeg zingen en daarbij de zaal ook failliet te laten gaan
oopsquote:
Ik kort geleden nog, wel de oude serie voor het eerst vorig jaar gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zo'n 100 jaar geleden dat ik het had gehoord, maar als je het eenmaal kent ken je het voor het leven
Doe jij toch ook niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hai Deis geilert bemoei je lekker met jezelf
Meh ik kreeg het filmpje per whatsapp opgestuurd, zonder de linkquote:
Ik geil niet op een Mod zoals jij een getrouwde mod ook nog droeftoeterquote:
maar waarom in godsnaam ? Er is helemaal niets voorgevallen hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ons kent ons verhaaltje weer he gewoon sneaky bannen, dit is al de zoveelste keer
Ik wordt overal de toegang geweigerdquote:
Ja en ik ben zo weer de volgende en schijnheil Deis weet weer van niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
maar waarom in godsnaam ? Er is helemaal niets voorgevallen hier![]()
Raar gedoe dit , vooral als je niet eens weet waarom je een ban hebt![]()
Nijsquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:13 schreef Recce het volgende:
Foto van de lancering van Mars 2020 vanuit een vliegtuigje:
[ afbeelding ]
Je maak jezelf weer belachelijk, jammer, je was de laatste tijd weer positiever aanwezigquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik geil niet op een Mod zoals jij een getrouwde mod ook nog droeftoeter
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Je maak jezelf weer belachelijk, jammer, je was de laatste tijd weer positiever aanwezig
Wat een gezeik zeg!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik ben zo weer de volgende en schijnheil Deis weet weer van niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |