abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 18:09:08 #251
441859 crew  Lenny77
pi_194431388
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:52 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik ben na mijn jeugd inmiddels 86 jaar in behandeling bij 6 psychiaters en 3 psychologen. Zal ik ze vragen of ze je in hun 9 mans team willen opnemen ?
Ik probeer je helemaal niet te doorgronden.

Het is gewoon toch een beetje logisch dat het type waarop je valt wel bepaald gedrag vertoont?
Bv: als ik op hevige mannen zou vallen met een grote mond en kort lontje. Ja dan moet ik niet opkijken als er een bord door het huis vliegt of ik een scheldkannonade krijg als ik iets verkeerd doe.
Ik kan ook bv op hele gevoelige en lieve jongens vallen. Ook dan moet ik niet opkijken als ie aan mij hangt en mij probeert te behagen en echt voor altijd en eeuwig bij mij wil blijven!
Jij gaat er bij het type vrouw van Vem2012 vanuit dat het dominante vrouwen zijn terwijl Vem het net over onafhankelijke en vrije vrouwen heeft.
Jij valt denk ik op gevoeligere types en ja, dan heb je meer kans dat ze aan je voeten liggen.

That's all..

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 06-08-2020 21:34:07 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:54:14 #252
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194432082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:29 schreef cempexo het volgende:

[..]

Of ze laat je dan dominant zijn...want best wel lekker vindt ze.... :)

NB
Leiders hebben soms behoefte aan sub-dominant gedrag. Dat is overigens geen onderdanig gedrag maar meegaand gedrag.

Grappig om jouw worsteling met wie je werkelijk bent en dat wat je wil uitstralen zo in 1 topic te zien gebeuren
pi_194442521
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Krijgt ze geen +1 voor de "toch zin maken als ze zich niet lekker voelt?" :P
Van mij absoluut wel. Veel vrouwen zijn hier juist overdreven principieel in geworden tegenwoordig.
pi_194442656
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:13 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ten eerste date ik alleen mannen met een hoge drive, ten tweede mag hij heus wel eens geen zin hebben. Maar als het standaard zo is en ik bijkans moet bedelen om seks is daar toch niks fijns aan?
Ben het toch wel een beetje met je eens hierin. Als de behoefte te ver uit elkaar ligt wordt het heel lastig in een relatie.
pi_194442894
Ik vind de vrouwen in dit topic allemaal toppers als het om seks gaat (in de zin van: hoog libido, veel zin) maar ik vraag me toch af of er ook vrouwen zijn hier die er gewoon echt niet zoveel om geven?

Mijn ervaring is dat het libido bij vrouwen vaak echt mijlenver uit elkaar kan liggen maar opvallend genoeg gaven de serieuze dates (serieus in de zin van, leuke dingen doen en pas na een tijdje met elkaar seks hebben) die ik heb gehad vaak echt helemaal niets om seks. Ze werden er niet warm of koud van, voorspel boeide weinig en het was meestal meer een moetje dan dat ze er zelf supergeil van werden. Dit is me nu al een keer of 4 overkomen.

Terwijl als het om casual seks gaat het libido van vrouwen vaak hoger ligt dan mij en vrouwen vaak blijven gaan en wel 4 keer op een dag kunnen.

Wat veroorzaakt dit enorme verschil? Hebben de "serieuze vrouwen" zich gewoon minder ontwikkeld op seksueel gebied? Staan ze er minder open voor? Ik snap het niet.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:21:20 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194443085
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:11 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind de vrouwen in dit topic allemaal toppers als het om seks gaat (in de zin van: hoog libido, veel zin) maar ik vraag me toch af of er ook vrouwen zijn hier die er gewoon echt niet zoveel om geven?

Mijn ervaring is dat het libido bij vrouwen vaak echt mijlenver uit elkaar kan liggen maar opvallend genoeg gaven de serieuze dates (serieus in de zin van, leuke dingen doen en pas na een tijdje met elkaar seks hebben) die ik heb gehad vaak echt helemaal niets om seks. Ze werden er niet warm of koud van, voorspel boeide weinig en het was meestal meer een moetje dan dat ze er zelf supergeil van werden. Dit is me nu al een keer of 4 overkomen.

Terwijl als het om casual seks gaat het libido van vrouwen vaak hoger ligt dan mij en vrouwen vaak blijven gaan en wel 4 keer op een dag kunnen.

Wat veroorzaakt dit enorme verschil? Hebben de "serieuze vrouwen" zich gewoon minder ontwikkeld op seksueel gebied? Staan ze er minder open voor? Ik snap het niet.
Misschien hè, heel misschien.... Bestaan er gewoon meerdere soorten vrouwen. En zijn het gewoon een soort van.... Net mensen, met verschillende ideeën en wensen :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194443096
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien hè, heel misschien.... Bestaan er gewoon meerdere soorten vrouwen. En zijn het gewoon een soort van.... Net mensen, met verschillende ideeën en wensen :o
Uiteraard bestaan er heel veel verschillende vrouwen maar mijn vraag is daarom ook of of het libidoversterkend werkt als je als vrouw meer experimenteert en meer ervaring hebt.

Je kunt het afdoen als "gewoon toeval" maar dit is het in mijn ervaring niet echt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 13:23:59 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:25:57 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194443145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Uiteraard bestaan er heel veel verschillende vrouwen maar mijn vraag is daarom ook of of het libidoversterkend werkt als je als vrouw meer experimenteert en meer ervaring hebt.
Geen idee, weet niet of je zo'n lijn zo door kunt trekken

Er is iig wel aangetoond dat als je vrij weinig doet op seksgebied, er ook steeds minder zin wordt aangemaakt in je lijf. En dat je libido dus keldert.

Maar eenmaal verliefd of lekker bezig met seks, zou dat in algemene zin weer pijlsnel omhoog moeten gaan.


In algemene zin dus, hoe dat bij andere vrouwen dan bij mezelf werkt, geen idee. Net als dat mannen en mogelijkheden en wensen ook enorm uit elkaar kunnen liggen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:35:20 #259
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194443299
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Uiteraard bestaan er heel veel verschillende vrouwen maar mijn vraag is daarom ook of of het libidoversterkend werkt als je als vrouw meer experimenteert en meer ervaring hebt.

Je kunt het afdoen als "gewoon toeval" maar dit is het in mijn ervaring niet echt.
Degene die van seks houden hebben het ook graag.
Ook de vrouw die het enkel in relaties wil en die van seks houdt zal geen tijden wachten met seks.
Ze zal het misschien niet op de eerste date gelijk doen, maar ook geen drie maanden wachten ermee.

Al met al is het eerder andersom, iemand met een hoger libido zal eerder experimenteel zijn en meer ervaring opdoen dan iemand met een lager libido.
Want waarom zou je dat doen als je er geen behoefte aan hebt en (zoals in jouw voorbeelden) weinig lol aan beleefd?

Grove stelregel (even zonder nuance dus).
Boven de 18 geld dat als een vrouw ondanks een leuke tijd samen en groeiende verliefdheidsgevoelens na een date of drie tot vijf nog wil wachten ze een lager libido heeft.

Dan kan het in het begin door verliefdheid enzo even wat hoger zijn, maar dat zakt weer af.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:38:08 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194443368
Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik niet hoef te daten in dit tijdperk van me too, genderneutraliteit, geëikel over alles en (stel)regels die men elkaar oplegt of van elkaar verwacht.

Laat de biologie lekker het werk doen, kijk of je elkaar wilt batsen, zo niet, dan niet, zo wel, dan wel. Klaar

Wat een gemiep zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194443493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Degene die van seks houden hebben het ook graag.
Ook de vrouw die het enkel in relaties wil en die van seks houdt zal geen tijden wachten met seks.
Ze zal het misschien niet op de eerste date gelijk doen, maar ook geen drie maanden wachten ermee.

Al met al is het eerder andersom, iemand met een hoger libido zal eerder experimenteel zijn en meer ervaring opdoen dan iemand met een lager libido.
Want waarom zou je dat doen als je er geen behoefte aan hebt en (zoals in jouw voorbeelden) weinig lol aan beleefd?

Grove stelregel (even zonder nuance dus).
Boven de 18 geld dat als een vrouw ondanks een leuke tijd samen en groeiende verliefdheidsgevoelens na een date of drie tot vijf nog wil wachten ze een lager libido heeft.
Volledig herkenbaar tot nu toe. In jouw visie is libido dus een natuurlijke nieuwsgierigheid naar seks/masturberen etcetera?

Dat komt in ieder geval wel overeen met hoe ik het zie als ik iemand ontmoet die er nauwelijks interesse in heeft.

quote:
Dan kan het in het begin door verliefdheid enzo even wat hoger zijn, maar dat zakt weer af.
En wat doe je daaraan? :)
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:45:58 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194443502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]


[..]

En wat doe je daaraan? :)
Een ander zoeken :D ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194443512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Degene die van seks houden hebben het ook graag.
Ook de vrouw die het enkel in relaties wil en die van seks houdt zal geen tijden wachten met seks.
Ze zal het misschien niet op de eerste date gelijk doen, maar ook geen drie maanden wachten ermee.

Al met al is het eerder andersom, iemand met een hoger libido zal eerder experimenteel zijn en meer ervaring opdoen dan iemand met een lager libido.
Want waarom zou je dat doen als je er geen behoefte aan hebt en (zoals in jouw voorbeelden) weinig lol aan beleefd?

Grove stelregel (even zonder nuance dus).
Boven de 18 geld dat als een vrouw ondanks een leuke tijd samen en groeiende verliefdheidsgevoelens na een date of drie tot vijf nog wil wachten ze een lager libido heeft.

Dan kan het in het begin door verliefdheid enzo even wat hoger zijn, maar dat zakt weer af.
Ik denk dat je hier wel een punt hebt, als ik aan het daten ben en ik vind een man leuk hoef ik niet te wachten tot de derde of vierde date met seks. Dan wil ik liever eerder weten wat ik in huis heb gehaald, ook als ik wel op zoek zou zijn naar een serieuze relatie. In mijn beide langere relaties heb ik niet zo lang gewacht in ieder geval en ook dat is lang goed gegaan!
pi_194443616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:46 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een punt hebt, als ik aan het daten ben en ik vind een man leuk hoef ik niet te wachten tot de derde of vierde date met seks. Dan wil ik liever eerder weten wat ik in huis heb gehaald, ook als ik wel op zoek zou zijn naar een serieuze relatie. In mijn beide langere relaties heb ik niet zo lang gewacht in ieder geval en ook dat is lang goed gegaan!
Mooi gezegd ja. Persoonlijk is het inderdaad wel mijn ervaring dat als een vrouw pas na een tijdje seks wil, die seks ook echt slechter is.

Dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn, maar het is wel zo.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:56:37 #265
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194443658
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volledig herkenbaar tot nu toe. In jouw visie is libido dus een natuurlijke nieuwsgierigheid naar seks/masturberen etcetera?

Dat komt in ieder geval wel overeen met hoe ik het zie als ik iemand ontmoet die er nauwelijks interesse in heeft.
[..]

En wat doe je daaraan? :)
Grotendeels wel ja, is niet volledig statisch, dingen kunnen veranderen, maar zonder de drive om iets te doen/willen houdt het wel een beetje op.

En wat je daaraan doet?
Niets. Als dat persoon het zelf niet als een probleem ervaart stopt het daar. Als dat persoon dus zelf geen drive ervaart om meer uit zijn/haar seksualiteit te halen is er niets wat een ander daaraan kan veranderen.

Daar is geen magische formule voor, geen prins op het witte paard die haar laat ontwaken.
Dat is haar eigen ontwikkeling, zit in haar en het is aan haar om daar in zichzelf wat mee te doen.
Of niet, dat kan ook. Iemand is niet stuk ofzo als ze minder met seks heeft.

Het enige wat jij kan doen is je eigen keuze bekijken.
Waarom ga jij blijkbaar steeds voor de ‘kuise’ dames i.p.v. diegene te zoeken die ook lekker wil losbollen binnen de relatie?
Er zijn zat vrouwen die niet van de casual seks zijn, maar wel binnen relaties van seks houden.

Het is niet het een of het ander, de vraag is dus waarom jij voor uitersten kiest.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:58:01 #266
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194443674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mooi gezegd ja. Persoonlijk is het inderdaad wel mijn ervaring dat als een vrouw pas na een tijdje seks wil, die seks ook echt slechter is.

Dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn, maar het is wel zo.
Hoezo zou dat eigenlijk niet zo moeten zijn dan?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194443700
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Grotendeels wel ja, is niet volledig statisch, dingen kunnen veranderen, maar zonder de drive om iets te doen/willen houdt het wel een beetje op.

En wat je daaraan doet?
Niets. Als dat persoon het zelf niet als een probleem ervaart stopt het daar. Als dat persoon dus zelf geen drive ervaart om meer uit zijn/haar seksualiteit te halen is er niets wat een ander daaraan kan veranderen.

Daar is geen magische formule voor, geen prins op het witte paard die haar laat ontwaken.
Dat is haar eigen ontwikkeling, zit in haar en het is aan haar om daar in zichzelf wat mee te doen.
Of niet, dat kan ook. Iemand is niet stuk ofzo als ze minder met seks heeft.

Het enige wat jij kan doen is je eigen keuze bekijken.
Waarom ga jij blijkbaar steeds voor de ‘kuise’ dames i.p.v. diegene te zoeken die ook lekker wil losbollen binnen de relatie?
Ik wek misschien de indruk steeds voor kuise dames te gaan maar dat is gewoon meer hoe het telkens loopt. Elke keer als iemand wat langer met seks wil wachten dan hoop ik dat ze toch een beest in bed zal zijn maar dan valt het gewoon tegen.

En als iemand daar makkelijker in is dan heeft ze vaak weer meer een bindingsprobleem. :D (Of staat ze gewoon vrijer in relaties.)

quote:
Er zijn zat vrouwen die niet van de casual seks zijn, maar wel binnen relaties van seks houden.

Het is niet het een of het ander, de vraag is dus waarom jij voor uitersten kiest.
Tja, blijkbaar doe ik iets verkeerd dan.
pi_194443723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo zou dat eigenlijk niet zo moeten zijn dan?
Het zou toch fijner zijn dat ook mensen die iets langer willen wachten dol op seks zouden zijn? (En die mensen zijn er ook heus wel, I know, maar tot nu toe niet echt in mijn ervaring.)
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:05:20 #269
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194443762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik wek misschien de indruk steeds voor kuise dames te gaan maar dat is gewoon meer hoe het telkens loopt. Elke keer als iemand wat langer met seks wil wachten dan hoop ik dat ze toch een beest in bed zal zijn maar dan valt het gewoon tegen.

En als iemand daar makkelijker in is dan heeft ze vaak weer meer een bindingsprobleem. :D (Of staat ze gewoon vrijer in relaties.)
[..]

Tja, blijkbaar doe ik iets verkeerd dan.
Waarom zou iemand die een beest in bed is daar lang mee wachten?
Die wil toch ook, verlangt toch ook?

Het is niet logisch er dan lang mee te wachten.
Niet gelijk op de eerste date, eerst even kijken wie je voor je hebt en of er een klik is is logisch.
Maar langer wachten zou dan lijden zijn als je echt zin in seks hebt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194443806
Edit.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2020 04:22:10 ]
pi_194453392
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die een beest in bed is daar lang mee wachten?
Die wil toch ook, verlangt toch ook?

Het is niet logisch er dan lang mee te wachten.
Niet gelijk op de eerste date, eerst even kijken wie je voor je hebt en of er een klik is is logisch.
Maar langer wachten zou dan lijden zijn als je echt zin in seks hebt.
Het is niet te doen hier qua warmte, dus ik zat nog eens een beetje na te denken over je woorden.

Ik vrees dat je gelijk hebt. Zelfde principe als dat vrouwen soms zeggen dat ze "seks pas geven" als ze het idee hebben dat een man echt serieus is. Dus bewust een flinke tijd wachten met seks omdat een man dan wel voor iets serieus zal gaan. Ik vind dat eigenlijk een hele slechte gedachte. Seks is toch niet iets dat je geeft maar waar je zelf van geniet?

Mijn indruk is dan dat als je er als vrouw zo instaat er zelf helemaal niet van geniet maar het puur ziet als iets om de man te pleasen. En dat blijkt dan ook wel uit de bedprestaties.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2020 04:34:19 ]
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 22:07:41 #272
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_194465509
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 04:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is niet te doen hier qua warmte, dus ik zat nog eens een beetje na te denken over je woorden.

Ik vrees dat je gelijk hebt. Zelfde principe als dat vrouwen soms zeggen dat ze "seks pas geven" als ze het idee hebben dat een man echt serieus is. Dus bewust een flinke tijd wachten met seks omdat een man dan wel voor iets serieus zal gaan. Ik vind dat eigenlijk een hele slechte gedachte. Seks is toch niet iets dat je geeft maar waar je zelf van geniet?

Mijn indruk is dan dat als je er als vrouw zo instaat er zelf helemaal niet van geniet maar het puur ziet als iets om de man te pleasen. En dat blijkt dan ook wel uit de bedprestaties.
Niet mee eens. Het kan ook een manier zijn om de heren eruit te filteren die beweren serieus te daten maar na de eerste seks er weer vandoor zijn.
Ook iemand die zelf geniet van seks kan zich daar best even voor bedwingen.

Het komt me hier af en toe wat dwangmatig over dat hoge libido.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_194465723
Een man die je alleen wil voor seks wil dat ook na 1 maand wachten. Het is dan een uitdaging om je in bed te krijgen. Een man die jou wil kan de eerste avond seks met je hebben en blijft.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 22:22:01 #274
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194465863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die een beest in bed is daar lang mee wachten?
Die wil toch ook, verlangt toch ook?

Het is niet logisch er dan lang mee te wachten.
Niet gelijk op de eerste date, eerst even kijken wie je voor je hebt en of er een klik is is logisch.
Maar langer wachten zou dan lijden zijn als je echt zin in seks hebt.
Dat lijkt me toch niet afhankelijk van de bedprestaties an sich? Er zijn 1001 redenen te bedenken waarom iemand zichzelf bepaalde restricties oplegt. Of diegene nou de sterren uit de hemel neukt of dat het lange halen snel naar huis is.
pi_194465877
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 04:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is niet te doen hier qua warmte, dus ik zat nog eens een beetje na te denken over je woorden.

Ik vrees dat je gelijk hebt. Zelfde principe als dat vrouwen soms zeggen dat ze "seks pas geven" als ze het idee hebben dat een man echt serieus is. Dus bewust een flinke tijd wachten met seks omdat een man dan wel voor iets serieus zal gaan. Ik vind dat eigenlijk een hele slechte gedachte. Seks is toch niet iets dat je geeft maar waar je zelf van geniet?

Mijn indruk is dan dat als je er als vrouw zo instaat er zelf helemaal niet van geniet maar het puur ziet als iets om de man te pleasen. En dat blijkt dan ook wel uit de bedprestaties.
Ik breek even in want ik vind dit wel een interessante gedachte.

Ik vind seks heerlijk en ben daar heel vrij in en mijn libido is echt wel hoog. Maar ik vind seks ook iets speciaals wat ik niet zo maar met Jan en alleman wil delen. Als ik het doe met iemand, dan zit daar veel meer achter vanuit mijn kant gezien.

En ik zie graag dat dit vanuit de andere kant ook zo is, en dat het ze niet alleen om mijn lijf gaat, of om even de lusten te stillen. Daarom doe ik het in het begin wat rustiger aan, omdat ik vind dat het om mij als persoon moet gaan, niet om dat lekkere lijf wat je effe graag wil doen voor een keertje.

Dan kan het alsnog zijn dat het, ondanks dat ik er langer mee wacht dan blijkbaar gemiddeld het geval is, het uiteindelijk op nieta uit loopt.

Maar anders had ik beter iemand kunnen zoeken met de intentie van een ONS voor mijn gevoel, die er vast ook genoeg te vinden zijn.

Ik zou het wat positiever willen draaien, dat het meer met eigenwaarde en zelfrespect te maken heeft door niet gelijk de 1e keer met elkaar het bed in te duiken.

Wil niet zeggen dat die behoefte er niet is, want ook ik heb vaak zat mee gemaakt vanaf moment 1 in de fik te staan bij iemand. Maar als het dan nergens op uit liep nadat ik redelijk snel met iemand het bed deelde, dan voelde ik mij meestal 'gebruikt' en leeg achteraf. Dat is voor mij de reden dat ik er liever iets langer mee wacht.

En met mijn libido is echt niks mis. Liefst iedere dag.

Ik wilde even wat nuancering aanbrengen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')