quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje porren met een scherpe stok?
Meine kleine liebe kraut.quote:
Lederen laarzen, zo'n geile pofbroek, strenge blik en een knotjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze eerder aan de andere kant van het hek gestaan hoor.
Lekkerrr!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alvast even groenten snijden voor de wraps van vanavond
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zoals een nassischijf maar dan niet zo lekker
Waarom niet vanavond dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb NU zin om MORGEN aan het bier te gaan. Hoe leip is dat.
Waarom morgen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb NU zin om MORGEN aan het bier te gaan. Hoe leip is dat.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met van die kleine swastika’s erop in plaats van het Mora-logo.
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komenquote:
Ah okquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord vind ik dat wraps, waarom geen raps of waps, die r hoort daar niet.
Nou, omdat je de ingedrienten in dat ding wrapped?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar woord vind ik dat wraps, waarom geen raps of waps, die r hoort daar niet.
Waar ga je enorm wandelen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat ik morgen dus enorm wil gaan wandelen. Dan wil je wel een beetje vlot uit bed komen
Als je het snel zegt klinkt het als het geluid wat een veel te dikke kikker maakt, wraps.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, omdat je de ingedrienten in dat ding wrapped?
enorm dichtbijquote:
EIgenlijk moet je m dan ook dichtbinden met tie-wraps. Vind ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, omdat je de ingedrienten in dat ding wrapped?
Verhelderendquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
enorm dichtbijZo enorm dat het niet allemaal enorm dichtbij meer is inderdaad. Ook een beetje verder weg. En dan weer terug
Zachtjes aan het bier danquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
en morgen hard aan de bier kan niet want maandagochtend weer aan de klappenvangerij
Biefstuk met frieten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga me vanavond lekker volvreten aan een gouwe ouwe makkelijke maaltijd
Geen een dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jupiler, Warsteiner, Grolsch Weizen of Affligem Blond?![]()
Of Davo Surf Ale? Of Hertog Jan Grand Prestige (2017 geloof ik)? Of Rochefort 10?![]()
"ALLEMAAL" is dus niet het goede antwoord
- halve kilo dubieus rundergehakt.quote:
Klinkt best lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- halve kilo dubieus rundergehakt.
- goedkope plakrijst.
- 2 uien die er al een tijdje liggen.
- een spitskool, helemaal aan gort snijden.
- droge tijm.
- zo'n plakfles met rooie zoetzure saus uit China.
Bij elkaar flikkeren in een pan en klaar
Klinkt als een studentenhapquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- halve kilo dubieus rundergehakt.
- goedkope plakrijst.
- 2 uien die er al een tijdje liggen.
- een spitskool, helemaal aan gort snijden.
- droge tijm.
- zo'n plakfles met rooie zoetzure saus uit China.
Moet het ook nog warm gemaakt worden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
Yep, aten we rond de studeerperiode ook meerdere keren per week.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een studentenhap
Hertog Jan zou mijn keuze zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jupiler, Warsteiner, Grolsch Weizen of Affligem Blond?![]()
Of Davo Surf Ale? Of Hertog Jan Grand Prestige (2017 geloof ik)? Of Rochefort 10?![]()
"ALLEMAAL" is dus niet het goede antwoord
Maak eens foto dan straks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is het ook echt, kost geen kont, zo klaar en je vreet je daar helemaal ziek aan
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een studentenhap
Ben begonnen met de Jupiler. Ik ben niet meer zo van het echt zware bier eigenlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hertog Jan zou mijn keuze zijn.
Ik vond pils volgens mij altijd wel lekker, het is wel begonnen met malt bier. Toen ik 13 was. Opa dronk altijd Amstel en die hadden toen tijdens het WK in de Us of A dopjes met aan de onderkant de vlaggen van de deelnemende landen, vond het altijd wel leuk om te weten welke vlag er op het dopje stond...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lustte nooit pils vroeger. Pas op mijn 24e heb ik bier ontdekt, bij een excursie van de studievereniging naar een trappistenbrouwerij. Daar wat zwaars geproefdSindsdien alles ruimschoots ingehaald
Schoonmaakschort om, poetsmuts op, pleeborstel in de hand en helemaal woest losgaan op hun toiletquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dinsdagavond naar papsie en mamsie toe. Pa is vg week zondag jarig maar dan heb ik piket. Denk dat ze dit wel leuk vinden
Daar doe jij nou lollig over he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonmaakschort om, poetsmuts op, pleeborstel in de hand en helemaal woest losgaan op hun toilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |