Ik beschik niet over voldoende informatie om die afweging te kunnen maken, laten we het op de muziek houden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel of de titel nu op jezelf slaat of op mij![]()
Freaky mysterieus sfeertje maar mooi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:35 schreef jerney het volgende:
The Knife komt nu opeens naar boven borrelen
Gefixtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:29 schreef jerney het volgende:
Oh whoops, I messed up. MathWat proactief is fok met de nummering.
Prachtig jaquote:
Ja ze zijn daar heel goed in, heb je Vikings gezien? Die hebben hun muziek ook gebruikt voor de theme song.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Freaky mysterieus sfeertje maar mooi.
Ik heb zowat alles gezien, echt serieus verzin het maar, tot de smurfen aan toe maar Vikings is er nooit van gekomen en ik heb een zwak voor dat soort volkeren en seriesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ze zijn daar heel goed in, heb je Vikings gezien? Die hebben hun muziek ook gebruikt voor de theme song.
Dat wordt weer bingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zowat alles gezien, echt serieus verzin het maar, tot de smurfen aan toe maar Vikings is er nooit van gekomen en ik heb een zwak voor dat soort volkeren en series![]()
*krast met viltstift Vikings op zijn arm.
Die was ik dus echt compleet kwijt uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat wordt weer bingen
Oh, Tom Waits kan nu natuurlijk ook niet achterblijven.Als hij maar niet over waltzing Matilda begint te zagen
Maar jongen tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was ik dus echt compleet kwijt uit mijn hoofd
Quirky is wel een erg goede omschrijvingquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar jongen toch
Ik kan echt wel genieten van z’n meer quirky nummers
Ah ja die chickquote:
Ja niet iedereen kan hem even goed hebben hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Quirky is wel een erg goede omschrijving
Wijntje erbij en hij gaat er wel in bij mij hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan hem even goed hebben haha
Prachtig mens is dat jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah ja die chickWat een strot heeft die hey, ik krijg al pijn als ik eraan denk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijntje erbij en hij gaat er wel in bij mij hoor
Haha die heeft wel een mooi gezichtje ja, beetje jong voor mij welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
Deze kan ik ook goed luisteren zonder geluid.
Lekker jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:05 schreef jerney het volgende:
[..]Deze ligt misschien wat makkelijker in het gehoor
Ooooooh ja voor mij ook, klikt snel wegquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha die heeft wel een mooi gezichtje ja, beetje jong voor mij wel
Haha een beetje hees kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig mens is dat ja![]()
Denk dat ik zo wel zo kunnen zingen maar daarna kan ik een maand geen goedemorgen meer zeggen.
Die subtitel ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha een beetje hees kan ook leuk zijn
De staat vind ik ook altijd
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh ja voor mij ook, klikt snel weg
quote:
Gaat meteen luisterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:16 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]![]()
Nu moet ik door de vibe aan Dusty denken
Yep en dan subtiel een poster van John "Grease" Travolta op de achtergrondquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Daarom ben ik uiteindelijk ook voor die gegaanZe hebben veel leuks
My kinda guysquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep en dan subtiel een poster van John "Grease" Travolta op de achtergrond
Hahaha ja nu je het zegt, die ketting ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:24 schreef jerney het volgende:
[..]
My kinda guysDie rechter, die zo sympathiek z’n matje heeft laten groeien voor de clip, maakt me nog het meest aan het lachen.
Ahhhh ja die gaat wel even op een paar playlistsquote:
Ja inderdaad zeg, heb een zwak voor dat mannetje, zeker omdat het een Turkse band is of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhh ja die gaat wel even op een paar playlists
Moet er een klein beetje aan die zanger van the Cramps van denken.
Ahhh! Maakt me niet uit waar ze vandaan komen, dit is gewoon supersfeervolquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg, heb een zwak voor dat mannetje, zeker omdat het een Turkse band is of zo.
Yeps heerlijke plaat, bijna The Cure.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh! Maakt me niet uit waar ze vandaan komen, dit is gewoon supersfeervol
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps heerlijke plaat, bijna The Cure.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja inderdaad
En idd, bovenstaande is zo een beetje konijntje binnenstebuiten gekeerd
Naar Lisa Ekdahl luister ik ook wel graag, ook wanneer ze in het Zweeds zingt en ik er dan nog minder van versta dan bij de jeugd van tegenwoordig.Maar ik hang aan haar lippen
(En grinnik een beetje)
Waar is Puzziepie heen gefladderd?![]()
Ja of met dezequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:47 schreef jerney het volgende:
Misschien valt ze te lokken met wat triphop
Hahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zooooo die kende ik nog niet maar de volgende keer als het om 23:00 uur nog 28 graden is en ik heb mooie ogen om in verdrinken wil ik deze horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |