6 keer per week een gangbang zoals alle jongeren doorgaansquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
En wat denk je ook van dat ze ook samen wilde nachten hebben?
Waar zijn die cijfers te vinden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is niet alleen maar meer testen, de rioolwater metingen gaan ook weer flink omhoog.
Heel veel mensen nog wel, hier op het forum ook. Die IC opnames gaan echt wel weet omhoog.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dus dat gelooft nu ook niemand meer..
Nou ja, ik geloof het tenminste niet meer.
Eén zegt dat je levenslange schade hebt. Ander zegt dat je na de ziekte weer de oude bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is een onderzoek dat daarop wijst, een vrij overtuigend onderzoek waar menig expert verontrust over was. Maar zoals het wel vaker gaat met onderzoek is er meer onderzoek nodig om daar iets met meer zekerheid over te kunnen zeggen.
Dat kan niet als je omringd bent door landen waarin de besmettingen omhoog gaan. Dat wij dan alleen meer testen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:13 schreef wpor het volgende:
[..]
Heel veel mensen nog wel, hier op het forum ook. Die IC opnames gaan echt wel weet omhoog.
Zo simpel is het niet. Je moet specifiek naar de in het onderzoek gevonden schade zoeken. Doe je dat niet, dan zie je die niet. Bovendien weet men nog helemaal niet wat de gevonden schade precies betekent: hoger risico op hartfalen of een litteken dat gaandeweg vervaagt en weinig te betekenen heeft?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Eén zegt dat je levenslange schade hebt. Ander zegt dat je na de ziekte weer de oude bent.
Nou ja, dat zegt wel wat, dan heb je ook meer kans om besmet te worden bij seks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
6 keer per week een gangbang zoals alle jongeren doorgaans
En het reproductiegetal. Het gaat niet om één gegeven maar om de combinatie van diverse gegevens. Al is het feit dat intensive cares (nog) niet volstromen natuurlijk niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is niet alleen maar meer testen, de rioolwater metingen gaan ook weer flink omhoog.
een gangbang op zijn tijd is wel lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
6 keer per week een gangbang zoals alle jongeren doorgaans
het is ook onzin en gewoon weer een manier om het te bagatelliseren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kan niet als je omringd bent door landen waarin de besmettingen omhoog gaan. Dat wij dan alleen meer testen.
Ik snap niet wat de reden is om het te bagatelliseren. Want je merkt het toch vanzelf als je weer in een (regionale) lockdown of zoiets dergelijks zit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is ook onzin en gewoon weer een manier om het te bagatelliseren.
rioolwater metingen zijn al verviervoudigd ( of meer zelfs )
de metingen of het virus in de metingen? Kom even met een staatjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is ook onzin en gewoon weer een manier om het te bagatelliseren.
rioolwater metingen zijn al verviervoudigd ( of meer zelfs )
staat gewoon in het dashboardquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
de metingen of het virus in de metingen? Kom even met een staatje
in Amsterdam zelfs 10 keer zoveel las ik dus dat zegt verdomd weinig danquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
staat gewoon in het dashboard
het virus in de metingen
alles zegt verdomd weinig...zelfs besmettingen...totdat er weer lockdowns komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Amsterdam zelfs 10 keer zoveel las ik dus dat zegt verdomd weinig dan
nou ja ik begrijp dat de hoeveelheid in het rioolwater ook te maken heeft met de mate van besmetting dus is moeilijk af te lezen om hoeveel personen dat dan gaat, belangrijker zijn ziekenhuisopnames en dan vooral de IC opnames, als dat maar niet teveel oploopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alles zegt verdomd weinig...zelfs besmettingen...totdat er weer lockdowns komen
voorlopig gaan er nog maatregelen blijven
Precies ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:48 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.theguardian.c(...)otection-coronavirus
"You’re already wearing a mask – now consider a face shield and goggles"
Inderdaad, waarom stoppen met alleen een mondkapje? Als een vizier en een stofbril helpen tegen het virus, waarom zou je die dan niet dragen? Dat is toch egoïstisch? Je doet toch ook je gordel om in de auto? Waarom zou de overheid het niet verplichten? Een gordel in de auto is toch ook verplicht?
Waarom laten we mensen überhaupt nog de deur uit zonder een volledig hazmat-pak? Lijkt me toch ook een klein offer om corona onder controle te krijgen. Het is jammer dat burgemeesters nog geen instrumenten hebben om dit te handhaven.
Ik vrees dat we nog een hele tijd met dit soort schommelingen te maken gaan krijgen. Dan maakt het eigenlijk niet uit wat je mening over mondkapjes, maatregelen, besmettingen etc. is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja ik begrijp dat de hoeveelheid in het rioolwater ook te maken heeft met de mate van besmetting dus is moeilijk af te lezen om hoeveel personen dat dan gaat, belangrijker zijn ziekenhuisopnames en dan vooral de IC opnames, als dat maar niet teveel oploopt.
heel lang weet ik niet maar nog minimaal een jaar geloof ik ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat we nog een hele tijd met dit soort schommelingen te maken gaan krijgen. Dan maakt het eigenlijk niet uit wat je mening over mondkapjes, maatregelen, besmettingen etc. is.
Het punt is dat je je leven dat je had voor deze pandemie niet meer terug krijgt. Heel lang.
Tenminste dat is voor mij het punt, dan.
Misschien moet Aboutaleb Nineteen Eighty-Four eens (her-)lezen om ideeën op te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:48 schreef Vasilevski het volgende:
Het is jammer dat burgemeesters nog geen instrumenten hebben om dit te handhaven.
Blijkbaar idd.maar nu een half jaar later, wat zijn nou dan de echte percentages van ziekenhuisopnames,ic en overledenvoor covid 19 besmettingen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
O.b.v. gegevens uit China en die percentages zijn echt vrij snel naar beneden bijgesteld toen de Nederlandse data binnenkwam.
een hoop sarcastische onzinquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:48 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.theguardian.c(...)otection-coronavirus
"You’re already wearing a mask – now consider a face shield and goggles"
Inderdaad, waarom stoppen met alleen een mondkapje? Als een vizier en een stofbril helpen tegen het virus, waarom zou je die dan niet dragen? Dat is toch egoïstisch? Je doet toch ook je gordel om in de auto? Waarom zou de overheid het niet verplichten? Een gordel in de auto is toch ook verplicht?
Waarom laten we mensen überhaupt nog de deur uit zonder een volledig hazmat-pak? Lijkt me toch ook een klein offer om corona onder controle te krijgen. Het is jammer dat burgemeesters nog geen instrumenten hebben om dit te handhaven.
Gewoon goede overdrijving om de onzin van een “baadt het niet dan schaadt het niet”- argument te benoemenquote:
Dezelfde metingen die al weken alle kanten op vliegen? Ik kijk liever naar opnames, het procentueel aantal positieve testen (wat vorige weken gelijk lag wegens meer testen), en de drukte op IC’s. Wat meer zekerheid dan zo’n statistiek die alle kanten op waait. Zal volgende week wel weer anders zijn, maar dan horen we je niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alle kanten op vliegen ???? graag een bron, ik zie wat anders op het dashboard er is duidelijk een opgaande trend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dezelfde metingen die al weken alle kanten op vliegen? Ik kijk liever naar opnames, het procentueel aantal positieve testen (wat vorige weken gelijk lag wegens meer testen), en de drukte op IC’s. Wat meer zekerheid dan zo’n statistiek die alle kanten op waait. Zal volgende week wel weer anders zijn, maar dan horen we je niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |