is hier al redelijk laagquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de vochtigheid nog wel een beetje daalt, is allemaal een beetje plakkerig nu.
Is wel cheap nu volgens mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het spel nog steeds niet opnieuw aangeschaft
Het is best wel leuk hoor.quote:
Ik heb in de Sims eigenlijk nog nooit die opdrachten gevolgd, altijd gewoon de vrije bouwmodus met onbeperkt geldquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:36 schreef Amarantha het volgende:
Hoop echt dat het mij lukt om mijn vorige game zeg maar weer in het spel te krijgen als ik hem opnieuw installeer.
Cheatsquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de Sims eigenlijk nog nooit die opdrachten gevolgd, altijd gewoon de vrije bouwmodus met onbeperkt geld
Oh ik vind wel leuk om van alles te proberen als ik toch al die uitbreidingen koop enz.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de Sims eigenlijk nog nooit die opdrachten gevolgd, altijd gewoon de vrije bouwmodus met onbeperkt geld
opnieuw? why?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het spel nog steeds niet opnieuw aangeschaft
32 euro voor alle uitbreidingen in de App Store op 't moment :xquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind wel leuk om van alles te proberen als ik toch al die uitbreidingen koop enz.En ik heb een leuk huis vind ik dus die wil ik niet kwijt want ik vind huizen bouwen helemaal niet leuk.
Per stuk of?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
32 euro voor alle uitbreidingen in de App Store op 't moment :x
Oh lekker maar ik heb meeste al dus is voor mij vaak niet handig dat soort bundels.quote:
sims 4?quote:
app store? android ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
32 euro voor alle uitbreidingen in de App Store op 't moment :x
Oh thanks even checken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
sims 4?
https://help.ea.com/en-us(...)esetting-the-sims-4/
idioot dat ze daar nog steeds geen cloudsaves voor hebbenn
Maar basisspel heb je volgens mij al voor een 10tje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n broer heeft onze originele versie
gewoon zijn origin account hackenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n broer heeft onze originele versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |