daar bestel je dan toch niet meer, waardeloosquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. En nu koffie zettener is weer appeltaart in huis. Lekker handig, die bij de Plus komt altijd binnen met nog 1 dag op de klok
Hij is nu al over de datum strikt genomen. Nog niet eens de kans gehad om hem aan te breken
Morgen moet ie wel op zijn.
snap ik, terecht welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij denkt dat we aan het begin staan van de 2e pandemie
Doe ik laatste tijd sowieso nog weinig, bevalt me prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon een keer een dagje geen nieuws kijken
Hoef je in ieder geval niet meer over lunch of avondeten na te denkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. En nu koffie zettener is weer appeltaart in huis. Lekker handig, die bij de Plus komt altijd binnen met nog 1 dag op de klok
Hij is nu al over de datum strikt genomen. Nog niet eens de kans gehad om hem aan te breken
Raar fenomeen dit wel, alsof er een gedachte achter zit, geef luie mensen die niet graag onder de mensen zijn maar bedorven eten of wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Terwijl we nog gewoon bezig zijn met de 1e.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij denkt dat we aan het begin staan van de 2e pandemie
In de winkel kun je zelf de langer houdbare dingen zoeken, bij bezorgen gaat het gewoon met het FIFO-systeem. Daarom als ik bij de AH bestel neem ik er ook zelden meer verse dingen als groenten en vlees bij omdat die vaak maar 2/3 dagen houdbaar zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar fenomeen dit wel, alsof er een gedachte achter zit, geef luie mensen die niet graag onder de mensen zijn maar bedorven eten of wat?
waarom kijk je daar zo verdrietig bij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de winkel kun je zelf de langer houdbare dingen zoeken, bij bezorgen gaat het gewoon met het FIFO-systeem. Daarom als ik bij de AH bestel neem ik er ook zelden meer verse dingen als groenten en vlees bij omdat die vaak maar 2/3 dagen houdbaar zijn.
Bbrrr niets voor mij met mijn afwijking voor zo vers mogelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de winkel kun je zelf de langer houdbare dingen zoeken, bij bezorgen gaat het gewoon met het FIFO-systeem. Daarom als ik bij de AH bestel neem ik er ook zelden meer verse dingen als groenten en vlees bij omdat die vaak maar 2/3 dagen houdbaar zijn.
nee, zolang men bestelt en niet klaagt word het oudste er eerst uitgestuurd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar fenomeen dit wel, alsof er een gedachte achter zit, geef luie mensen die niet graag onder de mensen zijn maar bedorven eten of wat?
Dit klinkt nog vrij plausibel ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Vannacht weer van die rare, koortsige dromen gehad door de warmte. Ik was dus in Barcelona met @:Uitstraling, die vertelde dat de buitenwijken zo lelijkk waren door de bombardementen in de oorlog.
Omdat ik het zo teleurstellend vind aan thuisbezorgenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom kijk je daar zo verdrietig bij?
Straks even bijlezenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt nog vrij plausibel ook
pcies ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik laatste tijd sowieso nog weinig, bevalt me prima eigenlijk.
Verschilt denk ik ook hoe het geregeld is, bij de AH komt het vanuit centrale magazijnen dus zal het wat meer systematisch zo worden verstuurd. Had laatst bij de Coop besteld maar daar komt het gewoon uit de supermarkt zelf, daardoor een veel langere houdbaarheid op alles (alleen jammer dat het vlees niet te hachelen isquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zolang men bestelt en niet klaagt word het oudste er eerst uitgestuurd?
dat zou dan wel betekenen dat er bizar weinig bij plus besteld word
de ene keee dat ik bij AH had besteld was alles 4 a 5 dagen houdbaar, te kort voor bv 2 weken bestellen, maar lang genoeg om een keer in de keuken te verblijven en alles te bouwen tot iets invriesbaarsquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Vannacht weer van die rare, koortsige dromen gehad door de warmte. Ik was dus in Barcelona met @:Uitstraling, die vertelde dat de buitenwijken zo lelijk waren door de bombardementen in de oorlog.
Ik onthoud mij even van posten voorlopig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:45 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar let je even op, we zijn bijna bij het slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |