SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door Notorious_Roy op 31-07-2020 15:37:08 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Telltale voor the win!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee stuks hier!
Game of Thrones
Tales from the Borderlands
@Jiang153 heeft rond de 80stkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:19 schreef over_hedge het volgende: Wie van jullie heeft nou de meeste plats? Ik heb er 2! Sinds de ps2
Ooit assassins creed 2 en 3 geloof ik? Die met ezio plat gehaald. Dat was het wel weer
![]()
Jullie zouden eigenlijk een lijstje in de op moeten zetten wie de grootste e penis heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
@:Jiang153 heeft rond de 80stk
Zit zelf op de 57
https://psnprofiles.com/xJiahengquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jullie zouden eigenlijk een lijstje in de op moeten zetten wie de grootste e penis heeft
Lijkt wel beetje op die van mij: https://psnprofiles.com/NL-Mashquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
https://psnprofiles.com/xJiaheng
die dus
jij moet je games beter uitspelenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt wel beetje op die van mij: https://psnprofiles.com/NL-Mash
Done. Van de ene Weeb game naar de ander. Geen probleem.quote:
Ja daar ben ik nooit zo goed in. Of speel spellen die je niet echt kan uitspelen.quote:
Ach volgende week zit die gratis bij plus. Je kan wel een paar dagen wachten tochquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Jammer, mag meedoen met de Fall Guys beta, blijkt het voor Steam te zijnMijn pauper laptop kan dat niet aan.
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach volgende week zit die gratis bij plus. Je kan wel een paar dagen wachten toch
stuur maar door die key, dan speel ik wel v oor jequote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Jammer, mag meedoen met de Fall Guys beta, blijkt het voor Steam te zijnMijn pauper laptop kan dat niet aan.
zeker games als slide en die poogo gamesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:46 schreef dud0r het volgende:
Ik zit op 21 plats.
Vriend van me zit over de 325 heen volgens mij.
Snap nog steeds niet waar hij de tijd ervoor vandaan haalt
klikkiequote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker games als slide en die poogo games
Platinum in 1 hour, 10 minutesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
klikkie
Ik heb niet uitgebreid bekeken wat hij allemaal gehaald heeft
Knowledge is power is leuk.quote:
Idd erg leukquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knowledge is power is leuk.
Helaas maar 1 keer gespeeld. Zou het graag vaker doen.
Doe altijd dronken met vrienden spelen, foto maken is het leukstquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knowledge is power is leuk.
Helaas maar 1 keer gespeeld. Zou het graag vaker doen.
Yup. Ook wel grotere games. Maar zag net inderdaad een hele stapel Vita games die allemaal onder een uur zatenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Platinum in 1 hour, 10 minutes
zulke games
Lekker bezig pikkebaasquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Ook wel grotere games. Maar zag net inderdaad een hele stapel Vita games die allemaal onder een uur zaten
Ik ga vanavond even door professional heen rammen met resi5
Daarna gaat de grind beginnen om alle wapens te maxenquote:
Zal zo sturen als hun website weer werkt en ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stuur maar door die key, dan speel ik wel v oor je
Fuck de platinum dan maarquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)eam_ask_us_anything/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trophy hoeren beste hoeren!quote:
Klootzakkenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je een beta code ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nu een aantal potjes Fall Guys gedaan, het is echt net zo leuk als het eruit ziet
Soms mokerirritant, soms spannend, soms gewoon hilarisch. En de potjes duren nooit lang, dus er is een erg hoog 'aaaah nog 1 dan' gehalte. En dan is het zo weer 4/5 potjes later.
Wat een zeikwijf en kutkop.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:21 schreef Gehrman het volgende:
Even een boobiestreampje meepakken deze avond
https://www.twitch.tv/xsyoss
Yep, via steam, maar ik speel met ps4 controller! Je kan je nog aanmelden volgens mij, ze gaven er 200k weg.quote:
Craig David op de achtergrond. Tieten in beeld. #tgifquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:21 schreef Gehrman het volgende:
die vond ik ook goedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:25 schreef StateOfMind het volgende:
Net de Ghost of Yarikawa missie gedaan![]()
En die Ghost Stance is toch wel heel erg bad ass![]()
Ik werk het gebied vanuit het zuiden naar boven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
die vond ik ook goed
laatste van act 2 was beter
Game streaming website, yeah right.....quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:21 schreef Gehrman het volgende:
ik ook!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik werk het gebied vanuit het zuiden naar boven.
Ben nou vanaf Yarikawa op weg naar de Kushi tempel en van daaruit verschuif ik de linie langzaam richting het noorden.
Ik werk op die wijze de main en zij quests af.
Act 1 was vermakelijk, maar zoals je eerder al zei wordt het in Act 2 pas echt tof
zag je dm net, oh well jammer maar thnxquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zal zo sturen als hun website weer werkt en ik het niet vergeet
Teringquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:59 schreef wdn het volgende:
https://twitter.com/PlayStation/status/1289223064157163521?s=19
⚔️ 57.5 million duels
🦊 8.8 million foxes petted
🐎 810 years on horseback
📸 15.5 million photos taken
Foto's maken snap ik nooit echt. Maar goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:59 schreef wdn het volgende:
https://twitter.com/PlayStation/status/1289223064157163521?s=19
⚔️ 57.5 million duels
🦊 8.8 million foxes petted
🐎 810 years on horseback
📸 15.5 million photos taken
3x achter elkaar 1ste worden genotquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we dat niet meer op de PS5.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
372 MB update zo gedownload nog geen anderhalve minuut. Vervolgens zit ik nu al 17 minuten te wachten tot die update gekopieerd is.
Vreemd. Ik heb m'n laptop via wifi en PS4 bekabeld en die kan het wel altijd via het netwerk vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Heeft iemand ervaring met de remote play app?
Ik heb mijn ps4 via een kabel naar de router en mijn chromebook met wifi.
Echter kunnen ze elkaar niet vinden via het lokale network en moet het via internet, wat een enorme vertraging oplevert.
Heb er ervaring maar nooit problemen. Heb je al handmatig registreren geprobeerd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Heeft iemand ervaring met de remote play app?
Ik heb mijn ps4 via een kabel naar de router en mijn chromebook met wifi.
Echter kunnen ze elkaar niet vinden via het lokale network en moet het via internet, wat een enorme vertraging oplevert.
Misschien is een kabel voor beide wel nodig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb m'n laptop via wifi en PS4 bekabeld en die kan het wel altijd via het netwerk vinden
Ik zag het net, dan maar hopen op een next gen versie.quote:
Opa is nu dood dus die kan eruitquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:45 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk maken ze van deze game ook eens een complete editie.
Probleem is wel dat een Tekken 8 en SC7 met veel minder content uitkomen dan de huidige delen met een stuk meer verschillende fighters. De sterk vergelijkbare fighters haal je er maar uit.
Anna, Panda (Kuma mag er ook uit), Armor King (hoewel eigenlijk vetter dan King), Devil Jin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Opa is nu dood dus die kan eruit
Hoevaak ze wel niet dood zijn en weer op staan in die games...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Opa is nu dood dus die kan eruit
Of het is een titel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoevaak ze wel niet dood zijn en weer op staan in die games...
Liu Kang is volgens mij vaker dood gegaan dan dat ie leeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoevaak ze wel niet dood zijn en weer op staan in die games...
Verkeerde serie games, maar bedankt voor deze bijdragequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Liu Kang is volgens mij vaker dood gegaan dan dat ie leeft
No way HZD op 7. Die is 1 of 2 samen met Bloodbornquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
25. Nier: Automata
24. Monster Hunter World
23. Apex Legends
22. Yakuza 0
21. Tetris Effect
20. Dreams*
19. Final Fantasy 7 Remake
18. Overwatch
17. Ratchet & Clank*
16. What Remains of Edith Finch
15. Uncharted 4: A Thief's End*
14. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
13. Resident Evil 2
12. Ghost of Tsushima*
11. Red Dead Redemption 2
10. Uncharted: The Lost Legacy*
9. Control
8. Marvel’s Spider-Man*
7. Horizon Zero Dawn
6. Grand Theft Auto V / GTA Online
5. Persona 5 Royal*
4. The Witcher 3
3. Bloodborne*
2. The Last of Us: Part 2*
1. God of War*
De top 25 volgens IGN. Ik heb games met een * aangemerkt als het exclusives zijn. Dat zijn er tien. 10. Da's niet veel
Alle exclusives behalve Days Gone en wat niche shit dus?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
24. Monster Hunter World
23. Apex Legends
22. Yakuza 0
21. Tetris Effect
20. Dreams*
18. Overwatch
17. Ratchet & Clank*
13. Resident Evil 2
12. Ghost of Tsushima*
9. Control
8. Marvel’s Spider-Man*
7. Horizon Zero Dawn
5. Persona 5 Royal*
4. The Witcher 3
3. Bloodborne*
1. God of War*
De top 25 volgens IGN. Ik heb games met een * aangemerkt als het exclusives zijn. Dat zijn er tien. 10. Da's niet veel
De grootste fout in de lijst is UC:LL boven UC4.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
No way HZD op 7. Die is 1 of 2 samen met Bloodborn
GOW was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort. en the witcher was een bugfest.
en tlou2 is een hype trein
De lijst komt van de professionals van IGN. Mensen die hard werken om deze lijst in elkaar te zetten. Graag geen Xbox geneuzel. Lees de topic pointer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alle exclusives behalve Days Gone en wat niche shit dus?
Ga gewoon lekker naar het Xbox topic of zo
Wacht maar tot nioh 3 op de ps5quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:16 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nioh 1 en 2 zijn de beste games die op de PS4 zijn uitgekomen.
Kan de developer er iets aan doen dat een groot deel van de spelersbasis het niet aandurft. Het zou verplichte kost moeten zijn.
Dan maken ze maar een speciale From Software en Nioh en kloonlijstquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
Nioh 1: 9.6
Sekiro: 9.5
Niet in de top 25
Tja, FOK! maakt dergelijke lijsten niet. Daar moeten we het doen met VrijMiBabes #12 (not very sfw!)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Daarom, ign is niet serieus te nemen... sowieso niet omdat ze betaald worden voor goede cijfersquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Die site heeft al jaren z'n beste tijd gehad. Dat is iets uit het verleden net als ICQ.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, FOK! maakt dergelijke lijsten niet. Daar moeten we het doen met VrijMiBabes #12 (not very sfw!)Maar fok heb ik dan ook nooit serieus genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Bloodborne geen top 3 game vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een achterlijk slecht lijstje zeg
God of War snap ik, al zou hij niet op mijn eerste plek komen, maar voor de rest echt met niets eens ongeveer.
Daar heb ik ook niets mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bloodborne geen top 3 game vinden
git gud scrub
quote:
Vond de game dan ook niet boeiend genoeg om te spelen, wilde hem alleen uit hebben voor het uit hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja speelde op makkelijk, skipte het verhaal en repareerde je gear niet.....
Monsterquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond de game dan ook niet boeiend genoeg om te spelen, wilde hem alleen uit hebben voor het uit hebben
energy drinkquote:
Ik vond Control vrij matig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:10 schreef DKUp het volgende:
Natuurlijk zit Days Gone er niet tussen
IGN van too much water 7.8 en makes you feel like the Spider-Man
MGS V, Uncharted TLL, Dreams, What Remains of Edith Finch en Yakuza 0?
Control maar eens spelen op de PS5 of Xbox Series X, want die game schijnt wel goed te zijn.
Geen één van die lijst heb ik ooit gespeeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
24. Monster Hunter World
23. Apex Legends
22. Yakuza 0
21. Tetris Effect
20. Dreams*
18. Overwatch
17. Ratchet & Clank*
13. Resident Evil 2
12. Ghost of Tsushima*
9. Control
8. Marvel’s Spider-Man*
7. Horizon Zero Dawn
5. Persona 5 Royal*
4. The Witcher 3
3. Bloodborne*
1. God of War*
Ik sta opquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Geen één van die lijst heb ik ooit gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |