Eigenlijk dom, want als ze denken dat ze aangevallen worden kunnen ze dan alsnog maar beter niet steken. Beter eventueel de 'aanval' overleven, dan op zeker dood gaan zou je zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bijen overleven dat niet. Wespen wel.
heb je al een Rotterdam altaar met hem in het midden?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
aboutaleb is toch wel een stoere vent he
Neenog nietquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je al een Rotterdam altaar met hem in het midden?
aboutalebgod
gewoon 2 weken thuis blijven.quote:
ik zit al een half jaar thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon 2 weken thuis blijven.
Wij moeten hier als we in oranje gebied zijn geweest ook 2 weken thuis blijven. Als ik dus geen zin meer heb om te werken rij ik via Antwerpen naar huis en heb ik 2 weken vakantie.
Is in groepsbelang, net als met terroristen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk dom, want als ze denken dat ze aangevallen worden kunnen ze dan alsnog maar beter niet steken. Beter eventueel de 'aanval' overleven, dan op zeker dood gaan zou je zeggen.
Het is een levensvorm waarbij de belangen van de groep prevaleren boven de individuele belangen, beetje wat wij kwijt zijn geraakt ergens na de tweede wereldoorlog.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is in groepsbelang, net als met terroristen.
Hadden we het van de week al even over jaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een bizar verhaal in WGR, nog gezien?
Die met “betaalrekening geblokkeerd”
Dan ga je je afvragen of je nog dure items wil verkopen via MP en overschrijving.
Wie is "wij"?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een levensvorm waarbij de belangen van de groep prevaleren boven de individuele belangen, beetje wat wij kwijt zijn geraakt ergens na de tweede wereldoorlog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je hebt als verkoop van dure items als horloges altijd een risico en je moet dan wel wat voelsprieten hebben voor mensen, denk dat het daar is misgegaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we het van de week al even over jaHet zal je gebeuren zeg. Je wordt er para van gewoon
Nou ik denk dat het iets heel anders is.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt als verkoop van dure items als horloges altijd een risico en je moet dan wel wat voelsprieten hebben voor mensen, denk dat het daar is misgegaan.
Hun oertaak is het beschermen van de koningin. Daarom steken ze en nemen ze op de koop toe dat ze daarbij het leven verliezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk dom, want als ze denken dat ze aangevallen worden kunnen ze dan alsnog maar beter niet steken. Beter eventueel de 'aanval' overleven, dan op zeker dood gaan zou je zeggen.
Daarom gewoon cashquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het iets heel anders is.
Er zit ergens een algoritmetje in een bankcomputer dat bij genoeg van dit soort dingen KRAK zegt. Dat zie je niet aankomen en je doet er niks tegen ook.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een beeldje van Aboutaleb tussen twee boompjes.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een langwerpig bakje water ervoor.
Iemand zei in dat topic: bij een bank afspreken en daar het cash geld storten, dan weet je gelijk of het geen vals geld is (want dat risico loop je ook nog met grote bedragen). Dat vond ik wel een goed idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |