Ik zit onder de airco op kantoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:58 schreef kwiwi het volgende:
Zit nu lekker in de zon, want straks is het te heet
Eigen schuld. had je hem/haar/het maar bij de eerste keer moeten afmaken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
K moest vannacht 3 keer achter dezelfde mug aan
Ja dacht ook elke keer dat het was geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigen schuld. had je hem/haar/het maar bij de eerste keer moeten afmaken.
Vrouwtjes, het zijn altijd de vrouwtjes die steken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigen schuld. had je hem/haar/het maar bij de eerste keer moeten afmaken.
Als je geen bloed op de muur hebt, is het niet geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht ook elke keer dat het was gelukt
Is dat wat ze roepen alsje ze hoort zoemenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaah ik wil een ei leggen, ik heb bloed nodig, bloed bloed, ik wil een ei godverdomme, bloed en steken wil ik, keihard steken en lekker zoemen, bloed bloed maakt me niet uit van welk dier, aaaaaaaarghh bloed ik wil mammamug worden, ik wil een eihei.
Ja dat is Marietje de mug met nesteldrang.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat wat ze roepen alsje ze hoort zoemen
Bij mij komen ze niet verder dan: Waaaaaaaah ik wil een ei leggen, ik heb bloed nodig, blo...SPLAT!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze klinken een beetje zoals jij boven een bak vers gebakken kippetjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"No can do."quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdegodver, projectje wat op mijn bord is geschoven door een PO vlak voordat hij op vakantie ging. Deadline: 14 augustus.
Krijg ik vandaag mailtjes dat het eigenlijk 5 augustus af moet zijn "want ja, dat is toch wel handiger."
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet verder dan: Waaaaaaaah ik wil een ei leggen, ik heb bloed nodig, blo...SPLAT!
Ik zie dit voor mequote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze klinken een beetje zoals jij boven een bak vers gebakken kippetjes.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze klinken een beetje zoals jij boven een bak vers gebakken kippetjes.
Ik sloeg er eergisteren eentje dood met mijn hand. Heel mijn hand onder het bloedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Probeer je vanavond te overtreffen :
Whaa SPLATS
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sloeg er eergisteren eentje dood met mijn hand. Heel mijn hand onder het bloed
Hoop maar dat het mijn bloed was
Aidstestje doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sloeg er eergisteren eentje dood met mijn hand. Heel mijn hand onder het bloed
Hoop maar dat het mijn bloed was
k zag laast een filmpje van een mug die zo gierig was dat ze een lekkage kreegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had zo gulzig gedronken dat ze niet eens loskwam van de grond.
nee die liggen in waterquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Ja of ze was net een bloedei aan het uitpoepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |