quote:
Nee dat weet die zelf welquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De fles is bijna leeg.
Dit gaat over de fles vieux, niet over @:dr_flash
quote:
Verstijfde zelfsquote:
Kjoetttttquote:
Het is een galagoquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Is dat niet zo'n lori waarvan de giftanden getrokken worden, zodat ie als huisdier gehouden kan worden?
Hmmmm even in de epoxie en dan kunnen ze mooi als knoopjes dienen. Je brengt me op ideeën....quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je zeker ook tasjes van maken
quote:Galago's urineren over hun handen en voeten. De reden voor dit gedrag is onduidelijk, maar waarschijnlijk verstevigt dit de grip. Een andere theorie is dat het gebruikt wordt om territoria te markeren. Het territorium wordt echter voornamelijk gemarkeerd door stoffen uit huidklieren rond de genitaliën of op de borst, of door urine direct op een tak te deponeren.
monster ben je ook hequote:Op donderdag 30 juli 2020 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmmm even in de epoxie en dan kunnen ze mooi als knoopjes dienen. Je brengt me op ideeën....
Tja „vrouwen“quote:
Was het niet Madagaskar ?quote:
Goed idee welquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon de deur uit schoppen. Je hebt er niks aan
quote:
Laat de bevolking het maar niet horen. Voor je het weet wordt je ergens voor uitgemaaktquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, daar huist van alles ‘vreemds’
Ja, daar ligt bij mij een beetje het probleemquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goede ideeën moet je tot uitvoer brengen
Ik doelde eigenlijk meer op de 6 potige Lori Lori varaan met veren en kieuwen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
Laat de bevolking het maar niet horen. Voor je het weet wordt je ergens voor uitgemaakt
quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de 6 potige Lori Lori varaan met veren en kieuwen.
Hier ookquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Staat nog op mijn lijstje hoor
[ afbeelding ]
Lijkt mij supertofquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Staat nog op mijn lijstje hoor
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:53 schreef Ygritte het volgende:
Is het trouwens vandaag weer de dag dat de mieren zijn gaan vliegen? Kom ze overal tegen....
quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
k vind jullie allemaal vreselijk. Ltvdk is nog wel de grootste vreselijke
Gaat nog een stap omhoog op mijn boekingslijstje..quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en we kunnen nog een beetje dobberen
[ afbeelding ]
Wat heb ik nou weer verkeerd gezegdquote:
huh, wait, what?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
k vind jullie allemaal vreselijk. Ltvdk is nog wel de grootste vreselijke
Briljantquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Goeie grenscontrole
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/r(...)el-even-he~a12bbda9/
Maar waarom zit je er niet?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slecht.... had eigenlijk op Curaçao willen zitten nu
Moet er een fok-knokploeg opgetrommeld worden om te helpen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, daar ligt bij mij een beetje het probleem
Oh, ok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |