Je hoeft iemand toch geen vreselijk figuur te noemen omdat jij niet op iemand zit te wachten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik niet op haar zit te wachten.
Barbquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is jammer maar dan mag ze hier toch wel posten?
Gisteren nog gelezen over godsdienstvrijheid in Transylvanie in de 16e en 17e eeuw, en de Hongaarse unitariėrs... machtig interessant...quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft iemand toch geen vreselijk figuur te noemen omdat jij niet op iemand zit te wachten?
Ik vind dat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft iemand toch geen vreselijk figuur te noemen omdat jij niet op iemand zit te wachten?
Bastion van het Roomsch Katholijke Gelove... heerlijkquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Barb![]()
![]()
![]()
![]()
Al even niet meer op Malta
Ja, we knowquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat zijn een beetje mijn hobbies dus
O, dat verhaal ken ik niet, maar lijkt me ook wel interessantquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gisteren nog gelezen over godsdienstvrijheid in Transylvanie in de 16e en 17e eeuw, en de Hongaarse unitariėrs... machtig interessant...
Beide; vooral omdat daaruit blijkt hoe invloedrijk Michael Servetus eigenlijk is geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat verhaal ken ik niet, maar lijkt me ook wel interessantDoe je onderzoek in die richting of gewoon hobby?
Heb Niet verder gelezen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want hij weet niet wie zij is. Pff
Kan hij alsnog printscreenenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want hij weet niet wie zij is. Pff
Doei!quote:
wat zijn uritaniers?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gisteren nog gelezen over godsdienstvrijheid in Transylvanie in de 16e en 17e eeuw, en de Hongaarse unitariėrs... machtig interessant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |