Powernap had ook nog prima gekundquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht al, Buda heeft de lapo, dan kan ik rustig even koken, eten en douchen voordat het nieuwe topic open is
quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht al, Buda heeft de lapo, dan kan ik rustig even koken, eten en douchen voordat het nieuwe topic open is
Vertelquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Tering buurvrouw schreeuwt weer eens haar hele privéleven op straat.
Hou zoiets lekker binnenshuis zeg..quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over gezeur in de familie.
Ja het is zo ongemakkelijk.. ik zit gewoon in huis en kan alles horen. Gisteren kon ik meeluisteren hoe ze aan het schreeuwen was dat haar pa dement is enz.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou zoiets lekker binnenshuis zeg..
Ach ze stond ook een keer op straat te tieren dat ze geen weekendgeld had gekregen.quote:
ach. overburen zijn uit elkaar.. hun huis is verkocht intussen, maar hij woont er nog geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is zo ongemakkelijk.. ik zit gewoon in huis en kan alles horen. Gisteren kon ik meeluisteren hoe ze aan het schreeuwen was dat haar pa dement is enz.
En seksgeluiden?quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Maar als ze in huis staat te schreeuwen kan ik het ook horen.
Lekker handig, ene straat wel en de andere nietquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 5 augustus mondkapjes verplicht op wallengebied, de kalverstraat,nieuwendijk , marktken, plein 40/45 en albert cuypstraat
Bij juist gebruik misschien wel ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
rotterdam vanaf volgende week ook.
MAAR ZE WERKEN NIET HOOR
Hoe moet je intimiteit met een sekswerkster dan taxeren?quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 5 augustus mondkapjes verplicht op wallengebied
hmmm, niet bij mij in de buurtquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 5 augustus mondkapjes verplicht op wallengebied, de kalverstraat,nieuwendijk , marktken, plein 40/45 en albert cuypstraat
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gewoon landelijk niet doen, ja toch?
die stond niet in het pushberichtquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
Op de dam mag je nog wel zonder mondkapje?
draaien ze toch niet terug.. deugvolk..quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk stijgen de komende 2 weken de opnames in ziekenhuis en IC nauwelijks dan kunnen die waardeloze maatregelen daarna meteen de prullenbak in.
Amsterdam kiest voor een mondkapjesplicht op delen van de Wallen, de Kalverstraat, de Nieuwendijk en de markten in de Albert Cuypstraat en Plein ‘40-’45.quote:
Als corona voorbij is toch wel, mag ik hopen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
draaien ze toch niet terug.. deugvolk..
Een een beetje ons marineren dan gaan we de pan inquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:14 schreef Amarantha het volgende:
En over een paar weken is het gewoon landelijk een ding.
Nouja toegegeven; als dit een nieuwe lockdown voorkomt teken ik er wel voor.quote:
Nog steeds geen enkele reden tot paniek.quote:Op de intensive cares liggen veertien mensen met het coronavirus. Dat is het laagste aantal sinds de begindagen van de uitbraak, begin maart.
Het aantal coronapatiënten op verpleegafdelingen steeg van 63 naar 66. Dat betekent dat ziekenhuizen bij elkaar tachtig coronapatiënten behandelen, evenveel als op woensdag
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds geen enkele reden tot paniek.
dit ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds geen enkele reden tot paniek.
Zouden de jongeren die nu massaal elkaar besmetten hun ouders/opa & oma massaal negeren nu?quote:
Lekker knapperigquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
Hm pizza is aan de donkere kant. maar smaakt wel
Boooohhhhhh jaaquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lust vandaag wel een gegrild kippetje
zal even bij Muckster langs gaan en vragen of ze er eentje kan missenquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die verkopen ze daar niet... only gerbils....quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ooeeeh ja maar jij hebt een klein kontje en ik een fikse kookworst dus dat flauwe mopje klopt voor geen meterquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oei lelijke mental image... ik las net iets over barbecues konten en cocktailworsjes....
ik hoef niet zo in een gegrild pand te zitten.. gaan ze nog open voor die tijd?quote:
JLo en Kim zijn nog net niet jaloers op mequote:Op donderdag 30 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooeeeh ja maar jij hebt een klein kontje en ik een fikse kookworst dus dat flauwe mopje klopt voor geen meter
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JLo en Kim zijn nog net niet jaloers op me
Oh dan past het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zijn die lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je hier gewoon bij de Jumbo halen..
En de plus hier heeft en rotisserie staan
mwoahquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn die lekker.
is hier zon zaak om de hoek met zon grill maar vond em niet lekker
Het sav is ver voor jou he?quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn die lekker.
is hier zon zaak om de hoek met zon grill maar vond em niet lekker
jaquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het sav is ver voor jou he?
hij zit vast nog in 't oude topic te wachten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Schaamt @:Budapestenaar zich zo erg voor het wederom vergeten te openen van een nieuw deel dat 'ie zich niet meer durft te laten zien hier?
thiccquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee. ik heb gewoon op gegrilde kip Den Haag gegoogeld
Henkie de masturbeerstalkerquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee. ik heb gewoon op gegrilde kip Den Haag gegoogeld
Jammer hoor. Ben gister in de vernieuwde Ah geweest daar. Is nu een XL. Hebben gewoon afhaal service punt voor pizza's pasta en andere shitquote:
k ga denk ik voro sushiquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en anders:
https://www.thuisbezorgd.nl/hfc-den-haag
dat hebben ze nu ook bij de ah onder de bijenkorfquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ben gister in de vernieuwde Ah geweest daar. Is nu een XL. Hebben gewoon afhaal service punt voor pizza's pasta en andere shit
Pff dit wil ik ook.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ben gister in de vernieuwde Ah geweest daar. Is nu een XL. Hebben gewoon afhaal service punt voor pizza's pasta en andere shit
Wat een G E N O Tquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hebben ze nu ook bij de ah onder de bijenkorf
Nee doe nu wat minderquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet weer de gezinspack nemen he.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:46 schreef Modus het volgende:
Bbal op het terras morgen is ook een soort gegrilde kip Den Haag.
mars ijsjes zijn ook lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa zo extreem goed zijn ze niet hoorM&M's is beter.
Ach ik eet het vast wel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa zo extreem goed zijn ze niet hoorM&M's is beter.
beter dan Snickers..quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo goddelijk als Snickersijs?
zweterige vis?quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
Ik eet na het zwemmen bij US trouwens bij ball.
De muziek staat al aan en de cocktails staan koudquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
maar dat is allemaal fictief.. gezondheid is stuk belangrijkerquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Zitten ze hier te zeiken over mondkapjes terwijl we afstevenen op een ongekende economische recessie, embrace for impact everybody.
Je zou toch ergens wellicht verwachten dat die dingen allang niet meer bestaan omdat niemand ze gebruikt?quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik reclames van vrouwencondooms.
oh ik wilde ook gaan zwemmen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
Nou ja als het straks herfst is en te koud wordt om buiten op het terras te zitten...quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:59 schreef Ygritte het volgende:
Denken hullie dat er nog een keer een flinke lockdown komt?
nah, tenzij het opeens zeer explosief toeneemt..quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:59 schreef Ygritte het volgende:
Ja hij kan ook wel sushi bestellen toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij US? Ik rij wel langs je kun je meerijden. Neem aan dat we daar dan ook eten?
Nieuw virus nieuwe kansenquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:59 schreef Ygritte het volgende:
Heatersquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als het straks herfst is en te koud wordt om buiten op het terras te zitten...
wat zeggen ze over de huizenprijzen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Zitten ze hier te zeiken over mondkapjes terwijl we afstevenen op een ongekende economische recessie, embrace for impact everybody.
Ja vind ik ook. Geregeld dus.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij kan ook wel sushi bestellen toch?
Die bubbel zal ook wel weer eens barstenquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zeggen ze over de huizenprijzen?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter dan Snickers..
snickers ijs is meh.
Ja niet zo lang er niet voldoende bij komt. Hier in den haag dreigen er veel nieuwbouw projecten flinke vertraging op te lopen door die stikstofregelsquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die bubbel zal ook wel weer eens barsten
Voor mijzelf maak ik mij ook geen zorgen. Ken er ook genoeg waar het water wel heel erg aan de lippen komt te staan als de boel nog een keer ‘op slot’ gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De komende crisis overleef ik wel, net als de vorige. Heb ik totaal geen zorgen om.
Snickers ijs, Mars vind ik primaquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter dan Snickers..
snickers ijs is meh.
Ja dat is goed lullig ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor mijzelf maak ik mij ook geen zorgen. Ken er ook genoeg waar het water wel heel erg aan de lippen komt te staan als de boel nog een keer ‘op slot’ gaat.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling zit gewoon in een donkere kamer met de poes op schoot
quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
Damnquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
74248752398567398 gewillige diplomatendochters die je geheel gratis mag betasten!
Hue huequote:Op donderdag 30 juli 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel nieuwe schoenen heb je vandaag gekocht?quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
74248752398567398 gewillige diplomatendochters die je geheel gratis mag betasten!
Geen. AM1s werden door bots opgeslokt. Maar heb ook niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoeveel nieuwe schoenen heb je vandaag gekocht?
heb je geen eens een bot?quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Geen. AM1s werden door bots opgeslokt. Maar heb ook niet eens geprobeerd.
Pics?!quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Dacht de douche is wel een rustige plek maar hoor de buurvrouw daar ook.
tis overal druk in Amsterdamquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Gaat de pride amsterdam door?
Het verwachte zomerweer en de Pride Amsterdam leiden naar verwachting tot een druk weekend in de hoofdstad. De gemeente kondigt daarom extra maatregelen aan. Dagjesmensen worden opgeroepen hun bezoek te verzetten naar een doordeweekse dag.
Dat is echt een van de smerigste ijsjes die ik ooit op heb, wat een walgelijk matig product is datquote:
vervelend, ook een tijd lang zo'n buurman gehad, die is gelukkig weg nuquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan oprecht niet wachten tot ze keer gaat verhuizen.
Waarom zou ze?quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan oprecht niet wachten tot ze keer gaat verhuizen.
Omdat ze in een mini huisje woont met 3 kids tegenwoordig (zijn van haar vriendin), ze wil zelf graag ook weg.quote:
Nee woon hier verder wel prima.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:36 schreef Karzai het volgende:
maar misschien kan je beter zelf verkassen
Ja als het weer door gaatquote:
ah. Hoop dat ze wat vindt dan :pquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze in een mini huisje woont met 3 kids tegenwoordig (zijn van haar vriendin), ze wil zelf graag ook weg.
[..]
Nee woon hier verder wel prima.
Nee dat is Liuk.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt een van de smerigste ijsjes die ik ooit op heb, wat een walgelijk matig product is dat
Kitkat ijs is zeg maar bordkarton dat ze ergens op een verlaten industrieterrein hebben gevonden, even een half uurtje hebben laten drogen op de parkeerplaats en wat vage restantjes chocolade die ze uit de afvoer hebben gehaald overheen hebben gemikt en vervolgens om wat 'ijs' heen hebben gevrot wat gemaakt is van de restanten melk die ze uit de uiers van demente dode koeien hebben gepeuterd.quote:
Zou stoned alsnog eten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kitkat ijs is zeg maar bordkarton dat ze ergens op een verlaten industrieterrein hebben gevonden, even een half uurtje hebben laten drogen op de parkeerplaats en wat vage restantjes chocolade die ze uit de afvoer hebben gehaald overheen hebben gemikt en vervolgens om wat 'ijs' heen hebben gevrot wat gemaakt is van de restanten melk die ze uit de uiers van demente dode koeien hebben gepeuterd.
Ja een drop stokje met citroen waterijs. Wie zoiets bedenkt...quote:
Ik zie net dit:quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een drop stokje met citroen waterijs. Wie zoiets bedenkt...
Ik ben na mijn laatste post als een blok in slaap gevallenquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we dachten dat je nu niet meer durfde te komen P
Geen hoogvlieger neequote:Op donderdag 30 juli 2020 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt een van de smerigste ijsjes die ik ooit op heb, wat een walgelijk matig product is dat
recht op ? :pquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben na mijn laatste post als een blok in slaap gevallen
op de hoeveelste verdieping woon jij nu?quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker man!quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je weten of het zin heeft hem naar beneden te gooien en zijn huis over te nemenquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de hoeveelste verdieping woon jij nu?
De derdequote:Op donderdag 30 juli 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de hoeveelste verdieping woon jij nu?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, met mijn vinger nog op ‘versturen’
Neequote:Op donderdag 30 juli 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De derde![]()
👀 sta je voor de deur?
Ik heb ook zin in een tukje, maar een of ander vrouw mensch houd me wakkerquote:
Uitmaken dan maar.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een tukje, maar een of ander vrouw mensch houd me wakker
Af en toequote:Op donderdag 30 juli 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
NeeVroeg het mij ineens af. zit je nu vaak op het balkon?
Aaaw, je muis?quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een tukje, maar een of ander vrouw mensch houd me wakker
Al vaak geprobeerd, maar het werk nietquote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al vaak geprobeerd, maar het werk niet
Is het bier nog bezig of het etenquote:
Het bieren ipv eten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het bier nog bezig of het eten
wil j aan een dood paard blijven trekken dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik een sukkel dat ik uitmaken gewoon accepteer?
Nee. Dus ik accepteer het. Maar hoezo werkt dat bij Konijn dan niet?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil j aan een dood paard blijven trekken dan?
Wat wou je anders doen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik een sukkel dat ik uitmaken gewoon accepteer?
Welnee. Het gaat supergoed met mequote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:06 schreef crv het volgende:
Is er bij @:Budapestenaar een steekje losgevallen?
Nou ja, dat vroeg ik me dus af nav Konijnpostquote:
Konijn?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ik me dus af nav Konijnpost
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:06 schreef crv het volgende:
Is er bij @:Budapestenaar een steekje losgevallen?
Of misschien het eten ipv het bierenquote:
Zie TTquote:
Griekse pastasaladequote:
Nee, dat was ik.quote:
Daarom ook buda getaggedquote:
Spaanse dag?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga aardappel tortilla eten
G E NO T ?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga aardappel tortilla eten
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb dat nog nooit op.
Spannendquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb dat nog nooit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |