abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 juli 2020 @ 09:52:47 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194319625


quote:
Nieuw vechtgala met Rico Verhoeven en Badr Hari op komst
Kickboksorganisatie Glory heeft een nieuw vechtgala in december aangekondigd waarbij Rico Verhoeven en Badr Hari aanwezig zijn. De locatie is nog onbekend en Glory heeft ook nog niet bekend gemaakt of de aartsrivalen tegenover elkaar staan.

Sportredactie 30-07-20, 08:38 Laatste update: 09:22
15
Dit omdat ook Jamal Ben Saddik in het programma is opgenomen en de Belgische Marokkaan al lange tijd wacht op zijn beloofde titelgevecht tegen Verhoeven.

Qua aantrekkingskracht heeft de partij ‘Badr vs Rico’ de voorkeur van het publiek en de commercie. Beide atleten zijn vol in training.

Badr Hari (35) leek eind vorig jaar al aan te sturen op een nieuw gevecht na zijn tweede nederlaag tegen Verhoeven (30) in de Arnhemse GelreDome. Als gevolg van een gescheurde enkelband moest hij op 21 december opgeven tegen de wereldkampioen. ,,Ik heb de wereld laten zien dat ik nog altijd de meest dominante vechter in het zwaargewicht ben. Ik kom terug! Wees er klaar voor!”

Hari moest in 2016 in Oberhausen ook al opgeven in een duel met Verhoeven.

Naast het gevecht tussen Verhoeven en Hari organiseert Glory op 2 en 3 oktober ook twee evenementen in Katwijk aan Zee. In Hangaar2 worden Glory 76 en 77 gehouden. Bij deze gevechten mogen per avond tweehonderd mensen aanwezig zijn.
https://www.ad.nl/andere-(...)i-op-komst~a978ce7b/

Poll: Badr VS Rico
Badr wint
Rico wint
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 juli 2020 @ 10:07:03 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_194319812
Ik denk dat ze allebei winnen. Verhoeven van Ben Saddik en Badr van een nog onbekende tegenstander.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194319861
BadrGOAT
pi_194320449
quote:
ook nog niet bekend gemaakt of de aartsrivalen tegenover elkaar staan.

:')
blablablabla
pi_194320893
Ze hypen het mooi, meerdere sites die al een gevecht tussen Rico en Badr aankondigen, terwijl ze vast niet tegenover elkaar staan..
  donderdag 30 juli 2020 @ 11:40:19 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194321060
Verhoeven slaat Hari KO, tegelijkertijd slaat Hari Ben Saddik KO en ook op dat moment slaat Ben Saddik Verhoeven KO.

Tot zover mn prognose.
pi_194321725
Heeft meneer Hari de boodschap nou nog niet begrepen na twee keer met gillende sirenes naar het ziekenhuis afgevoerd te zijn?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_194326900
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heeft meneer Hari de boodschap nou nog niet begrepen na twee keer met gillende sirenes naar het ziekenhuis afgevoerd te zijn?
:')
Heb een hekel aan Badr Hari door dat onsportieve gedrag van hem maar hij was dik aan het winnen in die laatste partij. Een blessure kan gebeuren.
Faka G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')