niks der mee, 's avonds een Bal dan 's ochtends een Balquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, als die inderdaad zo beroerd geslapen heeft, mag ze best uitslapen.
das beterquote:
* crv stuurt wat zon naar het noordenquote:
Droombaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog een kop koffie en dan de rest van de dag vergaderen
andersom is beter nog een vergadering en de rest van de dag koffiequote:Op donderdag 30 juli 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog een kop koffie en dan de rest van de dag vergaderen
Dat is jouw dag?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
andersom is beter nog een vergadering en de rest van de dag koffie
Waarom dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Donderdag is 1 van mijn favoriete dagen.
Hele dag smurfen op je terras?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zaterdag.
Ik heb deze 2 dagen besteld.
sodemieter eens op met die baggerquote:
Waarom?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zaterdag.
Ik heb deze 2 dagen besteld.
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele dag smurfen op je terras?
Ik ga liever vol energie m'n hangmat in, maar helaas.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Accu opladen met werken zoals het heurt en daarna los en vol energie het sociale leven in
van die bagger zeker jaquote:
Wil ze een keer verbouwen, maakt hij er werk van is het weer niet goed.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn bovenburen zijn inderdaad uit elkaar nadat hij een paar dagen geleden de boel kort en klein heeft geslagen.Toen ik gisteren mijn slaapkamerraam dichtdeed hoorde ik buuf klagen tegen een vriendin
Het klonk echt alsof hij meubels aan het stukslaan was tegen de vloer. Nog nooit zo'n kabaal gehoordquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil ze een keer verbouwen, maakt hij er werk van is het weer niet goed.
Was vast een gezellig stel dan.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn bovenburen zijn inderdaad uit elkaar nadat hij een paar dagen geleden de boel kort en klein heeft geslagen.Toen ik gisteren mijn slaapkamerraam dichtdeed hoorde ik buuf klagen tegen een vriendin
Lekker zo'n figuurquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klonk echt alsof hij meubels aan het stukslaan was tegen de vloer. Nog nooit zo'n kabaal gehoord
quote:
Hem ben ik een paar tegengekomen in de lift. Rare kwiebus. En ik hoorde die vriendin zeggen dat hij teveel persoonlijke problemen had. Jammer dat er kinderen in het spel zijn. Die hebben waarschijnlijk ook zijn uitbarsting meegekregen maandag.quote:
misschien is buuf wel een takkewijf wat hem helemaal gek maaktequote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Pics van buuf?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Vaak wel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien is buuf wel een takkewijf wat hem helemaal gek maakte
quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hoeft nietquote:
nee, ik ben niet gewelddadigquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook weleens je huisraad kort en klein geslagen?
Ai.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hem ben ik een paar tegengekomen in de lift. Rare kwiebus. En ik hoorde die vriendin zeggen dat hij teveel persoonlijke problemen had. Jammer dat er kinderen in het spel zijn. Die hebben waarschijnlijk ook zijn uitbarsting meegekregen maandag.
Ik sluit niets uit, maar da's geen reden om dingen te slopen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
Jaaquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt Bitterbal op je instasnack, toch?
quote:
Narfquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
We hebben weer een nieuw gevaar en we worden allemaal dommer![]()
https://www.nu.nl/algemee(...)00-in-nederland.html
*slingert van tak naar tak*quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit met poep naar de postbode.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*slingert erachteraan met broek op de enkels.
IN den Haag alleen al bleek er veel mis op scholen na een 1e inspectie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Leuk joh, die karakteristieke oude huizen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Snap het ook niet helemaal, volgens mij weten we sinds de jaren 30 al dat lood dodelijk voor met name ons IQ is en het is sinds de jaren 70 verboden in benzine.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IN den Haag alleen al bleek er veel mis op scholen na een 1e inspectie.
Beetje je gezellige authentieke erkertje onderkwijlenquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk joh, die karakteristieke oude huizen.
Mwah, die van m'n hypothetische kind dan he. Ik zit zelf niet meer in de risicogroep.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje je gezellige authentieke erkertje onderkwijlen
Meteen vervangenquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook grote kans dat er nog lode leidingen liggen hier
Mad Hatter wordenquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, die van m'n hypothetische kind dan he. Ik zit zelf niet meer in de risicogroep.
Het is schadelijk voor zwangere vrouwen en kinderen. Im goodquote:
Jij wil geen kleine bitterballetjes maken?quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is schadelijk voor zwangere vrouwen en kinderen. Im goodof vrouwen die nog zwanger willen worden.. Still im good
![]()
nee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wil geen kleine bitterballetjes maken?
Het is de kosten ook niet waard denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt nu toch niet meer uit.
nee, nu nog niet, morgenmiddag pasquote:
Kwergely'squote:Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen miniballetjes? Met wie moeten m'n mini kwiwi's dan FOK!ken later?
6 weken ontbindende voorwaarden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
en dan nog 3 dagen bedenktijd en dan nog 2 maanden op het geld wachten
hmm als je het zo zegtquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen miniballetjes? Met wie moeten m'n mini kwiwi's dan FOK!ken later?
Nope.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is de kosten ook niet waard denk ik
Maar gaat wel door?quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, nu nog niet, morgenmiddag pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |