abonnement Unibet Coolblue
pi_194318803
Goedemorgen lieve Mede-FOK!kers,

LG heeft -naar mijn idee- een erg leuke actie. Koop met 10 'vrienden' een LG Xboom Go (L2, L5 of L7) en maak kans op je aankoopbedrag retour. Kans op? Ja, alleen de eerste 10 groepen van 10 'vrienden' krijgen hun aankoopbedrag van max 199 euro terug als je hem koopt bij Bol.com (geen externe verkopers), Mediamarkt en Coolblue. Uitbetaling vanuit LG is 8 weken na afloop van de actie.

quote:
1. Koop een LG XBOOM Go promotiemodel binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 7 september 2020
2. Tijdens de registratie dien je je bewijsmateriaal (de originele kassabon/factuur en een foto van de uitgeknipte streepjescode (met modelcode en serienummer) digitaal te uploaden.
3. Na digitale registratie ontvang je via e-mail een bevestiging hiervan.
4. Jouw registratie en bewijs van aankoop wordt gecontroleerd en goedgekeurd indien alles correct is. Hierna ontvang je een unieke code* welke je aan vrienden kan sturen om zo een groep van 10 personen te vormen.
(* Alleen oprichters van een nieuwe groep ontvangen een unieke code. Personen die uitgenodigd worden door de oprichter van de groep, kunnen tot de betreffende groep toetreden d.m.v. het invullen van deze code tijdens de registratie)
5. Nadat alle 10 mensen in een groep goedkeuring van hun registratie hebben ontvangen en jullie groep tot de 1e 10 behoort (na afloop van de promotieperiode), streven wij ernaar om binnen 8 weken het aankoopbedrag over te maken op het IBAN rekeningnummer dat bij registratie is opgegeven.

Zelf doe ik hieraan mee en ik verwacht begin volgende week een groepscode te kunnen delen. Zijn er FOK!kers die hieraan willen meedoen met mij? Max 8 mensen zoek ik om de groep vol te krijgen. Je kunt maximaal 2x meedoen per adres :)

Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_194318982
Succes met de 1ste 10 te worden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194345203
Inmiddels heb ik vijf geïnteresseerden om mee te doen, wellicht nog iemand interesse?
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_194346163
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:01 schreef vosss het volgende:
Succes met de 1ste 10 te worden.
Mijn aanmelding is de allereerste en er is nog niemand anders. Moet goedkomen 👌🏼
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_194389080
We hebben de groep vol inmiddels *O*
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')