Ja dit.quote:Op donderdag 30 juli 2020 06:38 schreef Maverick_tfd het volgende:
Wat mij betreft is het echte probleem dat organisaties continu meteen capituleren voor dit soort kritiek. Toon eens een beetje lef.
Dit ja. “Kom op vakantie in het land van de holocaust “ of “boek een all-in resort in het land van de moord op de Armeniërs “quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mogen reisbureau's ook geen reclame maken voor een vakantiepark in Duitsland zonder het melden van de Holocaust? Wat is dit voor onzin. Ik ben nog nooit zo dicht tegen rechts aangeleund sinds dit Black Lives Matter gezanik bezig is.
Tijd dus om daar wel wat van te zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:58 schreef einzeinz het volgende:
Spijtig dat die zwarten alles wat min of meer niet in hun profiel past meteen moeten aanzien als discriminatie of racisme.
Ik voel mij heel vaak beledigd, gekleineerd en gediscrimineerd door zwarten. Ik zeg daar ook niets van! Ik wil dat zij dus ook hun bek gaan houden!
quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:19 schreef LXIV het volgende:
Dit ja. “Kom op vakantie in het land van de holocaust “ of “boek een all-in resort in het land van de moord op de Armeniërs “
Dit soort berichtgeving mag ook wel eens wat genuanceerder. Alsof iedereen met een kleurtje dezelfde mening heeft en ze hier allemaal ontdaan door waren. Dat het toch vooral het clubje draaideurverontwaardigden op Twitter was die zich er druk om maakte lijkt me waarschijnlijker.quote:De zwarte gemeenschap in Nederland stoorde zich hevig aan dat filmpje
Tja ze moeten wel tegenwoordig. Anders worden ze helemaal kapot gemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:57 schreef Platina het volgende:
Bah bah bah. Dit gaat echt nergens meer over.
Ook nog direct toegeven hieraan, stelletje lafaards.
Slavernijverleden en heden is onderdeel van de cultuur en volkeren van het Afrikaans continent.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:54 schreef 01100101 het volgende:
Gaat het Afrika Musuem in Berg en Dal daadwerkelijk om het slavernijverleden of richt het museum zich op de cultuur en volkeren van het Afrikaans continent ?
Exact. Toen wij nog vanuit simpele hutjes offers brachten aan Wodan werden daaro al hele volkeren tot slaaf gemaakt. Slavernij zit in de Afrikaanse genen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Slavernijverleden en heden is onderdeel van de cultuur en volkeren van het Afrikaans continent.
Ik dacht eerst: het gebruiken van een lesbisch koppel voor de foto. Maar het blijkt tot mijn verbazing om een man en een vrouw te gaan.quote:
Inderdaad. Ik gok dat het om 0,5 - 1 procent gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit soort berichtgeving mag ook wel eens wat genuanceerder. Alsof iedereen met een kleurtje dezelfde mening heeft en ze hier allemaal ontdaan door waren. Dat het toch vooral het clubje draaideurverontwaardigden op Twitter was die zich er druk om maakte lijkt me waarschijnlijker.
Nou het is niet eens lef. Het is een gebrek aan gezond verstand.quote:Op donderdag 30 juli 2020 06:38 schreef Maverick_tfd het volgende:
Wat mij betreft is het echte probleem dat organisaties continu meteen capituleren voor dit soort kritiek. Toon eens een beetje lef.
Inderdaad, ik heb het vermoeden dat het om nog geen 1% van de gemeenschap gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit soort berichtgeving mag ook wel eens wat genuanceerder. Alsof iedereen met een kleurtje dezelfde mening heeft en ze hier allemaal ontdaan door waren. Dat het toch vooral het clubje draaideurverontwaardigden op Twitter was die zich er druk om maakte lijkt me waarschijnlijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |