Geld maakt een hoop goed.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende: Neefje van me heeft een gruwelijk duur kunstwerk aan de muur, er staat een naakte seksende vrouw op en het is niet eens ordinair, believe it or not maar zijn poets is islamitisch, had ze commentaar op dat kunstwerk, gaf hij haar 50 euro extra en toen was het goed
![]()
Fucking debiel. Hoe hebben mensen ZO dom ZO oud kunnen worden? Dat is gewoon biologisch onmogelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze stond blijkbaar ook een keer voor de deur toen ik niet thuis was. Scooter stond er wel. Heeft ze mij de volgende dag gebeld en eerste wat ze zei ja hoezo deed je niet open, ik stond voor de deur. Dus ik zo van nou was niet thuis en we hadden ook niks afgesproken ... Ja maar je scooter stond er. Ja ik was niet thuis. Ja maar hoezo doe je niet open dan als ik er sta. omdat ik niet thuis was. ja maar nu stond ik daar dus voor niks.
ja we hadden niks afgesproken
Ze heeft behalve geen fatsoen ook geen hersenen?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze stond blijkbaar ook een keer voor de deur toen ik niet thuis was. Scooter stond er wel. Heeft ze mij de volgende dag gebeld en eerste wat ze zei ja hoezo deed je niet open, ik stond voor de deur. Dus ik zo van nou was niet thuis en we hadden ook niks afgesproken ... Ja maar je scooter stond er. Ja ik was niet thuis. Ja maar hoezo doe je niet open dan als ik er sta. omdat ik niet thuis was. ja maar nu stond ik daar dus voor niks.
Yep, weg minste weerstand. Ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed niks aan te doen allemaal. wachten totdat ze het hoekje om gaan
Ik ben niet zo opgevoed, maar zelf zo geworden. Meneer Zilverberk heeft daar ook bij geholpen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik wel een procentje of 10.000 vrijer, zelfstandiger en vooral assertiever opgevoed ben.
volgende keer even vragen of die zigeuners je skoetah weer even willen verwijderen als monster eraan komstquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:47 schreef Modus het volgende:
Waarom deed je net niet open, bal. Je scootah stond gewoon voor de deur.
Die heeft echt een plaat beton voor der kopquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze allebei 115 worden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Tijd terug biij de chinees afgesproken. Zelfde verhaal.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fucking debiel. Hoe hebben mensen ZO dom ZO oud kunnen worden? Dat is gewoon biologisch onmogelijk.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze allebei 115 worden.
Mijn eerste vriendinntje heb ik zo ook uit het moeras van "moederliefde" moeten trekken, nou ja trekken dat ging vanzelf en vrij snel nadat ze zag hoe het er bij mij thuis aan toe ging.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo opgevoed, maar zelf zo geworden. Meneer Zilverberk heeft daar ook bij geholpen.
Fles, bel dan maar voor iets in hun koffiequote:Op woensdag 29 juli 2020 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze allebei 115 worden.
nee waar het om gaat dat zij ergens de fout in gaat maar dat op mij probeert afteschuiven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:50 schreef Zilverberk het volgende:
Maar @:bitterbal, als je nou je scooter om de hoek parkeert, belt ze dan niet aan?
Ik zie mogelijkheden...
Nou inderdaad na zo'n geintje zou ik leren "okee ze triggert op die scooter, waar moffel ik dat ding weg?"quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:50 schreef Zilverberk het volgende:
Maar @:bitterbal, als je nou je scooter om de hoek parkeert, belt ze dan niet aan?
Ik zie mogelijkheden...
Even een neusprikkert gedaan met de chopsticks?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tijd terug biij de chinees afgesproken. Zelfde verhaal.
Ik zat al binnen en had haar geappt dat ik al binnen zat. Komt ze dus afgesproken tijd geirriteerd binnen en zegt ze ja ik sta al de hele tijd buiten op je te wachten. Dus ik zeg van heb je geappt dat ik er al zit en dat we pas nu hadden afgesproken. Ja maar ik sta er de hele tijd zegt ze.... Ik zeg ja je had op je telefoon kunnen kijken.
Zij geirriteerd, gaat zitten en dan zegt ze nog ja het geeft niet.
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dan wil je toch een mes in iemands oog steken he
K ben toen zo uit mijn plaat geschoten aan de tel. Was net wakker en het eerste wat ik hoor is dat gekanker. NIet vragen goh hoe gaat het ofzo. Nee dat ik haar voor een dichte deur heb laten staanquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
Die heeft echt een plaat beton voor der kop
nou dan bel ik wel als ze allebei 114 zijn goed?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Fles, bel dan maar voor iets in hun koffie
Ik moest leren te melden wat mij niet zinde. Grenzen stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinntje heb ik zo ook uit het moeras van "moederliefde" moeten trekken, nou ja trekken dat ging vanzelf en vrij snel nadat ze zag hoe het er bij mij thuis aan toe ging.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
Zij geirriteerd, gaat zitten en dan zegt ze nog ja het geeft niet.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Doe maar bij 103 al.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan bel ik wel als ze allebei 114 zijn goed?Anders wordt het wel laat en zo
Maar je mag haar domheid wel gebruiken hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waar het om gaat dat zij ergens de fout in gaat maar dat op mij probeert afteschuiven.
Ja ik ontplof dan ook van binnenquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt ontploffen, zulk gedrag vetonen mensen bij mij maar een keer, al is het Maxima of mijn moeder of wie dan ook
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jijquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt ontploffen, zulk gedrag vetonen mensen bij mij maar een keer, al is het Maxima of mijn moeder of wie dan ook
Ik heb vandaag schrik niet fles 20422 stappenquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou liebchens, thanks for listening. Ik ga slapentot morgen
![]()
6737 steps alweer
Weltrusten Flesquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
6737 steps alweer
Ja dat heet toch simpelweg voor jezelf leren opkomen?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik moest leren te melden wat mij niet zinde. Grenzen stellen.
En de ruzie en het gejammer op de koop toe te nemen.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
6737 steps alweer
ja, en toch ben ik ook wel jaloers op US (aangenomen dat het echt waar is allemaal natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij
Ik begrijp bal heel goed
Ja op een gegeven moment ga je je zo aanpassen om maar geen conflicten te hebben. Tenminste dat was mijn strategiequote:Op woensdag 29 juli 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat heet toch simpelweg voor jezelf leren opkomen?
Dat kreeg ik vanuit huis al van jongs af aan mee en werd zelfs ook verwacht.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag schrik niet fles 20422 stappen![]()
Slaap lekker
netjesquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slaap lekker
truste Flesmansquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
6737 steps alweer
Hoezo gelukkig niet, wat is er nu goed en gezond aan met over jezelf heen laten lopen door wie dan ook, zijn ze hier allemaal zwak en daabs of wat?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij
Ik begrijp bal heel goed
Nee is het ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig niet, wat is er nu goed en gezond aan met over jezelf heen laten lopen door wie dan ook, zijn ze hier allemaal zwak en daabs of wat?
Dat begrijp jij niet, heeft met karakter te makenquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig niet, wat is er nu goed en gezond aan met over jezelf heen laten lopen door wie dan ook, zijn ze hier allemaal zwak en daabs of wat?
21737quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slaap lekker
Niet jaloers zijn, ik heb ook gewoon geluk gehad met normale fijne wereldouders maar wat je wel kunt doen in plaats van jaloers zijn is er wat aan doen, je zit op de achterbankl van de auto en je moet het stuur zelf vast pakken en zelf bepalen waar je leven heen gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en toch ben ik ook wel jaloers op US (aangenomen dat het echt waar is allemaal natuurlijk)
Dan heb je wel meteen een einde aan het geëtter. En nu niet
nee zo makkelijk is dat neit :pquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn, ik heb ook gewoon geluk gehad met normale fijne wereldouders maar wat je wel kunt doen in plaats van jaloers zijn is er wat aan doen, je zit op de achterbankl van de auto en je moet het stuur zelf vast pakken en zelf bepalen waar je leven heen gaat.
Ja dan ligt het toch gewoon aan jezelf?quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
Dat begrijp jij niet, heeft met karakter te maken
Dat werd thuis zo hard mogelijk de kop in gedrukt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat heet toch simpelweg voor jezelf leren opkomen?
Dat kreeg ik vanuit huis al van jongs af aan mee en werd zelfs ook verwacht.
Ja dat snap ik maar het heeft ook totaal geen zin om te klagen welke kant je leven op gaat terwijl er iemand anders achter het stuur zit.quote:
Klagen lucht opquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar het heeft ook totaal geen zin om te klagen welke kant je leven op gaat terwijl er iemand anders achter het stuur zit.
Opvoeding ook. Als je iedere keer dat je voor jezelf opkomt heel veel tegenwind krijgt, leer je dat vanzelf af.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
Dat begrijp jij niet, heeft met karakter te maken
Niet helemaal. Je kunt je karakter niet altijd veranderen. Een beetje zoals heel knappe mensen hun uiterlijk ook beschouwen als een prestatie terwijl ze het min of meer cadeau hebben gekregen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan ligt het toch gewoon aan jezelf?
Mijn ouders zouden teleurgesteld zijn geweest als ik niet op mijn zesde of zevende al gewoon met de grotemensenzaken mee kon en wilde praten tot op zekere hoogte, werd een beetje verwacht ook.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat werd thuis zo hard mogelijk de kop in gedrukt.
dit. maar dat snappen er maar weinigquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal. Je kunt je karakter niet altijd veranderen. Een beetje zoals heel knappe mensen hun uiterlijk ook beschouwen als een prestatie terwijl ze het min of meer cadeau hebben gekregen.
ze zit opgesloten in de kelder?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een verhalen, mijn ouders hebben me heel vrij opgevoed en hebben zich nog nooit ergens op een irritante manier ergens mee bemoeit.
Mijn schoonmoeder was wel een ander verhaal maar das nu ook opgelost.
Je kunt hooguit je karakter iets bijschaven. Compleet veranderen is niet mogelijk, denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal. Je kunt je karakter niet altijd veranderen. Een beetje zoals heel knappe mensen hun uiterlijk ook beschouwen als een prestatie terwijl ze het min of meer cadeau hebben gekregen.
Narcisten kun je niks wijs maken, de wereld draait enkel om hunquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Opvoeding ook. Als je iedere keer dat je voor jezelf opkomt heel veel tegenwind krijgt, leer je dat vanzelf af.
Ik merk nog wel eens dat ik te weinig mijn grenzen aangeef.
Zo voed ik mijn kind ook op. Zelfredzaamheid, dingen zien er ervaren, meedoen aan het leven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden teleurgesteld zijn geweest als ik niet op mijn zesde of zevende al gewoon met de grotemensenzaken mee kon en wilde praten tot op zekere hoogte, werd een beetje verwacht ook.
Ben er niet blij mee hoor, kon haar wel pruimen. Maar ze is pas overleden op 68jr.quote:
Daar heb ik gelukkig weinig ervaring mee. Lijkt mij hels.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
Narcisten kun je niks wijs maken, de wereld draait enkel om hun
als je je karakter compleet denkt te veranderen wordt het eerder een onnatuurlijke act ipv karakterveranderingquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je kunt hooguit je karakter iets bijschaven. Compleet veranderen is niet mogelijk, denk ik.
Het gaat hier over mensen die van kleins af aan in een bepaalde rol gedrukt zijn, dat is echt heel lastig om af te schudden.
Wat je wel vaak ziet bij mensen die op latere leeftijd assertiever zijn geworden is dat de timing totaal niet klopt, die kunnen bij een lullig klein onderwerpje ineens compleet uit de bocht gieren met voor zichzelf opkomen terwijl andere grotere zaken onbesproken blijven, dat is ook altijd vrij awkward en valt me altijd meteen op.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Opvoeding ook. Als je iedere keer dat je voor jezelf opkomt heel veel tegenwind krijgt, leer je dat vanzelf af.
Ik merk nog wel eens dat ik te weinig mijn grenzen aangeef.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben er niet blij mee hoor, kon haar wel pruimen. Maar ze is pas overleden op 68jr.
Soms kun je leren om dat soort zaken enigszins te compenseren, maar dat kost dan wel veel kracht en energie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je kunt hooguit je karakter iets bijschaven. Compleet veranderen is niet mogelijk, denk ik.
Het gaat hier over mensen die van kleins af aan in een bepaalde rol gedrukt zijn, dat is echt heel lastig om af te schudden.
de balans is wat zoek.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je wel vaak ziet bij mensen die op latere leeftijd assertiever zijn geworden is dat de timing totaal niet klopt, die kunnen bij een lullig klein onderwerpje ineens compleet uit de bocht gieren met voor zichzelf opkomen terwijl andere grotere zaken onbesproken blijven, dat is ook altijd vrij awkward en valt me altijd meteen op.
Neequote:Op woensdag 29 juli 2020 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij de witte vleermuis met gele snoet al eens ontmoet?
Ik herinner me ineens een opmerking van je ja.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben er niet blij mee hoor, kon haar wel pruimen. Maar ze is pas overleden op 68jr.
Alsnog is dat beter dan je hele leven in je schulp blijven kruipen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je wel vaak ziet bij mensen die op latere leeftijd assertiever zijn geworden is dat de timing totaal niet klopt, die kunnen bij een lullig klein onderwerpje ineens compleet uit de bocht gieren met voor zichzelf opkomen terwijl andere grotere zaken onbesproken blijven, dat is ook altijd vrij awkward en valt me altijd meteen op.
Je citeert nu uit je eigen memoires van een serveerbal?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de balans is wat zoek.
"Ik had godverrrrdommmeeeeeee om 2 zakjes suiker gevraagd domme kut!!!'
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je citeert nu uit je eigen memoires van een serveerbal?
trustequote:Op woensdag 29 juli 2020 23:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alsnog is dat beter dan je hele leven in je schulp blijven kruipen.
En nu ga ik slapen mensen. Dank voor de boeiende gesprekken vanavond.
Ja dit jaquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de balans is wat zoek.
"Ik had godverrrrdommmeeeeeee om 2 zakjes suiker gevraagd domme kut!!!'
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alsnog is dat beter dan je hele leven in je schulp blijven kruipen.
En nu ga ik slapen mensen. Dank voor de boeiende gesprekken vanavond.
Ik vond het al heel wat om de bevers in dat hokje te zien na talloze bezoeken aan de Biesbosch.quote:
deze?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Google dan snel, it’s really cute! Ze hebben ook gelige oortjes.
moemoequote:
Ik heb er eentje midden in de stad gezien, in de Voorstraathavenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat om de bevers in dat hokje te zien na talloze bezoeken aan de Biesbosch.
Heeft ie nou een druppel aan zijn plasser hangen?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
Ben neit echt overtuigdze zien er wel fluffy uit maar die neus...
Ik tel sowieso al 6 tumoren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
Karakter kan ook wel deels veranderen door bepaalde gebeurtenissen. Ik denk dat mijn karakter stiekem best wat is veranderd de afgelopen 2 jaar bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms kun je leren om dat soort zaken enigszins te compenseren, maar dat kost dan wel veel kracht en energie.
"leuk" en herkenbaar als je haast hebtquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ie nou een druppel aan zijn plasser hangen?
denk het. van boosheid denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ie nou een druppel aan zijn plasser hangen?
Er staan mooiere foto’s on line, maar ben mobiel on line, dus delen is even lastigquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
ja lekker exotischquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er staan mooiere foto’s on line, maar ben mobiel on line, dus delen is even lastig.
Ik vind dat gelige juist wel wat exotisch hebben, ook als je ziet waar ze voorkomen: “ De soort komt voor in Honduras tot West-Panama.”
Mja, al schiet je soks na verloop van tijd door andere gebeurtenissen weer terug naar je defaultsetting.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karakter kan ook wel deels veranderen door bepaalde gebeurtenissen. Ik denk dat mijn karakter stiekem best wat is veranderd de afgelopen 2 jaar bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"leuk" en herkenbaar als je haast hebt
Eej! NWS-buddy *high five*quote:
Ik zou het ook in mijn broek doen als ik vastgegrepen werd door zo’n grote witte aapquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het. van boosheid denk ik.
'put me down, im the lord of darkness'
No wayquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje midden in de stad gezien, in de Voorstraathaven
Jezelf heel goed kennen en eerlijk en naakt in de spiegel kijken met TL licht, waar je tevreden mee bent behouden en waar je ontevreden mee bent aan schaven of er vrede mee sluiten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, al schiet je soks na verloop van tijd door andere gebeurtenissen weer terug naar je defaultsetting.Maar klopt, dat heb ik ook wel ervaren
Ja en het is ook lastig om zoiets over jezelf te kunnen bepalen, zijn toch de mensen om je heen die dat veel beter kunnen zien.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, al schiet je soks na verloop van tijd door andere gebeurtenissen weer terug naar je defaultsetting.Maar klopt, dat heb ik ook wel ervaren
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
No way.
Pics anders geloof ik het niet.
Hoest met zusje nu dan?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf heel goed kennen en eerlijk en naakt in de spiegel kijken met TL licht, waar je tevreden mee bent behouden en waar je ontevreden mee bent aan schaven of er vrede mee sluiten.
Ik ken mezelf goed en ben redelijk tevreden over hoe ik ben. En sommige dingen kun je inderdaad gewoon niet veranderenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf heel goed kennen en eerlijk en naakt in de spiegel kijken met TL licht, waar je tevreden mee bent behouden en waar je ontevreden mee bent aan schaven of er vrede mee sluiten.
Ik walg nog steeds van mijn buik, gelukkig mag ik binnenkort bij de chirurg op bezoek om te kijken of er nog wat te redden valt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet overal led hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achtmaal daags de hoogste dosis fentanyl maar alsnog barst ze van de pijn maar ze is er nog, vechtende als een tijger.quote:
Een spanwijdte van 1,5 meter, die is me wel wat te groot hoor om te knuffelenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker exotischMaar the flying fox blijft de baas
Ik ben veel milder geworden. En dat hoor ik gelukkig ook regelmatig in mijn omgeving. Daar moet ik mijn ex wel credits voor geven. Die heeft me geleerd om wat anders naar mensen te kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook lastig om zoiets over jezelf te kunnen bepalen, zijn toch de mensen om je heen die dat veel beter kunnen zien.
Mag wel iets wilder juist, toch?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben veel milder geworden. En dat hoor ik gelukkig ook regelmatig in mijn omgeving. Daar moet ik mijn ex wel credits voor geven. Die heeft me geleerd om wat anders naar mensen te kijken.
Verdomme dan heeft ze wel pijn te verduren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achtmaal daags de hoogste dosis fentanyl maar alsnog barst ze van de pijn maar ze is er nog, vechtende als een tijger.
Dan moet jij mij ook maar op mijn woord geloven, als ik zeg dat ik ooit een vos in het wild heb gezien op de snelwegquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die heb ik niet. Hij dook te snel in het water. Maar was wel een trof gezicht
Wat wel dan? Ruiger.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilder is niet het tegenovergestelde van milder he?
Ik kan niet precies omschrijven waarin ik allemaal veranderd ben, misschien dat @bitterbal dat wel kanquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben veel milder geworden. En dat hoor ik gelukkig ook regelmatig in mijn omgeving. Daar moet ik mijn ex wel credits voor geven. Die heeft me geleerd om wat anders naar mensen te kijken.
Ik stond vroeger veel sneller met mijn oordeel klaar over mensen. Nu kijk ik meer naar de mens achter het gedrag of karaktertrekken en probeer daar begrip voor te hebben en tonen.quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig weinig ervaring mee. Lijkt mij hels.
Ik heb nog niet eens zo lang geleden een hertje op de snelweg gezien, in de buurt van @ltvdk.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan moet jij mij ook maar op mijn woord geloven, als ik zeg dat ik ooit een vos in het wild heb gezien op de snelweg.
Dordrecht krijgt een kattencafe![]()
![]()
.
Die kun je hier in deze tijd van het jaar heel vaak zien als je rond schemering bij het industrieterrein bent (aan de boskant), ook veel konijnen en vosjes.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens zo lang geleden een hertje op de snelweg gezien, in de buurt van @:ltvdk.
Waar komt dat café?
Het lijkt me dat zo’n ongeluk je perspectief op het leven wel aardig verandertquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan niet precies omschrijven waarin ik allemaal veranderd ben, misschien dat @:bitterbal dat wel kan
Je moet ze ook oprollen als een burritoquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een spanwijdte van 1,5 meter, die is me wel wat te groot hoor om te knuffelen.
Oeh, hertjes zie je niet zo vaak in het wild in onze regionenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens zo lang geleden een hertje op de snelweg gezien, in de buurt van @:ltvdk.
Waar komt dat café?
Oh nee dat kan ik niet :p ik merk geen verschil eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan niet precies omschrijven waarin ik allemaal veranderd ben, misschien dat @:bitterbal dat wel kan
Ik keek toch wel even raar op toen ik de snelweg opdraaide en hij sprong ineens voor mijn autoquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je hier in deze tijd van het jaar heel vaak zien als je rond schemering bij het industrieterrein bent (aan de boskant), ook veel konijnen en vosjes.
Ja maar ben er nog niet over uit of dat nou per se iets negatiefs isquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zo’n ongeluk je perspectief op het leven wel aardig verandert
Lucky youquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je hier in deze tijd van het jaar heel vaak zien als je rond schemering bij het industrieterrein bent (aan de boskant), ook veel konijnen en vosjes.
Jawel joh, stikt ervan in de Biesboschquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh, hertjes zie je niet zo vaak in het wild in onze regionen.
Dordt krijgt een café waar je met katjes kunt kroelen: ‘Maar als ze slapen, moet je ze met rust laten’
https://www.ad.nl/dordrec(...)rust-laten~aea452e4/
Waar eerst Velvet Music zat.
Verdacht...quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
als je rond schemering bij het industrieterrein bent
Mja jij spreekt me ook dagelijks natuurlijk, dan is het wat lastiger een verschil op te merken omdat zoiets geleidelijk gaatquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik niet :p ik merk geen verschil eigenlijk
Das niet mild maar gewoon volwassener.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond vroeger veel sneller met mijn oordeel klaar over mensen. Nu kijk ik meer naar de mens achter het gedrag of karaktertrekken en probeer daar begrip voor te hebben en tonen.
Heb je er angsten of trauma’s aan over gehouden?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ben er nog niet over uit of dat nou per se iets negatiefs is
Is dat hetzelfde idee als dat panter jong in het zwembad?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet ze ook oprollen als een burrito
Zelf maken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde morgen burritos eten maar ben vergeten zure room te bestellen. Zucht.
Ik ken vele volwassenen die absoluut niet mild zijn. Maar doorgaans worden mensen wel minder als ze ouder worden. Je leert dat je zelf niet heilig bent, dat anderen ook gelijk kunnen hebben, etc. etc.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das niet mild maar gewoon volwassener.
Daar ben ik ook nog niet echt over uitquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er angsten of trauma’s aan over gehouden?
Echt nog nooit gezien hoorquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel joh, stikt ervan in de Biesbosch
Velvet Music?
Oh, ik zie mezelf nog steeds als god zelve.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken vele volwassenen die absoluut niet mild zijn. Maar doorgaans worden mensen wel minder als ze ouder worden. Je leert dat je zelf niet heilig bent, dat anderen ook gelijk kunnen hebben, etc. etc.
Hm. Dan zal het wel meevallen, gok ikquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet echt over uit
Haat aan op een boot slapen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
Fuck de boompjes
https://www.funda.nl/koop(...)0-admiraliteitskade/
Gaaf zeg!quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
Fuck de boompjes
Zo ben ik altijd alquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken vele volwassenen die absoluut niet mild zijn. Maar doorgaans worden mensen wel minder als ze ouder worden. Je leert dat je zelf niet heilig bent, dat anderen ook gelijk kunnen hebben, etc. etc.
Zo ben ik.quote:
Of gewoon nog steeds druk bezig met het verdringenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm. Dan zal het wel meevallen, gok ik
Ik ook niet. Maar ik heb vaak boswachters geīnterviewd. Zo weet ik ook dat herten via de spoorbrug bij Sliedrecht in de Alblasserwaard komenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Echt nog nooit gezien hoor![]()
.
Bijna schuins tegenover de bakkerij op het hoekje van de Vriesestraat.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wil je het liefst met een banaan achter een dikke glasplaat zien?
Joh?!quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:34 schreef moemoe het volgende:
De laatste tijd denk ik vaak aan de tijd toen ik 1 maand in het ziekenhuis lag.
Hoe ontzettend rot dat was, ook de tijd dat ik moest revalideren etc.
En als ik dan rook bedenk ik me steeds meer, dat zo’n sigaret mij ook ziek zal maken.
Ik heb steeds minder zin om te roken daardoor.
Lelijke schuit, maar wel tofquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
Fuck de boompjes
kijk nou naar dat champixquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:34 schreef moemoe het volgende:
De laatste tijd denk ik vaak aan de tijd toen ik 1 maand in het ziekenhuis lag.
Hoe ontzettend rot dat was, ook de tijd dat ik moest revalideren etc.
En als ik dan rook bedenk ik me steeds meer, dat zo’n sigaret mij ook ziek zal maken.
Ik heb steeds minder zin om te roken daardoor.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik zie mezelf nog steeds als god zelve.
Ja echtquote:
Nee jij denkt het niet, jij weet het zeker.quote:
Hier komen ze ook vrolijk binnenvliegen, en ze zijn echt grootquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:39 schreef crv het volgende:
Goffer, wordt dit jaar wel extreem lekgestoken door muggen ‚ savonds op het terras
You go Girlquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou naar dat champixal 23 dagen niet gerookt
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou naar dat champixal 23 dagen niet gerookt
Ja lees zodra je stopt met de pillen dat de zin toch weer toeneemt maar dan ben je als het goed is wel de gewoonte kwijt.. En sommige mensen stoppen vrij snel na 3 weken ofzo met die pillen en hoeven dan ook te roken. Dus het verschilt nogal heb ik het idee.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
You go Girl.
Hoe lang houd dat effect van niet willen roken aan dan?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopen en omdopen in de Bitterboot
Hier zie je ze amper die kleine teringdingenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komen ze ook vrolijk binnenvliegen, en ze zijn echt groot
Hang je ook ondersteboven aan het plafond?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lees zodra je stopt met de pillen dat de zin toch weer toeneemt maar dan ben je als het goed is wel de gewoonte kwijt.. En sommige mensen stoppen vrij snel na 3 weken ofzo met die pillen en hoeven dan ook te roken. Dus het verschilt nogal heb ik het idee.
IK SLAAP NIET BEN NET EEN VLEERMUIS MET ROODDOORLOPEN OGEN maar verder werken ze echt perfect
Ga ik straks proberenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:44 schreef crv het volgende:
[..]
Hang je ook ondersteboven aan het plafond?
Hmmm hmmmmquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lees zodra je stopt met de pillen dat de zin toch weer toeneemt maar dan ben je als het goed is wel de gewoonte kwijt.. En sommige mensen stoppen vrij snel na 3 weken ofzo met die pillen en hoeven dan ook te roken. Dus het verschilt nogal heb ik het idee.
IK SLAAP NIET BEN NET EEN VLEERMUIS MET ROODDOORLOPEN OGEN maar verder werken ze echt perfect
Ze probeert wel bloed te zuigen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:44 schreef crv het volgende:
[..]
Hang je ook ondersteboven aan het plafond?
quote:
Zit je onder de zuigzoenen ?quote:
Nee was er ook wat huiverig voor maar roken is zo naar dat hert elkaar wegstreept :pquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmmm.
Ik ben niet zo’n fan van pillen, maar ik zal erover nadenken.
Ik ben in ieder geval blij voor je dat je het al zo lang vol houdt zonderquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was er ook wat huiverig voor maar roken is zo naar dat hert elkaar wegstreept :p
🥐☕quote:
Boksquote:
Lust geen haringquote:
Bossiequote:
hittequote:Op donderdag 30 juli 2020 07:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
wordt het bij jullie ook 37 graden ?quote:
inwendig altijdquote:
quote:
Hittequote:Op donderdag 30 juli 2020 07:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Regio Basel is over het jaarlijks gemiddelde het warmst van Zwitserlandquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd net iets warmer dan bij mij. Niet dat ik er nu jaloers op ben
Flashquote:
Waarom wel daar en niet hierquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:52 schreef crv het volgende:
[..]
Regio Basel is over het jaarlijks gemiddelde het warmst van Zwitserland
jij zit in Aargau toch ?
vanaf zondag een paar dagen wat minder hier, zelfs koud (24 graden) en dan is de voorspelling weer een langere periode 30+
quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:52 schreef crv het volgende:
[..]
jij zit in Aargau toch ?
vanaf zondag een paar dagen wat minder hier, zelfs koud (24 graden) en dan is de voorspelling weer een langere periode 30+
Omdat Nederlandquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom wel daar en niet hier
quote:
quote:
Wil je 37 graden?quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen het vorig jaar 41 graden was, was het bij mij binnen 43 graden. Verschikkelijk.
in je ouwe huis toen nog?quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen het vorig jaar 41 graden was, was het bij mij binnen 43 graden. Verschikkelijk.
Jup, dat was onder een schuin dak en daar werd het echt bloedheet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ook als je rolluiken/gordijnen en alles dicht houdt?
haags weet niet wat ie wil......quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
O jezus ja dat zijn echt saunas dan.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, dat was onder een schuin dak en daar werd het echt bloedheet.
je woont nu in een iglo?quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hier is het gelukkig een stuk beter
heb nu nog even alles tegen elkaar open staan maar over een half uur gaan alle rolluiken dicht en airco aanquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Rolluiken zou ik hier ook wel willen.
Kun je ter afkoeling niet een berg op gaan om eeuwigesneeuwengelen te maken dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:52 schreef crv het volgende:
[..]
jij zit in Aargau toch ?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je ter afkoeling niet een berg op gaan om eeuwigesneeuwengelen te maken dan?
prima juistquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm niet helemaal handig deze standaard PI
Ons huis in Hongarije staat ook op een heuvel. Scheelt inderdaad een paar gradenquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:27 schreef crv het volgende:
[..]ik woon al op een heuvel dus is al een graadje koeler dan "beneden"
Op hoeveel meter woon je?quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:27 schreef crv het volgende:
[..]ik woon al op een heuvel dus is al een graadje koeler dan "beneden"
450 heuveltje dusquote:
Ohquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het budabuitenverblijf in Hongarije
Als je van Wenen naar Boedapest rijdt, precies op de plek waar het laagland overgaat in heuvels.quote:
in Nederlandquote:
Mooiquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je van Wenen naar Boedapest rijdt, precies op de plek waar het laagland overgaat in heuvels.
oostenlijk van oostenrijkquote:
De Budahorn niet beklommen hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Dordtse Alpen niet kennen.
quote:
WEER iets waar ik van buitengesloten wordquote:
quote:
quote:
Ja na het posten zag ik het ookquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER iets waar ik van buitengesloten word
Ik denk dat de 400- club groter is hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER iets waar ik van buitengesloten word
over een paar jaar dus onder waterquote:
Ik zit op +115 ongeveerquote:
Dan woon je binnenkort aan het strandquote:
doet ie het nog steeds niet ?quote:
Ja weet niet, hij ligt bij de fabrikant nu he.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:06 schreef crv het volgende:
[..]
doet ie het nog steeds niet ?
gaat nu wel lang duren
quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Zag gisteren een documentaire over lemuren, degene die het meeste stinkt mag paren met het vrouwtje, dat vrouwtje gaat vervolgens met haar kont omhoog zitten en snift aan alle kandidaten, Stinky die won het in eerste instantie maar toen kwam daar een uitdager en die beet na een lang gevecht zowat de hand van Stinky eraf dus toen kroop die uitdager op het vrouwtje maar Stinky begon toen te gooien met takken naar het parende stelletje dus die uitdager springwiebelt weer achter Stinky aan en terwijl ze bezig zijn met vechten paart er een derde met het vrouwtje die nog steeds met haar kont omhoog zat.
Ik vond mooi.
Ik zit geloof ik op -2quote:
Rico 👌🏻quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
Badr laat zich weer stuk slaan door Rico
Leert die ouwe het nooit?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
Badr laat zich weer stuk slaan door Rico
Nee joh, als die inderdaad zo beroerd geslapen heeft, mag ze best uitslapen.quote:
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |