Wowquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:17 schreef crv het volgende: [..]
Vriend van mij stond in Amerika „blacklisted“ Althans .... iedereen met een bepaalde islamitische achternaam stond erop. Was een van de meest voorkomende achternamen
Hij kwam erachter toen we de beta versie van een softwarepakket van Hewlett Packard wilde downloaden waarbij je je moest registreren. Ze deden daarbij een check op de terror databank van de amerikaanse overheid
![]()
Waarom zijn zeemannen zo verdacht?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
standaard vraag ja..
moet je eens als zeeman binnen komen.. Kan je soms nog eens 4-6u in zo'n hokje gaan zitten..
Wedden, jij hebt ook een criminelenkopquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die overleef je wel hoor, duurt gewoon wat lang somsOok saai wijf en ze motten mij ook altijd hebben (als ik alleen ben)
je wordt in 80% van de landen standaard zowat als crimineel behandeld.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom zijn zeemannen zo verdacht?
Low life.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom zijn zeemannen zo verdacht?
Dat gaat zweten als een otter, alles.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik stel me Kwiwi wel altijd voor in een lange leren jas
Was vast terecht.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
Ik heb een tijdje op een terreurlijst gestaan blijkbaar
Ruiken jullie eigenlijk standaard naar ranzige makreelolie?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wordt in 80% van de landen standaard zowat als crimineel behandeld.
Als zeerovers ipv zeeman?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wordt in 80% van de landen standaard zowat als crimineel behandeld.
watquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ruiken jullie eigenlijk standaard naar ranzige makreelolie?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik stel me Kwiwi wel altijd voor in een lange leren jas
Denk eerder naar verschraald zaad.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ruiken jullie eigenlijk standaard naar ranzige makreelolie?
Nee realist.quote:
Mehhhh jullie hebben toch van die driedubbele stapelbedden.... wat zal het meuren daarquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk eerder naar verschraald zaad.
Ik kreeg de laatste keer op Schiphol wel een uitgebreide extra check omdat ik nog open wonden had. Moesten ze eerst nog druk op zoek naar handschoentjesquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naar / van Curaçao mag ik altijd zo door. US zijn gewoon kutters
Was gewoon een informatieve vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Van Curucao naar de US is dan weer een kleine uitdagingquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naar / van Curacao mag ik altijd zo door. US zijn gewoon kutters
Jij loopt dus naakt?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb niet eens een leren jas, laat staan een lange
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg de laatste keer op Schiphol wel een uitgebreide extra check omdat ik nog open wonden had. Moesten ze eerst nog druk op zoek naar handschoentjes
Ik heb geen leren jas, maar wel een lange.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb niet eens een leren jas, laat staan een lange
Geworsteld met een mountain lion?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg de laatste keer op Schiphol wel een uitgebreide extra check omdat ik nog open wonden had. Moesten ze eerst nog druk op zoek naar handschoentjes
Na vier weken varen de boot omkiepen en uit laten druppen bij de plaatstelijke spermabank.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhh jullie hebben toch van die driedubbele stapelbedden.... wat zal het meuren daar
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen leren jas, maar wel een lange.
Ik heb wel een leren jas maar niet een langequote:Op woensdag 29 juli 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloed of vlees?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een grizzly omgetoverd tot haardkleedje.quote:
Die zijn na zo veel uur buiten het lichaam toch gewoon doodquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na vier weken varen de boot omkiepen en uit laten druppen bij de plaatstelijke spermabank.
Ik gewoonlijk ook, behalve die keer met een koektrommel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag altijd zonder problemen door de controle
Alleen die ene bus haarlak werd niet gewaardeerd.
Ja jij komt je bed gewoon niet uit. Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag altijd zonder problemen door de controle
Alleen die ene bus haarlak werd niet gewaardeerd.
In een doos gepropt en vanuit US naar je zelf verzonden voor voor de open haard?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een grizzly omgetoverd tot haardkleedje.
Ik heb meerdere leren jassen. Allemaal kort.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel een leren jas maar niet een lange
"Buiten het lichaam overleeft zaad nog een paar uur. Sperma dat buiten het lichaam terecht komt, kan nog enkele uren voortleven. Eenmaal in het lichaam van een vrouw is de levensduur maximaal een dag of 5"quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zijn na zo veel uur buiten het lichaam toch gewoon dood
Ik had een leven hèquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij komt je bed gewoon niet uit. Zo kan ik het ook
What goes in must come outquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Buiten het lichaam overleeft zaad nog een paar uur. Sperma dat buiten het lichaam terecht komt, kan nog enkele uren voortleven. Eenmaal in het lichaam van een vrouw is de levensduur maximaal een dag of 5"
Even een vraag voor de vrouwen, merk je dat?
hmm die heb ik nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.forumsmileys.nl/smileys/feestdagen/cheerlie-sint.gif
Ik heb wel een leren en een lange, maar geen jasquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel een leren jas maar niet een lange
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloed. Anders struikel je er steeds over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |