abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:06:33 #1
399061 kuolema
vermaledijd
pi_194311394
Ik heb verse rauwe kweekzalmfilet bij de supermarkt gehaald en wil een stukje aan de hond geven.
Nu vroeg ik me af of dat rauw mag en zo niet, hoe ik het dan moet bereiden.
Op internet staat op de ene site dat ze het wel rauw mogen, op de andere site nadrukkelijk dat dat slecht is.
Weet iemand hier meer over?
Wat zou de beste manier zijn om het te garen waarbij er zo min mogelijk voedingsstoffen verloren gaan? Ik zou als eerst denken aan bakken, maar waarin dan, want olie is misschien slecht voor honden? Ik heb verschillende soorten olie.
Kun je het ook koken? In de oven kan, of duurt dat kneiterlang? Ik heb echt geen flauw idee, heb nog nooit zalm bereid, ook niet voor mezelf :P
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:09:12 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194311433
Om eerlijk te zijn kende ik iemand die dit soort zaken ook deed en ik at het zelf op en gaf de hond gewoon honden voer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:10:13 #3
399061 kuolema
vermaledijd
pi_194311450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:09 schreef Megumi het volgende:
Om eerlijk te zijn kende ik iemand die dit soort zaken ook deed en ik at het zelf op en gaf de hond gewoon honden voer.
_O-
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_194311639
Een hond kan een stukje rauwe zalm wel hebben hoor. Vooral kweekzalm uit Europa is onschuldig.
Ze kunnen enge dingen bij zich dragen, maar dat is bij al het vlees en vis het geval.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194311652
Zo lang je je hond niet dagelijks hele maaltijden van rauwe zalm voert kan het geen kwaad.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_194311794
Bakken kan je in aluminiumfolie doen, olie is inderdaad niet fijn voor de waf. Gewoon op een kant van vel leggen.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194311825
Kan het gewoon even bakken in olie maakt niet zo veel uit welke of even op de bbq flikkeren ben je zo klaar. Ik geef mijn honden liever geen rauw vlees of vis.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:48:35 #8
399061 kuolema
vermaledijd
pi_194312168
Bedankt voor de reacties! Ik geef haar wel een stukje rauw en als ze het heel lekker vindt (vast wel) kan ik later nog een stukje bakken in alufolie.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_194312204
Er is toch ook gewoon hondenvoer waar zalm in zit?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194314372
Zalm kan rauw geen kwaad voor honden.
Gewoon voor de lekker, niet als volledige maaltijd, maar dat was ook niet je bedoeling, lees ik.

Met rauw varkensvlees weet ik dat je dat niet aan katten moet geven, voor honden weet ik dat niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194361394
Als je het zeker wil weten gooi je de zalm even in de oven maar klein stukje lijkt me geen kwaad te kunnen. Ik geef mijn hond af en toe een halve haring.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')