Dan hoef je die mondkapjes niet meer te verplichten, dan gaat t vrijwilligquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bruls heeft gisteren chili con carne op, dus wellicht wel ja.
Voor dringende adviezen hebben burgemeesters geen toestemming nodig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:10 schreef Drekkoning het volgende:
Persco: Als de burgemeesters lokaal mondkapjes willen mogen ze een dringend advies uitbrengen.
Hugo is op vakantie. Men stuurt Tamaraquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:11 schreef quirina het volgende:
Hugo heeft keuzestress omtrent zijn schoenen.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hugo is op vakantie. Men stuurt Tamara
Wat is er om 19.45?quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
19.45 inmiddels. We begonnen met 18 uur. Zou het knetteren daar binnen?
Oftewel: het is juist in lijn met het Nederlandse beleid om grensverkeer toch een beetje te ontmoedigen. Niets wraakactie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.hln.be/nieuws(...)1-600-euro~af22c60a/
Ja. Waarom de hele crisisploeg tegelijkertijd met vakantie is is mij een raadsel. Mag stevig geëvalueerd worden. En dat meen ik serieus.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee hij mag niet op vakantie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wij thuisblijven, zij ook thuis blijven!quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Waarom de hele crisisploeg tegelijkertijd met vakantie is is mij een raadsel. Mag stevig geëvalueerd worden. En dat meen ik serieus.
Vanuit De Jonge is gisteren nog een belangrijke Kamerbrief gekomen, maar oké.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Waarom de hele crisisploeg tegelijkertijd met vakantie is is mij een raadsel. Mag stevig geëvalueerd worden. En dat meen ik serieus.
Dank je wel, ik wil niet vervelend doen, maar ik kan ook niet vinden op welke zender.?quote:
Getekend vanaf de camping in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vanuit De Jonge is gisteren nog een belangrijke Kamerbrief gekomen, maar oké.
NPO politiek sowieso.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dank je wel, ik wil niet vervelend doen, maar ik kan ook niet vinden op welke zender.?
Lekker boeiend of hij werkt (dan wel aanstuurt) vanaf een camping in Frankrijk of een appartement in Rotterdam.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Getekend vanaf de camping in Frankrijk.
Ik gun een ieder zijn vakantie. Maar dat kun je best onderling afstemmen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Wij thuisblijven, zij ook thuis blijven!
Wel goed voorbeeld geven aan je volk.
Als het uit de klauwen loopt komen ze echt wel terug hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik gun een ieder zijn vakantie. Maar dat kun je best indeling afstemmen.
Nu zit je met Tamara van Ark. Alle respect voor die vrouw, maar ze zit er pas net. Dan wil je toch gewoon een dat er een fatsoenlijke bezetting is.
Blijkbaar niet, want ze zijn er niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als het uit de klauwen loopt komen ze echt wel terug hoor.
ze lopen een uurtje uit het is wat. Gelijk crisis mensen!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ze zijn er niet.
Terwijl het veiligheidsberaad maar uitloopt en uitloopt. Het OMT advies heeft uitgebracht. Belgie nederland op oranje zet.
Dat zeg ik niet. Maar vergaderingen lopen niet uit omdat men het zo met elkaar eens is.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze lopen een uurtje uit het is wat. Gelijk crisis mensen!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |