Vanuit De Jonge is gisteren nog een belangrijke Kamerbrief gekomen, maar oké.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Waarom de hele crisisploeg tegelijkertijd met vakantie is is mij een raadsel. Mag stevig geëvalueerd worden. En dat meen ik serieus.
Dank je wel, ik wil niet vervelend doen, maar ik kan ook niet vinden op welke zender.?quote:
Getekend vanaf de camping in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vanuit De Jonge is gisteren nog een belangrijke Kamerbrief gekomen, maar oké.
NPO politiek sowieso.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dank je wel, ik wil niet vervelend doen, maar ik kan ook niet vinden op welke zender.?
Lekker boeiend of hij werkt (dan wel aanstuurt) vanaf een camping in Frankrijk of een appartement in Rotterdam.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Getekend vanaf de camping in Frankrijk.
Ik gun een ieder zijn vakantie. Maar dat kun je best onderling afstemmen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Wij thuisblijven, zij ook thuis blijven!
Wel goed voorbeeld geven aan je volk.
Als het uit de klauwen loopt komen ze echt wel terug hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik gun een ieder zijn vakantie. Maar dat kun je best indeling afstemmen.
Nu zit je met Tamara van Ark. Alle respect voor die vrouw, maar ze zit er pas net. Dan wil je toch gewoon een dat er een fatsoenlijke bezetting is.
Blijkbaar niet, want ze zijn er niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als het uit de klauwen loopt komen ze echt wel terug hoor.
ze lopen een uurtje uit het is wat. Gelijk crisis mensen!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ze zijn er niet.
Terwijl het veiligheidsberaad maar uitloopt en uitloopt. Het OMT advies heeft uitgebracht. Belgie nederland op oranje zet.
Dat zeg ik niet. Maar vergaderingen lopen niet uit omdat men het zo met elkaar eens is.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze lopen een uurtje uit het is wat. Gelijk crisis mensen!!!!!
Zonder dus. Nog een reden om aan te nemen dat deze persconferentie helemaal niets bijzonders gaat opleveren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:23 schreef Evertjan het volgende:
met of zonder Irma? Dat is de grote vraag
weet je niet misschien wilden ze eerst even wat eten met elkaar. Die Bruls die lust wel een hapje etenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar vergaderingen lopen niet uit omdat men het zo met elkaar eens is.
Of was Van Dissel zijn mondkapje vergeten voor de treinreis naar Den Haag.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weet je niet misschien wilden ze eerst even wat eten met elkaar
quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:25 schreef trein2000 het volgende:
OMT: momenteel op grond van wetenschappelijke kennis geen dwingende reden voor verplicht dragen mondkapjes
goed zo!quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:25 schreef trein2000 het volgende:
OMT: momenteel op grond van wetenschappelijke kennis geen dwingende reden voor verplicht dragen mondkapjes
Cijfers zijn gewoon prima.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ze zijn er niet.
Terwijl het veiligheidsberaad maar uitloopt en uitloopt. Het OMT advies heeft uitgebracht. Belgie nederland op oranje zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |