Viva Balconia?quote:
Balkan Express klinkt op de een of andere manier alsof ze wat vleugels op een paar oude BMW's hebben geplakt en wat wodka in de tank hebben gegooid en op hoop van zegen de lucht inquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik vlieg te vaak met de Balkan Express en te weinig met KLM.
Heen isquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar de VS is het vrij eenvoudig, de eerste dagen sta je wel om 06.00 uur naast je bed te springen ongeduldig te wachten tot de ontbijtzaal om 07.00 uur eindelijk eens open gaat, maar na een week moet je al weer gaan opschieten om nog op tijd bij het ontbijt te zijn. Terug had ik afgelopen jaar wel echt een enorme jetlag.
Nooit last van gehad. Maar ik ben dan ook nog nooit verder dan 1 uur tijdszone gereisdquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heen isen terug
![]()
Ik heb al-tijd een tyfus jetlag van minstens een week
quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Met een zakje suiker waar suikert op staat :p k kom niet meer naar huis jongens
Zou wat zijn als je daar last van hadquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Maar ik ben dan ook nog nooit verder dan 1 uur tijdszone gereisd
lekker hoor. En nu nog even vrij?quote:
Genoeg mensen die last hebben van zomer/wintertijd...quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je daar last van had
Ooow, Hotel New York? Das wel een tof terras. En even doorlopen naar de SS Rotterdam is ook tof trouwens!quote:
Ik ben altijd mij, dus wat dat betreft maakt het ook niet uit.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je daar last van had
Heb een keer gehad dat ik nog een overstap had van Schiphol naar Duitsland maar toen was het extreem mistig, vlucht was geloof ik 5 uur uitgesteld waardoor heel je besef van tijd helemaal naar de klote is tegen de tijd dat je eindelijk thuis bent. Toen had ik wel het minste last van de jetlag, vorig jaar met een directe vlucht die hier 's ochtends aankwam was die wel extreem zwaarquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heen isen terug
![]()
Ik heb al-tijd een tyfus jetlag van minstens een week
Ja zat helemaal vol dus ben maar weer om gedraaidquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooow, Hotel New York? Das wel een tof terras. En even doorlopen naar de SS Rotterdam is ook tof trouwens!
hier is werk genoeg. Of eigenlijk veel te veelquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en dan zien we wel weer of er iets te werken valt
Snap dat, hier in de binnenstad is een parkeermeter die plat Bosch praat en scheld, moet ik ook altijd te hard om lachenquote:
Je komt wel aan je stappen zo vandaagquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zat helemaal vol dus ben maar weer om gedraaid
Terug heb ik eigenlijk altijd dat ik s ochtends aankom. En dan moet je nog de hele dag. Meestal red ik dat tot ergens in de middag en dan toch eeeeven uurtje de ogen dicht... dat moet ik ook gewoon niet doen...quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een keer gehad dat ik nog een overstap had van Schiphol naar Duitsland maar toen was het extreem mistig, vlucht was geloof ik 5 uur uitgesteld waardoor heel je besef van tijd helemaal naar de klote is tegen de tijd dat je eindelijk thuis bent. Toen had ik wel het minste last van de jetlag, vorig jaar met een directe vlucht die hier 's ochtends aankwam was die wel extreem zwaar
'Schroevendraaier, schuurmachine, klopboor'quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap dat, hier in de binnenstad is een parkeermeter die plat Bosch praat en scheld, moet ik ook altijd te hard om lachen
Godquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Schroevendraaier, schuurmachine, klopboor'
Ik heb hier geen beeld bij....quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap dat, hier in de binnenstad is een parkeermeter die plat Bosch praat en scheld, moet ik ook altijd te hard om lachen
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Schroevendraaier, schuurmachine, klopboor'
Ja dat was toen ook met die vertraagde vlucht, zou eigenlijk begin van de middag er zijn maar geloof dat we toen om 23.00 uur pas thuis waren uiteindelijk omdat er toen ook precies een heel stuk snelweg was afgesloten waardoor we een teringeind om moesten rijdenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terug heb ik eigenlijk altijd dat ik s ochtends aankom. En dan moet je nog de hele dag. Meestal red ik dat tot ergens in de middag en dan toch eeeeven uurtje de ogen dicht... dat moet ik ook gewoon niet doen...
Ik heb ook nog nooit een parkeermeter horen praten. Meestal piepen die dingen alleen maar.quote:
Ga dan naar de SS Rotterdam! Dat terras is tof!quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zat helemaal vol dus ben maar weer om gedraaid
Dat hadden wij vorig jaar..... ik zei nog ‘bijjjjjna thuis’.... had ik beter niet kunnen zeggen, geloof dat we drie uur later de oprit opreden....quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was toen ook met die vertraagde vlucht, zou eigenlijk begin van de middag er zijn maar geloof dat we toen om 23.00 uur pas thuis waren uiteindelijk omdat er toen ook precies een heel stuk snelweg was afgesloten waardoor we een teringeind om moesten rijden
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weh gij kut, zoude nie eens gewoon betaluh of zo.
Ja dat is zo kut, als je vakantie dan toch voorbij is wil je ook zo snel mogelijk naar huisquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat hadden wij vorig jaar..... ik zei nog ‘bijjjjjna thuis’.... had ik beter niet kunnen zeggen, geloof dat we drie uur later de oprit opreden....
Ja was er vorige keer met de rondvaart langs gegaan. K eet nu tosti en dan ga k richting de markthal denk kquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga dan naar de SS Rotterdam! Dat terras is tof!
Gewoon een soort Tilburgs dus.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weh gij kut, zoude nie eens gewoon betaluh of zo.
Correctquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Balkan Express klinkt op de een of andere manier alsof ze wat vleugels op een paar oude BMW's hebben geplakt en wat wodka in de tank hebben gegooid en op hoop van zegen de lucht in
Dat is dan wel beterquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:06 schreef Fogel het volgende:
Vorig jaar 13 uur te laat thuis, kreeg daar mooi 1200 euro voor van Lufthansa. Ik klaag niet.
Daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was er vorige keer met de rondvaart langs gegaan. K eet nu tosti en dan ga k richting de markthal denk k
Ik had toen de pech dat het onderdeel was van een trans-Atlantische vlucht waardoor er een veel grotere vertragingsmarge was en toen die eindelijk kon vliegen net 3 minuten voor het verstrijken van de tijd voor compensatie was gelandquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:06 schreef Fogel het volgende:
Vorig jaar 13 uur te laat thuis, kreeg daar mooi 1200 euro voor van Lufthansa. Ik klaag niet.
Vind het plafond fenomenaalquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo'n fan van.
Ja, dat is wel mooi. Daar liep ik dagelijks langs toen ik nog naar kantoor ging, 300 jaar 5 maanden geleden.quote:
Mooi gebouw, maar ik ben ook niet binnen geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo'n fan van.
Damn, inderdaad 5 maanden niet op kantoor geweestquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mooi. Daar liep ik dagelijks langs toen ik nog naar kantoor ging, 300 jaar 5 maanden geleden.
Ranzig eigenlijk....quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukskes eerpel in gesmolte beest gebakkuh.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukskes eerpel in gesmolte beest gebakkuh.
Jawel, maar juist daarom begrijp ik het enthousiasme waarschijnlijk nietquote:
Ik heb gelukkig niet echt een Brabants accent, wel een Brabantse tongval, al moet ik vaker opletten dat het Dordts er niet doorheen komtquote:
Niet? Das toch vet dat die ,o het water in kan rijdenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel, maar juist daarom begrijp ik het enthousiasme waarschijnlijk niet
Laat d'r gewoon lekker, ze is gewoon enthousiast.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel, maar juist daarom begrijp ik het enthousiasme waarschijnlijk niet
Ik ook niet, ben ik nu een boot?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een boot rijdt niet over de erasmusbrug
Bitterbal wil je vast met alle liefde de Maas in tyfen om het te testenquote:
Misschien een vliegtuig?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbal wil je vast met alle liefde de Maas in tyfen om het te testen
quote:
Bitterbal mag het altijd proberenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbal wil je vast met alle liefde de Maas in tyfen om het te testen
of mega mindy!quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bitterbal mag het altijd proberen
[..]
of mega mindy!
Goed ideequote:Op woensdag 29 juli 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leg ze morgenochtend maar bij iedereen bij het ontbijt neer.
Verplichte pH test voordat je hier mag posten.
Be careful what you wish for ...quote:
Ach, wat is het ergste dat kan gebeuren..quote:
Ow- dat dingquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die kan zowel over de weg als in het water.
Dat ze wil testen of je hoofd beter drijft zonder een lichaam er aan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, wat is het ergste dat kan gebeuren..
Op dat moment heb ik daar geen last meer vanquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze wil testen of je hoofd beter drijft zonder een lichaam er aan.
Ben ooit als verslaggever bij een rechtzaak geweest waar de dader gaten in het lichaam had gestoken zodat het sneller zou zinken in de singel in Bredaquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze wil testen of je hoofd beter drijft zonder een lichaam er aan.
En dat werkte?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ooit als verslaggever bij een rechtzaak geweest waar de dader gaten in het lichaam had gestoken zodat het sneller zou zinken in de singel in Breda
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet iets anders verzinnen
Heb ooit lijkschouwing moeten doen op een crimineel vol plakplaatjes en daar hadden ze bewust onder andere door zijn plakplaatjes met "I love Jessica" "I love Natasha" "I love mummy" "Thug Life" geschoten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ooit als verslaggever bij een rechtzaak geweest waar de dader gaten in het lichaam had gestoken zodat het sneller zou zinken in de singel in Breda
Oke genoteerd.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet iets anders verzinnen
Hij was naakt neergeschoten?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ooit lijkschouwing moeten doen op een crimineel vol plakplaatjes en daar hadden ze bewust onder andere door zijn plakplaatjes met "I love Jessica" "I love Natasha" "I love mummy" "Thug Life" geschoten.
Ik denk dat ze hem voor dit klusje even ontbloot hebben nadat ze hem door zijn hoofd hadden geschoten.quote:
Die jongens leverden waar voor hun geldquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor dit klusje even ontbloot hebben nadat ze hem door zijn hoofd hadden geschoten.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb genoeg van deze werkdag, even behoeft aan verstand op nul en poes op mijn lul.
Lets make the booty call
En dan noem je ons gisteren nog tokkiesquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb genoeg van deze werkdag, even behoeft aan verstand op nul en poes op mijn lul.
Lets make the booty call
Heeft nog weken en weken in de koelcel gelegen i.v.m. gerechtelijk strafonderzoek, gingen we af en toe kijken met collega'squote:Op woensdag 29 juli 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die jongens leverden waar voor hun geld
Ja ga jij dan werken voor mij.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan noem je ons gisteren nog tokkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |