Ik twijfelde ook, maar zag in de spelregels dat de namen van landen niet uitgesloten zijn, maar daarnaast vond ik hem goed gevondenquote:
afwennendquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:00 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar zag in de spelregels dat de namen van landen niet uitgesloten zijn, maar daarnaast vond ik hem goed gevondenIk ga het aanpassen.
afrennend
klinkt mij Nederlands zatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef [url=https://forum.f :D ok.nl/user/profile/131800]Tarado[/url] het volgende:
[..]
afgedunde
geen topper maar kon er niets meer van maken
afdiendenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:48 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
klinkt mij Nederlands zat, die van mij is ook niet je van het, maar voorruit het geeft weer nw. letters
afgediend
afleidingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:02 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
afleidingafmeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |