Ik wens succes.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Laat ik het soort bureau nog eens specificeren dan: Eentje die bemiddelt tussen mensen met een of meerdere beperkingen, dus gewoon echt een partner zonder zorgrol.
In hoeverre is dat relevant?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:09 schreef AgentS het volgende:
Maar wat heeft TS dan? Ik kan het niet terugvinden. Link?
Van wat ik begrijp zal ook de vriendin van ts voor hem moeten zorgen, maar goed, zelfs als dat niet zo is: wat hij zoekt is iemand die ook makkelijk een man kan vinden zonder al die beperkingen. Vrij lastige zaak dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:13 schreef AgentS het volgende:
[..]
Waarom moet zij voor hem zorgen? Heeft hij geen pgb?
Is hij geestelijk beperkt of alleen fysiek?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
In hoeverre is dat relevant?
Meervoudig beperkt en al in een instelling, lijkt me dat je daar al genoeg van af kan leiden, niet?
Meervoudig beperkt, dan lijkt mij wel dat je enige mate van verzorging nodig hebt. Maar je hebt gelijk, weten we niet zeker.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:14 schreef Gruj0 het volgende:
Er zitten wel erg veel mensen te hameren op dat TS verzorgd moet worden zeg.
Wie weet is dat minimaal of zelfs niks. Een instelling kan ook een begeleidend wonen voorziening zijn of zo.
Waarom zijn hier weer mensen die iemand de grond in moeten trappen zonder iemand in het echt te kennen of duidelijke info over diens situatie te hebben?
Het probleem is dat je tegenwoordig voor van alles, zelfs iets kleins, al het "gehandicapt" of "beperkt" stempeltje krijgt en dan tikt het snel aan. Met sommige beperkingen valt goed te leven, zeker in Nederland. Daar heb je dan vrijwel geen verzorging bij nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meervoudig beperkt, dan lijkt mij wel dat je enige mate van verzorging nodig hebt. Maar je hebt gelijk, weten we niet zeker.
Dat laat onverlet dat hij hengelt naar vrouwen die bepaald geen logische keuzes zijn voor hem. En dat kan alleen maar voor teleurstelling zorgen.
Volgens mij was dat niet zozeer de wens van ts zelf, maar meer een niet zo denderend doordachte hersenscheet van een andere user. Zijn zorg is geregeld, dus die noodzaak lijkt me niet aanwezig.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp zal ook de vriendin van ts voor hem moeten zorgen
Ook een probleem van tegenwoordig is passende zorg geregeld krijgen. Er wordt aan alle kanten bezuinigd, dus ondanks het strooien met meer labeltjes, is het helaas niet zo vanzelfsprekend dat je passende zorg krijgt. Laat staan inwonend.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je tegenwoordig voor van alles, zelfs iets kleins, al het "gehandicapt" of "beperkt" stempeltje krijgt en dan tikt het snel aan. Met sommige beperkingen valt goed te leven, zeker in Nederland. Daar heb je dan vrijwel geen verzorging bij nodig.
Eens, maar met de kanttekening dat het ook aardig kan zijn om kritisch te doen ipv iemand naar de mond te praten alsof het allemaal appeltje eitje is. Juist in verband met rationaliteit enzo.quote:Je moet de boodschap wel rationeel en aardig overbrengen. Schreeuwen, beledigen, denigreren, enz. (niet dat ik jou daarvan beschuldig), helpt niks en TS gaat daar alleen maar nog meer van in zijn schuil kruipen.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
je hebt armere landen
hoe armer het land, des te mooier en jonger de dame in kwestie is, die de zorg van hem op zich wil nemen.
Enzovoort.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar is dat zo? Staan die vrouwen te springen om de zorg op zich te nemen? Zeker als ze zelf maar in de 20 zijn ofzo!
Het zal staan of vallen (lukken of niet lukken) aan ...quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk dat voor TS zorgen aantrekkelijker voor die vrouwen is dan werken in een bejaardenhuis of zorg verlenen in een ziekenhuis, waar ze vaak luiers moeten verschonen van patienten. Plus heeft ze geen huurkosten e.d. En ten derde, genoeg personen die TS voorgegaan zijn op dit gebied. De meesten zijn gelukkig en hebben zelfs kinderen gemaakt. Natuurlijk zullen ze wel eerst elkaar gaan leren kennen in het land van de vrouw.
We praten in euro's hier. Als de vrouw al paar honderd euro per maand kan opstrijken is dat meestal een vermogen in land van herkomst waar je zelfs in de prostitutie dit bedrag niet kunt verdienen.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:25 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Omdat ik echt van jong hou, maar een vrouw boven 40 sluit ik ook echt niet uit, als ze maar heel leuk uit zien.
Ja Ven, dat is een heel goede tip. Dat is nog het makkelijkst, hoef je geen Engels of Duits of wat dan ook te gaan leren en spreken. En daar zul je zeker hulp bij krijgen. En daar zijn natuurlijk ook jongere vrouwen bij.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat vind je van de tips van de mensen hier om naar een site gaan waar vrouwen zitten met een beperking die ook heel graag een man willen hebben om oud mee te mogen worden?
Ja, dat wil ie. Geen pop maar een mooie jonge vrouw. Maar hij heeft ook al geschreven dat een leuke die wat ouder is ook kan. Dus dat realiseert hij zich best. Dus dat zal wel meevallen in de praktijk. Denk niet dat hij, of een andere oudere man, zo een zou weg sturen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, dat zeg je nu wel, maar je begint zelf alleen maar over het uiterlijk. Wat jij wil is een 18 jarige sekspop. Dat is gewoon geen realistische verwachting.
Ik denk niet dat Ven vrouwen wil, gaat en überhaupt kan manipuleren ........quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:23 schreef AgentS het volgende:
[..]
TS denkt alleen aan zichzelf. Zo jong mogelijk zodat ze makkelijk te manipuleren is. Zo arm mogelijk zodat samenwonen in een instelling een uitvlucht lijkt van haar huidige leven. Denk je nooit aan wat ZIJ hiervan vindt? Welke jonge vrouw wil nou oprecht graag verzorger spelen voor een man even oud als haar vader?
Sorry, maar uit jouw bijdrage blijkt overduidelijk dat je geen weet hebt van (in ieder geval) Azië.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:27 schreef AgentS het volgende:
[..]
Die vrouw moet dus kiezen tussen twee rotsituaties. Denk je niet dat ze zelf gewoon een leuk leven met een man van haar leeftijd zou willen? Jij zou toch ook niet de kont van een oude, zwaar obese vrouw schoon willen vegen elke dag?
Een instelling is een plek waar er voor je gezorgd wordt neem ik aan.
En dat 18+50 wettelijk mag betekent niet dat het niet zwaar fucked up is.
Mee eens, ik ben altijd mijzelf en ik laat me niet wijsmaken door anderen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:10 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]![]()
![]()
Juist Ven, zo is dat met mannen.
Ik hou alleen van oud bij oude kaas en oude auto's en motoren, maar dan heet dat belegen kaas en klassieke auto's. En oud wat nog niet zo heel oud is noemt men jong belegen (kaas) en young timers (auto en motors). En als je wat ouder wordt heb je vaak ook liever iets jong belegen of young timer. Dus ik (als voorbeeld) hou van jong belegen en young timer vrouwen.
Dat heeft gewoon meer "smaak"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ven, je moet dat niet bekijken als wijsmaken he. Dat is een stukje advies of tips geven. Uiteindelijk doe je ermee wat je zelf wil maar ik denk dat iedereen op FOK super blij voor je zou zijn als je een leuke en oprechte vrouw zou tegenkomen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:39 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben altijd mijzelf en ik laat me niet wijsmaken door anderen.
Dat ben ik allemaal met jou eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je tegenwoordig voor van alles, zelfs iets kleins, al het "gehandicapt" of "beperkt" stempeltje krijgt en dan tikt het snel aan. Met sommige beperkingen valt goed te leven, zeker in Nederland. Daar heb je dan vrijwel geen verzorging bij nodig.
We weten allemaal dat dingen op Fok! soms nogal uit hun verband getrokken worden en dan lijkt het erger dan het is. Ik gun TS wel een leuke vrouw van ergens van zijn leeftijd +/- 7 jaar jonger. Ik denk dat dat wel past. TS beseft op dit moment alleen nog niet dat zo'n vrouw waarschijnlijk het beste bij hem past. Vrouwen van 20+ jaar jonger zijn gezien het leeftijdsverschil een vaak zinloze investering en je moet wel van erg goede huize komen om aan zo'n vrouw te geraken.
Je moet de boodschap wel rationeel en aardig overbrengen. Schreeuwen, beledigen, denigreren, enz. (niet dat ik jou daarvan beschuldig), helpt niks en TS gaat daar alleen maar nog meer van in zijn schuil kruipen.
Daar heb je een punt, maar eigenlijk niet meer dan wanneer een 18 jarig ventje zegt dat hij graag bij Barcelona wil voetballen en hij op dat moment hooguit op gemiddeld niveau kan voetballen. Dan kun je wel zeggen dat hij 7 dagen in de week zich de tering moet trainen, maar je kan ook zeggen dat het volkomen onrealistisch is en wellicht een normale studie hem meer gaat brengen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:25 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Enzovoort.
Jullie moeten niet verbinden of door elkaar halen of het nu puur om verzorging gaat of om een partner, een vriendin, die vermoedelijk wel een groot DEEL van de dagelijkse zorg overneemt.
Hij wil graag een mooie leuke jonge meid. Vreemd, dat heb ik wel eens meer gehoord van mannen.
Nou, dan raad ik Ven aan, daar mee aan de gang te gaan. Wat je alvast kunt doen, en heel slim is, is je Engels verbeteren. Beter lezen en dat kan je al voor een deel zeg je. En dan ga je beter verstaan oefenen, luister veel Engels, muziek, op tv en radio. En probeer ook het spreken te oefenen. Misschien i er begeleiding of vrijwilligers daar waar je bent en kun je die vragen, ik wil graag Engels leren, verbeteren. Misschien kan en wil er iemand best wel met jou wat oefenen, iemand die een beetje goed Engels kan. En dat zijn er veel in Nederland.
Dus, daar kan je nu meteen al aan beginnen te werken. Vandaag nog. Engels leren, heb je gewoon nodig met buitenlandse mensen.
Niet ieder zijn leven gaat over rozen. Sommigen dealen al hun hele leven met iets en dan dat wat ze eerder hebben gemist, streven ze nog steeds na. Dat is wat TS probeert te doen en daarin is hij niet uniek. Er zijn meer topics over lopende.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ben ik allemaal met jou eens.
En ik snap ts ook wel uiteraard. Alleen als ik het lees dan wens ik hem vooral toe dat hij ik gaat zien dat zijn droomvrouw in de praktijk vooral een droom zal blijven, of als er iemand hapt het zeer waarschijnlijk een nachtmerrie wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |