quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Ja inderdaad. Met nuance dat je lichaam het volgende keer zou kunnen herkennen waarna het zelf antistoffen aanmaakt. Las ik ook weer elders. Maar goed, moet allemaal nog bewezen worden. Dan zou een mondkapje voorlopig verstandig zijn voor Fernando.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is maar een griepje, wat maakt het uit.
Wow.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Transplantatie suggereert dat er wat te vervangen valt.
Ja, ik kan me voorstellen dat jij met jouw corpulentie wat angstiger bent, maar een jonge god als ik merkt er niets van.quote:
LEUK VOOR JEquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat jij met jouw corpulentie wat angstiger bent, maar een jonge god als ik merkt er niets van.
Heb je die beelden van die Russische onderzoekers wel eens gezien, waar ze een extra hoofd op een hond zetten?quote:
Martin Kirsipuu lost op ieder viaduct als een zak aardappelen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spanjaardjes dachten dat het Martin was die bergop uit het peloton wegspoot![]()
Niets minder dan een overwinning.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat verwachten we van Remco vandaag jongens?
Sprinten en scheuren door de bochten met Sosaquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat verwachten we van Remco vandaag jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |