SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het parcours is zoals altijd weer fantastisch: hup, kopiren, plakken en klaar. Vorig jaar een kolfje naar de hand van Ivan de Verschrikkelijke, die beide aankomsten bergop wist te winnen en daarmee de verdiende en duidelijke winnaar was. Dag n zal al direct voor de nodige schifting gaan zorgen, want in Mirador del Castillo kun je de koers niet winnen, maar je kunt hem wel al voorzichtig verliezen! Normaliter een duel tussen de sprinters en de renners met punch, dat zie je niet vaak. Plaatsing is alles. Op dag drie is er de gevreesde Picn Blanco, alvorens wij een (eind)winnaar zullen aanwijzen op de immer onvermijdelijke Lagunas de Neila. De koers is terug.
Ze deden ook niet de moeite om te gokken.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze deden ook niet de moeite om te gokken.
Tubelessketonengoden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik word een beetje moe van al die kleurloze Bora troep.
Ook kleurloze mensen mogen meedoen, Mani.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Om met Gerard Reve te spreken. ‘Je vraagt je weleens af: Waar hebben wij het aan verdiend?’quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Grossjartner, Moelberger, Boegman, Kontrat, Sgagman. Ik vind het allemaal helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook kleurloze mensen mogen meedoen, Mani.
En Keldermann.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn allen fan van Schachmann, Ackermann en P Sagan.
quote:
Heel Bora, Sagan zal dus zaterdag wel winnen.quote:
Heel bijzonder.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Almeida, waar komt dat vandaan?
Steef is ook verbaasd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Almeida, waar komt dat vandaan?
Ze werken er wel hard voor, net als iedereen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grossjartner, Moelberger, Boegman, Kontrat, Sgagman. Ik vind het allemaal helemaal niks.
Dat doe je maar bij Feyenoord, hard werken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze werken er wel hard voor, net als iedereen.
Ja, die had ik dan weer net niet.quote:
Daarvoor verwijs ik je door naar @Koffieplanterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk nog beweging in die geruchten over Supermann?
Klassequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik voorspel een eerste plek voor Mani89 als niemand Grossjartner in zijn team heb.
4x gekozen, heb jij effe pech.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik voorspel een eerste plek voor Mani89 als niemand Grossjartner in zijn team heb.
Was sowieso niet echt scherp.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Chiappucci het volgende:
Lekker Berkhout, gewoon de hele laatste kilometer niet eens een poging doen om de naam van de Bora-renner te raden.
Godvolvliegende tyfus.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4x gekozen, heb jij effe pech.
Echt slecht....... ik hekel Ducrot en die schaatser, maar dit was toch wel echt tenenkrommend slechtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Chiappucci het volgende:
Lekker Berkhout, gewoon de hele laatste kilometer niet eens een poging doen om de naam van de Bora-renner te raden.
Eens. Jan had gewoon 4 pogingen gedaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Chiappucci het volgende:
Dit was slecht. Jij herkende Felix toch ook wel mag ik hopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Berkhout haters schijnen een vreselijk kleine penis te hebben.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Berkhout haters schijnen een vreselijk kleine penis te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat er geheel los van. Als je aan Berkhout komt, kom je aan mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit was slecht. Jij herkende Felix toch ook wel mag ik hopen?
Dan had hij beter McCarthy kunnen gokken. De rest van Bora was sowieso geen optie.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Gross heeft nog nooit een snor gehad, nu opeens wel, dan snap je de verwarring!
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat staat er geheel los van. Als je aan Berkhout komt, kom je aan mij.
Volgens de foto's op PCS in ieder geval niet!quote:
Hij had in ieder geval iemand mee kunnen brengen. Dit klonk als de 200e koers van het jaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat staat er geheel los van. Als je aan Berkhout komt, kom je aan mij.
Ik ga even in mijn volgerslijst spieken naar een Berkhout.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga even in mijn volgerslijst spieken naar een Berkhout.
14e en 15e!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe ver zijn Karrepats en Soesa geeindigd?
Voor tv voor doven ja. Nelissen is ng slechter dan z'n oom.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Berkhout, Nelissen gouden koppel.
Plek 6 toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ben ook wel benieuwd waar Goudoe is geindigd.
Dat was op tv Hans.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ben ook wel benieuwd waar Goudoe is geindigd.
Hier trapt niemand in.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor tv voor doven ja. Nelissen is ng slechter dan z'n oom.
Vandaag de nummers 1 en 2 geen sterretje. Morgen gewoon weer 48 namen.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
***** Ivan Ramiro Sosa
**** Mikel Landa, David Gaudu
*** Simon Yates, Remco Evenepoel, Richard Carapaz, George Bennett, Alejandro Valverde
** Jack Haig, Sepp Kuss, Rafal Majka, Enric Mas, Fabio Aru, Andres Ardila, Ben Hermans, Lucas Hamilton, Esteban Chaves
* Eddie Dunbar, Mikel Nieve, Marc Soler, Louis Meintjes, Pello Bilbao, Oscar Rodriguez, David de la Cruz, Damiano Caruso, Ben O’Connor, Nikolay Cherkasov, Ruben Fernandez, Felix Grossschartner, Mikel Bizkarra, Joao Almeida, Benjamin Dyball, Daniel Navarro, Lennard Kmna, Juan Pedro Lopez
35 favorieten slechts. Emil is niet in topvorm uit de coronabreak gekomen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:08 schreef wimderon het volgende:
* Eddie Dunbar, Mikel Nieve, Marc Soler, Louis Meintjes, Pello Bilbao, Oscar Rodriguez, David de la Cruz, Damiano Caruso, Ben O’Connor, Nikolay Cherkasov, Ruben Fernandez, Felix Grossschartner, Mikel Bizkarra, Joao Almeida, Benjamin Dyball, Daniel Navarro, Lennard Kmna, Juan Pedro Lopez
Wuyts-De Cauwerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wim zijn favorietenlijstje begint en eindigt bij de Wuyts toch?
Je hebt Renaat toch ook regelmatig geschoffeerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wuyts-De Cauwer
Schotte-De Cauwer
Jeroen-Karsten
Niets mis mee.
De rest, nou ja, daar is alles mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |