Morgen ook nog?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik soort van......moe van weer werken na mijn vakantie ..
Is ook prettiger toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, ochtend.....op tijd beginnen om de warmte voor te blijven
Ja en lieve client morgen....quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook prettiger toch?
En ook eerder weekend
Ah leukquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en lieve client morgen....![]()
Jij nog druk aan het werk?
Schotland is wel weer het andere uiterste wat je gewend bentquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leuk![]()
Nee ik heb weekend sinds vanmiddag...maar ga zondag naar Schotland. Heb ik eigenlijk wel zin in
Hoi sinds pc kapot is ben ik een beetje overal en nergens.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello hello....... @:Geert @:Fernweh @:Stokj @:Engine ??
quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoi sinds pc kapot is ben ik een beetje overal en nergens.
Aan het worstelen met nieuwe laptop??quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoi sinds pc kapot is ben ik een beetje overal en nergens.
Helaas ik wandel even niet. Vertrouw die dames van lichte zeden niet in deze corona tijd.quote:
Dat en met andere dingen even hoofd op 0 zetten of krijgen of zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aan het worstelen met nieuwe laptop??
Dat laatste lukt me al jaren niet......sterktequote:Op donderdag 30 juli 2020 22:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat en met andere dingen even hoofd op 0 zetten of krijgen of zo.
Lukt me wel als ik me even terugtrekt van alles. Maar ik heb die luxe.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat laatste lukt me al jaren niet......sterkte
Hoi! Was je al met de amandelen aan de slag geweest? benieuwd naarquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Lukt me wel als ik me even terugtrekt van alles. Maar ik heb die luxe.
Nog niet moet wat spul regelen en dat is lastig te krijgen. Zal wel even gaan duren moet kijken waar ergens ik dat uit kan halen vermoedelijk Duitsland.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi! Was je al met de amandelen aan de slag geweest? benieuwd naar
ohh ok. Ik snap het.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nog niet moet wat spul regelen en dat is lastig te krijgen. Zal wel even gaan duren moet kijken waar ergens ik dat uit kan halen vermoedelijk Duitsland.
Wat voor buurt wandel je normaal gesproken dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Helaas ik wandel even niet. Vertrouw die dames van lichte zeden niet in deze corona tijd.![]()
Nee ik doe een beetje rustig aan laatste tijd.
Ja ik heb wat E-nummers nodig twee stofjes. Een bindingsmiddel gemaakt van zeewier en nog iets anders. Dat is lastig te krijgen helaas.quote:
Ik wandel normaal beetje langs een stuk snelweg dan naast wat boerenlandachap en dan door wat dorpen terug naar mijn Heimat dorp.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor buurt wandel je normaal gesproken dan?
Boerenlandschap is soms best mooiquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wandel normaal beetje langs een stuk snelweg dan naast wat boerenlandachap en dan door wat dorpen terug naar mijn Heimat dorp.
Woef!quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello hello....... @:Geert @:Fernweh @:Stokj @:Engine ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |