Ja die moet je toch uit doen als je een tempel betreedt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je schoenen uit doen en bent bijzonder humzzz is dat alles wat je te bieden heb . beetje karrig
Dat wist je van tevoren.quote:
met alleen je schoenen uit red je het verreweg niet bij mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die moet je toch uit doen als je een tempel betreedt?
[..]
Dat wist je van tevoren.
Ik moet ook nog aan m'n reservevrouw @:mickytjuh denken
Oké oké nou voor deze keer dan maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die moet je toch uit doen als je een tempel betreedt?
[..]
Dat wist je van tevoren.
Ik moet ook nog aan m'n reservevrouw @:mickytjuh denken
Ik weet verder niet wat een man bijzonder maakt voor jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met alleen je schoenen uit red je het verreweg niet bij mij.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oké oké nou voor deze keer dan maar
een man is voor mij bijzonder als hij zelfverzekerd is. met meerdere sex wil en er gewoon om vraagtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat een man bijzonder maakt voor jou.
Ik heb een BMI van 75 en weeg 240 kilo.
Doet dat je al wateren?
Je kan aan Haags vragen of dit waar is.
En aan @:madam-april
[..]
Ik check al deze puntenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een man is voor mij bijzonder als hij zelfverzekerd is. met meerdere sex wil en er gewoon om vraagt
Mooi zo babequote:
Binnenkort maar wat plannen dan.quote:
nee weeg 230 kiloquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Binnenkort maar wat plannen dan.
Ben je wel een beetje lekker?
Geil.quote:
157quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geil.
Ben je wel kleiner dan 1.80meter?
boh maak me gek.quote:
lieg geen cmquote:
Kleine vrouwen zijn fijnquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn fijn
Grote vrouwen zijn eng
Klopt jij bent echt #viesdikquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat een man bijzonder maakt voor jou.
Ik heb een BMI van 75 en weeg 240 kilo.
Doet dat je al wateren?
Je kan aan Haags vragen of dit waar is.
En aan @:madam-april
[..]
JAAAAAAAAA. Met z'n zessen naar de geitjes. Mogen de meiden weer op m'n scootmobiel rondscheurenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt jij bent echt #viesdikbinnenkort weer naar de geitjes hè?
Nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Dudor kom aub terug ook in dts mensen missen je
Jaaaaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA. Met z'n zessen naar de geitjes. Mogen de meiden weer op m'n scootmobiel rondscheuren
okequote:
Ik zag dat die Oostenrijkse triangeljosti er nog steeds zit en alweer boos was omdat niemand hem punten gunde en die bejaarde doos zonder realiteitsbesef die te dom is om te poepen ook nog dus nee dank je.quote:
Hoop wel dat het minder warm is dan het aankomende week wordt.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag dat die Oostenrijkse triangeljosti er nog steeds zit en alweer boos was omdat niemand hem punten gunde en die bejaarde doos zonder realiteitsbesef die te dom is om te poepen ook nog dus nee dank je.
[..]
Hoop wel dat het minder warm is dan het aankomende week wordt.
Hoewel hoe warmer het is hoe minder jij aan hebt waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |