Dit kan praktisch ook niet want mensen moeten zich voor kunnen bereiden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus er zal zeker geen plicht zijn vanavond.
In België is het ook vrij snel ingevoerd. Maar waarschijnlijk heb je gelijk, ik verwacht het wel op hele korte termijn .quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit kan praktisch ook niet want mensen moeten zich voor kunnen bereiden.
2 weken terug hadden ze erover dat tests op de plank bleef liggen. Nu gaan meer mensen zich laten testen, ontstaat er een tekort aan tests.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:56 schreef Jazeg het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)k-is-enorm~ae9ca32e/
Het indekken is begonnen.
Niet een tekort, maar er moet nu al actie ondernomen worden als er in het najaar NOG meer tests dan de 30.000 per dag (70K) gedaan zullen moeten worden, o.a. inkoop, personeel, callcenter, testapparatuur.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
2 weken terug hadden ze erover dat tests op de plank bleef liggen. Nu gaan meer mensen zich laten testen, ontstaat er een tekort aan tests.
Heel apart inderdaad. Tekort aan personeel kan het toch ook niet zijn. Volgens mij genoeg studenten momenteel vrij om in ieder geval in het callcenter aan de slag te kunnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
2 weken terug hadden ze erover dat tests op de plank bleef liggen. Nu gaan meer mensen zich laten testen, ontstaat er een tekort aan tests.
De uitleg in het bericht ging ook wel verder dan alleen studenten in een callcenter.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heel apart inderdaad. Tekort aan personeel kan het toch ook niet zijn. Volgens mij genoeg studenten momenteel vrij om in ieder geval in het callcenter aan de slag te kunnen.
Wankele grond dusquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit dezelfde wettelijke grond als alle andere Coronamaatregelen?
Correctie, er had in maart al gestart moeten worden met dit zsm opzetten...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet een tekort, maar er moet nu al actie ondernomen worden als er in het najaar NOG meer tests dan de 30.000 per dag (70K) gedaan zullen moeten worden, o.a. inkoop, personeel, callcenter, testapparatuur.
Vraag me überhaupt af waarom we dat nou per se zouden moeten willen als je dit leest.quote:
quote:Voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg Ernst Kuipers: „Het aantal Covid-patiënten in de ziekenhuizen blijft stabiel op een laag niveau. De overall bezetting op de intensive care is eveneens laag.’’
Logisch toch. Veel besmettingen onder jongere iig.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me überhaupt af waarom we dat nou per se zouden moeten willen als je dit leest.
[..]
Opgaande lijn qua besmettingen moet goed in de gaten gehouden worden, verder geen reden tot zorg iddquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me überhaupt af waarom we dat nou per se zouden moeten willen als je dit leest.
[..]
Zijn andere organisaties hèquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch vreemd dat ze de drukte in de teststraten niet aankunnen, maar wel overal oproepen plaatsten om te komen testen?
Dit blijft een leuke, pun not intended zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Opgaande lijn qua besmettingen moet goed in de gaten gehouden worden, verder geen reden tot zorg idd
Nee die was echt per ongelukquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit blijft een leuke, pun not intended zeker?
Afschalen omdat niet genoeg mensen zich laten testen, ondertussen roepen dat men zich meer moet laten testen en dan roepen dat er een tekort is en dat ze dit niet hebben zien aankomenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Over die test beleid verbaas ik me ook over. Ik zie de main stream media ook geen kritisch zich over uit laten echt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Afschalen omdat niet genoeg mensen zich laten testen, ondertussen roepen dat men zich meer moet laten testen en dan roepen dat er een tekort is en dat ze dit niet hebben zien aankomen
Echt prutsers eerste klas. Verdomme bijna vijf maanden de tijd gehad om dit te fixen en nu weer verbaasd zitten doen ...
Ondertussen word ik niet blij van dit soort nieuws https://nos.nl/artikel/23(...)coronapatienten.html
Op een gegeven moment is het ook geen nieuws meer dat sneeuw wit is en regen nat.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Over die test beleid verbaas ik me ook over. Ik zie de main stream media ook geen kritisch zich over uit laten echt.
Dit dus, dit vind ik in de meest letterlijke zin van het woord onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Afschalen omdat niet genoeg mensen zich laten testen, ondertussen roepen dat men zich meer moet laten testen en dan roepen dat er een tekort is en dat ze dit niet hebben zien aankomen
Echt prutsers eerste klas. Verdomme bijna vijf maanden de tijd gehad om dit te fixen en nu weer verbaasd zitten doen ...
Het is dat het om zulke serieuze zaken gaat want anders zou het zo slecht zijn dat het bijna hilarisch isquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Goede om er weer even bij te halen voor de volgende "het is maar een griepje"-roeper.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ondertussen word ik niet blij van dit soort nieuws https://nos.nl/artikel/23(...)coronapatienten.html
Om hoeveel procent gaat het dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:58 schreef trustychords het volgende:
[..]
Goede om er weer even bij te halen voor de volgende "het is maar een griepje"-roeper.
Waarom post je dan nu hier ipv jezelf een schrale penor te batsen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:04 schreef heywoodu het volgende:
Er wordt bijzonder goed gecontroleerd op Schiphol, álle documenten en bewijzen en alles worden nauwkeurig bekeken. Zorg dus dat je alles op orde hebt als je partner van buiten de EU hierheen komt (en neem originele documenten zelf ook mee), maar bij ons is het in elk geval gelukt
Altijd dit soort reacties.. waarom moet je langdurige / onomkeerbare fysieke ongemakken bij COVID patiënten altijd uitdrukken in percentages?quote:
Dat staat zegmaar letterlijk in het artikel. Maar vooruit.quote:
quote:onderzocht honderd genezen coronapatiënten. Bij zestig vonden ze tekenen van ontsteking in spierweefsel van het hart. Op MRI-scans was vervolgens te zien dat daardoor bij 32 van hen littekenweefsel is ontstaan.
De deelnemers aan het onderzoek waren tussen de 45 en 53 jaar. Een derde is tijdens het herstel opgenomen geweest in het ziekenhuis. Twee van hen moesten aan de beademing op de IC. De rest van de groep, twee derde, herstelde thuis.
De ernst ervan maakt natuurlijk wel uitquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Altijd dit soort reacties.. waarom moet je langdurige / onomkeerbare fysieke ongemakken bij COVID patiënten altijd uitdrukken in percentages?
Klopt, maar het wordt te pas en te onpas gebruikt door "corona is maar een griepje" mensen als argument om het neer te sabelen of bagatelliseren.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
De ernst ervan maakt natuurlijk wel uit
Als vrijwel niemand dit heeft is het in het geheel niet zo erg, tenzij het jezelf of een naaste toevallig overkomt.
Als een hoog percentage het heeft komt het allemaal wat ernstiger over natuurlijk
Dat soort volk luistert toch niet naar argumenten geloof ikquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar het wordt te pas en te onpas gebruikt door "corona is maar een griepje" mensen als argument om het neer te sabelen of bagatelliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |