abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194289401
,,Er was heel veel intimidatie en heel erge pesterijen. Ik ben elke dag wenend naar huis gereden", vertelde Mys, die meedeed aan drie Olympische Spelen. ,,Op een bepaald moment dacht ik: als ik nu tegen een boom rijd, zal ze weten dat dit haar schuld is. Dat ging dus heel ver.

Motten, die nog altijd actief is, deed haar relaas op Instagram. ,,Tijdens mijn periode als lid van de nationale ploeg werd ik vernederd, geïntimideerd en gepest. Elke dag kreeg ik te horen dat ik waardeloos was, dat ik lui en dik was en dat ik nooit wat zou bereiken. Mijn zelfvertrouwen zakte onder nul en mijn zelfbeeld was verschrikkelijk. Ik heb verschillende keren met de turnfederatie gesproken. Die mensen hadden ons moeten beschermen. Er werden beloftes gedaan, maar niks veranderde."
https://www.ad.nl/andere-(...)deloos-was~acbc8645/

Gisteren bij Op 1 had een turnster een notitie meegenomen die een trainer op de kleedkamerdeur had geplakt: dat ging in de trant van 'dit is een revalidatiecentrum, de mentale afdeling is rechtsaf'
dat doet dus een trainer. Wat professioneel, tjongejonge.
Iedereen heeft liefde nodig, ook turnsters.

Het is misschien net als met creches, een beroep trekt bepaalde types aan. Kinderen trainen; voor een sadist die graag commandeert en vernedert, is dat een ideaal beroep. Als er vervolgens geen maatregelen getroffen worden hiertegen, kan het jaren doorgaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mondkapje op 28-07-2020 06:37:59 ]
pi_194289483
Ach de huidige ploeg herkent zich er niet in. Die hoeven dus over een paar jaar niet te komen klagen hoe erg het allemaal was.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194289513
Als een trainer bij mij zo'n brief op de kleedkamerdeur zou hangen, zou ik hem een schop onder z'n reet verkopen. Alleen ben je dan wel je turncarriere kwijt vrees ik.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 07:09:20 #4
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_194289538
Pas geleden Atlete A gekeken, die docu gaat over de misstanden in de Amerikaanse turnwereld. Dat was ook niet fraai.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_194289576
Oost-Europa zal ook niet fijn zijn.
Ik vind die turnoefeningen ook zo star en onnatuurlijk eruitzien, die zijn al honderd jaar hetzelfde. Waarom niet eens wat lieflijker, wat normaler.
Je ziet nu aan de oefeningen af dat die meiden wel gedrilld moeten zijn.
pi_194289586
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 06:54 schreef vipergts het volgende:
Ach de huidige ploeg herkent zich er niet in. Die hoeven dus over een paar jaar niet te komen klagen hoe erg het allemaal was.
Of er is tegenwoordig meer aandacht voor didactische vaardigheden en reflectie bij beroepen als trainers, zodat zo’n patroon minder snel ontstaat.

De ‘het hoort er nu eenmaal bij’ mentaliteit lijkt voor alle sectoren niet meer te gelden
  dinsdag 28 juli 2020 @ 07:26:36 #7
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194289595
Turnen heeft echt een probleem. Je hebt toch mensen nodig die jonge meisjes extreem trainen en daar fysiek mee bezig zijn. Vragen om gedoe. Zowel fysiek als mentaal.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 07:27:20 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194289599
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Of er is tegenwoordig meer aandacht voor didactische vaardigheden en reflectie bij beroepen als trainers, zodat zo’n patroon minder snel ontstaat.

De ‘het hoort er nu eenmaal bij’ mentaliteit lijkt voor alle sectoren niet meer te gelden
Ik hoop het.
pi_194289603
Het verbaast me niks als de helft pedo is.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juli 2020 @ 07:49:34 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194289674
Die turnwereld is sowieso ongezond. Allemaal eetstoornissen, overtrainen, pedo-trainers etc. Mijn dochter mag later veel, maar als ze wil turnen dan mag dat pertinent niet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 28 juli 2020 @ 07:54:37 #11
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194289694
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 07:02 schreef Mondkapje het volgende:
Als een trainer bij mij zo'n brief op de kleedkamerdeur zou hangen, zou ik hem een schop onder z'n reet verkopen. Alleen ben je dan wel je turncarriere kwijt vrees ik.
Dat is dus het probleem. Ik heb me lang geleden af laten blaffen door een werkgever die het onmogelijke van me eiste en me dwong om 10-urige werkdagen te maken. Dan kun je zeggen tegen zo'n baas: loop maar naar je ouwe moer, maar dan ben je je baan kwijt in jaren van grote werkloosheid.
Zo gaat dat in het leven.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194289706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 06:54 schreef vipergts het volgende:
Ach de huidige ploeg herkent zich er niet in. Die hoeven dus over een paar jaar niet te komen klagen hoe erg het allemaal was.
40% van de huidige ploeg is ook dochter van de coach. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194289836
Uit de(ze) olympische hoek kwam toch ook de term 'losersvluchten'. Bizar denegrerend.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 08:33:53 #14
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194289915
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Uit de(ze) olympische hoek kwam toch ook de term 'losersvluchten'. Bizar denegrerend.
Nee, dat was een idee van Maurits Hendriks toch? Kansloos idee dat voorbij gaat aan het individu en alleen waarde schept in medailles en winnaars.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 08:38:00 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_194289939
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:33 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nee, dat was een idee van Maurits Hendriks toch? Kansloos idee dat voorbij gaat aan het individu en alleen waarde schept in medailles en winnaars.
Dat is ook zo, alleen de besten verdienen een ereschavot. De rest is veldvulling
pi_194289947
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:33 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nee, dat was een idee van Maurits Hendriks toch? Kansloos idee dat voorbij gaat aan het individu en alleen waarde schept in medailles en winnaars.
Klopt, hij was dat. Hij zei dat toen in Rio als 1 of andere chef van het hele NL olympische gebeuren. Ik nam even de vrijheid om alle olympische sporten over 1 kam te scheren, aangezien turnen een hele typische olympische sport is
  dinsdag 28 juli 2020 @ 08:58:35 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194290068
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Klopt, hij was dat. Hij zei dat toen in Rio als 1 of andere chef van het hele NL olympische gebeuren. Ik nam even de vrijheid om alle olympische sporten over 1 kam te scheren, aangezien turnen een hele typische olympische sport is
Yuri van Gelder mocht als eerste, wellicht daardoor die associatie?
  dinsdag 28 juli 2020 @ 09:01:09 #18
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194290082
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:38 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dat is ook zo, alleen de besten verdienen een ereschavot. De rest is veldvulling
Kwaad bloed zetten bij atleten die later ook nog moeten presteren lijkt me een slecht idee.
pi_194290594
Ik vind dat de IOC hier keihard tegen moet optreden. Als je doping gebruikt, dan word je verbannen van de OS, omdat doping ongezond is en je een verkeerd signaal afgeeft aan kinderen. Als de turnsport wereldwijd zo verschrikkelijk verrot is en dus ongezond, dan moet je de turnsport verbannen van de OS. Net zo lang tot de turnwereld weer een gezonde sportomgeving is geworden waar je weer veilig en sportief kunt sporten.

Geld ( olympische spelen ) is een grote drijfveer van al deze misstanden, haal je dit geld weg, dan verdwijnen de misstanden vanzelf.
pi_194290726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 06:54 schreef vipergts het volgende:
Ach de huidige ploeg herkent zich er niet in. Die hoeven dus over een paar jaar niet te komen klagen hoe erg het allemaal was.
Het gaat om meisjes van gemiddeld 11 jaar oud...
  dinsdag 28 juli 2020 @ 10:05:33 #21
40566 Ericr
Livewrong
pi_194290822


Boek van 25 jaar geleden en volgens mij is het daarvoor ook nooit anders geweest. Hard regime waarbij maar een klein gedeelte over blijft dat kan strijden om de prijzen.

In de USA had je jarenlang Bela Karolyi die zijn pupillen drilde alsof hij nog trainingen gaf in het oostblok. Zo'n regime zal in de meeste landen hetzelfde zijn. In de USA worden inmiddels dit soort coaches jarenlang geschorst. Misschien goed om hier ook maar copycat te spelen en al die gestoorde coaches te weren uit de turnwereld.
pi_194290867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 06:54 schreef vipergts het volgende:
Ach de huidige ploeg herkent zich er niet in. Die hoeven dus over een paar jaar niet te komen klagen hoe erg het allemaal was.
Die hebben al een paar dreigberichten ontvangen waarschijnlijk.
pi_194290995
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 09:58 schreef babylon het volgende:

[..]

Het gaat om meisjes van gemiddeld 11 jaar oud...
Nou nee, dit is de 'huidige ploeg' die zijn allemaal meerderjarig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194291256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:05 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Boek van 25 jaar geleden en volgens mij is het daarvoor ook nooit anders geweest. Hard regime waarbij maar een klein gedeelte over blijft dat kan strijden om de prijzen.

In de USA had je jarenlang Bela Karolyi die zijn pupillen drilde alsof hij nog trainingen gaf in het oostblok. Zo'n regime zal in de meeste landen hetzelfde zijn. In de USA worden inmiddels dit soort coaches jarenlang geschorst. Misschien goed om hier ook maar copycat te spelen en al die gestoorde coaches te weren uit de turnwereld.
Bij de OS 1976 van Montreal was de algemene teneur in Nederland dat het eigenlijk niet kon dat een 15-jarige Nadia Comaneci zowat alles met een tien won met turnen. Je moest je bijna schuldig voelen dat je destijds naar turnen keek op de OS.

Achteraf hoorde ik nog dat zij algemeen turnkampioene was van Roemenië op 9-jarige leeftijd, ja in de klasse van de volwassenen
pi_194291307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou nee, dit is de 'huidige ploeg' die zijn allemaal meerderjarig.
Ok ok.

Maar goed. Als je hoort hoe de dames die nu naar voren zijn gekomen zijn geïndoctrineerd, dan kun je het deze ook niet kwalijk nemen als ze pas later er vooruit komen.
pi_194292561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 09:58 schreef babylon het volgende:

[..]

Het gaat om meisjes van gemiddeld 11 jaar oud...
Die meisjes op de nos site zagen er niet uit als 11.

https://nos.nl/artikel/23(...)eschetste-beeld.html

Om het hele gebeuren hangt een air van wegkijken zilang er maar gewonnen wordt. Beetje treurig in 2020.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:54:36 #27
338319 ZarB
Piña colada
pi_194293024
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

Die meisjes op de nos site zagen er niet uit als 11.

https://nos.nl/artikel/23(...)eschetste-beeld.html

Om het hele gebeuren hangt een air van wegkijken zilang er maar gewonnen wordt. Beetje treurig in 2020.
Daar hoef je toch geen Einstein voor te zijn om te weten dat dit bericht zo onbetrouwbaar als de pest is. De dochters van Wevers behoren tot dat clubje. En toevallig wordt pa Wevers beschuldigd, maar dochters en co herkennen zich er écht niet in. Ja dag.

Turnen is een zieke verknipte wereld. Ook op amateur niveau.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194293093
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

Die meisjes op de nos site zagen er niet uit als 11.

https://nos.nl/artikel/23(...)eschetste-beeld.html

Om het hele gebeuren hangt een air van wegkijken zilang er maar gewonnen wordt. Beetje treurig in 2020.
Kijk die aflevering van Op1 van gisteren eens terug.
pi_194293726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 09:48 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind dat de IOC hier keihard tegen moet optreden. Als je doping gebruikt, dan word je verbannen van de OS, omdat doping ongezond is en je een verkeerd signaal afgeeft aan kinderen. Als de turnsport wereldwijd zo verschrikkelijk verrot is en dus ongezond, dan moet je de turnsport verbannen van de OS. Net zo lang tot de turnwereld weer een gezonde sportomgeving is geworden waar je weer veilig en sportief kunt sporten.

Geld ( olympische spelen ) is een grote drijfveer van al deze misstanden, haal je dit geld weg, dan verdwijnen de misstanden vanzelf.
Mee eens. Het is een drillsport waar kleine meisjes het slachtoffer van zijn. Niet meer van deze tijd.
pi_194294257
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:54 schreef ZarB het volgende:

[..]

Daar hoef je toch geen Einstein voor te zijn om te weten dat dit bericht zo onbetrouwbaar als de pest is. De dochters van Wevers behoren tot dat clubje. En toevallig wordt pa Wevers beschuldigd, maar dochters en co herkennen zich er écht niet in. Ja dag.

Turnen is een zieke verknipte wereld. Ook op amateur niveau.
Niet alleen turnen hoor de dochter van een vriend van mij wilde op handbal bij de plaatselijke club. Het eerste team speelt niet slecht. Maar dat selecteren begint al bij de jongste. Dan is het al snel niet leuk als je niet goed bent omdat de rest van de club enkel dient als visvijver en bijdrage met contributie.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194294276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 13:01 schreef babylon het volgende:

[..]

Kijk die aflevering van Op1 van gisteren eens terug.
Is dat die aflevering waar een turnstef met dat achterlijke kleedkamer briefje kwam, nee dank je
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194294347
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:40 schreef vipergts het volgende:

[..]

Is dat die aflevering waar een turnstef met dat achterlijke kleedkamer briefje kwam, nee dank je
En waarom niet?
pi_194359586
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 13:55 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Mee eens. Het is een drillsport waar kleine meisjes het slachtoffer van zijn. Niet meer van deze tijd.
Geen idee of het nog steeds zo is maar vroeger op de basisschool was turnen als sport doen een soort statussymbool. Meisjes maakten elkaar helemaal gek met dat je een spagaat moet kunnen, gymles op school in het pakje van de club etc. Selectie was ook een onderwerp dat steeds ter sprake kwam, zat je erin was je helemaal tof. Meisjes die niet turnden werden met argusogen aangekeken.

Op de middelbare school werd het ingewisseld voor hockey, ik wacht op de mediaberichten hierover...
pi_194359613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:39 schreef vipergts het volgende:

[..]

Niet alleen turnen hoor de dochter van een vriend van mij wilde op handbal bij de plaatselijke club. Het eerste team speelt niet slecht. Maar dat selecteren begint al bij de jongste. Dan is het al snel niet leuk als je niet goed bent omdat de rest van de club enkel dient als visvijver en bijdrage met contributie.
Ik heb over hockey eens gehoord dat die kids in amateurteams meestal alleen hockeyen voor de feesten en vaak niet komen opdagen op de trainingen. En dat de goede trainers de selectie trainen en bij de amateurteams iemand (ook een amateur) die het als bijbaantje doet. Dat is ook niet leuk voor gemotiveerde spelers.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:11:58 #35
3542 Gia
User under construction
pi_194359777
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:03 schreef Ananaszot het volgende:

Ik heb over hockey eens gehoord dat die kids in amateurteams meestal alleen hockeyen voor de feesten en vaak niet komen opdagen op de trainingen. En dat de goede trainers de selectie trainen en bij de amateurteams iemand (ook een amateur) die het als bijbaantje doet. Dat is ook niet leuk voor gemotiveerde spelers.
Hockey, voor amateurs (meiden vooral), draait om de feestjes.
Nichtje van me zit op hockey, ze is bijna 16. Mijn schoonzus houdt haar hart vast voor die feesten.
pi_194381659
Wat Nederland zou moeten doen is uit het huidige turngebeuren stappen en een nieuw iets opzetten met leukere, moderne oefeningen, waarbij het starre er voor het grootste deel is uitgehaald. Dus een alternatieve turnkampioenschap ernaast creeeren, helemaal nieuw, en als het een succes wordt zullen andere landen zich erbij aansluiten. Misschien de balk er helemaal uithalen want die is veel te gevaarlijk, als je als toeschouwer kijkt denk je vooral: breek je nek niet. Andere toestellen erin die minder risico in zich hebben. Niet helemaal afschaffen het turnen want turnen op zich is een aantrekkelijke activiteit voor meisjes,
  maandag 3 augustus 2020 @ 10:42:00 #37
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_194381815
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:26 schreef Mondkapje het volgende:
Wat Nederland zou moeten doen is uit het huidige turngebeuren stappen en een nieuw iets opzetten met leukere, moderne oefeningen, waarbij het starre er voor het grootste deel is uitgehaald. Dus een alternatieve turnkampioenschap ernaast creeeren, helemaal nieuw, en als het een succes wordt zullen andere landen zich erbij aansluiten. Misschien de balk er helemaal uithalen want die is veel te gevaarlijk, als je als toeschouwer kijkt denk je vooral: breek je nek niet. Andere toestellen erin die minder risico in zich hebben. Niet helemaal afschaffen het turnen want turnen op zich is een aantrekkelijke activiteit voor meisjes,
Juist niet. De balk moet blijven maar dan op 20 meter hoog. Met eronder een groot zwembad met haaien. Ook moet er LED verlichting in de balk komen. En uitstekende stukken glas in de balk zodat de deelnemers sowieso flink gaan bloeden om de haaien bloeddorstig te krijgen. De trainers moeten onder de balk hangen en zodra de turnster een fout maakt zakt de trainer 4 meter naar beneden dichter bij de haaien. Iedere 30 seconden dat de oefening duurt dient de turner / turnster een halve liter export bier drinken. De trainers dragen een soort tuigje met kookstel. Zodat ze al hangend onder de balk een omelet kunnen bakken. Het omelet wordt dan beoordeeld door de jury. Het winnende omelet wordt uitgebracht als officieel marketing item. De gehele winst die gemaakt zal worden op het officiële Tokyo 2021 omelet zal worden geïnvesteerd in onderzoek naar het verbeteren van die ene maffe sport waar ze gaan skiën en dan ook schieten en nog iets.
pi_194382010
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:26 schreef Mondkapje het volgende:
Wat Nederland zou moeten doen is uit het huidige turngebeuren stappen en een nieuw iets opzetten met leukere, moderne oefeningen, waarbij het starre er voor het grootste deel is uitgehaald. Dus een alternatieve turnkampioenschap ernaast creeeren, helemaal nieuw, en als het een succes wordt zullen andere landen zich erbij aansluiten. Misschien de balk er helemaal uithalen want die is veel te gevaarlijk, als je als toeschouwer kijkt denk je vooral: breek je nek niet. Andere toestellen erin die minder risico in zich hebben. Niet helemaal afschaffen het turnen want turnen op zich is een aantrekkelijke activiteit voor meisjes,
Er zijn wel oefeningen die verboden zijn. Ik keek vroeger altijd turnen met de olympische spelen. De laatste jaren niet meer. Dus was verbaasd dat deze oefeningen verboden zijn
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_194382080
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:26 schreef Mondkapje het volgende:
Wat Nederland zou moeten doen is uit het huidige turngebeuren stappen en een nieuw iets opzetten met leukere, moderne oefeningen, waarbij het starre er voor het grootste deel is uitgehaald. Dus een alternatieve turnkampioenschap ernaast creeeren, helemaal nieuw, en als het een succes wordt zullen andere landen zich erbij aansluiten. Misschien de balk er helemaal uithalen want die is veel te gevaarlijk, als je als toeschouwer kijkt denk je vooral: breek je nek niet. Andere toestellen erin die minder risico in zich hebben. Niet helemaal afschaffen het turnen want turnen op zich is een aantrekkelijke activiteit voor meisjes,
Ben jij soms de coach van de lokale sarcastabal vereniging?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194382092
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:58 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Er zijn wel oefeningen die verboden zijn. Ik keek vroeger altijd turnen met de olympische spelen. De laatste jaren niet meer. Dus was verbaasd dat deze oefeningen verboden zijn
verbaasd, doodeng :o

Je maakt meteen een doodsmak als je een foutje maakt. Ik kan daar niet van genieten, hoe knap het ook is.
pi_194382111
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Hockey, voor amateurs (meiden vooral), draait om de feestjes.
Nichtje van me zit op hockey, ze is bijna 16. Mijn schoonzus houdt haar hart vast voor die feesten.
Hockeyloverz is een (feest)kamp met een reputatie...

Daar trekt vast ook ooit iemand de beerput van open
pi_194382179
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

verbaasd, doodeng :o

Je maakt meteen een doodsmak als je een foutje maakt. Ik kan daar niet van genieten, hoe knap het ook is.
Bij sommige oefeningen zit je met kromme tenen te kijken. Gelukkig voor de sporters dat ze nu verboden zijn
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_194382210
Wat ik me afvraag dekt de ongevallenverzekering de turnsport wel?
pi_194382251
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:15 schreef Ananaszot het volgende:
Wat ik me afvraag dekt de ongevallenverzekering de turnsport wel?
Zullen wel een hoge premie vragen
pi_194382285
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:42 schreef borbit het volgende:

[..]

Juist niet. De balk moet blijven maar dan op 20 meter hoog. Met eronder een groot zwembad met haaien. Ook moet er LED verlichting in de balk komen. En uitstekende stukken glas in de balk zodat de deelnemers sowieso flink gaan bloeden om de haaien bloeddorstig te krijgen. De trainers moeten onder de balk hangen en zodra de turnster een fout maakt zakt de trainer 4 meter naar beneden dichter bij de haaien. Iedere 30 seconden dat de oefening duurt dient de turner / turnster een halve liter export bier drinken. De trainers dragen een soort tuigje met kookstel. Zodat ze al hangend onder de balk een omelet kunnen bakken. Het omelet wordt dan beoordeeld door de jury. Het winnende omelet wordt uitgebracht als officieel marketing item. De gehele winst die gemaakt zal worden op het officiële Tokyo 2021 omelet zal worden geïnvesteerd in onderzoek naar het verbeteren van die ene maffe sport waar ze gaan skiën en dan ook schieten en nog iets.
:D :D
Alius aliud dicit
pi_194382310
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zullen wel een hoge premie vragen
Ik ben aan het zoeken maar ik heb alleen verzekeringen gevonden die risicosporten uitsluiten

Dit zet me toch wel aan het denken. Als zo’n verzekering het turnen niet eens wil verzekeren weet je toch dat het foute boel is?
pi_194382625
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:21 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Ik ben aan het zoeken maar ik heb alleen verzekeringen gevonden die risicosporten uitsluiten

Dit zet me toch wel aan het denken. Als zo’n verzekering het turnen niet eens wil verzekeren weet je toch dat het foute boel is?
Misschien is er een speciale voor dit soort sporten of regelt de bond dat zelf.
pi_194382766
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Misschien is er een speciale voor dit soort sporten of regelt de bond dat zelf.
Dan zou je het toch moeten kunnen vinden lijkt me? Op de website van de bond staat er ook niks over. (Zegt wel hoe belangrijk ze de veiligheid vinden...)
pi_194383340
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:52 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Dan zou je het toch moeten kunnen vinden lijkt me? Op de website van de bond staat er ook niks over. (Zegt wel hoe belangrijk ze de veiligheid vinden...)
Das wel vreemd inderdaad. Ga ook ff kijken.
pi_194383393
Volgens mij bij zilveren kruis, die hebben verzekeringen voor topsporters en werken samen de sportbonden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')