abonnement Unibet Coolblue
pi_194285551
Hallo allemaal

Ik wist niet precies hoe ik het probleem moest omschrijven in de topictitel.

Maar als volgt:

In het kort: je bestelt bij een webwinkel , een product dat pre order te bestellen is. Veel mensen doen dit.

Maar bedrijf laat weten dat het niet te leveren is.

Nu komt het:
Bedrijf met aaaaaa@klantenservice.nl stuurt een mail naar mij. ( met tekst: is niet te leveren ) Maar bij to me: staat bbbbbbbb@hotmaill.com. Echter is dat niet mijn emailadres. En ik heb geen idee wiens mailadres dat is ( het is wel een bestaande voornaam en achternaam in die emailadres en via google zie ik dat die persoon bestaat )

Maar nergens staat mijn mailadres.

Bij alle andere mails staat wel mijn mailadres. Maar bij deze niet.

Dus ik dacht dat het bedrijf misschien reply all had gedaan om zo alle klanten die besteld hebben in 1 keer te laten weten dat het product niet te leveren is. Dus drukte ik op reply all. Maar dan zie ik alleen aaaaaaa@klantenservice.nl en bbbbbbbb@hotmail.com.

De ordernummer klopt ook niet met de ordernummer van mijn bestelling.

Hoe kan dit? Hoe kunnen ze een mail voor iemand anders ( bbbbbb@hotmail.com ) naar mijn emailadres mailen?
  maandag 27 juli 2020 @ 21:56:32 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194285683
Jouw mailadres staat vast in de bcc. Wel slordig dat er een klant niet in de bcc stond.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194285770
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2020 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw mailadres staat vast in de bcc. Wel slordig dat er een klant niet in de bcc stond.
Is er een manier om dat te vinden / bekijken? Ik heb zelf gmail emailadres.
  maandag 27 juli 2020 @ 22:17:26 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194285987
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 22:03 schreef Attitude het volgende:

[..]

Is er een manier om dat te vinden / bekijken? Ik heb zelf gmail emailadres.
Nope.

Maar je kunt het beste gewoon ff bellen of terugmailen. Dit was gewoon een fuckup van de webshop.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194286056
quote:
19s.gif Op maandag 27 juli 2020 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope.

Maar je kunt het beste gewoon ff bellen of terugmailen. Dit was gewoon een fuckup van de webshop.
GDPR smult hier van _O_
pi_194287848
quote:
19s.gif Op maandag 27 juli 2020 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope.

Maar je kunt het beste gewoon ff bellen of terugmailen. Dit was gewoon een fuckup van de webshop.
Okee, dat ga ik maar doen. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.
pi_194288153
Waarom zou je?
De een of andere hacker/spamguy of zo stuurt er 100K. rond en hoopt dat iemand reageert. Dan heeft hij weer een mailadres dat hij kan verkopen of een spambot van kan maken enzo... :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')