Hallo allemaal
Ik wist niet precies hoe ik het probleem moest omschrijven in de topictitel.
Maar als volgt:
In het kort: je bestelt bij een webwinkel , een product dat pre order te bestellen is. Veel mensen doen dit.
Maar bedrijf laat weten dat het niet te leveren is.
Nu komt het:
Bedrijf met aaaaaa@klantenservice.nl stuurt een mail naar mij. ( met tekst: is niet te leveren ) Maar bij to me: staat bbbbbbbb@hotmaill.com. Echter is dat niet mijn emailadres. En ik heb geen idee wiens mailadres dat is ( het is wel een bestaande voornaam en achternaam in die emailadres en via google zie ik dat die persoon bestaat )
Maar nergens staat mijn mailadres.
Bij alle andere mails staat wel mijn mailadres. Maar bij deze niet.
Dus ik dacht dat het bedrijf misschien reply all had gedaan om zo alle klanten die besteld hebben in 1 keer te laten weten dat het product niet te leveren is. Dus drukte ik op reply all. Maar dan zie ik alleen aaaaaaa@klantenservice.nl en bbbbbbbb@hotmail.com.
De ordernummer klopt ook niet met de ordernummer van mijn bestelling.
Hoe kan dit? Hoe kunnen ze een mail voor iemand anders ( bbbbbb@hotmail.com ) naar mijn emailadres mailen?