Ha die Priscilla, jij ook hier! Ja op Mars kan je vluchten voor Coronaquote:Op maandag 27 juli 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
vacationresort op Marsis op Aarde al niet genoeg verpest
Maar gelukkig hebben we jou daarvoorquote:Op maandag 27 juli 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Cos was altijd leuk om te berekenen. De inverse van een Cos is een Sin. De Cotan berekenen is pas vervelend.
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we jou daarvoor
Hoi! Met een beetje geluk gaat Corona gewoon mee naar Marsquote:Op maandag 27 juli 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Priscilla, jij ook hier! Ja op Mars kan je vluchten voor Corona![]()
Ik ga stuk!quote:Op maandag 27 juli 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi! Met een beetje geluk gaat Corona gewoon mee naar Mars
Sorry ik moest nog ff proesten , heb het niet gehoordquote:Op maandag 27 juli 2020 22:42 schreef Prisha het volgende:
ha! Hij is nu aan het uitleggen wat ik in W&T helemaal aan iemand uitgelegd heb. Kreeg niet eens een bedankje
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi! Met een beetje geluk gaat Corona gewoon mee naar Mars
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik moest nog ff proesten , heb het niet gehoord![]()
Ah dat heb ik gehoord jaquote:Op maandag 27 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
gaat over wat voor een soort telescoop je moet kopen als beginner.
owj gaaf! die is tof. Wat had ik die graag op IMAX willen zien.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:46 schreef stokj het volgende:
Voor de ruimteliefhebbers: Interstellar komt deze week op Netflix
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:46 schreef stokj het volgende:
Voor de ruimteliefhebbers: Interstellar komt deze week op Netflix
quote:
Ja hé! We moeten wachten tot zaterdag. Dan pas is het beschikbaar.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj gaaf! die is tof. Wat had ik die graag op IMAX willen zien.
Gravity kreeg ik helemaal de zenuwen van! Ik kan daar zó niet tegenquote:Op maandag 27 juli 2020 22:51 schreef stokj het volgende:
Ja hé! We moeten wachten tot zaterdag. Dan pas is het beschikbaar.
Gravity was ook wel leuk om te kijken maar Interstellar is leuker.
Is een horrorfilm.quote:
Ja, stel je voor dat je daar zo door de ruimte zweeft zonder dat je je route kan beinvloeden...quote:Op maandag 27 juli 2020 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gravity kreeg ik helemaal de zenuwen van! Ik kan daar zó niet tegen
Ik kijk geen horror filmsquote:Op maandag 27 juli 2020 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Is een horrorfilm.
Ik zie dat The Conjuring deel 1 er ook op staat. Jammer dat het alleen deel 1 is.
Vreselijk. Geen control hebben. Neenee.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je daar zo door de ruimte zweeft zonder dat je je route kan beinvloeden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |