de vraag is, mag je na een dag ziek al de volgende dag bij de bedrijfsarts komen.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Had je dit in KLB willen openen, of is er een vraag?
De werkgever mag dat van je vragen lijkt het.. althans ik zie hier geen tijdsbestek in genoemd worden: https://www.juridischloke(...)20niet%20ziek%20bent (zie 'mijn werkgever accepteert mijn ziekmelding niet').quote:Op maandag 27 juli 2020 17:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de vraag is, mag je na een dag ziek al de volgende dag bij de bedrijfsarts komen.
vorig jaar een ongeluk gehad dat bijna mijn leven kostequote:Op maandag 27 juli 2020 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet de eerste keer ziek de afgelopen 2 jaar?
Lang eruit geweest?quote:Op maandag 27 juli 2020 17:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vorig jaar een ongeluk gehad dat bijna mijn leven koste
bijna een half jaar, ik lag helemaal in de kreupels.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lang eruit geweest?
Direct bij de BA komen, dan heeft er iig iemand de pik op je.
Welke reden nu ziek gemeld dan?quote:Op maandag 27 juli 2020 17:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
bijna een half jaar, ik lag helemaal in de kreupels.
ik kan bijna elke taak uitvoeren.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:34 schreef Rene het volgende:
TT aangepast
Heb dit in harde commerciële bedrijfsleven wel vaker gehoord.
Sta je op goede voet bij je werkgever?
flink aan de diareequote:Op maandag 27 juli 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke reden nu ziek gemeld dan?
Bij keroona klachten mag je de deur niet uit..in principe.
Dat hoort de bedrijfsarts graag, dan kun je vast ook weer bijna aan het werk!quote:
KLB / het is 2 uur in de nachtquote:
Ja dat kan en dat mag.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:00 schreef cherrycoke het volgende:
Het kan toch niet zo zijn als ik mij een dag ziek meld dat ik word gebeld en ze zeggen of je komt morgen of je moet morgen bij de bedrijfsarts komen.
waar gaat dit over, omdat ze niemand hebben om mij te vervangen moet het maar zo?
man man man,,
Misschien heeft het te maken met dat virus dat al een paar maanden het nieuws beheerst?quote:Op maandag 27 juli 2020 17:00 schreef cherrycoke het volgende:
waar gaat dit over, omdat ze niemand hebben om mij te vervangen moet het maar zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |