je hebt als ouder(e) natuurlijk ook een verantwoordelijkheid, ik vind dat niet zo verstandig.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel mensen doen dat soort dingen wel weer, "doe lekker weer normaal gewoon lekker omhelzen joh".
Daar schuilt natuurlijk ook een probleem, zeker in steden als Rotterdam waar je veel van die hangjeugd hebt in de slechte wijken waar ouders nauwelijks naar om lijken te kijken.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt als ouder(e) natuurlijk ook een verantwoordelijkheid, ik vind dat niet zo verstandig.
Dit is wel slecht ja.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-test-blijft.html
Ben ik de enige die dit vrij bizar vind?
Begin crisis; ja, we zagen het niet aankomen, we waren niet voorbereid, etc.
Crisis zwakt af; laten we zorgen dat we niet weer dezelfde fouten maken
Crisis komt terug; ja, we zagen het niet aankomen, we waren niet voorbereid, etc.
Het is onbegrijpelijk.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Crisis komt terug; ja, we zagen het niet aankomen, we waren niet voorbereid, etc.
met je eens, absurd maar hier zou een app ook wel helpen want er schijnt meer capaciteit te zijn dan wordt gebruikt, als je met de auto kan is het misschien handiger naar een teststraat te gaan waar je sneller terecht kan maar dat moet je dan wel kunnen zien.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hier in deze regio is de test straat in een fabriekshal, je komt de auto dus niet uit zeg maar. Ik kan me toch voorstellen dat indien je drukte verwacht, men in staat zou moeten zijn die mobiele test straten in een dag ofzo op zou moeten kunnen zetten.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens, absurd maar hier zou een app ook wel helpen want er schijnt meer capaciteit te zijn dan wordt gebruikt, als je met de auto kan is het misschien handiger naar een teststraat te gaan waar je sneller terecht kan maar dat moet je dan wel kunnen zien.
Onbegrijpelijk inderdaad. Zeker als je kijkt hoe anderen landen wel grootschaliger en sneller kunnen testen. Maar hé, Rutte doe het wel goed in de persco's hoor.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar schuilt natuurlijk ook een probleem, zeker in steden als Rotterdam waar je veel van die hangjeugd hebt in de slechte wijken waar ouders nauwelijks naar om lijken te kijken.
Het virus is niet bestand tegen kermissenquote:Op maandag 27 juli 2020 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tilburg zowel gisteren als vandaag geen nieuwe besmettingen gemeld?
Maar dat is in Den Haag, Utrecht en andere steden toch ook zo?quote:Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar schuilt natuurlijk ook een probleem, zeker in steden als Rotterdam waar je veel van die hangjeugd hebt in de slechte wijken waar ouders nauwelijks naar om lijken te kijken.
Dat is op sommige plekken nog steeds geen beletsel om zich volledig van de rest van de Nederlandse samenleving af te zonderen, ben ik bang.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar dat is in Den Haag, Utrecht en andere steden toch ook zo?
Bovendien zijn de jongeren van nu de derde generatie. Die ouders zijn vaak hier opgegroeid ook.
Ja maar je zou denken dat die ouders heel goed weten wat er gebeurd en de kinderen minder op straat laten opgroeien omdat ze het zelf meegemaakt hebben.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is op sommige plekken nog steeds geen beletsel om zich volledig van de rest van de Nederlandse samenleving af te zonderen, ben ik bang.
Rotterdam heeft twee gezichten, het is een prachtige stad met hele aardige mensen.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar dat is in Den Haag, Utrecht en andere steden toch ook zo?
Bovendien zijn de jongeren van nu de derde generatie. Die ouders zijn vaak hier opgegroeid ook.
Rotterdam buurten waar je naar zonsondergang liever niet komtquote:Op maandag 27 juli 2020 15:20 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Rotterdam heeft twee gezichten, het is een prachtige stad met hele aardige mensen.
Tegelijkertijd zijn er in Rotterdam buurten waar je na zonsondergang liever niet komt. Het is er echt een puinhoop qua zwerfafval en ook nu houd men echt geen rekening met dingen als corona. Vooral Rotterdam Zuid is hier een voorbeeld van.
Zou goed nieuws zijn, want hier was/is de kermis dit jaar groter dan ooit.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het virus is niet bestand tegen kermissen
Hoeveel wordt er nu effectief getest in nederland.mquote:Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iedereen is buiten, een kermis is dus juist een goed idee.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het virus is niet bestand tegen kermissen
Bron: https://www.wsj.com/artic(...)01?mod=djemalertNEWSquote:Google to Keep Employees Home Until Summer 2021 Amid Coronavirus Pandemic
Search engine giant pushes back return to normalcy
SAN FRANCISCO—Google will keep its employees home until at least next July, people familiar with the matter said, making the search-engine giant the first major U.S. corporation to formalize such an extended timetable in the face of the coronavirus pandemic.
The move will affect nearly all of the roughly 200,000 full-time and contract employees across Google parent Alphabet Inc., and is sure to pressure other technology giants that have slated staff to return as soon as January.
Zonsopgang toch?quote:Op maandag 27 juli 2020 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotterdam buurten waar je naar zonsondergang liever niet komtlol
+/- 25% meer als vorige week (111k)quote:Op maandag 27 juli 2020 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel wordt er nu effectief getest in nederland.m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |