SPOILER: Nog steeds wc-praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 27 juli 2020 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest tijdens mijn supermarktbaantje ook de wc’s schoonmaken. De dames-wc was viezer dan het herentoiletSPOILER: Nog steeds wc-praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2020 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
vrouwen wc's zijn over 't algemeen ranziger dan heren wc'sSPOILER: Nog steeds wc-praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, echt goed dat hij er iets aan ging doen! Is er eigenlijk nog ooit een update geweest of het gewerkt heeft?quote:Op maandag 27 juli 2020 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Jamie Oliver was toch voor groentes en verse maaltijden en tegen gefrituurd spul zoals kipnuggets?
Tenminste toen vond ik het wel een goede (commerciele dat wel) actie van hem met al die vetklepjes daar.
Het idee was leuk ja, maar de koters wilden na het zien hoe de kippen vermalen werden alsnog liever de nuggets dan het gezonde voedsel. Met een van binnen stervende Jamie Oliver in de close up daarna.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Jamie Oliver was toch voor groentes en verse maaltijden en tegen gefrituurd spul zoals kipnuggets?
Tenminste toen vond ik het wel een goede (commerciele dat wel) actie van hem met al die vetklepjes daar.
Is toch geen reden om alles met die lichaamssappen te besmeren? Gadverdamme joh.quote:
Maar dat aan de muur smeren is een heel ander verhaal.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Daarna even gaan huilen in de diepvries zeker?quote:Op maandag 27 juli 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Heb het ook wel eens op werk moeten schoonmaken
Ja dat wel, die halve obesen heb je niet zomaar om.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het idee was leuk ja, maar de koters wilden na het zien hoe de kippen vermalen werden alsnog liever de nuggets dan het gezonde voedsel. Met een van binnen stervende Jamie Oliver in de close up daarna.
Ja toch doen ze het.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is toch geen reden om alles met die lichaamssappen te besmeren? Gadverdamme joh.
Ik weet altijd precies welke vrouwen vies en nasty zijn bij ons op kantoor want de schone normale vrouwen vertellen me dat in geuren en kleurenquote:
Ja! Zo gaafquote:Op maandag 27 juli 2020 13:15 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie het muziekgenre ‘Bardcore’?
Vandaag ontdekt, geinig concept
Tijdens een reshuffle van werkplekken kreeg ik het bureau van het mooiste meisje van kantoor. De laatjes waren te vies om beet te pakken.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet altijd precies welke vrouwen vies en nasty zijn bij ons op kantoor want de schone normale vrouwen vertellen me dat in geuren en kleuren
Ja, klopt ja, die scholen hadden een enorm beperkt aanbod.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat wel, die halve obesen heb je niet zomaar om.
Maar de scholen die hij aanpakte was het juist dat dat niet meer verkrijgbaar was, en dit namen veel scholen over.
Uiteindelijk ging het hem natuurlijk vnl. om de aandacht natuurlijk.
Het erge is dat moeders het er mee eens is. Of, nog erger, misschien was het juist moeder die met de belachelijke namen kwam.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
Jamie iets doen voor aandacht? Nee joh.
[ afbeelding ]
Alleen al daarom overweeg ik het in de supermarkt.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
Met mondkapje op gaan mensen wel voor je opzij :p
K doe het al in winkelsquote:Op maandag 27 juli 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen al daarom overweeg ik het in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |