Het was de ‘jongeman’ die schuin boven mij woont. Ziet er uit als een driftkikkertje en dat is hij dus ook. Hij zat het afgelopen half uur in zijn auto af te koelen. Twee jonge kindertjes. Zou bijna de kinderbescherming een belletje geven. Om zoveel herrie te maken moet je namelijk wel echt flink tekeer gaan.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was de ‘jongeman’ die schuin boven mij woont. Ziet er uit als een driftkikkertje en dat is hij dus ook. Hij zat het afgelopen half uur in zijn auto af te koelen. Twee jonge kindertjes. Zou bijna de kinderbescherming een belletje geven. Om zoveel herrie te maken moet je namelijk wel echt flink tekeer gaan.
ik heb de ordehandhaving maar alvast in de OP gehaaldquote:Op maandag 27 juli 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was de ‘jongeman’ die schuin boven mij woont. Ziet er uit als een driftkikkertje en dat is hij dus ook. Hij zat het afgelopen half uur in zijn auto af te koelen. Twee jonge kindertjes. Zou bijna de kinderbescherming een belletje geven. Om zoveel herrie te maken moet je namelijk wel echt flink tekeer gaan.
Neerschieten is wel effectiefquote:Op maandag 27 juli 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de ordehandhaving maar alvast in de OP gehaald
Mooi, daar ga ik volgende maand maar eens heen danquote:Op zondag 26 juli 2020 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ja was echt heerlijk, iedereen genoot zelfs van gerechten die ze normaal niet lusten. Hele goede kwaliteit daar. Als jullie ooit naar Utrecht gaan: grote aanrader dit.
Je was okay.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
wil je afspraak maken bij de huisarts.
pas 20 augustus...
Heb je niet gezegd dat het dringend is?quote:Op maandag 27 juli 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
pas 20 augustus...
is het toch nietquote:Op maandag 27 juli 2020 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat het dringend is?
Discriminatie.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
pas 20 augustus...
Ja weet niet waarvoor je gebeld hebtquote:
Iedereen vind het dringend anders bellen ze niet.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat het dringend is?
Lekker op tijd.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
pas 20 augustus...
ja niets maar mijn knie begint bij buigen vrij pijnlijk te worden. Had het vorige jaar ook maar toen moest ik op werk regelmatig een trap op en af.quote:
ah. ja. Das kut. Zo begon het bij mij ookquote:Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niets maar mijn knie begint bij buigen vrij pijnlijk te worden. Had het vorige jaar ook maar toen moest ik op werk regelmatig een trap op en af.
kan je net zo goed meteen de fysiotherapie bellen. Hoeft geen huisarts tussen te zitten.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niets maar mijn knie begint bij buigen vrij pijnlijk te worden. Had het vorige jaar ook maar toen moest ik op werk regelmatig een trap op en af.
wat is een crush trauma?quote:Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zo moest ik dus ook na thuiskomst wachten op oproep voor MRI. 4 weken later
Was er dus ook geen zwelling meer aan m'n knie en had ik geen last meer, omdat ik 4 weken met mn poot omhoog had gezeten (op dokters aanraden).
Naja. Toen eens in USA weer naar e dokter geweest, daar gelijk de MRI in. Dat beeld mee gekregen op USB en aan artsen in NL laten zien: crush trauma.
Wat begon ook zo?quote:Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. ja. Das kut. Zo begon het bij mij ookmaar kan van alles betekenen.
heb je toch ook doorverwijzing voor nodig?quote:Op maandag 27 juli 2020 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je net zo goed meteen de fysiotherapie bellen. Hoeft geen huisarts tussen te zitten.
Meniscus is (te vaak) te hard ingedrukt geweest. Bv door van hoogte te springen etc.quote:
weet ik niet pcies. Maar ze zullen beginnen met fysio ja.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je toch ook doorverwijzing voor nodig?
neequote:Op maandag 27 juli 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je toch ook doorverwijzing voor nodig?
En anders moet die er gewoon afquote:Op maandag 27 juli 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet ik niet pcies. Maar ze zullen beginnen met fysio ja.
Ai dat klinkt pijnlijkquote:Op maandag 27 juli 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meniscus is (te vaak) te hard ingedrukt geweest. Bv door van hoogte te springen etc.
Ik was lading aan het checken, lading bewoog op het zeetje een beetje mee (is heel normaal bij dit soort lading). Ik dacht die beweging op te vangen door m'n been naar achteren te zetten. Kwam een opening tussen d lading daar dus ik stond in ens onverwacht met een harde klap 1 meter lager.
ja was het ook en heb een dik jaar met serieus pijn aan m'n knie rond gelopen. Nu weet ik hoe ik de pijn kan voorkomen (goede schoenen, niet springen, zo min mogelijk op mn knieën zitten)quote:
Gewoon zo'n robotknie zodat je een halve Terminator bentquote:Op maandag 27 juli 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerts een geschikte donorknie vinden
Doe dat lekker bij jezelfquote:Op maandag 27 juli 2020 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo'n robotknie zodat je een halve Terminator bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |