Want dan hebben we allemaal een probleemquote:Op zondag 26 juli 2020 17:05 schreef mschol het volgende:
allemaal nagels bijten, als BB wat heeft oei, oei, oei
Ja, want we hebben allemaal contact met haar gehad via het 5G Netwerkquote:Op zondag 26 juli 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dan hebben we allemaal een probleemof zo
quote:Op zondag 26 juli 2020 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want we hebben allemaal contact met haar gehad via het 5G Netwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2020 17:26 schreef Modus het volgende:
Wat!? Heeft Bb uitslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 juli 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
ze begon met bent u de bos? de moeder dan? oh das raar de computer belt automatisch....
Oh wat raar dit![]()
![]()
Ah bent u dan mevrouw bitterbal.
IK HEB GEEN CORONA![]()
![]()
![]()
Nee helaas niet :pquote:Op zondag 26 juli 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens aandelen in deze app??
Laatst een vraag over Gerbils en vandaag krijg ik deze vraag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ze begon met bent u de bos? de moeder dan? oh das raar de computer belt automatisch....
Oh wat raar dit![]()
![]()
IK HEB GEEN CORONA![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weervoor niks aan de deurknop van koen gelikt
Ik heb het hele weekend in je Duitse soortgenoten gezeten. Mis hetquote:Op zondag 26 juli 2020 18:04 schreef Bos81 het volgende:
O ja even mijn tekeningen van vandaag fotograferen
watquote:Op zondag 26 juli 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weervoor niks aan de deurknop van koen gelikt
Snap ikquote:Op zondag 26 juli 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend in je Duitse soortgenoten gezeten. Mis het
Niet lekker,quote:
Oh wat raar dit![]()
![]()
IK HEB GEEN CORONA![]()
![]()
![]()
Dat lijkt dan weer een beetje op dr Pepper, wat ik af en toe ook wel aardig vind.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet lekker,
Hiervoor hadden ze cola met kaneel, die vond ik dan wel weer lekker
Waar je heel het weekend in hebt gezeten hoef je hier niet allemaal te delen hoor BudaStralingquote:Op zondag 26 juli 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend in je Duitse soortgenoten gezeten. Mis het
Oh dan moeten we toch uit gaan zoeken waarom je dan zo raar doetquote:
misschien omdat ik niet meer rook?:Pquote:Op zondag 26 juli 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moeten we toch uit gaan zoeken waarom je dan zo raar doet
Duitse bossenquote:Op zondag 26 juli 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar je heel het weekend in hebt gezeten hoef je hier niet allemaal te delen hoor BudaStraling
bom deropquote:Op zondag 26 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo heeft cola met marshmallow smaak te koop.
Dat is gewoon haar normale gedrag hoorquote:Op zondag 26 juli 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moeten we toch uit gaan zoeken waarom je dan zo raar doet
Drad doe je toch iets niet goedquote:Op zondag 26 juli 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is mij weer niet gelukt om je te besmetten koen
Die met kaneel en vooral die met kokos zijn ook zo lekkerquote:Op zondag 26 juli 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo heeft cola met marshmallow smaak te koop.
Mweh doe mij maar cola kersen.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met kaneel en vooral die met kokos zijn ook zo lekker![]()
Nou, doe dan maar witbier. Karig hoor.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
Oh wat raar dit![]()
![]()
IK HEB GEEN CORONA![]()
![]()
![]()
misschien morgen weerquote:Op zondag 26 juli 2020 18:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar witbier. Karig hoor.
Als dat zo was hoefde er niks getest te wordenquote:
Haha ja ik leef nu al toe naar de volgende vrije dagquote:Op zondag 26 juli 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
Vakantie voorbijVolgende maar vast gaan plannen morgen.
Ik ook elke weekquote:Op zondag 26 juli 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja ik leef nu al toe naar de volgende vrije dag
Ijs is misschien wel een idee. Heb sinas splits en mini magnums.quote:
Is de grens dicht?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
ik ook niet,
tenminste. ik heb teveel kut ijs gegeten.
we hebben nu in de regio wel 3 onwijs goeie ijssalons. maar 1tje kan ik nu niet meer komen omdat het land code oranje is geworden
Ben je dan morgen niet onwijs gaar op je werk?quote:
Waarom kun je er dan niet heen?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, doen ze niet als vorige keer. heel België zit ook gewoon hier
Neequote:Op zondag 26 juli 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je dan morgen niet onwijs gaar op je werk?
Moet dat dan? Bovendien heb je het toch al gehad en zult vast nog wel wat antistoffen hebbenquote:Op zondag 26 juli 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga niet 2 weken in quarantaine voor een frisco
is wel het advies he, als je in een code oranje bent geweest.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet dat dan? Bovendien heb je het toch al gehad en zult vast nog wel wat antistoffen hebben
Oh jee lig je weer voor de Canarische Eilanden of wat?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
ik ook niet,
tenminste. ik heb teveel kut ijs gegeten.
we hebben nu in de regio wel 3 onwijs goeie ijssalons. maar 1tje kan ik nu niet meer komen omdat het land code oranje is geworden
België is code oranje he schatquote:Op zondag 26 juli 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee lig je weer voor de Canarische Eilanden of wat?
Ja, maar je hebt het al gehad, dus dan lijkt het me besmettingstechnisch niet zo gek nodig ?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is wel het advies he, als je in een code oranje bent geweest.
maar goed. dat is in Knokke en aangezien de heer Lippens niet zo blij is met de Nederlanders zijn we er sowieso niet welkom.
Ha lekker wijfquote:Op zondag 26 juli 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het al gehad, dus dan lijkt het me besmettingstechnisch niet zo gek nodig ?
Zat net te kijken idd.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor schat https://www.nederlandwere(...)ie/reizen/reisadvies
[ afbeelding ]
En Duitsland?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aha naja ze bleren dat al heel de dag op allerlei radio stations.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee okee we zijn niet allemaal bitterbal. Maar beter ook misschienquote:
nee want mondkapjequote:Op zondag 26 juli 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat net te kijken idd.
Hoppa, ijs halen dus!
Ook nietquote:
Ja daar ga ik ook niet meer heen. We proberen nu een weekje ZIllertal maar we gaan nog niet voorpretten met de tweede golf in aantochtquote:
Hahaha dat wordt drama volgend jaar jaquote:Op zondag 26 juli 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ook niet meer heen. We proberen nu een weekje ZIllertal maar we gaan nog niet voorpretten met de tweede golf in aantochtHet hele Zweden-Noordkaap verhaal gaat naar volgend jaar juni-juli. Midzomernacht dus. Benieuwd of er nog wat accommodatie te boeken is tegen die tijd
Huh wat? Kom je naar Deventer?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
Zorg wel even dat jouw omgeving geen brandhaard wordt want kom ik over paar weken naartoe
nou, lekker doenquote:
nee je moest 48 uur binnen blijven na het testen tochquote:
Bijna net zoveel als aan het Bolmenmeer denk ik ja. Rust en chillheidquote:Op zondag 26 juli 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, lekker doenGebeurt vrij weinig hier
Neinquote:Op zondag 26 juli 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee je moest 48 uur binnen blijven na het testen toch
Wat is zijn functie eigenlijk, die Britse vlammende snerende teksten zijn echt wel heerlijk om te horen jaquote:
Het is een persiflage karakter van een comedian die een verslaggever nadoet op de momenten dat de camera uit zijnquote:Op zondag 26 juli 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is zijn functie eigenlijk, die Britse vlammende snerende teksten zijn echt wel heerlijk om te horen ja
Als je een beetje bij mensen uit de buurt was gebleven had je heus wel stukkie kunnen lopen denk ik.quote:
Ah!quote:Op zondag 26 juli 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een persiflage karakter van een comedian die een verslaggever nadoet op de momenten dat de camera uit zijn
Kan nu toch welquote:Op zondag 26 juli 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
Sowieso, kan niet wachten weer naar Londen ofzo te gaan
Heb k gisteravond ook wel gedaanquote:Op zondag 26 juli 2020 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je een beetje bij mensen uit de buurt was gebleven had je heus wel stukkie kunnen lopen denk ik.
Wie kent haar niet!quote:Op zondag 26 juli 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Olivia de Havilland is overleden. Is 104 geworden.
Leefde zij nog?quote:Op zondag 26 juli 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Olivia de Havilland is overleden. Is 104 geworden.
Waarom meld je dat eigenlijk iedere keer?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 20:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel een klein beetje een vereiste om dood te kunnen gaan ja.
Zit jij ook daar?quote:Op zondag 26 juli 2020 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar hoest een paar keer goed hard hier
Km of 30 fietsen...quote:Op zondag 26 juli 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit jij ook daar?![]()
Ik was woensdag nog in de Brandhaard der Brandhaarden trouwens
Past dat met goed hoesten in de theorie van Maurice de Hond?quote:
Misschien ga ik wel rondjes fietsen hier. Overal even wat achterlaten.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Past dat met goed hoesten in de theorie van Maurice de Hond?
Oh wat raar dit![]()
![]()
IK HEB GEEN CORONA![]()
![]()
![]()
De tilburgse kermis?quote:Op zondag 26 juli 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit jij ook daar?![]()
Ik was woensdag nog in de Brandhaard der Brandhaarden trouwens
Amersfoort wel hoorquote:Op zondag 26 juli 2020 20:57 schreef Modus het volgende:
Apeldoorn/Amersfoort hebben niet zoveel karakter toch?
Verspreiden van je zutquote:Op zondag 26 juli 2020 20:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel rondjes fietsen hier. Overal even wat achterlaten.
Amersfoort en Deventerquote:Op zondag 26 juli 2020 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Als je nou op vakantie een stad wil bekijken beetje.
Deventer, Apeldoorn of Amersfoort?
Cool. Weer een ander gezeghebbend instituut dat er het zijne van vindtquote:Op zondag 26 juli 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200724_96630040
Vlaanderen.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200724_96630040
Pus spuit de gaten uitquote:Op zondag 26 juli 2020 21:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het over Covid ipv Herpes ging..
Even overleggen dan maar hier.quote:
Jawel joh, en vergeet BBQ-en nietquote:Op zondag 26 juli 2020 21:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even overleggen dan maar hier.
Niet alle dagen vullen met zwemmen en sporten en spelen hier voor de kinderen.
BBQ hebben we niet mee.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel joh, en vergeet BBQ-en niet
Winkelen en stadten kan altijd nog
Kom je kamperen?quote:
Ow. Spareribs laten bezorgen? Heb ik weleens gedaan op een camping.quote:
reserve ribbenquote:Op zondag 26 juli 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow. Spareribs laten bezorgen? Heb ik weleens gedaan op een camping.
Breng maar bij de slagboom
Mocht ik naar deventer komen laat ik het je wel weten.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je kamperen?Deventer heeft een stadscamping
kun je zo met het pontje de IJssel over, sta je meteen in de binnenstad
Oom van mij noemde dat echt áltijd De Venterquote:Op zondag 26 juli 2020 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mocht ik naar deventer komen laat ik het je wel weten.
Nou wij koken gewoon elke dag hoorquote:Op zondag 26 juli 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow. Spareribs laten bezorgen? Heb ik weleens gedaan op een camping.
Breng maar bij de slagboom
quote:Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oom van mij noemde dat echt áltijd De Venter
Ja sommige mensen denken altijd dat ze leuk zijn.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oom van mij noemde dat echt áltijd De Venter
Ik eigenlijk ook altijd op vakantiequote:Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou wij koken gewoon elke dag hoor
En miss keertje halen. Moeder is ouderwets wat dat betreft hoor.
quote:Op zondag 26 juli 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sommige mensen denken altijd dat ze leuk zijn.
quote:
Vooruitkoken heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook altijd op vakantie
Vind vakantiekoken ook eigenlijk veel te leuk. Al is iets halen ook wel makkelijk
Morgen en overmorgen is het eten al klaar, net al gekookt, ook wel hendig.
Net een soort van huisvrouw ik![]()
Stoofvlees ook niet?quote:Op zondag 26 juli 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vooruitkoken heb ik nog nooit gedaan.
Tenzij er iets overbleef, en dan voor 1 persoon of zo.
Achteruitkoken wel mag ik hopenquote:Op zondag 26 juli 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vooruitkoken heb ik nog nooit gedaan.
Ik ga de Great Brittish Sewing bee kijken...quote:Op zondag 26 juli 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu even de kwaliteitsserie Norsemen kijken hier
Wat is Norsemen? Detective?quote:Op zondag 26 juli 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Stoofvlees ook niet?![]()
Morgen wat drukke dag dus dan heb ik iig gezond eten. En de kip moest gegaard worden want wil ik niet te lang rauw hebben liggen
Nu even de kwaliteitsserie Norsemen kijken hier
Trustequote:Op zondag 26 juli 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik geloof het wel weer. Spullen naar binnen, gordijnen dicht, boodschappen besteld voor morgen. Welterusten allen
quote:Op zondag 26 juli 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
@:modus
https://www.bol.com/nl/p/(...)_0_3.25.ProductTitle
kan je ook nog proberen
dat moet je door je cola gooien ofzo?quote:Op zondag 26 juli 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
kan je ook nog proberen
teveel trolls.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
FOK! is echt supersaai tegenwoordig. En met name in het weekend..
Ik heb geen FB. En ik wil het ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
teveel trolls.
Ik zit meer in FB groepen dan fora tegenwoordig.
Eens!quote:Op zondag 26 juli 2020 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
FOK! is echt supersaai tegenwoordig. En met name in het weekend..
Nee bedoeld voor de alcoholische mixquote:Op zondag 26 juli 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat moet je door je cola gooien ofzo?
quote:Op zondag 26 juli 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bedoeld voor de alcoholische mix
oh dus het vervangt de cola. zeg dat dan meteenquote:Op zondag 26 juli 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dus stel je hebt een baco ipv gewone cola gebruik je dit :p
quote:Op zondag 26 juli 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig woon ik in Brabant en is het dus altijd vakantie.
Dat zei ikquote:Op zondag 26 juli 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dus het vervangt de cola. zeg dat dan meteen
Ja, een carričre in de Communicatie is niet voor je weggelegdquote:Op zondag 26 juli 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bedoeld voor de alcoholische mix
Ja doeiquote:Op zondag 26 juli 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, een carričre in de Communicatie is niet voor je weggelegd
Ah nog even dusquote:Op zondag 26 juli 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over 2-3 weken. na de bouwvak..
het behang heb ik al liggen, maar dan komen de behangers.
fotobehang.com reken zelf maar uitquote:Op zondag 26 juli 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel was je kwijt voor het behang?
hangt van de grootte van je muur afquote:
Dat bedoelde ik :pquote:Op zondag 26 juli 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt van de grootte van je muur af
ik ben voor deze muur incl hangen net iets meer dan 200 euro kwijt
Waarom staat dit eik onderquote:Op zondag 26 juli 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
kan je ook nog proberen
Maak er een long island ice tea van en je vergeet snel genoeg dat je zin hebt in cola.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in cola gewoon. Zit ik hier met m'n ice tea.
Ik met een glas waterquote:Op zondag 26 juli 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in cola gewoon. Zit ik hier met m'n ice tea.
quote:Op zondag 26 juli 2020 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak er een long island ice tea van en je vergeet snel genoeg dat je zin hebt in cola.
Leuk. Wel wat frisjesquote:Op zondag 26 juli 2020 22:37 schreef Fogel het volgende:
Spam TRV / [Reisverslag] Noorwegen, van links naar rechts en omhoog. Veel fotos.
Prima temperatuur voor bijna op de noordpool joh.quote:
Leukquote:Op zondag 26 juli 2020 22:37 schreef Fogel het volgende:
Spam TRV / [Reisverslag] Noorwegen, van links naar rechts en omhoog. Veel fotos.
*cheesequote:Op zondag 26 juli 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha vd Spek is lekker bezig,![]()
![]()
Chase from the bacon.
Zwaar goedje wel:quote:Op zondag 26 juli 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
kan je ook nog proberen
quote:Product gewicht
56987 kg
Toen ik vanmiddag even 2,5 uur had gelopen heb ik mezelf ook tegoed gedaan aan 2 Snickersquote:Op zondag 26 juli 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gewicht nadert hier ook dankzij Kitkat.
dit?quote:Op zondag 26 juli 2020 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
Bij Ruby Rose (het restaurant) gegeten. Nog nooit zo veel lekkere gerechten en drankjes gehad, wauw.
Jaquote:Op zondag 26 juli 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit?
https://www.google.com/ma(...)MLBSYQoiowE3oECBMQBg
Opgeslagen.!quote:Op zondag 26 juli 2020 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ja was echt heerlijk, iedereen genoot zelfs van gerechten die ze normaal niet lusten. Hele goede kwaliteit daar. Als jullie ooit naar Utrecht gaan: grote aanrader dit.
Wie?quote:
Voor mensen die omgebouwden leuk vinden blijkbaar wel.quote:
Beetje terugkrabbelen nu he?quote:Op maandag 27 juli 2020 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja grapje weej wel.
Ik vind er niks van eigenlijk.
Run, you foolquote:Op maandag 27 juli 2020 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja grapje weej wel.
Ik vind er niks van eigenlijk.
🥐☕quote:
Motortjequote:
klinkt matigquote:Op maandag 27 juli 2020 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het klonk hier net alsof een van de buren zijn huisraad kort en klein aan het slaan was. Echt nog nooit zoiets gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |